Výmena kot.brzd - šírka kotúča

5 nepřečtených
  • kungpao

    Zdarec, v historii som nenašiel odpoveď na nasledovnú otázku : Pokazila sa mi zadná brzda Hayes Mag (ročník 2001), oprava by aj s novými doštičkami stála cez 1000 korún. Na nete som videl LX-ové kot.brzdy (585-ky) v akcii za 2200 korún (páka, hadica+prasa). Zaujmalo by ma či možem necha? starý kotúč na nové prasa – ide o to či to vobec bude brzdi? (ktosi mi hovoril že zmes Shimana je optimalizovaná na shimano kotúč a na inom brzdí veľmi zle) a či tam nebude problém so šírkou kotúča (výsledkom by bolo drenie kotúča čo je jeden z dovodov prečo brzdu mením). Šírkou myslím hrúbku kotúča – nie jeho priemer. Za podobnú cenu sa dá zohna? aj komplet 525-tiek, tentokrát však už s kotúčom. Som momentálne v dos? výdavkovom období (prerábam byt), takže každá koruna dobrá… Inak ešte doplňujúca informácia – náboj mám DT Hugi a rozhodne ho nechcem meni? – t.j. kotúč potrebujem 6 dierový, nie centerlock. Dík.

    0 0
    • Tomcat  

      Tak začneme tím jednodušším a to kotoučem. Ten jde prohazovat mezi leda čím. Formula , grimeca , Magura atd……… tam bych problém neviděl. Že směs Shimana je optimalizovaná na shimano kotouč, to sou taky pověsti jediná vyjímka je duralovej nebo ceramickej případně karbonovém kotouč ,ale to v našich končinách nehrozí. Natož u Sukmana.

      Osobně pokud je každá koruna drahá bych koupil sukmano Deore + metalický destičky. Pokud není původní kotouč moc obrousený měl by fungovat i s novým LXkem.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.