• Zepo

    Máte s tím zkušenosti a jaký

    0 0
    • Luka  

      Probiralo se to tu cca pred 3 tydny. Ja nemam Spydera, pritel ale jo. Je spokojenej, nechal si bajk u nich komplet postavit, velmi slushne. Pry to jsou dvojkovy ramyz nemecka tahany a lakovany, a maji pry problemy s lakem. Bud ale ma pritel velky shtesti, nebo je to kec, protoze on ma ram cca rok a je jak novej (kdyz se smeje nanos bahna), zadny problemy s nim nema, jen ma vysh stred nez ja na authorovi. Sam ale rika, ze pristi ram uz Spyder rozhodne nebude…

      0 0
      • Beeda  

        Cauky Luka:-) Jen pro info letosni Spyder bude geometrii odlisnej od lonskeho. Lonsky ramy jsou od Cube a letosni od Ridley (stejne to vsechno bouchaj na TW a mozna lip a levnejc nez EU/USA). Jinak me zajimalo, kdo to tvrdi a co znamena dvojkove ramy, jinak zaruka je 2 a 5 let… Kolo se stejne zaprasi a otluce. Pomer cena/vykon je hodne dobrej. Do ceho chce jit Habib priste? Beeda

        0 0
        • Luka  

          Ahoj Beedo :D

          Hm, nevim co Spyder planuje, ale stranky meni poctive rok co rok :). K dvojkovym ramum, tvrdili mi to v TriSportu v UL a pak i u Sterby v Praze, kdyz jsem chtela do toho 3× zeslabovanyho jit. Nakonec vyhrala klasika, ne experimenty.

          Souhlasim ale s vykon/cena, i kdyz vaha neodpovida ani nahodou katalogu a jejich tvrzeni. Navic pristup ze strany Spydera zoufalej, maily mi posilali cca po mesici a pul od meho mailu, hruza.

          A do ceho pujde Habib? To vi jen buh :)) Netushim, porad vyhlizi, premeruje, sbira informace. No, ani nevim, co je jeho nejvetshi favorit… se zeptam :) A hlavne on ted v blizkydobe planuje ledacos, ale ram ne :))

          0 0
          • Clodman  

            Jak moc se lišej ty váhy od těch katalogovejch.Chci si koupit Zonu a k tomu karbon vidli, vyšlo by to asi na 7000Kč a proti to mu stojí Širer delta, kterej by byl o něco těžší, tak zatim nevim.

            0 0
            • Luka  

              Dost. Realita je vzdycky trochu jina nez katalog, ale tohle keca hodna… cca 350g…myslim. Nevim, to by sis musel zvazit…

              0 0
              • Seveřan  

                Ještě k váze: většinou se udává při 19 palcích a co je nad, tak je logicky těžší, takže 20 má už o něco více.

                0 0
                • Luka  

                  Nerada ti kazim iluzi, ale tohle mi prislo primo od Spydera (po mesici a pul): „Váha rámu je pro velikost 15“. Je to váha surového nenastříkaného rámu." Toliko citace p.Pleskota za Spyder. Jinak ram si nikde vyzkoushet nemuzes, jedine u nekoho kdo ho uz ma, u prodejcu jsou pouze v katalozich. Uchvatny. Neshla jsem do toho.

                  0 0
              • Clodman  

                Tak to bude asi fakt bez těch laků.Já do spyderu jdu na 100% jen co budou money, doufám, že nepodražej po vstupu do unie.

                0 0
                • Brouk_Pytlik  

                  nepodražej :-). Váhy jsou bez laku.

                  0 0
                  • Clodman  

                    S tim bych si nebyl tak jistej.Jak dlouho se vůbec čeká na ten rám.Se musí počkat až to přivezou z taiwanu, anebo maj surový rámy tady a pak to jenom podle objednáky lakujou??

                    0 0
                    • ravo  

                      Ještě na starém BF se Syper taky řešil poměrně často a co si pamatuji, tak měsíc čekání byl bohužel normální…

                      0 0
                      • Clodman  

                        No to u rámu na ,,zakázku" neni zas tak hrozný a tam mam takovej dojem, že se to jednalo hlavně fullů.

                        0 0
                    • P.B.  

                      Jsem presvedcenej o tom, ze to tady lakujou, nebo nechavaj lakovat.

                      0 0
                    • Luka  

                      Dodaci doba je pry 14dni. Ale na e-maily odepisujou s mesicnim zpozdenim.

                      0 0
          • Twisp  

            Luko nesmis verit vsemu co ti kdo nakuka a vubec ne uz Adamkovi v trisportu v UL. Jinak jezdim spydera a naprosta spokojenost. Btw. muj bajk ma s timhle ramem lehce pres 11kg. Kdybych si ted vybiral ram tak jdu do spydera do jejich nejvyssiho modelu. Cena/vykon je super. IMHO

            0 0
            • Seveřan  

              Jen pro zajímavost, kterej nejvyšší rám?

              0 0
              • Twisp  

                Alu 7005 3X zesl. Easton Ultralite 1390g cca 6000,– Nemyslim s tou karbonovou zadni stavbou… ten je krapitek o neco drazsi 19K :(

                0 0
            • Beeda  

              Ja to vidim podobne, sterbum bych neveril ani pozdrav. Ja s tim manikem u spydera mluvil, jednal se mnou na freovku i kolem otazky vahy rovnou rekl ze to je tezzi o ty barvy..cili pocitam max+200g, jetli kolo bude mit 10 nebo 10.2kg za ty prachy neresim. Ja do 3×zeslCol. jdu, zvazim to a pak se uvidi..:-).B.

              0 0
      • Brouk_Pytlik  

        Co se týče fám o dvojkových rámech, v podstatě jde jen o hanobení ze strany konkurenčních prodejců. Proč taky ne, když do jisté doby to byly jedny z největších obchodů v ČR, než někdo ukázal, že má na to, aby je nejen dostihl, ale v lecčems předčil. Standardní záruka je 2 roky. Co se e-mailových odpovědí týče, ano, s tim byl problém. nyní se toto řeší již průběžně. Co se týče problémů s lakem, práškové barvy jsou svou aplikací a vlastnostmi jedněmi z nejkvalitnějších barev. Je dokonce problém je i opískovat. U takovéto barvy neexistuje, aby se začala loupat nebo snad ošoupávat kromě míst, kde se stýká především s bowdeny.

        0 0
    • Hadilow  

      No nejlepší je asi osobní zkušenost. Včera mi večer došel Spyder domů. Mám ho na Columbus Zonal – 3 x zeslabovaný. LX/LX, Marcoška MX Comp, komponenty Ritchey, pneu Z-maxy, nášlapy M520. Krásná černá matová barva v dobré kvalitě s pěknými samolepkami. Čekací doba – cca měsíc. Kámoš mi na cenu Spydera dal ještě ještě drobnou slevu a celé to bylo za 25.700,–Kč. Zatím ho mám v obýváku a už se těším jak ho a sebe zítra pořádně vyzkouším a zaprasím v terénu :-)))

      0 0
      • vlty  

        můžeš ho ještě přibližně zvážit (na domácí váze) a napsat velikost?

        0 0
        • Hadilow  

          OK. Je to 19" – mám 182 cm. Večer ho zvážím. Trošku to asi váhově nakynulo díky drobet těžší vidli. Ale nejsem gramohon – preferuju životnost dílů. Stejně když jedu na vyjížďku mám plný flašky, ba?oh a sám mám 85 kg. Takže půl kila sem, půl kila tam… :-)))

          0 0
          • vlty  

            jasný, právě proto to chcu jenom přibližně :-)

            0 0
      • Lišák  

        Napiš, prosím tě, zkušenosti z vyjížďky-ve Velu to docela poplili, že má Spyder moc položenou hlavovou trubku a blbě zatáčí. Tak by mě zajímalo, jak se to jeví „nevelákům“ ten rám, co máš bych asi taky vzal, tak napiš, jak se ti jezdí.Dík L.

        0 0
        • Beeda  

          Jo tak to je otazka co velouni od kola ocekavali a hodnotili, zaver mi nepripadal prilis objektivni. Pokud je vice polozena hlavova trubka tak kolo je mene tocive a zivejsi, ale zas ma mnohem klidnejsi jizdu. Dale byla pouzita vidle 100mm, ono pak ze zdvihem 63/80 bude mit zase uplne jine vlastnosti. Napr. nekdo kritizoval Meridy, ze maji zas rovneji hlavove slozeni, je pak ziva, ale napr. ve vyssich rychlostech vice neklidna. Cili je to i dost o pocitech a k jakemu ucelu chci konkretni produkt pouzit. Beeda

          0 0
          • Hadilow  

            Tak jsem to včera hodil na váhu a ukázalo to 11,3 kg. Dělá to určitě ta MX Comp vidle (80 mm), drátový Z-maxy a taky jsem moc nešetřil na nábojích – DT Cerit. Kolo vyzkouším dnes večer. Určitě souhlasím S Beedou, že je to hlavně o pocitech. Když se koukám na rámy ostatních výrobců, tak hlavový úhel je ±2 stupně stejný. Jestli to někdo pozná rozdíl, tak je u mě bůh. Myslím, že si Velo nemůže dovolit moc v testech potopit své hlavní inzerenty jako Author a Merida. Na ně většinou vesměs pějou chválu. Když Author špatně točí tak z toho udělají výhodu, že to je přesně to pravé pro maratóny, zatímco u Spydera to potopí… Určitě se Spyderem člověk podstupuje mnohem větší riziko. Kolo se nedá vyzkoušet, dlouhá dodací doba, někdy to asi nebude vše na 100 % sedět dle objednávky, ale výhodou je, že máte kolo, které v krámu nekoupíte + individuální design. Sériovky okolo 25.000,– Kč mají schopný rám, většinou kombinaci LX (XT) + Deore, bytelný komponenty, ale vždy to na 100 % zazdí ta vidle. Takřka vždy se setkáte s Pilotem C nebo s Axelem a ber nebo neber. Neříkám, že to jsou špatné vidle, ale výrobci zde ubírají místo aby přidávali. Klidně by mohli ošidit přehazku, ale jak by to v před lidmi vypadalo mít obyč Alivio :-)))) Zkrátka večer se projedu a napíšu. Zdar a pěkný den !!!!

            0 0
            • vlty  

              Tak myslím, že 11,3 je velice slušná váha (za ty prachy). Pak napiš, jak se ti jezdí. Když budu kupovat kolo pro manželku, tak Spyder bude největší favorit.

              0 0
              • Seveřan  

                SPIDERA taky jezdím, kupoval jsem ho letos, mám 3× zeslabovanej EASTON ULTRALIGHT, barvy jsou podle mne super, matovky jsou taky pěkný, jsem spokojenej. Líp se cejtí v terénu než na silnici. Co mohu říct za sebe, tak se ovládá velmi dobře.

                0 0
                • Hadilow  

                  Takže jsem včera vykoupal naše dva sviště a v osm večer jsem vytáhl kolo z obýváku :-)) Asi na začátku musím říct, že doteď jsem měl Dema Asti na Aliviu s pevnou vidlí a moc jiných kol jsem nevyzkoušel, takže to následující berte s rezervou. První pocit byl, že sedím na raketě. Jelo to po cestě jak střela. Posed je víc dozadu, vedení kola je absolutně přesné. V prudkém výjezdu v lese mělo kolo tendenci ke zdvihu předního kola. Musí se dost pracovat s těžištěm – posunout se na špičku sedla a lehnout na řidítka. Na rohy jsem mohl zapomenout :-( Kámoš mi poradil obrátit představec a mít negativní sklon. Asi by možná i pomohla Marcoška ETA. Na lesní jednomužné stezce mělo kolo přesné vedení, MX Comp + Z-maxy 2,1" je luxusní kombinace, která dohromady dává 100 % pohodlíčko. Sedlo Ritchey Comp bylo OK, ale asi ho prověří až delší vyjížďka. Potom jsem zkoušel singletracky z kopce mezi stromy. Tady jsem byl zvědavý na tu točivost. Musím napsat, že vše bylo OK :-))) Kam jsem to kolo poslal, tam jelo. Okolo stromů se obtáčelo bez problémů. Spíše jsem měl problém s odhadem rychlosti. Z celého kola byla cítit tak velká jistota ve sjezdu, že jsem měl tendenci tomu pustit víc. A zde jsem měl limit v brzdách. Mám V-éčka deore, na víc mi nezbyly penízky :-( Určitě by si to kolo zasloužilo hydrauliky. Příští rok – Deore 525!!! Při výjezdu ve stoje se Marcoška chovala moc pěkně. Byla tuhá a v záběru zajížděla minimálně. Na asfaltových úsecích na sídlišti bylo kolo jako dravec. Překvapil mě rychlý průjezd zatáčkami, kam se kolo ochotně pokládalo. Na rovném úseku díky rámu, LX klikám šla všechna energie do záběru a kolo skvěle akcelerovalo. Výsledek: naprostá spokojenost, obrátím přestavec a budu snít o hydrách. Myslím, že můžu doporučit :-))))

                  0 0
                  • Seveřan  

                    A pak se vyznej v tom co píšou ve VELU… :O)

                    0 0
                  • Lišák  

                    Forbec sem taky musel otočit, když sem na kolo s geometrií na pevnou vidlu dal 80/100. Sem nějak nemohl vyjet kopce, co před tím :-) Teď pohoda, možná by to chtělo o 2–3 cm kratší. Pokud ho otočíš, tak se ti natáhne posed.

                    0 0
            • rich  

              ± 2 stupne stejny si mal na mysli? ak vezmem priemer pre xc 71 stupnov tak rozpatie 69 – 73 stupnov je podla mna poznat snad aj pre laika. 69 uz maju snad freeride-y a myslim, ze by si to poznal hned pri nasadnuti.

              0 0
              • Žanek  

                Těch 73 stupňů je už trochu moc. Pokud člověk nemá moc zkušeností tak to pozná až po přesednutí na jiné kolo. Jinak zvykneš si na (skoro) všechno, prostě přizpůsobíš styl jízdy tomu kolu. A k Velu – mám pocit, že ty geometrie až moc řeší. Je to určitě adekvátní u sportovních a závodních kol, ale vždycky když čtu test krosů do 12 tis, musím se tomu smát. Ten, kdo si takový kolo koupí v na něm bude jezdit v neděli po obědě na výlet s rodinkou a poslední, co ho zajímá je úhel vidlice…

                0 0
                • Beeda  

                  Takze, uhel hlavy by mel byt 71'. Vcera objednano 3× zesl Easton Ultralite, az bude tak podam info – dodaci lhuty, vahu 19' (s barva, lak, IHS , sedl. objm.). Na na weightweenies­.starbike.com pro Ridley Tiger 19', (ktery je identicky k spyder) real hmotnost 1400g, http://www.ridley-bikes.com/en/index.php?… uvidime co udela barva a lak u nas. B.

                  0 0
                  • Hadilow  

                    Držím palce!!! Jsem zvědavý na dodací dobu. Kámoš má objednaného Spyder identického jako já, jen s hydrama Deore 525. stále ho nemá a problém je v brzdách. spyder má docela problém s jejich nákupem. vypadá to, že před vstupem do EU si každý dělá zásobičky. Už je chudák trochu nervní. Čeká 1 a půl měsíce :-(((.

                    0 0
                    • Beeda  

                      Ja od nej beru jen ram, SLR sedlo a ritchey wcs komponenty, tak to doufam nebude tak hrozny. Ostatni beru jinde a pani Mrazkova brzdy poslala dneska:-)

                      0 0
    • alenzo  

      Mám od nich UltraEaston 3× zeslabovaným MTB. Předtím jsem jezdil na rámu od authoru Tractiona. Koupil tento a všechny komponenty přehodil. Vše se teď změnilo k lepšímu a to o dost. Rám výborně akceleruje, připadá mi že lepé tlumí vybrace, geometrie je podle mne tak akorát. Dobře se točí a stopu drží klidně. Naprosto jsem spokojen. Teď jsem viděl rám z toho zonalu a taky na daný prachy super.

      0 0
      • Hadilow  

        Jasně, v úvodu jsem psal, že nemám moc zkušeností s jinými koly a tak se ten můj test musí brát s rezervou a hlavně se ukáže po dlouhodobějším ježdění. Jinak ad Velo – včera jsem se o tom bavil s kámošem a shodli jsme se, že redaktoři musí brát kola k testování jak jim přijdou a dost často je v testu zmíněno, že velikost rámu byla malá nebo velká a to ten výsledek určitě dost ovlivní. Pěkný den a užívejte si jarní kilometry :-)))

        0 0
        • P.B.  

          K tomu testu Spyderu ve Velu asi tolik: Kdyz na tech kolech jezdi v jejich regulernim testu vic lidi, tak to ma nejakou vypovidaci hodnotu, ale toho Spydera mel jen jeden manik na nejakym zavode a asi neodpovidal plne jeho gustu, tak to napsal – nic proti nemu.

          0 0
        • Jenda  

          jo na tom neco asi bude – vzdyt jejich vejskovy rozpeti je odhadem pres 25 cm!

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.