• cyklomaratonec

    Kolik foukáte na maratony pláště, aby to jelo, ale i drželo v terénu? Poraďte, jezdím spíš silnici, na bajku moc zkušeností nemám a na experimentování nemám moc času. Když nafouknu na max. povolený tlak, tak to sice jede, ale v terénu je to katastrofa. Kolik jste foukali třeba na TransBrdy, to jsou takové technické?

    0 0
    • MlokCZ  

      Jenže ono neplatí, že čím víc foukáš, tím rychleji to jede (to je častý omyl). Teda platí, ale jenom na silnici a extra tvrdém podkladu v terénu. Na měkčím podkladu to platí přesně obráceně, čím míň nahustíš (to samozřejmě neplatí až do úplně vypuštěného kola, stejně nemůžeš hustit pod určitou mez, jinak budeš pořád cvakat duše), tím rychleji to jede.

      Takže musíš vzít v úvahu vždy jaký bude povrch na trase a podle toho hustit.

      0 0
    • RUMcajs  

      Tak akorat :-)

      0 0
    • rasto  

      mam rad tvrde plaste. pro Malevila i KS (a dlouhodobe, asi uz 6 let) foukam na 4,0 atm. vazim 76 kg.

      0 0
      • cyklomaratonec  

        Na Králi jsem měl taky asi 4 vzadu a vepředu nepatrně míň. Ve sjezdech mi to ale připadalo moc.

        0 0
    • scret  

      NO ja hustim asi taakhle:))))

      0 0
    • Daf  

      Zalezi jake mas plaste. Tlustej plast nafouklej na 4 bary bude jak kamen, zatimco nejaka 1,8 bude pri tomto tlaku docela komfortni. Vozim Pythona a foukam na zavody predek na 2,25 a zadek na 2,5. Tvrdy plast mi moc odskakuje jsem lehkej, tak mi to dost vadi.

      0 0
    • Paja  

      Racing Ralph 2.25 predni mirne nad 40 p.s.i., zadni mirne pod. Uzsi a nizsi plaste se musi minimalne z duvodu procvaknuti foukat vic nez sirsi a vyssi.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.