• MartinXC

    Jezdíte někdo Hutchinson Bulldogy ? Vepředu ? Vzadu ? Od Hutchonsonů je to nový dezén Jaké jsou dojmy ?

    0 0
    • JMT  

      vyzkousej je, taky se mi libej :-)

      0 0
    • Pekáček  

      Mě se taky líbí! Udávají šířku 2,1", znamená to tedy že bude širší než 2" Python, Mosquito nebo Scorpion?

      0 0
    • Candy  

      Tiez ma zaujali na prvy pohlad. Vo stvrtok by mi mal prist jeden kus, tak som moc moc zvedavy. S hmotnostou 830g v UST verzii som uz vyrovnany len dufam ze to Hutchinsonaci neprezenu s hrubkou. Dopredu k nemu skusim Scorpiona.

      0 0
      • miťo  

        Se Škorpíkem je to dobrá kombinace. Napiš, jestli je větší než on a jak se odvaluje.

        0 0
      • MartinXC  

        Zkus ho posadit i dopředu – podle mě je to spíš vodicí (enduro a lehčí FR) než záběrový dezén. Oproti Mosquitu by se měl hůř valit, ale líp vést, brzdit a držet v náklonu, určitě je do blata. Zajímala by mě schopnost tlumení (výška ve srovnání s Pythonem) Ale jsem zvědavý na praktickou zkušenost.

        0 0
        • RomanH  

          Ja taky :o)

          0 0
        • MartinXC  

          Tak jsem se na Bulldogovi projel (40km – půjčené a zase vrácené):

          • čekal jsem, že bude něco jako Mosquito s vylepšením bočních špuntů do zatáček
          • jenže prakticky je to Bontrager Jones

          = 2.1 odpovídá dřívějším Hutchinsonům 2.O (kevlar), odpovídá i pohodlí, chce spíš podhustit = blbě se čistí, chytá/střílí štěrk = blbě se valí (vepředu), dobře brzdí = dobře drží v kamení, šotolině i hlíně, bláto nic moc, asfalt bída = vzadu docela slušně zabírá (ale zalepuje se blátem) = ty boční špunty se docela povedly, dobře drží i na kluzkém = asi bude dobrý do upěchovaného sněhu = směs mi připadá tvrdší než dříve Můj favorit to už není, ve srovnání třeba s RR mluví v jeho prospěch jedině objem=pohodlí, snad líp brzdí. Jinak RR je gripem i valením a čištěním nad ním – i ve předu. Teda on ani RR není můj favorit …

          0 0
    • Lister  

      Neviděl někdo z vás tyhle pláště konkrétně MRC High kevlar v šířce 2,1 nebo 2,3 na nějakém e-shopu?? Jsem prolezl ty, co znám a nidke je nemají na skladě.

      0 0
      • Lister  

        Aha tak na jeden jsem zapomněl :o) bagbike.cz/?ctg=111

        ale verzi 2,3 taky nemají

        0 0
      • Lister  

        Viděl někdo z vás tu verzi 2,3 MRC High. Podle informací z Komersie je totiž nemají i když je inzerují v tisku a mají je i na svojich stránkách ?????

        0 0
    • Gorgov  

      Zdar, do bláta myslim dost dobrý, valej slušně objem podobnej jak Pythony, jezdim s tim v blátě i maratony a v poho. Vepředu i vzadu, i když pokud jde o výkon je lepší na zadek dát něco užšího zubatýho

      0 0
    • Daf  

      Takze kdyby to nekoho jeste zajimalo, tak jsem je vyzkousel poprve a rovnou v zavode. Mam je v bezdusovem provedeni MRC High. Zajimave je ze v siri 2.1 je o trochu uzsi jako UST Python 2.0 :) Coz ale nevadi naopak pro plast ktery jsem si poridil hlavne do mokra je to lepsi. Realna vaha je asi 750g takze jen o 20g vic jako python. Bulldog nahustenej na nizky tlak tj. pod 2.5baru moc dobre nejede na tvrdsim podkladu. pri 3barech jede tento vzorek dobre i na silnici. Na podmacene trati dobre drzi a je na nej spoleh. Behoun je stejne jako u pythonu slusne vyztuzenej zadna slupicka jako pouziva Michelin u XC plastu :) Prijde mi to jako dobra alternativa k pythonum, ktere mam na sucho. Hmotnost vzhledem k tomu ze jde o bezdusak se mi zda OK. Takovej dobrej kompromis mezi váhou a odolnosti.

      0 0
      • Lister  

        tak s tou šířkou si mě nepotěšil, doufám že dušová verze bude silnější, jinak si asi budu rvát vlasy, že jsem někde nesehnal tu 2,3 :o(

        0 0
        • Daf  

          Bezdusove byvaji vetsinou tlustsi nez dusove. Ale jsou to dobry gumy :)

          0 0
          • Lister  

            No tak aspoň něco. Jsem zvědavý, jak na tom budou v porovnání s RR 2,25 a jestli budou užší tak ať si mě nepřejou, koupil jsem je do špatnýho počasí, tak musí snad vypadat ne :o))))))

            0 0
      • Marcinka  

        Taky jsem o Bulldogách uvažoval…na vlhko. Ale bezdušový v žádným případě. Já bych chtěl dušáky s kevlarovou patkou. U bezdušových nějak nevěřím sdělávání (si myslím, že to jde sakra těžko) a kompikovanýmu lepení. Prostě silniční motocykly nemají duše, ale drtivá většina krosek jo…a na tom něco bude.

        0 0
    • RUR  

      Ježděno zatím cca 1500 ve verzi 2.1 Airlight. +trakce a brždění. Ve sjezdech velmi jistá guma. Čistí dobře. Na mokru a na měkém dobře zabírá. Dcela to jde i na sypkém podkladu. Pohodlný (ale to berte z rezervou, jezdím na oceli) Dobrá i na kamenech.

      • valivý odpor na suchu. Pro srovnání i ve sjezdech pomalejší než RR ve stejném rozměru. Na asfaltu tragédie antických rozměrů.

      Vzorek drží dobře, tímhle tempem to vypadá nejmíň na 4 kkm. Jako uni na jaro, podzim, nebo do vlhčích lokalit bezva.

      0 0
      • Lister  

        to je zajímavý, já si na odvalování nemúžu stěžovat, jako nejsou nejrychlejší, ale celkem to jde, za tu jistotu to stojí, foukám doporučených 30 psíků, ale určitě zkusím i míc, protože mi to přijde tvrdý, RR je rozhodně pohodlnější, ale ten mám 2,25 a tohle jen 2,1, protože jsem 2,3 nesehnal.

        0 0
        • RUR  

          Jistota by byla, hlavně na jaře to oceňuji velmi. Ta lenost na suchu je můj dojem a na asfaltu vibrují někdy až nepříjemně. Jinak to pro mě není nijak velká vada na kráse :)) Imho je to celkem super guma, ale chrti by asi byli zklamaní.

          0 0
        • Lister  

          tak doplním svoje dojmy: je na ně spoleh to v každým případě, hezky podrží, dobře se s nima stoupe, na morku celkem slušně drží, jak drží v zatáčkách vám moc neřeknu, protože já moc na klopení nejsem – z toho mám trochu strach. překvapilo mě jak dobře drží na sypkém podkladě – drobnější kameny, štěrková cesta… tam fakt excelují a je na ně spoleh, tyhle úseky te´d jezdím mnohem rychleji.

          Co mě ale teda velmi nemile překvapilo tak to je výdrž – přední vypadá dobře – jako nový, ale na zadním už je hodně znát opotřebení a na asfaltu doslova mizí před očima a to nepřeháním, včera když jsem absolvoval povinný 15 km úsek po asfaltu tak bylo pouhým okem poznat jak se výstupky pláště vzadu obrousily – takhle výrazně se mi to ještě u žádného nepovedlo, jsem z toho pořád ještě trochu v šoku, protože jestli to takhle půjde dál tak ještě tak 500km a budu potřebovat nový. Jsem myslel že Ralfíci mizí rychle, ale tyhle teda bohužel ještě rychleji. Ralfy jsou po 1500 ještě jezditelné, tyhle ještě nemají ani 500 a už je ten zadní na tom hodně podobně – no fakt síla.

          0 0
          • luke777  

            presne vydrz me taky desi, odjel sem na natomhle plasti par zavodu a na asfalte mizi, jinak sem mel buldoga vepredu pythona vzadu zakousne a drzi jak buldog:)))

            0 0
      • Stereo  

        Jezdím taky ocel a poprvé jsem je vyzkoušel na předním i zadním kole na Chřibské 50. V bahnitých sjezdech nejlepší guma co jsem jezdil. Výborně drží stopu. To už se musí dít věci, aby se utrhla. Čistí se poměrně dobře a odvalování na suchu ve srovnání např. s Pythony není o moc horší. Jinak jde o šíři 2,1, dušové, kevlarová patka, foukáno cca na 45 – 50 PSI.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.