• vladaza

    Nechával jste si někdo v poslední době vyplést kola v Botticu Otrokovice? Jak jste spokojeni? Chci použít ráfek Mavic CXP 33 /32 děr/,náboj Novatec a vážím cca 85 kg. Můžete mi tedy doporučit i vhodnou kombinaci špic, niple chci mosazné pro lock. Pozn. V současnosti mám ráfek M. Open Pro, vlevo zeslabované 2–1,8–2, vpravo Alpine III. Myslel jsem si, že to bude „držák“, ale není tomu tak. CXP 33 by měl být pevnější. Aspoň se to říká :-). Preferuji max. spolehlivost, pár gramů oželím.

    0 0
    • Jirka_J1  

      Bottico dopuručuju, myslím, že na všechny tvoje dotazy ti odpoví tam :)

      0 0
      • vladaza  

        Mě šlo spíš o praktickou zkušenost s jejich výplety, dotaz na cenu už jsem položil a byl mi zodpovězen :-).

        0 0
    • Honzis  

      mně servisák vždy říkal, že ráfky do „špičky“ se hůř centrují a na odolnost jsou spíš širší ráfky s kalíšky právě typu Mavic Open Pro, Mach Road Runner … na Open Próčkách mám třebas já 50 000km, 36× DT 2–1,8–2 (cca 70kg), co zkusit obyč Aksie/Fulcrum 5? Ale pokud už máš díly tak hold asi musíš … ráfky DT 455 nebo jak se jmenují nechceš?

      0 0
      • vladaza  

        Z ráfků DT by připadaly do úvahy jedině RR440, ale jejich cena je cca dvojnásobná jako u Mavicu, skoro 2500 za ráfek nedám. Levná zapletená kola zvažuji taky, ale … S stávajícím předním kolem /Sh.105, Open pro, výplet 1,8–1,5/ nemám žádný problém, výplet drží, kolo je celkem lehké a dobře tlumí. S radiálním výpletem např. na Aksiích bych hmotnost výrazně neušetřil, pohodlí by šlo /domnívám se/ spíš dolů. Otázkou tedy je, co by mi zadní Aksium přineslo oproti klasice s Open pro resp. CXP 33. Hlavní pro mě je jak kolo jede do kopce a pro toto užití /pevnost v krutu/ se mi stále zdá lepších 32 špic než 24 nebo míň. Je mi ovšem jasné, že vývoj jde k továrně zaplétaným kolům. Ono třeba sehnat samostatný zadní náboj na kazetu Campa… slabota.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.