• ahasver

    Dobrý den, budu si kupovat nové kolo. Nejsem žádný nadšenec a proto je pro mě rozhodující cena. Doufám, že nikoho neurazím mým dotazem na kola do 8000,– Jaké byste mi doporučili, případně, jaké byste si sami vybrali z těchto dvou http://www.merida-bike.cz/detail.php?… a http://www.author.cz/index.php?… ??? Díky za odpovědi

    0 0
    • fousac  

      zajimavy… ale jedno je kros a jedno mtb… co z toho chces??? jestli kros, tak bych se podival po ty meride ve vyprodeji a sehnal aspon 8500… jestli mtb, ten author by mohlka bejt dobra volba vzhledem k ocel. ramu, kdyz co clovek nerozstipne, bude to skoro na veky..

      0 0
      • ahasver  

        díky za odpověď, myslim, že bych měl na sebe prozradit, že nejsem odborník přes kola:-) proto tady jsem. na stránkách autoru jsem se ale dočetl, že krosový kolo je nějakej kompromis mezi horskym a silničním, tak jsem myslel. budu s tim jezdit po praze a v létě do přírody, ale žádnej extrémní terén – cyklistický stezky a možná občas lehčí turistický

        0 0
        • ahasver  

          hmm, mělo tam bejt napsáno, že „tak jsem myslel, že je to skoro jedno. co byste poradili pro moje účely?“ dělám spoustu věcí najednou, tak mi to vypadlo:-/

          0 0
          • Aiax  

            Aby to nebylo tak jednoduche, pridam svuj subjektivni a zcela zaujaty nazor ke krosum: Kros proboha ne!! Ma to nejhorsi ze silnicek a to nejhorsi z horaku. Mel jsem kros 4 mesice a velice rad jsem se ho zbavil. Nebyla to zadna zricenina, ale kros za 20 kKc…

            0 0
            • fousac