• Myska

    Tak sem dnes při drhnutí kola našel prasklej ráfek u zadního kola u nýtování, asi na 8 místech. Přetažený špice to nejsou, klasickej 3× kříženej výplet, dráty DT. Nějakej jinej nápad, důvod prasknutí? Ráfek je to remerx country… pokusím se dát foto do sekce kola a komponenty

    0 0
    • libi  

      treba dostal ranu. ale pokud nehrozi jeho totalni destrukce, tak bych to asi neresil a casem poridil novej

      0 0
      • bolekkrutor  

        nejspis pretizeni,na krame jsme vyplitaly novy z.kolo taky na RMX Country,tejpek s tim frcel nekam na Novej Zeland,nalital tam za 14dni nekolik tisic a ten rafek byl na odpis,to samy co popisujes,ale vozil na nosici spoustu bagaze

        0 0
        • kámen úrazu1  

          Jak rychle jezdil, že nalítal za dva týdny s bagáží několik tisíc? Podle mých proppočtů to vychází minimálně přes 140 km denně s plnou polní. Pokud těch tisíců není víc než dva. :-) To si ze Zélandu asi moc neprohlídl.

          0 0
      • Myska  

        No ran schytal už hodně, ale tohle jde tak nějak od špic. Ty trhliny jsou v ose ráfku, táhnou se na každou stranu od kalíšku, asi na 8 místech po celém obvodu kola, takže dopad skoku nebo nerovnoměrné vycentrováníé bych vynechal. Má nalítáno asi 30tkm celoročně a probržděnej ještě není, škoda ho. Nějak mi nejde dát ta fotka do sekce… :(

        0 0
        • JSt  

          po 30 tisicich bych mu podekoval a s klidem ho odepsal :)

          0 0
          • Myska  

            sloužil dobře, to jo, ale škoda ho vyřadit předčasně, peněz není nikdy dost…

            0 0
            • JSt  

              tak on ti popraska a ty myslis, ze ho vyrazujes predcasne :). tak na nem jeste chvilu jezdi az ho rozstipes a sam si nabijes (nejlepe aspon 50km od baraku).

              0 0
              • Myska  

                myslím si, že příčina je jinde než že je za zenitem. Vepředu ho mám taky, o něco dýl a je ok, proto do toho rejpu, sem zvědavej.

                0 0
                • Vašur  

                  No, mě na předku vydrží všchno dýl, jsem přesvědčenej, že díky odpružení. Tedy mám HT, aby nebyla mýlka.

                  0 0
                • libi  

                  no tak na zadku ten rafek dostava vic zabrat, takze je logicky ze driv odejde. A mohlo to taky popraskat proste unavou materialu

                  0 0
                  • Myska  

                    To klidně mohl, věřil bych tomu, ale zajímalo by mě, jak poznat, kdy už toho má ráfek dost. Aby se mi takto neprojevil v 50km/h :)=

                    0 0
                    • libi  

                      no to je asi jenom tvoje uvazeni kdy toho ma dost. me se treba povedlo v zadni nabe rozstipat osu na tri kousky a stejne dokad to rychloupinak udrzel, tak sem na tom jezdil, pac sem nemel penize na novou. Myslim ze se ti rafek jentak nerozlitne, ale zase tak draha vymena neni aby se s tim muselo otalet

                      0 0
                    • JSt  

                      kurnik. tobe rafek popraska a ty se ptas, kdy ma dost. jako jak ti to ma dat jeste zretelneji najevo, ze uz nemuze :))

                      0 0
                      • Myska  

                        třeba by mohl říct, že chce do důchodu a ne mě takhle vyšplouchnout :)

                        0 0
                        • martt  

                          ten rafik Ti naraz neodide. Ked si na nom zvladol 30 tisic, znamena to, ze moc brutalne nejazdis. Takze na nom kludne jazdi az kym sa diery na spice nevytahaju tak, ze uz nepojde scentrovat.

                          Ak by Ti praskol prebrzdeny bok rafu, tak sa natom po uvolneni brzd a zmenseni tlaku podla mojich skusenosti tiez da dojst domov. Mne a mojej rodine sa to za posledne roky stalo aspon 5-krat a pohoda.

                          Naopak nehody kedy bike zostal nepojazdny s totalne zrusenym rafikom sa nam parkrat stali s novymi a drahymi rafikmi (vzdy na pretekoch alebo pri nejakych koliziach). Na preteky by som ale s tym nacatym rafom nesiel.

                          0 0
                    • MARIN  

                      V tvem pripade uz toho ten rafek dost ma, kdyz je prasklej. Tak co chces jeste vedet? Jo aha – vyhod ho a nasad novy. :)

                      0 0
        • McBlacky  

          by mě zajímalo kdo jinej jezdí ráfek takhle dlouho :) co používáš za špalky že není probržděnej?

          0 0
          • MARIN  

            No ja mam na prednim rafku natoceno pres 50000km a je porad paradni. Na zadnim jsem mel 40000km pak praskla vnitrni stena a rafek se zacal roztahovat. Ale mam Mavic 517 Ceramic :)

            0 0
            • McBlacky  

              tak to jezdíš ultra šetrně. mě nevydrží ráfek víc než 10000km, ale na to co občas jezdíme si myslím že to je až až :)

              0 0
          • Myska  

            No hlavně se o to kolo docela starám, páč nejsou prachy na lepší. Špalky jezdím v létě koolstopy a na zimu dávám Baradiny se třema směsama, něco jako BBB.Líp to čistí…

            0 0
      • Myska  

        Tak už je tam ta fotka :)

        0 0
    • McBlacky  

      jsi poslal drop na placku? a nebo to je zmetek…

      0 0
    • Pekáček  

      Tak to se mi stalo taky, po cca 3 letech. už jsem pomalu přemýšlel o výměně, preventivně, nečekat až se probrzdí. Toto moje rozhodnutí urychlilo :o) Nalítal toho asi 15000km, na zimáku. Ty praskliny mě dost nemile překvapily, ale je fakt že to kolo jsem si pletl sám, tak jsem to asi neudělal úplně košer :oP Rozhodně ten výplet ale nebyl přešponovaný, spíš naopak. Mavic M323 mi to neudělal a ten najezdil víc.

      0 0
    • Gatier  

      no podla mojich skusenosti je toto u Mavicu celkom bezne, ako aj praskliny z vnutornej strany pozdlz obbodu. Normalne by som to videl na reklamaciu, ale Mvic to tusim nechcel uznat..

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.