• Zerocool

    Co si o tom myslíte? Kvalita? Máte někdo zkušenost? www.karbonoveramy.cz

    0 0
    • frederick  

      Jezdím už druhej china frame:)

      Spokojenost veliká! v zimě plánuju silnicu:) na alibaba. com se dá vyjednat dobrá cena, ale to co maj na těchto stránkách je taky dobry…pokud ti chinan nenapíše dobrou fakturu, tak s dani a clem budeš platit víc, jak je tohle.

      Jedinou výhodu to primo z Číny má, když si necháš dělat nástřik podle sebe.

      Co se týká vlastností rámu, tak pevný je to jak normální rámy od Spešlu nebo jiných. Bacha na geometrii, nekterý jsou nic moc:(

      0 0
      • ememem1  

        Co se týká vlastností rámu, tak pevný je to jak normální rámy od Spešlu – to je prave to co neni vobec iste, jasne ani zarucene vid.

        ak mas stastie tak to tak moze byt a potom je to dobry kauf, ak nie smola. ale dopredu to nevies, to je najvacsia nevyhoda tych bazmegov z ciny.

        0 0
        • JakeF  

          Myslím, že Wojtek by při tom nárazu rozlámal i značkovou vidli… Že nevíš, to je jasný, ale to na druhou stranu nevíš ani u značkovejch rámů…

          0 0
          • alinceb  

            Vidle byla z kompletu s rámem, čili taky Čína…ale to by imho nepřežil žádný rám značka/neznačka, ocel/hlína/ti­tan/carbon…

            0 0
            • destr  

              Kdyby jel na jakymkoli jinym kole, tak by se to nestalo, protože z nějakyho duvodu (třeba kvůli váze kola) by byl pomalejší / rychlejší o těch několik vteřin a srnka by tam nebyla ;-)

              0 0
              • alinceb  

                Dle Murphyho zákonů by tam byla ať by jel o 5 sekund, 5 minut nebo 5 hodin později… Ty si neviděl ten film Nezvratný osud? :)

                0 0
        • blaf  

          chces rict, ze mit ram od speslu tak se mu s ramem nestalo co se stalo?

          0 0
          • jecnak  

            Urcite, ten znackovy napis by ho zachranil. Ono se to nezda, ale casto je to nejsofistikovanejsi cast, kterou „znackovy vyrobce“ udela.

            0 0
          • hs74  

            Kdyby měl na rámu „S“, tak by kolo projelo srnou jako nůž máslem a U Wojtků by měli na neděli k obědu srnčí steaky.

            0 0
          • ememem1  

            nie, lenze nie len z tvojej reakcie vyplyva ze viaceri s prepacenim nemate ani sajnu akym stylom sa v cine vyraba. nikto neporiera ze ich produkcia ma vo vseobecnosi stupajucu kvalitu ale stale je tam prilis vela „ale“. pokial si tam nieco necha vyrabat seriozny brand na svojich technologickych linkach a pod dohladom svojich ludi cize ciste ako lacna pracovna sila z ciny tak by to malo byt OK. ono to na zaver este musi prejst a prechadza „mimocinskym“ QA ktore si onen brand co tam vyraba robi ciste vo vlastnej rezii (kde ti garantujem neni jediny cinan lebo by to cele zdegradovalo) a ktore by malo zarucit zodpovedajucu kvalitu. to co nou prejde nazvime to s akostou „A“ povacsine putuje do usa a japonska pod znackou onoho brandu. to co ma kvalitu „B“ sa najcastejsie dodava do europy s tou istou nalepkou konkretneho brandu. to co je kvalita „C“ velmi casto konci pod znackou cinskeho vyrobcu kde kade po svete. pri troche stastia medzi C a A nemusi byt takmer ziadny rozdiel (zalezi jak je QA nastavene) ale povacsine teda aspon s tym co som kedysi robil ja tam rozdiel bol. potialto by to bolo este stale relativne OK. kedze vsak cinania ojebu co sa da tak velmi casto pod vlastnym „brandom“ predavaju nie len kvalitu C ktora QA povodneho vyrobcu presla s istymi vyhradami a ktora by este stale mala byt OK ale aj rozne prototypy, mimoseriovky alebo proste to co z roznych dovodov povodny zadavatel proste nepreberie. to su prave tie neuveritelne vyhodne veci za tretinovu cenu. (objektivne treba povedat ze niekedy su v tom nevinne lebo proste nieco vyrobia a dohodnute odbery sa nezrealizuju.) a podstata je ta ze medzi C a uplnym odpadom pokial nie si tazky insider to proste nerozlisis. pravda aj je ze sa uz co to naucili a kedze su majstri v ojebavani a kopirovani tak uz dnes vedia vyrobit aj pomerne technologicky narocne veci na pomerne slusnej urovni. problem je ta kvalita, oni tam skutocne potrebuju niekoho kto im permanenetne dozera na postupy a ich dodrziavanie, proste na toto oni seru a ked ich pol dna nechas tak z desiatich vyrobkov su 3 dobre a 7 shity. pristupuju k tomu tak ze nas je vela, vyrobime toho lacno vela no a ked sa pokazi tak vyrobime dalsie. ak si nieco nechas v cine vyrabat aj na svojich technologiach tak udrzat v kvalitu vyroby je asi to najtazsie. kedze som to zazil tak ja proste cinskym vyrobcom a ich „brandom“ neverim ani to ze dychaju vzduch. a preto netvrdim ze keby tam bolo S tak sa nezlomi ale tvrdit toto je dost velak neznalost stavu veci.

            0 0
            • JakeF  

              Jojo… Pak by člověk podle tý tvý teorie ale čekal, že rám jednoho z největších USA výrobců nepraskne po 100km. A to nemluvím jen o tom mým, vím o dalším, co se reklamoval do měsíce od koupě a o dalším, co se musel během první sezóny opravovat… Všechno jedna značka a rámy 30+ tisíc Kč.

              0 0
              • ememem1  

                vada moze byt vzdy, to sa vylucit neda ale zas tvrdit ze spesle alebo treky praskaju jak na beziacom pase bych si asi nedovolil. reps. inak – kolko je pomer medzi predanymi a prasknutymi po 100km? 1:100000 ? stavim sa ze pri tych „origos cinskych“ to bude o rad horsie.

                0 0
                • JakeF  

                  Z těch, co znám v mým okolí, tak to bude tak 1:3, možná i horší :/.

                  0 0
                • JakeF  

                  1:3 jsem myslel teda během první sezóny…

                  0 0
                • Lukster  

                  naprostý souhlas. Já osobně bych nikdy nekoupil nějaký neznámý karbon – vždyť se o tom píše pořád dokola, že do karbonu nevidíš a nemáš šanci vědět, jestli to není nějaká kvalita B nebo C – všichni přece dobře víme, že kvalitní výrobek se líší zejména ve kvalitě výstupní kontroly. Takže dělat se to může na stejných strojích, ve stejné továrně, ale bez 100% kontroly – pak si můžou dovolit posílat rámy za třetinovou a nižší cenu než značkový. Nebo tam třeba použijí vyřazené materiály, které nesmí použít pro značkový výrobek. Pro značkové výrobky na 100% sledují kazivost a nemůžou si tak dovolit to nějak šidit – u neznačkového (řekněme na rovinu šedého) zboží jim to je jedno, protože to je vlastně výdělek navíc, který by normálně neměli.

                  Jak se říká – nejsem natolik bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci – i těch 10tis. za rám není málo peněz,abych šel do takového rizika, že to po chvíli začně dělat neplechu, bude to křivé a tak. To mi za ty ušetřené peníze nestojí. Navíc zde jde taky o zdraví…

                  0 0
                  • blaf  

                    nemáš šanci vědět, jestli to není nějaká kvalita B nebo C pokud jsi cetl dobre tak vis, ze kvalita B je urcena pro evropu, takze kdyz to trochu pritahnu za vlasy tak evropa ma jen znackovy zmetky kdezto USA ma tu kvalitu ;)

                    0 0
                    • Lukster  

                      No, pokud je to značka z USA, tak tomu i věřím, ale karbon se neprodává pouze pod US značkami…

                      0 0
                    • ememem1  

                      drviva vacsina vyrobcov v cine je z japonska a usa. si mozes byt isty ze je to jak pisem. ak neveris tak neveris.

                      0 0
                      • blaf  

                        zpochybnoval jsem Lucksterovu teorii o tom jak se sem dostava znackova nejvyssi kvalita

                        0 0
                  • JakeF  

                    Ono, co si budem povídat… To, co píšeš, by mělo teoreticky platit u pár největších značek (který ale praskaj některý taky dost), jinak většina „značek“ jsou prostě nakoupenej vagón rámů z katalogu od Taiwance akorát nastříkaný na „značkovej“ design… Nějaký Bčkový kvalitě už bych nevěřil, dělaj už takový objemy, že by se jim to už ani nevyplatilo. Levnější je to proto, že okopírovali výrobní technologie, neplatí vývojový centra, marketing, transport atd. Jasně, asi to nepůjde srovnávat s rámama typu S-Works a Flash, kde je použitý to nej a navíc minimálně u Flashe i výrazně složitější technologie. U základních rámů už bude rozdíl s největší pravděpodobností minimální…

                    EDIT: A s tím, že si to nemůžou dovolit šidit, to je vyložená naivita ;-). Dovolujou si to celkem dost a ještě se hrdě hlásí k výrobě v USA :D.

                    0 0
            • ELx  

              Věřím, že tvůj příspěvek má určitou informační hodnotu, ale příště to napiš s velkými písmeny na začátku vět a s nějakými odstavci. Tohle se ***** nedá číst !

              0 0
            • jecnak  

              Nejsi nejaky samonasiraci? To ze jsem tom prispevku neudelal smajlik jeste neznamena, ze to myslim smrtelne vazne. Vse z Ciny je treba brat s velkou obezretnosti. Jsou tu pak jeste prekupnici, ktery testovani udelaji za tebe, ale obavam se ze vyse zminena firma to neni.

              Kazdopadne diky za uzasnou teorii, vsichni konecne vime jak to skutecne je :-D

              Mimochodem, pis jako clovek.

              0 0
          • Hroch obojzhivelnyj  

            Samozrejme, design ramu renomovanych US vyrobcu je specialne navrzen tak, aby odpuzoval zver.

            0 0
            • alinceb  

              U některých nejen zvěř, ale i potenciální zákazníky…:)

              0 0
    • blisterexist  

      kupuju z ebay, nebudu toto podporovat:-)

      0 0
      • kyl  

        Však bys od nich za ten rám co jsi zrušil zaplatil asi o 4000kč víc tak proč to podporovat.Já se tam informoval minulej rok,rám v požadované velikosti nebyl,čekací doba údajně 5–6 týdnů+ záloha 30%.Vyřídil jsem si účet na E-bay či jak se to píše a druhej den už nakupoval.Za 4 týdny to bylo doma a i s DPH+pošta jsem se vlezl do 8k.Za ty 4k co jsem ušetřil byla sedlovka se sedlem a řidítka.

        0 0
    • roman 3D  

      hlavně nedávat si na karbonového rámu do košíku plnou flašku vody – potom hlavně NEPADAT! :-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.