Goldfreny brzdové destičky. Napište typ brzdy, typ kotouče, a jak brzdí.
Se nestačím divit.Někteří je považují za nejlepší destičky a některým nebrzdí vůbec.
Goldfreny brzdové destičky. Napište typ brzdy, typ kotouče, a jak brzdí.
Se nestačím divit.Někteří je považují za nejlepší destičky a některým nebrzdí vůbec.
brzda:LX Kotouč: Shimano S.M.R.T 75 Nebrzdí vůbec-tak na zabití.
typ destiček 816 viz. http://www.goldfren.cz/…ials-mtb.htm
teda co to kecám.dělí se na ad, s3, ds já mám DS
tak jak tak koukám podle odpovědí to vypadá, že jsou nahouby akorát ty DS.
Jsem spokojený uživatel již druhé sady. Brzda Sh. 525, kotouč S.M.R.T. 61.
Goldfreny – Hayes HFX-9 – 160mm kotouč ProMax – brzdí zadní kolo. Nezdá se, že by nějak vybočovaly z průměru.
A nebolo by vhodne uviest aj typ dosticiek, vsak robia 3 typy?
jo máš pravdu. http://www.goldfren.cz/…ials-mtb.htm
jo, zacal sem pouzivat, dal vetsi kotouce tedka: avid 185 a stim to docela i brzdi, nevim jakou presne verzi ale tu s karboooonem ;-) vyhoda: vydrzej straslive dlouho proti cemukolif jinymu a hlavne vydrzej vysoky teploty aniz by vadli :-) jinak: deore 525 brzda… celkem nalitano 10tkm na tejdle kombinaci a asi u ni jeste nejakej cas zustanu.
sive, koukam na ten odkaz a tam sou fsechny s kaboooonem ;-))) haha :) tak nevim ale ktery…, cerveny ;-)
já se dozvěděl až teď že je víc druhů.Koukal jsem na popisky a nejde mi do hlavy sliding speed-nejsem moc dobrý v AJ ale mělo by to bát něco jako rychlost prokluzu.tedy aby byly ostřejší tak tam musí být co největší číslo nebo jak to je.
rychlost klouzani..... mno, to by spis vypadalo ze cim vetsi cislo… tim mensi ‚odpor‘ :)) tedy min brzdi ? :))))))) = sou tvrdsi :)
Asi rychlost kotouce vuci desticce,kdy to jeste brzdi.V ceske variante pisou ze jsou to doporucene provozni podminky.Ty AD maji doporuceny mensi pritlak a vetsi rychlost,ty DS obracene.
No když ne anglina tak proč na to nekouknot v češtině :) http://www.goldfren.cz/…ialy-mtb.htm
No to je masáž češtiny…, a opakování je matka moudrosti! :-)
Na hodnotu součinitele tření,měřeného otěru a teploty mají vliv podmínky zkoušky rychlosti, specifickém tlaku, kvalitě povrchu protiplochy i na konkrétním provedení třecího uzlu. Proto průběhy součinitele tření na diagramu nejsou přesně aplikovatelné pro provozní účely. Proto na brzdné účinky mají vliv na různé okolnosti: stav a stáří brzdové kapaliny, kvalita brzdového kotouče téhož výrobce z důvodu společných dobrých třecích vlastností.
Brzděte s produkty firmy Gold fren
POZOR : Na brzdné účinky mají velký vliv různé okolnosti: Stav a stáří brzdové kapaliny, kvalita materiálu a stav brzdového kotouče a správné zvolení materiálu pro vhodný brzdný účinek.//
to je jak prelozeny nejakym automatickym translatorem nebo kretenem ;-)))))))))))))))))
Hmm, a ja měl za to že to je česká firma. Nebo ne?
Jak tady bylo řečeno tak je to kluzná rychlost, a v těch podmínkách je znaménko menší než. Čili bych řekl, že po překročení této rychlosti jsou účinky obložení buď všelijaké nebo dojde k degradaci vlivem teploty.
Mimochodem zkusil si někdo spočítat jak rychle by musel jet aby překročil třeba tu nejnižší kluznou rychlost 20m/s na brzdě kde je kotouč třeba 160mm.
No o Golfrenech taky uvažuji, takže jsem zvědav.
288 km/h :)
Hele přece někdo :)
sem nasel pri uklizeni obal od nich, tak mam ty AD :-)
Hayes MX1 … brzdilo, pak moc ne … nevim :)
HMX-1, brzdí. Rozhodně líp než originál, trošku rasej kotouče.
No, taky jsem mel tuhole zkusenost. Pak to brzdit nejak prestalo a najednou sjetej original byl lepsi tak nevim :)
Už se těšim :-(
Aj ja mam podobnu skusenost: pustim packu a prestane to brzdit :)
xtr a brdí dobře. s originálem se to nedá strovnat..
hmx1 160mm kotuc,tusim AD,ale niesom isty.brzdi to celkom dobre,asi ako original hayes,ale lacnejsie.mal som aj bbb a to bol max. shit nebrzdil a trebalo to stale nastavovat…
No dobre. Oni Hayes desticky a obzvlast tyhle brzdy moc nebrzdi :)
Brzda XT 2002, kotuc XT a dosticky Goldfren S3. S brzdnym ucinkom som spokojny, urcite brzdia aspon tak, ako original dosticky. Len pomerne rychlo ubudaju, lenze ja moc brzdim.