• ruza

    Ahoj

    Žádám o radu. (dopředu předesílám, že jsem hledal v historii, ale nebyl jsem se tím schopném prokousat) Prodavač v Progresscycle mi taky nedal uspokojivou odpověď. Něco jsem si přečet i na stránkách tuning-…… 

    Manitou Black 2006 (rád bych pod stromeček)

    Situace je následující: 90–100kg živé váhy 5–6000km/rok maratony, ale i dost po silnicích Kolo GF Sugar (70mm) Momentálně mám vidli RS Judy 100mm To znamená, že bych těch 100mm zachoval i nadále.

    1 Máte někdo Black se změnou zdvihu RTWD, nebo IT? 2 V mém případě pružina/vzduch? (rád pohodlí) 3 Je správná moje představa, že na vidli, která má 120mm (a? už RTWD, nebo IT)
    nastavím 100mm a budu vesele jezdit a v nějakým těžkým sjezdu dám 120mm?
    Nebo tam má být těch 120mm a snižuje se pouze do dlouhých výjezdů?
    Zkrátka trvale tam 120mm nechci.

    ps a)R7 jsem taknějak zavrhl, b)dám Black kde je možnost jen 80 a 100mm a nebudu to řešit. c)event. RS Rebu.

    Předem díky

    Růža

    0 0
    • enjoy  

      docela rozumnej dotaz.snad ti nekdo rozumne poradi. ja bych ti chtel rict,abysis vybral vidlici ne podle napisu nebo zdvihu,ale podle chodu.

      0 0
    • kesu  

      no uprimne,zadna vidle nebude tak citliva jako stara dobra judy(jel sem na nekolika blekach i na vlastne vsech novejch RS popripade nekterejch foxech ale judy byla nejcitlivejsi,pro­toze ma obycejnej system tlumeni).Black chodi hezky(doporucuju ale IT).Ale i pres to bych sel do RS a to do letosni reby (ma nastaveni zdvihu)nebo do pristiho relevationu protoze chod reby je na vzduch naprosto skvelej.A pokud muzu porovnat s sebou pouzival sem zdvih 100mm a zvysoval sem na sjezdy…

      0 0
      • ruza  

        O tý Rebjééé (2006)jsem uvažoval jako první! Možná se uzavře kruh a zase se k ní vrátím. RS Revelation jsem zavrhl, nemá čepy na véčka!

        0 0
        • mechanik  

          Já budu mit Revelationa k vůli 130 zdvihu Jinak Reba je pevnější 32 nohy hafo možnosti nastavení a dobrá váha asi lepší než ten Black:-)))

          0 0
      • Martyss  

        Kolik těch vidlí jsi měl vyladěných na sebe?.......že jsem tak drzý…:-)

        0 0
        • enjoy  

          tak trochu jsem myslel ze vidlice se ladi na druh terenu,ne na cloveka.krome hmotnosti jezdce teda. kupte si pruzinovky,budete stastny:-))

          0 0
          • Martyss  

            Ale kam se pojede, jakým stylem a hmotnost „nákladu“ na sedle.....to vše určuje jezdec…ne?

            0 0
        • mechanik  

          Jsem jenom mechanik:-))) Občas se na něčem projedu, ale máš pravdu je v tom hodně teorie a nějaká ta praxe:-P

          0 0
        • kesu  

          no moji kamaradi vazej temer stejne a nebo velice podobne jako ja ± ani ne 5kg takze nastaveny na me byly vlastne vsechny,teda mluvim ted o pruzinovejch vidlich a ty vzduchovy sem si foukal na sebe

          0 0
          • Martyss  

            Foukal na sebe.....to mluvíš podle tabulky nebo podle využití zdvihu?

            0 0
            • enjoy  

              hlavne z toho vseho nesmis uplne zblbnout…:-))

              0 0
            • kesu  

              ne,vzdy sem se snazil o co nejcitlivejsi chod a aby nechodila nadoraz,vidlice ktera se nehoupe je podle me zbytecny zavazi,ale nechtel sem se bavit o vzduchovejch vidlicich,protoze krom te reby to po strance citlivosti nestoji za moc,teda reby,abych ji tu nevychvaloval,vlas­tne jde o system dual air,pri poradnem nastaveni chodi pekne.nicmene treba pike MC rozhodne nema chod starejch hydracoilu.a treba psylo s puredamping taky ne a spv i pri nejcitlivejsim nastaveni jim nesaha ani po paty.Ale je to muj nazor bikera kterej jezdi pro radost a tu silu navic za pohodli rad obetuje pro straty pruzeni,pro svihovou jizdu je to o necem jinem

              0 0
    • ruza  

      Kde je v Praze dobrej krám na RS? Znám snad jen BIKE Live, kde servisuje/ser­visoval Dan Boubín.

      Jinak zatím DÍKY všem za příspěvky k tématu. Bál jsem se aby se to nezvrhlo, jako na jinde tady! :-)

      0 0
    • kesu  

      nerad ti do toho kecam ale nechces radsi zapremejslet o PIKU air(on je totiz pri 140mm zdvihu stejne vysokej jako psylo)…

      0 0
      • kesu  

        sakra,no,todle je urceny mechanikovi,spatne razeni,prominte

        0 0
    • lendl  

      Mal som IT a dal som si to prerobit na RTWD, co mi prinieslo urcite problemy aj finnacne straty. Takze doporucujem jedine RTWD. Ovladanie z riditok sice vyzera velmi efektne, ale ma jeden resp. dva haciky. Prvy je ze to ovladanie nie je celkom presne (znizenie) ani uplne pohodlne (zvysenie). Ale to neni ten hlavny problem. Hlavny problem je, ze pri znizeni zdvihu zaroven vidlica velmi vyrazne zmakne (!!!). Tymto to bolo pre mna nepouzitelne. Pre RTWD naozaj mozes jazdit na 100, pri tazsom zjazde das 120. Znizenie zdvihu urobis aj za jazdy.

      0 0
      • milan1  

        Využiju téhle příležitosti a zkusím dotáhnout do konce jednu kauzu a to právě kauzu o IT. Lendl je první, který skutečně poznal a dokázal popsat naprosto přesně chování IT. Já jsem původně myslel, že grafy to ukazují také. Ano ukazují ale jenom někomu. Proto zkusím odkázat ještě na jiný zdroj. Je to článek v Cykloservisu a je to popis Suntouru XC PRO E-TA v čísle 8/2005. Autorem jsem já a redakce nebo přesněji Dušan k tomu přidal akorát očesání o o gafy, které bez vysvětlení nemají smysl. Dočtete se tam to samé varování, které tady opravdu přesně popsal lendl.V mém originálu jste se ještě mohli dočíst, že je to stejný systém, jaký používá Manitou. Dofám, že se nikdo neohradí, že je tu odkaz na něco zakázaného a že si nenajde ani jinou záminku. Mým cílem je dokončit tuhle kauzu, ve které se každý předvedl po svém.

        0 0
        • lendl  

          Dik, ze si ma podporil. Som sa to aj bal napisat zo strachu pred nevyberanymi utokmi dvojice panov kapusta – padlista. Ale vidim, ze asi dali zimny spanok. Takze je klud.

          0 0
    •  

      Ječňák je borec!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.