• Bak0nuk3m

    Ahoj vsem, koupil jsem si novej bajk konkretne Merida Athens Silver, a jsem nad miru spokojen, drive jsem mel „bajka“ z Makra a byl to shit predvcirem mi upadla slapka tak jsem to rozkopal a koupil novej stroj. Jelikoz jsem nikdy nemel takovyhle kolo (myslim tim kolo za cenu kolem 18k) byl jsem docela prekvapenej ze je potreba prijit na garancni prohlidku po cca 150km … K cemu to je ? Mam na konfiguraci kola do teto doby sahat ? predem diky za odpoved

    0 0
    • Luka  

      Ted jsem si nad tvym prispevkem vzpomela jak jsem si koupila prvni bike :))) Taky jsem jim ho nechtela pujcit NA CELEJ DEN aby mi s nim provadeli kdovi co :))) Byl to Author Kinetic… ale na garancku jsem ho nakonec dala… oni zkusili jestli brzdi, jestli se kliky tocej a i listi na prehazovacce zustalo neporuseny, takze ani neprehazovali :))

      0 0
    • TinkTink  

      Garancni prohlidka je relativne podstatna vec v zivote kola a zalezi na prodejci, jak se k tomu postavi – minimalne je ale nutna pro uznani zaruky vetsinou :)

      Proc – zavity, kontakty a vubec vsechno si sedne a povoli to – dobrej servis to behem garancky cely projde a zjisti, jestli je vse ok…pokud je neco v neporadku, opravi to vcas :)

      Konfigurace – myslim ze nevidim zadny problem, proc by se na to sahnout nesmelo…

      0 0
      • BH  

        obecne, pokud si zakaznik sahne do kola v zaruce a pred garanckou , tj vymeni nejake dily (razeni-saltr…)tak je poradavek na provedeni garancni prohlidky v obchode, kde kolo koupil, ponekud nepatricny, ne?A czela jiste prichazi i o zaruku prinejmensim na ty puvodni dily. myslim si, ze promerne inteligenni clovek(ted nemluvim o zenach) by si mohl zvladnout garancku i sam.(dotahnout co dotahnout jde a seridit razeni), ale je to urcite lespsi dat do rukou profika. Navic se tu bohuzel zavedlo pravidlo, ze se garancka provadi zdarma,coz treba u autaku davno neni.

        0 0
        • Bak0nuk3m  

          No ja myslim ze je dobry ze je to zdarma :)

          0 0
        • TinkTink  

          V tomdle mame naprosto odlisne nazory. Myslim si, ze garancni prohlidka by mela byt zdarma…proc ano a proc ne…duvody jsou jasne myslim nam oboum…myslim ze je to zcela v kompetenci obchodu…otazka je ale taky, co vse se zahrne do garancni prohlidky :)…ze (to, ze se na to kouknou, nechaj to den vyset na haku a pak to vrati…to je sice mnohde zavedena praxe, ale neni to zrovna „ono“…)

          Jinak proc na garancku – nemyslim si vubec ze je nutna…ale potrebujes razitko do papiru mnohdy :)…to se neda poprit a to si tam sam nedas…teda pokud nejsi obchodnik, ze :o)

          Provedeni garancni prohlidky po vymene nekterych dilu – bral jsem to tak, ze ten clovek si asi ty dily sam menit nebude…ale to jsem vychazel pouze z uvedenych faktu (proste jsem to predpokladal…)…po­kud mu je budou menit oni, tak neni problem..ze…pokud on sam…tak by se temto dilum garancni prohlidka ZDARMA mela vyhnout a tyto polozky by mely byt uctovany zvlast – s timto souhlasim. :)

          Ale vubec nechapu toto – proc by mel prijit o zaruku na ty puvodni dily, ktere sunda – to vubec nechapu…proc? Pokud budou nadale (asi jinde) pouzivany se zreteli na pravidla jejich predpokladaneho pouzivani, nevidim v tom problem…nebo je to problem?

          0 0
          • BH  

            jednak to zdarma,pokud prodas denne 10 az 20 kol, znameman tom, ze za cca 1 mesic stejyn pocet prijde udelat garancku,kterou vetsinou chteji hned na pockani je to pak calkem organizacni zahul to zvladnout.Poctiva garancka pritom vezme min. 1/2 hodinu casu mechanika.Ale to s tim nesouvisi. Ja si jen myslim , ze davat nekomu necvi „zadarmo“ je blbost, lidi si toho stejne nevazi a vlastne to ani neoceni.zadarmo je principielne spatne,ale to jen konstatovani a jak vis, tak sice kazdy dodavatel to pise do zarucaku, ze podminkou zaruky je garancni prohlidka, ale z hlediska zakona je to stejne pitomost, ty musis drzet zaruku 2 roky bez ohledu na garancku. Uz jsem zazil soudni spor k tomuto problemu a zaver byl jednoznacny, nelze uplatzneni zaruky podminovat touto podminklou!A jeste k tomu zadarmo, pokud to vyrobce- dodavatel po obchode pozaduje, tak by to ale mel i tomu obchodu zaplatit, ne? a ukaz me nejake ho dodavatele, ktery Ti proplaci garancni prohlidky.I setkal jsem se s tim , ze jeden nejmenovany brnensky obchod pozadoval po zakaznikovi, ktery u neho chtel provest placenou garancni prohlidku (kolo koupil na druhem konci republiky)castku za provedeni garancni prohlidky ve vysi 1500,– Kc !.Zkus tuto castku treba uplatnit na Progress kdyz prodavas kola Giant.

            0 0
            • homat  

              Pokud dovozce předepisuje garanční prohlídku je její cena zřejmě zahrnuta v marži prodejce nebo je jako u zmíněných aut proplácena dovozcem. Pochybuju, že má někdo nastaven distribuční systém tak aby v něm nějaký článek pracoval zadarmo.

              0 0
              • BH  

                by ses divil u kol, to je ve srovani s jinymi komoditalmi skutecne „zajimavy“ trh.To zdarma zavedli sami prodejci ve snaze ziskat zakazniky a dnes je to standart.Nekteri obzvaste aktivni to nabizi i po dobu 1/2 az jednoho roku.

                0 0
                • homat  

                  Tomu se ale říká obchod, kdo nabídne lepší službu ten prodá a je to prozíravější než jít cestou slev. Kdo dává slevy okrádá se o peníze. pokud tedy bojuješ s tímle problémem doporučuju ti změnit na chvíli knihovničku a přečíst si třeba principy marketingu od Kotlera. Zjistíš že pravidla jsou jednouchý a pouze čtyři:

                  price product promotion place

                  0 0
                  • BH  

                    .S zadnym problemem nebojuji, su v pohode,jen jsem tu upozornil na specificky aspekt resene GARANCNI PROHLIDKY, tod vse, tak me laskave nic nepodsouvej. Jinak jedna vec je teorie a druha praxe. S Philipem Kotlerem usinam :). Ovsem lepsi sluzba neni rovnitko sluzba zadarmo, to bys mohl vedet, pokud by jsi tu marketingovou bibli precetl poradne.Pokud tu sluzbu – garancka zdarma nabizi vsuchni , tak se stajne ta konkurencni vyhoda ztraci.A jeste poznamka pokud jsou ty pravidla tak jednoduchy(ty tve 4 body, moc jsem nepochopil jak to souvisi s tou garanckou zadara- ze by to bylo to „promotion“? , tak proc ta knizka je tak obsahla?

                    0 0
                    • homat  

                      product – i služba je produkt

                      0 0
                      • BH  

                        ale sluzba zadara jizu neni produkt ale spise marketingova zalezitost, ne?

                        0 0
                        • homat  

                          prave ze marketing není propagace, uz jsem to tu nekde psal, ale soubor těch zmíněnych čtyř P. Pokud tedy chceš něco prodat musíš mít produkt, když máš produkt, musíš stanovit cenu, dále musíš mít dobré místo kde ho budeš prodávat, a v neposlední řadě taky propagaci.Tohle všechno dohormady je marketing.

                          Takže pokud tvoje konkurence nabízí nějakou službu navíc asi svůj produkt bez ní neprodáš (pokud je srovnatelný) a služba se stává součásti produktu. Je na tobě aby jsi přišel s něčím dalším co konkurence nenabízí a co ti buď zvedne stávající prodej nebo to bude něco za co tvý zákaznící budou ochotni platit.

                          0 0
                    • Pá-dlista1  

                      Neni garancni prohlidka odvozena od neceho se zarukou? Mi pripada nefer rict tady mate ten produkt za 5Kc, ktery musi mit zaruku a tu budete mit jenom, kdyz k nam date kolo na prohlidku za 10Kc. Podle me je garancka zdarma samozrejmost a jeji cena je zahrnuta v cene produktu.

                      0 0
            • TinkTink  

              Ty jo nestras…z Progressu jsem nikdy nic nevyrazil a to, ze nekdo prodava Giant jeste neznamena…vis co…cekat nez to dovezou oni, tak jsem 100let pozadu :)

              Hele…to je dobra informace ale – diky za ni… to, priznavam se, jsem nevedel…

              1/2 casu mechanika na garancku je jeste docela malo – to priznavam…ta hodinka to klidne muze byt taky..

              Co ty komponenty..proc by se na ne nemela vztahovat zaruka? Myslim ze kdyby se s tebou nekdo soudil za takovou neuznanou reklamaci, bylo by to minimalne sporne… :)

              0 0
              • BH  

                K tem komponentum,muzeto byt problem. koupis kolo a povymenujes co se da, pak pujdes reklamova k vyrobci,ze to treba blbe zataci, nebo neco podobneho. takze co s tim? Asi bych jako prodejce vnesl namitku zameny komponentu a neopodstatnenosti reklamace, dle meho logicky, kolo je v jinem stavu, nez bylo prodano. Jina vec, kdyz demontujes treba slatr a das ho na jine kolo, pak ten saltr chces reklamovat. jak ovsem prokazes puvos toho saltru?Nema szadny doklad na koupi saltru ale celeho kola. Jiste normalni cesky clovek by si poradit, saltr by zase premontoval na puvodni kolo a sel by reklamovat saltr na tom kole.

                0 0
                • TinkTink  

                  Jo, tak to je samozrejme kravina to jit reklamovat kvuli tomudle napr. zataceni – ja myslel ale presne pripad toho saltru…

                  No…presne takhle by si Cesky clovek poradil :)

                  Abych vysvetlil – ja rozprodal napr. nekolik kol po soucastkach – vzdycky za nejakym ucelem – zustal mi ram…zustaly mi kola apod…no a samozrejme ze se pak na ty komponenty dle meho mineni vztahuje zaruka… :)…

                  0 0
        • homat  

          u auta garanční prohlídka již většinou neexistuje, pokud ano je zdarma. Neplést si garanční prohlídku a údržbu.

          0 0
          • BH  

            mas nutne prohlidky auta v dobe zaruky – vicemene to ma charakter garancni prohlidky ale vse za penize.

            0 0
            • homat  

              nutná prohlídka neexistuje, existuje plán pravidelné údržby, bez kterého není možné ze strany výrobce jakkoliv garantovat kvalitu výrobku. jde o náklady na provoz vozidla a tudíž hrazené provozovatelem.

              0 0
              • BH  

                unika me rozdil proti kolu, neni to totez?

                0 0
                • homat  

                  Právě že je to totéž. Výrobce kola musí provést seřízení kola po určité době, tak aby kolo mělo požadované vlastnosti a vymezily se veškeré provozní vůle, které není možné odstranit při výrobě = garanční prohlídka = hradí výrobce. Na kole jeho majitel jezdí a kolo opotřebovává, je nutné vyměnit řetěz, převodníky atd = údržba = hradí majitel

                  0 0
                  • TinkTink  

                    Bych uplatnovani neceho takoveho chtel zazit v supermarketu :o)))…to aby tam meli nachystanou hromadu kol a rovnou to menili :o))))

                    0 0
                  • BH  

                    uplne s tim nesouhlasim,je to uplne stejne jak u aut- tedy princip hry- jezdim a tedy veskere opravy jsou za penize, akorat v autech jsou nekde jinde a nenechavaji tyto naklady na sobe.Kolari jsou z tohoto pohledu vetsinou negramotny povl(tim se nechci dotknout tech skutecne dobrych a fundovanych) a podle toho se i chovaji, ani bych v tom nehledal nejaky marketing (viz. 4 P)

                    0 0
                    • Pá-dlista1  

                      Jenze u kol to funguje jinak. Prodaj ti narychlo sestaveny polotovar a ty ho hezky zajedes a pak uz jen dodelaji svoji praci.

                      0 0
                    • homat  

                      Nerozumím příspěvku, nicméně koukám že jako prodejce kol máš vřelý vztah ke svým potencionálním zákazníkům. FYI: pracuju pro automobilku, chceme aby se auta, který tady prodáváme kontrolovaly po prvních 10.000 Km = máš možnost podchytit začínající vady. Zároveň dostaneš zákazníky, kteří se již sžili s vozidlem zpět do servisu/prodejny a můžeš jim nabídnout během prohlídky další služby nebo příslušenství.

                      Takže zase marketing, umění není prodat když si pro to někdo příjde ale zařídít aby přišel a hlavně aby přišel opakovaně. Takže pokud ti příjde cyklista po ujetí třeba 200 Km zpět do prodejny máš tam toho nejlepšího zákazníka, který ke svému novému kolu určitě potřebuje ještě něco co mu můžeš prodat i kdyby to bylo za 100 ,– vynásob si to tím počtčm prodanejch kol co jsi uváděl.

                      (to že se obecně takhle se zákazníky v čechách nepracuje není problém zákazníků)

                      0 0
                      • BH  

                        To co pises je spravne a souhlasim s tim .Ta polemika z me strany byla na tema zda je dobre poskytovat tu sluzbu zdarma a tady si ja myslim, ze poskytovani tech garancek zdarma pokud ti to vyrobce nehradi a nemas to zohlednene v marzi neni ta spravna cesta.Muj nazor je takovy, ze garancni prohlidka by mela byt hrazena zakaznikem viz praxe v autech, nepredpkldam, ze tu kontrolu po 10 tis. km provadite zdarma a nebo ano?To je cele a neni dle meho nic proti zakaznikum,jak jsem jiz psal kdyz das neco zadarmo, tak si toho nikdo nevazi, nebo mas na to jiny nazor?Pokud ta ma argumenatce vyznela jinak, tak se omlouvam.

                        0 0
                        • homat  

                          za garanční prohlídku v autorizované síti zákazník „nic neplatí“, je proplácena z naší strany (tedy dovozce) dealerovi.

                          Obecně dávat něco zadarmo není dobře, protože nic na světě zadarmo není. Pokud tedy někdo něco zadarmo nabízí je někde chyba. Jinou otázkou jsou různé promo akce, které jsou buď dotovaný nebo se zisk generuje jinde a tyto pak nabízejí určitou část produktu/služby zadarmo. Tady bych asi viděl místo pro garanční servis kol. Pokud jej skutečně dovozci kol neproplácejí a nákladová položka není obsažena v marži prodejce je dobrý jej využít jako nástroj pro nalákání zákazníka zpět do prodejny. Tady ale dost záleží na přístupu jednotlivých prodavačů v prodejně jestli takovýto potenciál dokáží využít a „zloměj“ zákazníka třeba do SPD.

                          0 0
                          • BH  

                            dik za zajimavou debatu,snad jsem se na necem shodli.

                            0 0
                            • TinkTink  

                              Hmm…myslim ze zaver debaty je pomerne jasny… :)…teda aspon cca.

                              • pokud je zaruka podminena garancni prohlidkou (jakkoli to neni pravne opodstatnene), tak by to melo byt zohledneno v marzi
                              • pokud zaruka tak zohlednena neni, tak je ciste na prodejci, ktery se k tomu muze postavit jak chce – zkus udavat trend…(ten shop v Brne to zkusil a nevim jak to dopadlo… :) )
                              0 0
                            • TinkTink  

                              PS: je jasne, ze nekde je chyba, ale videl bych to spis v tom zohledneni marze nez u prohlidky zdarma – 10000km u auta vetsinou nenajedes tyden po koupi.....u kola to je pomerne normalni, ze to muze jit po prvnim tydnu…

                              PS2: fakt zajimava debata ale…konecne k necemu.

                              0 0
                          • deardeer  

                            Ahoj, vidím, že do toho trochu vidíš, tak se tě ještě na něco zeptám. Jak prosim tě probíhá zpětná kontrola dovozce, který mechanikovi proplácí vykonanou prohlídku, že ten mechanik skutečně vykázanou práci odvedl? díky!

                            0 0
                            • homat  

                              Pokud to myslíš u aut, tam dovozce neproplácí nic mechanikovi, ale dealerovi, tedy smluvnímu partnerovi. Proplacení proběhne na základě protokolu, který dealer po vykonané prohlídce dovozci předloží, a který je podepsán zákazníkem. Nicméně jde o vztah založenej na důvěře, stejně tak jako záruky, ale s možností auditu a případných sankcí.

                              0 0
          • Volf  

            Kolem aut dělám 9 let a můžu tě ujistit, že žádná garanční prohlídka zdarma neexistuje. Výrobce předepisuje servisní interval / dnes nejčastěji min. 15 000 km a nebo častěji až dva roky opět podle jednotlivých výrobců /a absolvování těchto servisních intervalů je většinou vázáno na další záruky ve msyslu garancí, prodloužených záruk, záruk mobility atd. podle jednotlivých výrobců. Pokud někdo tvrdí, že má nějakou garančku zadarmo, tak se s největší pravděpodobností jedná o aktivitu jednotlivého prodejce v rámci konkurenčního boje.

            0 0
    • RomanP  

      Před rokem jsem koupil GT Avalanche 0,5 za cca stejný peníze jako ty. První dny jsem si myslel, že to nemá vůbec cenu, nějaká garančka, ale po pár desítkách km mi kolo začalo vydávat různý zvuky a v podstatě se to stupňovalo. A tak jsem byl nakonec skoro rád, že jsem to tam na ten jeden den odvezl a vyzvedl si již definitivně tichý kolo. Ne, že by si člověk tyhle věci nemohl vychytat sám, ale když už ta garance musí bejt kvůli záruce, tak co. Pak jsem koncem roku kolo prodal a vzal jsem GT Zaskar Pro 2004. Ten ani po 150km nevydal ani zvuk a o to míň se mi ho chtělo postrádat celej den a přemýšlet, co se s ním děje, ale taky jsem to přežil, myslím že to přežiješ taky :-)

      0 0
      • Bak0nuk3m  

        mas uplnou pravdu dneska dopolko jsem to byl jeste jednou projet a zacala me prehazka delat neprijemnej zvuk , myslim ze povolili ty lanka jak tady uz nekdo jednou psal takze to tam dam kazdopadne diky za reakce

        0 0
    • Daf  

      Pokud kolu rozumis tak si vsecno udelas sam. Kdyz koupis dobrej bike, tak se ti maximalne trochu rozhodi razeni az se dobre usadej bowdeny. Znovu to sestelovat je prace asi na deset vterin. Jo kdyz si nekdo koupi plecku, tak to uz garancka po 150km muze byt i mala generalka :) Ja jsem s kolem na garancce nikdy nebyl a ani to nebylo potreba.

      0 0
      • dafe  

        Dovolim si vyjimecne castecne nesouhlasit – jen pokud kolu rozumis a jeste mas vsecko potrebne naradi tak si udelas sam. Ted sem koupil Ravo Racing XC 05 – podle me uz slusny bike, a usazoval se mi stred, resp. byl nedotazeny. Po garancce vse OK, po kroupani ani pamatky. Co tomu je jsem vedel (sedlofku a tak jsem promazal a kroupani identifikoval) ale bez naradi jsem se nechytal…

        0 0
        • Bak0nuk3m  

          jasny souhlasim s tebou , ja nemam naradi a nechci do toho ani babrat protoze na co sahnu to rozbiju resp rozlozim ale uz neslozim jen me to prekvapilo myslim ze takovahle garančka je super

          0 0
        • Daf  

          Jo mas pravdu se stredem nekdy problemy byvaj, ale nerek bych ze to je uplne typicka zavada noveho kola. V tovarne totiz nikdy nenamazou zavity misek stredoveho slozeni. Idealni je to na novym kole hned rozebrat a namazat, protoze po roce uz to na hlinikovym ramu nemusi jit povolit :( Ja jsem si na to naradi poridil.

          0 0
        • slayer  

          Pokud tomu rozumíš a děláš si všechno sám, tak máš taky potřebné nářadí ne? :)))

          0 0
          • Alibaba  

            Já jsem to vždycky vnímal tak, že se chce dodavatel-výrobce vyhnout garanční prohlídkou reklamacím z nevědomosti uživatele. Přecijen si řada komponontů po určitém zatížení sedá a můžou se vyskytnout vůle, které bez doladění mohou způsobit defekt. Proto garančka podmi%nuje záruku a je nabízena zákazníkovi zdarma. Jiná věc je, že většina lidí sžitých s kolem si jednoduše (viz výše) všechny tyto neduhy vychytá sama (myslíte že budu čekat na garančku abych si dotáhl nebo seřídil nějakou část kola ?). Pokud jezdí člověk pravidelně a více let, tak si to nářadí prostě dokoupí (pár stahováků, bič nýtovač atd. je malá a vděčná investice), jelikož jezdit s každou hovadinou do servisu se jaksi prodraží – zejména z časových důvodů.

            0 0
    • rb  

      Tak teď ste mě zviklali.Mam kolo cca. měsíc,z původního osazení na něm zbyly akorát sedlovka,střed a kliky,byl sem rozhodnutý na garančku nejít,protože s čím taky,moje věci mi seřitovat nebudou že.Ale měl bych jít skrz rám?

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Prelestit? :)

        0 0
        • rb  

          No taky mě nenapadá nic jiného,co by s tím mohli udělat,ale pokud by to mělo být nutné pro záruku???

          0 0
          • Raydowe  

            Ja som na Bike kupoval veci s toho obchod , kde som ho kupil, rovnako som im to nechal aj namontovat, cize take tahy ako ze to uz neni povodny bike zmuznu, predsa je to ich praca, ich tovar.:)) Do baiku moc nesham.

            Ale garancku si v podstate robim sam, Bike si vzdy po jazde umyvam, a pridem na veci ktore sa uvolnuju.. (takze doporucujem umyvat, uz koli tomu.:)) Naposledy som pri cisteni rafiku zistil ze predne koleso malo uz miernu volu, predtym to bol zadny kotuc.:))

            0 0
          • RomanP  

            No to je asi volovina myslet si, že je garančka od toho aby přeleštili rám, ale pokud se na rámu po půlroce objeví prasklinka, mají se na co vymlouvat a nevím jestli to handrkování potom stojí za to. K ničemu jinýmu asi garančka není. Je to alibismus. Stejně tak to beru i u auta.

            0 0
      • orca  

        Unika mi logika koupit kolo a doma ho pak cele predelat…a jeste k tomu po 1 mesici provozu.. To jsi si koupil tri kola a sestavil jedno super a zbyly ti nahradni dily ??? A nebo ti rikaji Tim kutil a je to tve hobby ??

        0 0
        • rb  

          Ani hobby,ani tři kola.Kolo jsem měl v pohodě,ale potřeboval jsem kolo i pro přitulkyni a naskytla se výhodná koupě solidního rámu ověšeného sice funkčníma,ale horšíma věcma než sem měl na kole já.Tudíž jsem komponenty z kola původního navěšel na nový rám a věci z něho bude užívat ona dotyčná na mém původním.Já v tom logiku vidím,zme spokojení oba…

          0 0
          • Raydowe  

            To je aj moj pripad, Tata sa rozhodol ze ide na bike a ze mu mam zlozit moj stary (admiral lotus, takmer na padrt) tak som na svojom pol roku starom biku zacal menit diely a stare diely s mojho biku dam na ten stary bike, akurat ze tie diely su hodne dobre na taky bike.. to bude vyzerat komicky..:))

            0 0
        • Pá-dlista1  

          Delam to tak bezne. Kolo ktere chci nikdo neprodava.

          0 0
    • Versus  

      Aj ja som mal po 100 km garančnú prehliadku. Za tých 100 km sa mali ukaza? asi nejaké chyby, ale bolo všetko v pohode. Myslím, že ked neabsolvujem túto prehliadku tak mi može prepadnú? záruka.

      0 0
    • widlicka  

      Bez garancky ti vo velmi velkej vacsine neplati zaruka taze davaj bacha nech ti daju razitko do tej knizky co si dostal k bajku..

      0 0
    • Martyss  

      Osobně si myslím, že garančka smysl má, protože třeba na mém kole (kinetic 04) jsem měl po 100 km tyhle závady – vytažené lanko přehazky, mírná vůle v hlavém složení a trošku povolená jedna klika. Navíc si myslím, že je dobře když kolo kompletně prohlédne někdo, kdo mu rozumí. btw Je jasné, že pár lidem z toho fóra to může přijít směšné, ale ne každý má zkušenosti a chu?/čas/místo kolo si servisovat sám doma.

      0 0
    • Jogador  

      Já jsem na garančku měl přijít po 100 km, a když jsem jim řekl, že mě tam maj druhý den zpět, tak řekli po týdnu, to natom kole bylo asi 500 km. Sepsal jsem vše závady, rozcentrovalo se mi zadní kolo, blbě přehazoval přesmyk a skákalo to. Ač jsem toto vše jim řekl, tak kolo vycentrovali ale na ostatní ani nešáhli, zkusili to na stojanu a řekli dobrý, ale ani se natom nesvezli, tak jsem se tam vrátil, a řekl, že to dělá furt, pustili mě knim do servisu a já si to tam opravil sám. Jinak na garančku určitě, kolo si po sestavení trochu sedne, ale na nic bych předtim nešahal, ovšem pokud píchneš, tak mých rad nemusíš uposlechnout…

      0 0
      • gumid  

        Souhlas, garančku ano. Jen mám dojem, že původ nesouhasných názorů spíše tkví v kvalitě prohlídek a oprav vůbec. Já, jako zákazník, chci od výrobku BEZVADNOU funkci/ jedno,zda kolo, auto TV či cos jiného / a tak hlášky " ..to je dobrý, ..to tak dělá,…nic neslyším,se vám jen zdá, aj. mě bezpečně nase.ou kdekoliv. Nechci nic zdarma ale když platím, tak chci za peníze minimálně uspokojení svých požadavků třeba formou seriozního vyslechnutí, kontroly event. nápravy. Když řeknu, že ve středu něco lupe, tak pro mechanika to má znamenat má: prý lupe, dobře, podívám se na to, jsem odborník a on laik – zajistím „nelupání“ – nic víc,nic míň. Bohužel, některý servis a servisman nejsou hodni těchto názvů!

        0 0
        • gumid  

          Ještě vzkaz pro ty, kteří nad náma, co „jen“ jezdíme a neumíme opravit všechno – taky si diagnostikujete motory svých aut sami doma,k zubaři nechodíte, protože to doma sfouknete levou zadní, brýle si vyrábíte svépomocí z lahví – neohrnujte nad náma nos – ten to a ten zas tohle.....Jinak beru pouze borce, kteří se sami přiloží v kremačce!

          0 0
        • McBlacky  
          1. bezvadnou funkci můžeš mít u všeho pouze od určité cenové hranice. To je prostě fakt, a stejně nic není 100% ani když solíš jak vzteklej
          2. za ty prachy co platěj v servisu se nediv, že to šiděj :)
          0 0
          • gumid  

            Odměna za práci – to je jen jedna stránka věci. Když na to kálí za x peněz, máš jistotu, že totéž nebude dělat, když dostane 2× peněz? Já ne. / příklad – autoservis, Octavia a uvolněné zámky dveří – cvakání. S tím jsem prudil asi 3× v rámci klasické prohlídky a platil jsem to, vždy se po pár stech km objevilo znovu. Pak jsem jel jinam a hle – opravil a od té doby / 80.000km /- NIC. A napadne někoho příjít do autoservis a začít smlouvat, a? to sfouknou tak nějak, vždy? jsme přece všichni automobilisté­.......což je praxe dost obvyklá v cykloservisech, kde se dost lidí v elas?ákách domnívá, že jsou „VÍC“ zákazníky, než ostatní a nejlépe, kdyby dostali slevu tak 100%.....jsme přece cyklisté a tak nějak spolu přece držíme,né?Pokud je mechanik kvalifikovaný a umí, rád zaplatím. Pokud je to ňouma a navíc na mě hledí skrz prsty jen proto, že nevypadám jak hltač kiláků, tak nemám chu? platit ani ká navíc. A co tak rozdělit servisy : A/cyklisté všeumělové – DOMOROBO – paušál a odborný dohled nad jejich prací B/ my ostatní – opravdový servis

            0 0
          • orca  

            Tak s bodem 1 nesouhlasím… a hlavně jsi neudal hranici..asi také a dosti podstatně záleží kdo a jak na tom kole jezdí..podle toho výše x% závad…zasloužilej penzista co si udělá celoživotní radost a koupí kolo za 80.000,– asi na to kolo krom píchnití nešáhne např. (nikoho se nechci dotknout…)

            0 0
            • Raydowe  

              hmm no ja som sa stretol s jednim technikom z Tesca, a ani nevedel co je kazeta, presmykac bol prenho zhadzovac a pod… netvrdim ze veci nemaju aj svoje ludove nazvy, ale ked som technik a chcem budit dojem odbornosti, pouzivam odborne nazvy.:)))

              0 0
            • gumid  

              to Orca: těch Vánoc, pravda, pamatuju víc než Ty ale o tom to není – nejsem typ superkutila, já na co sahnu, tak to se betonově po…e, by? drobnou údržbu zvládám. Přesto však mám už z určitýh úkonů na biku zdravý respekt. Rozmontovat-no problema, smontovat-no problema ---ale pak ty kecy v servisu! :-D

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.