Výběr kola / nosnost cca. 140kg

194 nepřečtených
  • Logos

    Zdravicko, vybiram kolo pro svoji „malickost“. Dnes uz jsem naprosty laik a proto prosim o radu. Predstave k jizde je kazdodenni jezdeni do prace a z prace (rad bych vymenil auto za kolo) nekolik km po silnici (clenity teren do kopce) + obcas nejaka ta jizda s pritelkyni do prirody a na vylet. Tedy nejake cyklostezky a obcas trosku slozitejsi teren.

    Finance nejak neresim, tech je dostatek, nicmene bych rad dodrzel pravidlo, kdyz hodne penez, tak at to ma smysl ;)

    Co muj vyber trosku asi limituje, je vaha – 140kg. To ze mam „pres“ je me jasne, nicmene moje povolani je postavene na tom, ze lezu po strechach, splham na stozary a kominy atp. a nemam problem si vyrazit na 20km prochazku. Tedy si prosim odpustte diskuzi na tema „shod 30kg a pak otravuj“.

    Nasel jsem nekolik temat na tomto foru – prevazne o stavbe vlastniho kola z komponent a nasledne pak i napr. odkazy na kola Kona Hoss. Prosim tedy o radu :) predem diky.

    0 0
    • Neunzikger  

      Uveď i svou tělesnou výšku. Též, chceš-li celoodpružené kolo, či jen hardtail s odpruženou vidlí.

      0 0
      • Logos  

        195cm :) dnes jsem se byl po praci podivat na prodejne, kterou mam kousek od baraku je i vlastne skoro jedina. Bylo me doporuceno kolo Specialized Rockhopper Pro Evo 29… co si o tom mimoj. myslite?

        Predstava celo odrpuzeneho kola me asi moc nelaka, spis ten hardtail s vidli.

        0 0
        • Neunzikger  

          Ad Specialized Rockhopper Pro EVO 29) Nenalezl jsem váhový limit stroje. Je k zamyšlení, že shodné osazení (i kola) jsou pro velikost do 168 cm i nad 195 cm. To pro hraniční figury asi nebude optimum. Volil bych rám pro větší průměr sedlovky. Má jen pružinovou vidli – s tou bys byl furt na dorazu – potřebuješ vzduchové odpružení.

          V Plzni asi nebude jediný cykloobchod co?