jak zvišit tuhost vidlee olej pružina na street

20 nepřečtených
  • caambaro

    poradíte mi někdo? dik

    0 0
    • libi  

      tuhost vidle zvysis tezko, ale trochu pomuze dat misto rychloupinaku normal osu na srouby

      0 0
      • caambaro  

        n tim padem bude lepsi vzduch ne? to si nafouknes jak chces? kdyz koupim mekkou vidli tak to bude poděl.. kdyz to bude olej pruzina. vizkozita oleje nic nezmeni??

        0 0
        • Vilém  

          Pletes tuhost a tvrdost pruzeni.Pokud bude tvrdsi,mel bys teoreticky pridat na utlumu.

          0 0
          • caambaro  

            proste potrebuju aby se mi zhoupla jen kdyz to bude joo rana.. aby jinak byla tvrda.. poradte pls..

            0 0
            • kycis  

              A proc chces vidli, ktera nepruzi? :-D Jednoducha rada, vymen pruzinu za tvrdsi.

              0 0
              • caambaro  

                a suntour duro d..

                0 0
                • caambaro  

                  teda myslim kde sezenu tu pruzinu..

                  0 0
                  • kycis  

                    Nejlevnejsi varianta je nechat si ji stocit nekde v pruzinarne. Jen musis rict parametry,jake ma mit.

                    0 0
                    • caambaro  

                      hmmm takze bude lepsi poridit ten vzduch co? a nebo ten olej to nezmeni tu"tvrdost"?

                      0 0
                      • kycis  

                        Hustota oleje by ti ovlivnila to co ty nazyvas "tvrdost"jen v pripade ze by vidle mela i tlumeni stlaceni,ne jen odskoku. V tomhle nemam u street vidlic prhled, jak je na tom Duro. Zase na street mi prijde pruzina mene nachylna, ale to je jen nazor, sam jezdim XC.

                        0 0
                        • Pekáček  

                          Duro tak jak ho vyrobí tlumí odskok i tlumení stejně. Když si ho upravíš nebo necháš upravit, bude ti tlumit jen odskok.

                          0 0
                        • vlk  

                          problém je tam v silné pružině na tlumiči. a v málo místě pro kalsickou pružinku a jako další problém je té podložky, která trochu brání průtoku.Řídčí olej ti nepomůže, zkus si ji upravit, pokud to nezvládneš tak to dej na úpravu milanovi. Osobně se moc ve street disciplíně nevyznám, ale když dáš silnější pružinu, tak zase musí být vidle více přitlumena než dřív, proto bych zatím řídčí olej nedával.

                          0 0
          • kycis  

            Souhlas: tuhost=odolnost proti deformaci celku (v praxi krut, pruhyb… ) tvrdost=da se ovlivnit foukanim nebo tvrdosti pruziny.

            0 0
        • libi  

          pod tuhosti si teda predstavim jak se vidle krouti a ne jak je meka popr tvrda. a co je to vubec za vidli

          0 0
          • caambaro  

            sr duro d

            0 0
            • libi  

              mno tak to teda asi uz jak tu bylo receno jenom tvrdsi pruziny, ale rozmysli to dobre, ja muzu do vidle fouknout vzduch aby byla tvrdsi, nejakou dobu sem ji vozil vic na tvrdo, ale jelikoz mam uz ruce trochu v haji tak me bolely klouby, ufouk sem chodi mekoucce (ale ne na dorazy, to uz musi bejt rana) a klouby sou relativne v pohode. A je fakt ze mi ta mekci vyhovuje vic, ale nejezdim na kole jenom v ulicich.

              0 0
    • rarášek1  

      Sorry, ale musím : zvýšit – Pravidla českého pravopisu, str.386, SNP 1957

      0 0
    • MartinXC  

      Mám dojem, že se ptáš na útlum – ten se dá hustotou oleje poladit (hustší – víc tlumí). Zjisti si co tam máš teď a sežeň o jeden stupeň hustší. nejčastěji ve vidlích bývá 5W. Hustší je 7.5W – 10W – … Oleje do vidle – motorkářské prodejny. Ale chce to trochu laborovat, někdy se i míchají různé hustoty.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse