• doktor z hor

    Čau, chtěl jsem se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s tím, že by jste si dovezli kolo z USA. Zajímají mě hlavně věci týkající se ohledně CLA a způsobu přepravy…

    Zanedlouho se tam chystam a ty ceny mě fakt lákají.

    0 0
    • Maara  

      Kolo jsem si přivez 4 roky zpátky z Los Angeles. Skočil jsem si do bajkovýho krámu a řek si o krabici, ve kterých bajky dostávají. V týhle krabici jsem si ho pak vzal do letadla. Zavolal jsem předtím na Lufthansu a řek jim, že budu mít takový a takový zavazadla s takovýma rozměrama. Převoz nebyl problém a nic navíc jsem neplatil. Ani clo.

      0 0
    • panaczek  

      …tak tak, v krabici, jen si zjisti podminky prepravy kol u tvych aerolinek. nekdo to ma zadarmo, nekde platis az 100 dolaru za jednu cestu. clo zalezi na stesti, na me na ruzini dokonce nabeh celnik (krabice s kolem prisla az posledni, tak uz sem tam byl sam, pekne na rane), ptal se co je v krabici, tak sem rek ze bike, ze v usa pracuju jako pruvodce na kole. podival se do pasu, videl pracovni viza, tak me nechal jit. docela sem si oddech.

      0 0
    • speedy gonzales  

      ja platil u continentalu za krabici 50dolaru..jinak zadny problem..jen by v praze mohli mit voziky na zavazadla jako jinde v civilizovanem sve­te

      0 0
      • panaczek  

        …vsak maj, krabici sem mel na voziku a predstiral, ze telefonuju…, kdyz sem se snazil protahnout kolem toho celnika… mimochodem, jezdis opet ve statech tohle leto?

        0 0
        • speedy gonzales  

          mozna maj a mozna nemaj.. kdyz sem doletel mel sem mega lodni vak, prirucni zavazadlo tak 20kg:-)))a tak krabicu s kolem narvanou dalsima blbostma az po okraj…beham po ruzyni a schanim vozik..ptam se zrizencu…„jooo, voziky jsou…ale ted nejsou“…a ukazuje mi kde teda byvaji kdyz byvaji..du se pro jistotu podivat..misto voziku visi na stene jen car papiru z tiskarny ktere viditelne dochazela napln: „voziky nejsou“ tak sem to vsechno odtahl na smyka:-)