• martind

    co myslite, vyplati se kupovat zapletena kola typu.. Mavic Crossland UST, Mavic Crossride par tisic kilometru jsem stastne najezdil na vlastnorucne vypletenych kolech…deorko nab a remerx panther rafky..nemohl jsem si stezovat,ale vaha takovhych kol je silena a navic deorka jako naby nestoji za moc…loziska odesla rychleji, nez jsem cekal..rafky jsou dost pevne, malo kdy centruju, ale ta vaha:) vyplati se investovat do zapletenyhc kol v cene do 6 tisic za par??

    0 0
    • kesu  

      to je otazka no,ja sem z neceho podobnyho presel na crossroky a vahova uspora nebyla nicmoc,asi 150g.Spis ale jde o tuhost ktera je podle meho vyssi,krom toho ust rafky vydrzej vcelku hodne,pokud vozis normalni tlaky.A co se tyka naboju tak ty mavikacky orechy nestojej za moc ale pokud se o ne staras (nechas je jednou za rok vycistit)tak vydrzej.

      0 0
    • Trojci  

      Hele, byl tu MAXITHREAD na tohle téma..

      jako fakt že jo :))

      0 0
    • Jane  

      Už se to tady hodně řešilo, ale ať je to jak chce, já zůstávám u klasiky, a to z důvodu lepší servisovatelnosti… Takže Mavic X517, DT Revolution, Alu niple a Hugi. V takové sestavě mám zadní kolo – váha asi 800 g a sehnala jsem ho za 3500 Kč..:-D Ten Mavic X517 se už nedělá, tak ho časem nahradí 717. Vpředu místo náby Hugi mám Hope, jinak stejný – hmotnost by měla být asi 700 g, nové mě přišlo asi na 4000 Kč… K tomu rychloupínáky A2Z Ti (90 g za 700 Kč). A spokojenost.

      0 0
    • ehvie  

      Strucne povedane: Ak riesis rozpocet na bike, tak si kup klasiku – nejaky slusnejsi naboj – aspon LX, slusnejsi Mavic a DT draty. Vyhody su jednak lepsia servisovatelnost /a to vyrazne/ a jednak financna uspora. Nevyhoda su jazdne vlastnosti ktore su u dobrych zapletenych kolies neporovnatelne /vlastna skusenost ultegra-mavic open pro vs Ritchey WCS/ s klasikou. Ak ale rozpocet moc neriesis, tak kup DOBRE zapletene kolesa a budes urcite spokojnejsi. Maj ale pre istotu niekde v pivnici nahradny set kolies :-)

      0 0
      • MlokCZ  

        Právě, že finanční úspora oproti Crossridum není téměř žádná, když je koupíš komplet za 4k (pokud chceš teda aspoň trošku slušný náboje a nedáš tam deore).

        0 0
        • ehvie  

          Ano, az do momentu ked na Crossridoch prdne prvy drat, pripadne kym mu prdne rafik…

          0 0
          • MlokCZ  

            To by mě zajímalo, proč by měl být problém, když ti prdne drát. Stačí si přeci koupit jich pár do zásoby a naopak ho vyměníš i u kazety okamžitě. Ano když ti prdne ráfek, tak problém bude, ale crossridy taky nejsou kola na nějaký velký skoky.

            A nevim co taky všichni máte pořád s praskáním drátů a ráfků. Pokud s tim má někdo problém, tak si stejně koupí něco odolnějšího a ne crossridy. Mě třeba drát na biku neprasknul ještě nikdy (sem tam, cca obrok preventivně kola přepletám) a od té doby, co jezdím balónovější pláště, tak jsem ani nezrušil žádný ráfek.

            0 0
            • Lister  

              tak mě teda drýty popraskyly, ale je pravda, že to už měla kola za sebou – cca 4–5 let ježdění. Prostě jak začnou praskat dráty, tak je jediná pomoc nový kola – případně výplet pokud je na tom ráfek dobře. Ale přeplítat kola kazdý rok by mě nebavilo. Praklý ráfek jsem ještě neviděl, ani jse nikdy ráfek nezrušil, maximálně lehce nakopl, ale vždy vycentroval.

              0 0
              • MlokCZ  

                Taky nechávam přeplést jednou za dva roky. Přeci jen se tím často předchází prasknutí takových těch postupně naštípaných drátů od odlétajících šutrů. A jsem rád, že se mi vyhýbají pak prasknutí drátů, když jsem někde na dovolený.

                Já zrušil ráfek 2×, když nešel narovnat, ale důvod byl prostý. Nízký, úzký plášť (semislick 1,9), který byl málo nahuštěný, aby byl aspoň trochu pohodlný. Současně vždy procvaklá duše. To už teď ale na 2,25 nehrozí.

                0 0
                • Lister  

                  to máš z toho žes používal silniční gumy, ale už si procitnul :o)

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    To ale dřív bylo těžký, když jsem jezdil nejvíc po silnici. Ten první ráfek byl ještě dokonce na před před před před před před minulém kole, kde jsem měl pevnou vidlici. A to opravdu nebylo kolo moc do terénu (prostě taková trošku pohodlnější silnička), jiný kola ale tenkrát ještě nebyla.

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.