• jannv

    Ahoj všem, aktuálně mám ráfky Stan's NoTubes Crest, ZTR Tubeless, 32H na nich Continental X-King 27.5×2.2

    V základu mě jde o to, že ráfky jsou to parádní. Ovšem spíše závodní. Vnitřní šířka je 21mm. Máte někdo zkušenost jak se chová takovej ráfek – kolo když dostane širší pneu ? 2,4 uvažuji. Ale i 2,8… Jde mě především o přední kolo, nižší tlak, větší přilnavost a pohodlí.

    ještě doplním že mám 68kg, jezdím spíš XC, případně lehkej trail

    • kubad  

      přesně jak píšeš sou to závodní ráfky 2,4" ještě nějak pobere, ale pokud chceš vozit široké gumy chce to i široké ráfky

    • novas752  

      ad/ pohodlí, přilnavost: a zkoušel si snížit ve stávajících tlak? Vozit pluska pro XC použití je IMHO nesmysl.

      Při nízkym tlaku by se to mohlo „žvejkat“ a snadno procvaknout, při vyššim tlaku bys mohl ráfek zničit.

      Dělají se vůbec ve verzi 2,4/2,8" nějaké rozumné XC gumy?

      • jannv  

        No vycházím trochu z moderního trendu. A to zvětšování pneumatik i lehce na úkor rozsahu odpružení. Zároveň i toho že guma s menším tlakem si třeba na kostkách na silnici poradí s otřesy lépe než odpružená vidlice. Máte ale pravdu, že 2,8 už by z toho kola dělalo něco jiného. Mít tam zdvihy 140. a váhu 14kg tak by to dávalo větší smysl.

        Teď bezhlavě foukám předek na 2 bary a už nad tím neuvažuji. Zkusím třeba 1,6… to bude určitě taky znát. Případně objednám X-King 27.5×2.4 to je ještě svojí vahou celkem rozumná XC.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.