• Mark1

    Prosim o namety s vhodnym pomerem cena vykon, dosud jezdeno na STX RC (ovladani i mechanika), bohuzel, mozna i bohudik predek ohnut od vystreleneho kamen od auta co jelo okolo me, jit to trochu dozadu mam asi diru v noze a toto tady neresim, no ale stejne by si obmenu zaslouzily, uz maji svych par let.

    0 0
    • Daf  

      Avid SD7

      0 0
    • Pá-dlista1  

      Podle me maji nejlepsi pomer cena/vykon ty plastovy co se davaji na supermarkety. Brzdi to a bude to za pakatel. Potom uz kazdy kovovy jsou skoro super a ja jako fajnovka bych chtel jeste spalky se zavitem kvuli lehcimu serizeni a mozna i vetsimu vyberu. Si myslim, ze treba tyhle http://www.author.cz/download.php?… muzou byt fajn.

      0 0
    • pegal  

      Ono je to celkem jedno, teda pokud nejsi gramohonic, coz u tebe asi nehrozi kdyz jsi vozil STX … spis jenom dobre vybrat spalky.

      0 0
    • vlk  

      teď nemám moc přehled, ale dřív to byly tektro 825A.Za supr cenu, a skvěle brzdilo, stále mám jednu ještě vzadu.Dnes bych mrknul na nějaké avidy, lx, xt. XTR a mrázky jsou už poněkud dražší.

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Co tyhle. Vzdalene se podobaji tem co s nima mam dobre zkusenosti http://www.author.cz/…dukt_id=2136 akorat vypadaji krapek levneji a ta prachovka uz taky neni co byvala… no a ty srouby ani nechci videt. Vymenit spalky a je vybrano :)

        0 0
        • vlk  

          jo jo řek bych, že to jsou ty samý tektra co jsem měl, teda ještě mám, jen dostali jiný název.

          0 0
    • kandik psi zub  

      koupil bych alivio a bylo by

      0 0
    • moratii  

      Pokud chces dobre V-breaky tak Ti muzu nabidnout Avid Arch Rival…chvilku jezdene…100% stav…Tady je info:http://cyklojiricka.cz/show_book.php?…

      Cena 1499Kc-mozna dohoda..kontakt 776164164

      0 0
      • Mark1  

        Odkud jsi ??

        0 0
        • moratii  

          Kousek od Prahy nebo Morava…spise pis sms..

          0 0
          • Mark1  

            AVID Single Digit SL za 1.400,– (odřený model), není co řešit, to by jsi musel klesnout lehce nad 1000 Kč aby to bylo zajímavé a to asi najdeš lepšího kupce. Jinak Morava není problém, já jsem ze Zlína.

            0 0
            • moratii  

              No za 1100Kc Ti je klidne muzu nechat – to me nezabije a zbytecne se to tu nebude valet…Akorat ze jsem ted spise kousek od Prahy…

              0 0
    • Mark1  

      Díky za náměty, zatím poměr cena výkon mě nejlépe vychází Avid Single Digit SL (sada předek/zadek za 1.900,–), prohlídnu a jako alternativu beru Shimano LX.

      Ovšem zarazilo mě značení uchycení špalků, já používám BBS-10T VEESTOP, což patrn do Avidů nepůjde, nebo jak je to se systémem uchycení ??? Nikdy jsem to neřešil.

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Proc to tam nepujde? A ten pomer cena/vykon… myslis, ze budou brzdit 10× lipe nez nejake levnejsi? :)

        0 0
        • Mark1  

          Nebudou, urcite ne … ale prece jenom je to jediny kus na kole, ktery me deli od drsnych padu, takze na brzde setrit nehodlam, jinak nejsem velky zastance podobnych komponent. Navic od te doby co jsem blbec koupi kliku SHIMANO DEORE, ktery je jak z blata mam averzi na vyrobky SHIMANO, ktere materialove budou podobne ale tady je to brzda.

          Jinak me zarazilo to oznaceni uchyceni, ja to nikdy neresil a vzdy koupil co znam, nenapadlo me ze je vice druhu, proto jsem se vydesil jineho znaceni uchyceni spalku.

          0 0
          • kovar  

            pokud nehodláš šetřit, proč teda chceš kupovat Véčka a nekoupíš raději nějaké brzdy?

            0 0
            • Pá-dlista1  

              Treba je to gramhonic, ale to by se neptal na vykon a chtel by nejlehci. Spis to bude staromilec :)

              0 0
            • Mark1  

              Z poslední doby, když pominu všeobecný názor, tak třeba holešovský Drásal vcelku ukázal kde se láme chleba, kvalitní funknčí V-break s dobrým špalkem je nepřekonatelný.

              0 0
              • kovar  

                KAmarád s véčkama bez paralelo. na Drásalovi po spotřebování horní části gumy na špalku vyryl vrchem kovové botky do ráfku hlubokou rýhu , až se mu ráfek v Jarcové zbortil, nějak to neuhlídal. MYslím, že obzvláš? do marastu jsou véčka s paralelo vhodnější, špalek vydrží více a i když se během jediného sjezdu třeba i spotřebuje, tak rovnoměrně a ne jenom jeho horní část až ke kovu, jako u V bez paralelo.

                0 0
                • Mark1  

                  Jenže paralelogram v této cenové kategorii asi neseženu, jestli ano jeho přednost ocením.

                  0 0
                  • Mamut  

                    www.bikestore.cz LX s para. (model 2004, prip 2003; uz si nepamatam, kedy prestali na LX davat paral.) za 800/ks XT s para. 2005 840/ks

                    Sam mam LX 2001 a nemam s nimi jediny problem za 4 roky = 9000km

                    0 0
                    • Mark1  

                      O LX se vseobecne trauduje, že díky neposílení paraleogramu mají brzy vůli a jsou dost o ničem na XT nemám chu?, cena leze dramaticky nahoru, by? mechanicky jsou velmi solidní, teda na pohled.

                      0 0
                      • Mark1  

                        Myslel jse XTR, XT u bikestore.cz nevidim, zkusim se nekde na ne mrknout, jestli je cena jak pises muze to byt zajimava volba, tedy zalezi na provedeni.

                        0 0
                      • Mamut  

                        traduje == mysticke legendy ludi, ktori ich iba ocumuju?

                        Nacelnik v 2. threade (V s para) pise, ze stare XT mali po 8 rokoch nehorazne vole. Pokial to vydrzi 8 rokov, je to vyborna brzda. Mne osobne by 8 rokov stacilo.

                        Nastavuju sa rychlo a lahko. 100Sk gumicky som jazdil asi 8000km, nez som ich vymenil.

                        Na BS su! http://bikestore.cz/…ty/vyber.asp?… na spodku stranky.

                        0 0
                        • Mark1  

                          Myslel jsem vůle u LX, ne u XT nebo XTR, abych řekl pravdu jsem z toho už zmatený, to značení SHIMANO je někdy na hlavu, hlavně v nižších řadách, kde jsou ještě podmodely, třeba LX s a bez para.

                          Díky za echo, nenapadlo mě, že jsou schované až pod Avidama, zdá se že aplikují opačný marketign, co chci prodat schovám někam na konec. Každopádně je v pondělí omrknu v kamenném shopu a když budou OK jdu do nich, cena je vyšší než u AVID SL, ale je to zase o kus technologie dál, takže OK.

                          Jestli vydrží 5 let, jsem maximálně spokojen, bůhví co bude příští rok, natožpak po 8-mi letech.

                          0 0
                          • Paja  

                            LX s paralel. roc 2000 mi uz na kole 4 roky jezdi ma minimalni vuli, ktera neni poznat u brzdeni. jen pri zahybani celisti, dulezitejsi nez pocet let bude spis pocet ujetych km, ty moje maji cca 22000km.

                            0 0
                            • Mark1  

                              Pravda je, ze je dost mozne, ze dnesni produkce neodpovida drivejsim modelum, celkove je vse forovejsi, otazka je jestli dnesni LX vydrzi co to tve z roku 2000, jinka pocet km cca odpovida rocne mam pres 5 tisic, takze +/- to odpovida. KDyz ty dnesni prezijou 10.000 km budu spokojen. Bohuzel na vyklani a vule neplati zaruky.

                              0 0
                        • miťo  

                          Pozor!!!! XT stare osm let jsou stary model!!! Takovy lehky az parirovy, bez pruzinek v konstrukci pantografu. Jo a ty moje LX maji asi 15000km a jsou fakt rozvaklany… Novy XT jsou stejny…

                          0 0
                          • Mark1  

                            No a co by jsi radil ??? Pravda asi je, ze to neni co byvalo, konec koncu stare STX RC co mam na kole ted je mechanicky neznicitelne. Jinak receno, ma dnesni XT sanci prezit tak 10.000 km ??

                            0 0
                        • náčelník  

                          Ona se ta vůle udělala samozřejmě dříve, ale vůle v paralelogramu se dá odstranit trvalou deformací pomocí svěráku. Problém je s vůlí na čepech rámu/vidlice. Ta je neodstranitelná a špalík pak nejde nastavit, aniž by šel pod/nad ráfek. Abych jen nehaněl – na to, jak dlouho sloužila je to velice dobrá brzda. Teď půjde ještě na „druháka“ :)

                          0 0
      • Daf  

        No do boticek od Avidu pasuji vsechny spalky. S tim neni problem. Porid si SD7 ty se od SL lisi jen tim ze nemaj Ti srouby.

        0 0
        • Mark1  

          SD7 nebudou moc levnejsi, tyto muzu mit po znamosti vcelku za rozumny peniz.

          0 0
          • Daf  

            Jo tech 1900 je dobra cena SD7 jsou jen o 300 levnejsi, ale budes mit o 36g lehci bike. Dej bacha az budes utahovat sroub lanka aby ti neprd jako me :)

            0 0
        • lubos  

          Krome Shimano XTR na keramiku. Ale ty nejdou nasadit ani do Shimano XT boticek. (vlastni zkusenost :(

          0 0
          • Daf  

            Ja je tam dostal. Staci pouzit silu :) Menit na trati bych je ale nechtel.

            0 0
            • lubos  

              Jedny jsem zlomil, kdyz jsem to rval do boticek BBB (zajimavy, ze nekdy jsou tvrdy a nekdy zmeknou – snad od vyparu benzinu, oleje, nevim). Tyhle jsem narval taky silou, ale predtim jsem je musel obrousit.

              0 0
              • Daf  

                No ja jsem je jen namazal :)

                0 0
                • lubos  

                  No mne sice nenapadlo,ale meril jsem to suplerou a byl tam znatelny rozdil (na jednem konci ale jenom) :(

                  0 0
    • Tomcat  

      Hmmm co to je kvalitní? hmotnost, výdrž, funce nebo image?

      Osobně bych bral Avidy , nebo XTR případně nějakou „cultovku“ (Mra-zek, Paul, Canecreek atd…)

      0 0
      • Pá-dlista1  

        , protoze je pro tebe prednosti image… a hmotnost mozna :) nebo snad Avidy brzdi lip nez treba Tektra?

        0 0
        • Tomcat  

          nebo snad Avidy brzdi lip nez treba Tektra… to se ptáš mě ..sem Avidy neměl jen Tectra, Diatech, Diacomp, LX ,XT, Mrazek

          0 0
      • Mark1  

        Prioritou je výdrž a funkce, vzhled a hmotnost je druhořadá, tedy když to nebude růžový model okolo 1/2 kg. Patrně to bude AVID Single Digit SL, ted me volal z kramu, ze maji jedny, ktere jsou ve dvojce (maji odremy popis) a daji je za 1.400,– cimž je vše vyřešeno, za tuto cenu nesložím ani obyčejné Deore.

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Porad je to o 500% vic nez bych dal za funkcni Vecka ja :) ale ja sem lakomej :)

          0 0
        • Tomcat  

          1400,– je trochu dost, daj se sehnat levnějc( tyhle Avidy př+zd) nebo jinou značku a hlavně pod 1000,–

          0 0
        • Mark1  

          Cena mě vyloženě netrápí, ale beu to tak že brzda je pro mou bezpečnost, nikoliv pro pohodlí. Jo kdyby některý z míň známých výrobců dokázal brzdy v podobné ceně s paralelogramem, mluvím jinak.

          0 0
          • Tomcat  

            tak pokd tě cena netrápí tak bys koupil kotouče

            0 0
            • Mark1  

              nekoupil, zažil jsem a viděl jsem na Drásalovi … V break je pro mě odpovídající řešení.

              0 0
              • Tomcat  

                Co si viděl ? To že někdo zanedbá výměnu destiček? , že jede na mastnejch, že nepochopí že i organický destičky a 160kotouč maj limit :o) Je to o člověku, pokud někdo má kotouče a myslí a koná jako člověk s v-breake tak no potěš. O jedincích nechopnejch fixovat malej povolující se šroub nemluvě.

                0 0
                • Mark1  

                  Jistěže je to o údržbě a limitech technologií a materiálů, ale pro jít do kotoučů, když proti dobře funkčním V-čku nejde říct křivé slovo, myslím si, že tady jde o módní vlnu, pro mě je kvalitní V-čko víc než kotouč, by? může sloužit stejně, ale rozhodně ne za stejný peníz, teda myslím.

                  0 0
                  • Tomcat  

                    …proč jít do kotoučů… jenže třeba jezdím tak , nebo takové trasy že V-break nestíhají, nebo nechci něnit ráfky kvůli opotřebení (probrždění)

                    0 0
                    • Mark1  

                      Jasně, vše má své plus i mínus, mě V-čka nikdy nijak nezklamali, takže jim důvěřuju dál, kotouč má své výhody, třeba ráfek a jeho případné opotřebení, nebo zmíněný problém s únavou bez hydrauliky.

                      0 0
                      • Tomcat  

                        Ona je menší únava i s lankovou kotoučovkou a hladně brzdí i za extrémních podmínek což se o ráfkovejch brzdách říct nedá ( kendyvr, véčko, HS3s3citka, wendlery).

                        Tomu se říká konzervativizmus, snaha ušetřit , pohodlnost, ale rozhodně ne výhoda véček.

                        0 0
                        • Mark1  

                          Konzervatismus bych to nenazýval, ale „Véčka“ prostě alespoň mě stačí, jsem s nima spokojen a navíc, cena skutečně vliv má, kvalitní „Véčka“ cca 2.000,–, kdežto kotoučovky nejlépe o řád víc, nebo někde okolo 10.000,–.

                          Podle mého řešení V-ček s paraleogramem je plnohodnotné řešení a stejně jako u každých „Véček“, stejně jde hlavně o špalky, ty brzdí, čelisti jsou skutečně jen čelisti.

                          Osobně nemám jediný důvod investovat do kotoučů, protože je nepotřebuji (ubrzdím) a taky nechci vyhazovat za něco, co mě vnese na kolo hydrauliku + další nutnosti pro chod brzd, otázkou je co to udělá když kotouč strefí odletující šutr, špice to většinou zvládnou, ale kotouči bych moc nevěřil, ale to je již z kategorie bájí a co kdyby, prostě pro mě brzda = V-brake.

                          0 0
                          • Pá-dlista1  

                            Aby ti kotouce brzdily stejne jako Vecka, tak ti ty 2000,– budou taky stacit (ale i to se diametralne lisi od me predstavy o cene Vecek (cca 240Kc komplet bez pak:)) Zatim se mi teda casteji stalo, ze mi kamen vypletl draty, znicil nebo rozhodil rafek…, ale jeste mi nikdy neznicil kotouc… to chce cas :) To ja jen tak na okraj. Ne, ze bych ti ty Vecka vyvracel.

                            0 0
                            • Mark1  

                              jak jsem psal výš, je to o filozofii, částečně konzervatismu a dosavadních zkušenostem, pravda j,e že bike s kotoučema nemám a vidím (slyším) jen zkušenosti ostatních. Prostě pro můj styl a pořeby jsou V-brake super a nehodlám je měnit, navíc pravda je že mé kolo, na které ty nové půjdou je spíše vykopávka, prostě ho mám rád a nehodlám ho měnit, konec konců to že tam dosud bylo vše STX-RC mluví za vše.

                              0 0
                              • kovar  

                                vidli a rám bez čepů na V na Tebe

                                0 0
                                • Mark1  

                                  Děsím se této doby … ale snad ještě jdou najít rámy a vidle s čepy.

                                  0 0
                                  • wroum  

                                    v tech nejnizsich cenovych kategoriich, ale nemusis zoufat, v tomto pripade to je krok k lepsimu.

                                    0 0
                                  • Pá-dlista1  

                                    Zkus po bazarech. Ja mam na jednom kole kotouce jenom proto, ze tam Vecka nebyly na co dat.

                                    0 0
                  • davidak  

                    Myslim, že výhoda není jen ve funkčnosti. Pokud nemáš zrovna hydraulický véčka, tak tě při dlouhym sjezdu začnou dřív nebo pozdějc bolet ruce a zápěstí od brzdění, u hyder je to o 100% lepší, mluvim z vlastní zkušenosti. U kotoučů taky klidně můžeš mít osmu jak prase a brzdíš pořád stejně dobře. I to jsou důvody, proč bych se já osobně kotoučům nebránil, Módní vlna to není, přestože kotouče vypadaj líp ;)

                    0 0
                    • Mamut  

                      Na druhej strane, pokial v lese rozhodis rafik, tak za 10min ho vycentrujes natolko, aby presiel brzdami (pokial je strasne rozhodeny, tak smola = vyhaknes brzdy). Ale ak ohnes kotuc, tak si definitivne v prdeli. Ak mas zo sebou torx kluc, tak ho aspon zhodis a dojdes, inac nesies naspat.

                      0 0
                      • enjoy  

                        jestli ohnu kotouc tak tech 6 inbusu v pohode sundam:-)

                        0 0
                      • davidak  

                        No to je taky pravda. Ale osmu udelas spis. Dneska jsem jel dolu z Jestedu, nejak jsem spadnul(udelal jsem chybu jak svina) na ruku, tak sem jel az dolu jenom levackou, pomalu a porad jsem brzdil, myslel jsem ze mi umre zapesti.

                        Bohuzel ale hur dopadlo to druhy zapesti, ktery tady lezi vedle me, zlomeny a v sadre:( Peknej zacatek prazdnin, co?

                        0 0
                        • hydrant  

                          tyjo, tak se brzy uzdrav

                          0 0
                          • davidak  

                            Dík:) No, doktor řikal že nějakejch pět tejdnů.. Teď to ještě bolí ale snad to bude v pohodě, aspoň bude čas na bohulibější činnosti- flákání, čtení, BF ;)

                            0 0
                            •  

                              zraneni ruky sou dost neprijemny, a hlavne na leto, preju brzky uzdraveni. A misto misto flakani udelat rozborku kola, za pet tejdnu to mas zmakly do posledniho sroubecku ;))

                              0 0
                              • davidak  

                                jojo, az to prestane bolet a trochu tu ruku rozpohybuju, tak se do toho dam:)

                                0 0
                                • kovar  

                                  hlavně to klepání marzocchi doufám že dotáhneš do tichého konce:-)

                                  0 0
                                  • davidak  

                                    To jo, teď se mi ten klid a volnej cas docela „hodí“ ;))

                                    0 0
                      • cabbage  

                        vzhledem k tomu ze s sebou nevozim centrklic tak spis v lese srovnam kotouc(uz sem srovnaval) nez osmu…

                        0 0
    • McBlacky  

      rozumně tuhý jsou deore, dobře vypadaj i letošní LX. to pokud neřešíš váhu. Jinak proti SD7 nemůžu říct křivýho slova

      0 0
    • davidak  

      Proc skoro vsichni pisou „break“ misto „brake“??

      0 0
      • hydrant  

        protože když před překážkou zmáčknou páku, tak kolo jede dál a pak tancujou break dance, aby se tý překážce vyhnuli. Oni nemluví vůbec o brzdách, protože jinak by se tu někde muselo mluvit o průměru kotouče apod. :-)

        0 0
        • Martyss  

          „protože jinak by se tu někde muselo mluvit o průměru kotouče apod.“.....to myslíš ty srandovní brzdičky, kterým když se v blátivém závodě sjedou destičky, tak jsi v pr**li?

          0 0
          • Martyss  

            ještě za otazníkem měl být.....:-)

            0 0
            • hydrant  

              když někdo zanedbá údržbu, tak se nemůže divit, že mu sjetý desky v bahně moc dlouho nevydržej. Kotoučovka je pořád víc BRZDA než V :-)

              0 0
              • Martyss  

                Z finančního hlediska ne. Véčko má nejlepší nákupní poměr cena/výkon a náklady na mateiál jsou u něj nižší:-)......u véček vyměňuješ ráfky výplety,špalky­.....u kotoučo­vak…koutouče,des­tičky,odpruže­né vidlice:-).....

                0 0
                • hydrant  

                  já na Drásalovi naštěstí nebyl, tak neměmím nic :o)

                  0 0
                  • davidak  

                    Dík kluci, už to vim a můžu klidně spát. Teda spíš vstávat. Ještě jedna věc- všichni mluvěj o celoodpruženejch rámech „fuelech“- to všichni kupujou Treka? :))

                    0 0
                    • hydrant  

                      já si zatím rám celoodpružuju vpředu vidlicí, mě to tak zatím stačí. Jako fuel používám jon?áky z Plzně. Ale jinak tomu nerozumím, jsem jen machr přes brzdy :o)

                      0 0
                      • davidak  

                        Já fueluju vodou, stejně jak ty moderní bmw. Jinak brzdy mi musej stačit mý LXka, počítal jsem, kolik bych musel investivat do kotoučů se všim všudy a je to asi 12k! Asi zůstaneš odborníkem zatim sám:))

                        0 0
      • cabbage  

        porad lepsi nez V-brak:))

        0 0
    • rock  

      Pro ty, co už to vyzkoušeli: docílím lepší funkce (lehčí, hladší chod), když vyhodím bovden 30Kč/m a vrazím tam brzdový set třeba od Alligatoru ? Nebude pak ten rozdíl podobný (za srovnatelné peníze), jako kdybych přešel třeba z Deore na XT ? U řazení jsem se už přesvědčil, že to nejsou vyhozené peníze, s brzdami tuto zkušenost ještě nemám …

      0 0
      • Banjo  

        Ja rozdíl nepozoruju. Predtim jsem mel nejaky Jagwire, ted obyc a je to stejny. Na Mrazku jsou bowdeny neprerusovany – po cely delce lanka a je to taky znat, tolik se nezasiraji.

        0 0
        • Volf  

          Taky mám dojem, že jsou to spíš vyhozený prachy. Já to teď provedl obráceně a z úplnejch no name jsem přešel na aligatory, drahý to bylo jako kráva, protože už jen koncovky jsou snad ze zlata podle toho kolik stojej, vrazil tam nerezový lanka a objektivně rozdíl není a subjektivně ano / přece za ty prachy tam něco bejt musí /.

          0 0
      • Daf  

        Podle me to jsou vyhozene penize i na to razeni. Co se hladkosti chodu tyce, tak trochu jde poznat, kdyz pouzijes brousena lanka.

        0 0
    • steel is real  

      AVID – jaky koliv

      0 0
    • vasek  

      No já mam tektra asi 825? kalíškovaný ráfky od kellyse a 100kg brzdný účinek nic moc. Špalky vpředu original, vzadu baradine. Stejně to moc nebrzdí. Nevim jestli to nebude ráfkama. Přemejšlim o LX véčkách s paralerogramem – myslíte, že si pomohu??

      0 0
      • wroum  

        ne a jestli jo tak minimalne.

        0 0
      • vlk  

        ne ty tektra 825 totiž už samy osobě jsou velice dobré, takže zlepšení bych nečekal.

        0 0
        • vasek  

          Tak to už mně zbejvá jenom zhubnout nebo ještě zkusit jiný ráfky… 8-(

          0 0
      • Daf  

        Jaky mas brzdovy paky?

        0 0
        • vasek  

          taky tektra, nejde tam ani změnit poloha lanka – je tam předlis na 2pozice, nicméně to neni doobrobený..

          0 0
          • Daf  

            Tak zkus paky Avid SD7. Myslim ze to pomuze.

            0 0
            • vasek  

              To bych mohl ještě zkusit – každopádně je to i nejlevnější možnost.Dík

              0 0
            • lubos  

              Staci SD5 … stejna funkce , vaha o 2g vetsi a cena polovicni se mi zda.

              0 0
              • Daf  

                U SD5 nejde nastavit modulace.

                0 0
                • lubos  

                  Jo, mas pravdu. U novych ne … ja mam starsi, tam to slo, tak co jsem psal bylo mysleno na ty starsi, tam i ten cenovej rozdil byl vetsi se mi zda.

                  0 0
        • Vladimír  

          jsou paky tak dulezitym prvkem? dnes jsem si nechal dat na kolo vecka Avid single digit 7, ale paky jsem nechal puvodni hardware. Je to blbost?

          0 0
          • davidak  

            Určitě sis polepšil, ale asi nevyužiješ plnej potenciál těch avidů. Hardware páky jsou IMHO nicmoc, rozbi třeba ještě to druhý prasátko:)

            0 0
            • Vladimír  

              a co koupit? AVID FR 5 za 500,– nebo AVID Speed Dial 7 za 920?

              0 0
              • lubos  

                SD7 bez vahani.

                0 0
                • pupkáč  

                  Souhlasím s AVIDem, ale myslím, že větší vliv měla na mém kole výměna pák (SD 7). Následná výměna čelistí (deore-avid SD 7) už takový rozdíl nepřinesla.

                  0 0
                  • Daf  

                    Deore celisti brzdi velice dobre kdyz maj dobre spalky.

                    0 0
    • johny.h  

      A co vy na tyhle brzdy? Jsem taky po Drásalovi a řádné investici do nových dílů, teď příjdou na ředu i LX 04 s řádným vaklem po 4000km a tom Drásalovi:-( http://www.x-bikes.cz/?…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.