• tomas tt

    nazdar, mam problem s kotúčkou /starší SRAM 4 piest/.Piestiky sú akési lenivé resp.ich štartovacia pozícia pred brzdením je príliš blízko kotúča. Aká má byť vzdialenosť od kotúča-len toľko aby neškrkali a dalo sa stlačiť páčku brzdy? Nie je to málo? Dá sa nejako upraviť tá vzdialenosť? Štve ma to keď mám napr. defekt, platničky sú blízko kotúča a treba sa moc piplať s optim nadstavením, lebo ináč je to náchylné na škrkanie. Brzdovku som menil nedávno-odspodu. Vďaka borci.

    0 0
    • dieegoo  

      ja mam na LXkach taky uplne minimalni mezeru mezi deskama a kotoucem

      0 0
    • vlk  

      už se to tu řešilo, odtlač ty pístky plochým šroubovákem od sebe.Popřípadě pokud máš moc kapaliny tak přebytek odlij.Pokud se ti nevracejí tím, že drhnou pístky ve třmenu, tak vyčistit a promazat.

      0 0
      • Toams  

        jj, suhlas s vlkom … ja som tiez chvilu laboroval (menil 50% dosky BBB za 95% origos Hayes), vpohode odtlacis piesty a malo by ti to automaticky sadnut (aspon na mojich Magoch:-) … ja ich mam od kotuca vzdialene asi na hrubku 140g papieru a neskrtaju (ked som povyrovnaval kotuc do max. roviny, co sa dala:-)

        0 0
        • wroum  

          a jakej ma ten papir volumen?

          0 0
          • Toams  

            ech ty fiskus:-) je to obyc ofsetak, ziadny tucny rucny papier:-)

            0 0
            • wroum  

              to je jedno jestli to je ofset nebo krida nebo rucni, u kazdyho muze byt volumen treba 0,5 – 1,5. ale samozrejme v tomhle pripade to je celkem fuk, protoze i kdyz to muze delat az 100% rozdil v tloustce pri stejne gramazi papiru, tak u tech desticek je dulezity ze tam nejaka mezera je :-) sem si chtel jenom rejpnout na tech 140g, coz je zrovna dost divny cislo v tomhle pripade. 140g papiru moc neni. to vis profesionalni deformace… :-P

              0 0
              • Toams  

                jj, chapem:-) … on ten rucny papier je vacsinou (co som sa ja stretol) vzdy taky nadychanejsi … ten stroj to asi moc zlisuje:-) … som proste zabudol napisat ze nejaky Noname ofsetovy karton:-) … jasan ze su aj rozdiely, mame tu vo firme nejaky Epson fotopapier 140g a ten je asi o tretinu tensi, nez ten noname:-) volumen bohuzial na obale nemaju napisany, ten totiz ludom moc nehovori … pri tlaciarnach sa uvadza tiez len gramaz papieru:-)))

                0 0
    • grizzlik  

      mam novy 525ky a je to fakt o fous ta mezera mezi deskou a kotoucem, vzadu mi trosicku skrta a to sem se to centroval asi hodinu a fakt to neslo :) a packy zmacknu tak do poloviny nez dou fakt hodne ztuha

      0 0
      • Pavlos  

        525 mi to delaly taky ale az se zajely desky tak to prestalo takze neresit a jezdit

        0 0
        • tomas tt  

          vďaka za reakcie.ked som menil dosky, tak som skrutkovacom odtlacal piesty,ale je to ***** robota – nemozes len jeden piest z paru lebo druhy sa zatlaca cize oba naraz a ide to tazko. Ale ok to je moment nasadenia kolesa. Ale mna stve ze v kludovom stave su piesty s doskami prilis blizko.

          0 0
          • Toams  

            co znamena prilis blizko??? je mam dosky vzdialene od kotuca asi 0,4mm, mozno aj menej, sekacovy kotuc som rovnal rukou asi 10min, kym neskrtal (vyskusane k Pigimu cez vltavkse bahno a spat … neskrta:-) Neviem, ako tvoj sram, ale vzdialenost dosiek sa mi nastavi automaticky, ked roztlacim piesty, sahnem na paku a piesty su zase v polohe 0,nic od kotuca … a ci tam dam zbrzdene dosky alebo uplne nove, furt je medzera rovnaka … to je ale Hayes Mag … Hydry Sram so nevidel ani na obr., takze tak:-)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.