Výpomoc: "zapujceni" sedla za SLR

39 nepřečtených
  • pos3k

    Zdar. mel bych prosbu predevsim na prazske osazenstvo. po dlouhych utrapach s kolenem (jsem linej to hledat) jsem konecne usedl na bike. stale to neni ideal a tak musim ladit posed. V rijnu jsem ziskal nove sedlo a poloha, kterou jsem nastavil neni bezbolesti na me kolena. A navic nemam najeto a najeto ani mit nebudu, takze si prdel jentak neosedim. letrosnich 110 km co uz jsem nakroutil bylo o „prdel“ a kolena jdou citit. Potrebuju se zbavit obou nevyhod, sedlo bych k tomu radeji jako prvni. Takze moje SLR ktere mam bych rad vymenil za neco „mekciho“. A kazdy vime jak je to s nalezenim toho praveho. Mam horke kandidaty, nektere i financne min narocne, nektere vice. A finance jsou pro me trosku problem (studujici, bez moznosti brigad). Kandidati:

    Fizik: brany modely 2006 (starsim a dostupnym se nebranim)

    Nisene HP Wing Flex: vzpery: Ti, 290 g, cca 2200,– www.fizik.it/catalog.aspx?… www.progresscycle.cz/firma.asp?…

    eventuelne: i Nisene HP Wing Flex: Mg, 295 g, cca 1900,– a „komfortni“ Nisene CP Wing Flex: Mg, 350 g, cca 1700,– obe viz progresscycle

    do uvahy beru i Gobi Wing Flex (Ti, 250 g, 3000,–)

    Specialized: zde me laka predevsim BG a volba velikosti dle prdelnich kosti :-), odrazuje cena

    jestli nepujde primy link tak vyberte USA-Equipment-saddles (lepsi popis nez na .cz ) www.specialized.com/…qSection.jsp?…

    Alias: BG, Ti vzpery, 130mm=265g, 143mm = 275g, 155mm=315g (+/- 5%), cca 3000,– (trosku schazi ochrana boku)

    Rival SL: BG, Ti vzpery, 130mm = 225g, 143mm = 235g (=/- 5%), cca 3100,– (rozdil ceny nechapu pac obe maji stat 100$)

    A ted prosba: kdyby se nekdo nasel kdo by byl ochoten nektere z nich pujcit na vyjizdku na par km (nabizim za to sve SLR viz foto) tak bych to uvital (odpovedi zde ci na majla). Kdyz nee tak holt budu muset strilet od boku :-( (ted si jdu prohlidnout ty Sp. do shopu)

    Diky

    0 0
    • mawerick