• palo7

    tak jsem dospěl k rozhodnutí, že za ceny které požaduje RB za své fully je nepodpořím :-(

    mám favority Giant Athem X3 a nebo a to hlavně že se mně moc líbí GT-force 2.0 – prosím o porovnání odborníky na fully

    určení: pohodové vyjížďky po polních a lesních cestách a rozbitém asfaltu, sem tam rozbité více

    Athem prý váží cca 12kg u GT vůbec netuším

    popřípadě další návrhy v ceně do 35kkč a na výšku 175cm.

    Děkuji předem za rady a postřehy

    0 0
    • Vegan  

      Ty veru nedavas jednoduche otazky :)

      Ja jako zastance VPP/DW Link systemu ti doporucim Athema, zvlast jedna-li se o chtri stroje kte samoprizamikani zadni stavby tahem retezu muze sehrat pri akceleraci a ne uplne idealni technice slapani svoji roli

      Na muj vkus princip plovouciho stredu u GT ma vice nevyhod jako vyhod, pocinaje moznosti rupnuti planzety spojujici ram se stredem coz uprostred vyjizdky neni uplne prijemna vec, konce mirnou zmenou polohou stredu vuci, sedlu atd…

      0 0
    • nox159  

      anthem x jede paradne a vydrzi toho dost :D

      0 0
      • palo7  

        kolik máš najeto? jak je to se servisem Foxu?

        0 0
        • nox159  

          nevim kolik mam najeto km ale mam kolo cca 2 sezony ( jinak takhle to nejezdim samozrejme to byla jen takova sranda s tim talasem)

          takze mam to jete cca 2 sezony chodi to krasne a jede to pekne za pedalem… davam tomu celkem dost nazrat ( jdu nekdy trochu pres ramec zameřeni tohohle kola…) tlumic jsem jeste na servisu nemel a budu ho tam posilat az bude nejaky problem zatim vsechno slape jak ma… :)

          0 0
        • Vegan  

          Se servisem foxu to mas asi tak

          1. posles to svecovi do orginalniho servisu s nejistym vysledkem, za

          velke penize

          1. poslat to do bike live s jistym vysledkem, lepsim pristupem, za

          rozumne penize

          1. poslat to do TF tuned za silene postovne, nechat si ho potunit za silene

          penize, vse v maximalni kvalite maximalne zaplaceno

          Ja doporucuji Bike Live a mam snimy ty nejlepsi zkusenosti.

          0 0
          • nox159  

            na kolik to cca vyjde?

            0 0
            • Vegan  

              Svec 2k

              Bikelive pres sezonu 1.2k mimo sezonu 0.8k

              TF tuned 4k

              velmi orjentacne

              0 0
              • nox159  

                dik letost to uz mozna budu resit…

                jinak ty „vlozky“ v oku tlumice jsou soucast tlumice nebo ramu?

                0 0
                • Vegan  

                  Myslis ty hlinikove co jsou v kazdem oku dve ?

                  To je samostatny dil ktery se do tlumice dava dle pouziteho kola to ti Bike Life take vymeni nebo jeste lepe si to nch predelat na jehlickove lozisko.

                  0 0
                  • nox159  

                    spodni jsem se dival ze by melo byt ok ale v hornim mam uz vakl…

                    nikdy jsem se o to nezajimal jak to tam je co v cem chodi? ona chodi ta vlozka v tom oku ?

                    0 0
                    • Vegan  

                      jj je to vlastne takkove kluzne lozisko kdy v oku tlumice je nalisovane dalsi oko jez ma zevnitr nejakou sracku a vni se hybou hlinikove vlozky

                      0 0
                      • nox159  

                        no ja ti nevim mel jsem to rozhozene ale v tom oku uz nic jineho nebylo… jen ty hlinikove vlozky… mozna jsem se blbe dival ale mel jsem to rozdelane 2× a nikdy jsem si niceho jineho nevsiml…

                        0 0
    • palo7  

      nebude na mé využití lepší zdvih tak 120mm? nejsou kola se zdvihem 120 robustnější a odolnější než 100 fully?

      0 0
      • Vegan  

        jsou odolnejsi, jsou robusnejsi, jsou trozku tezsi, nektere uz se delaji s pevnymi osami coz navysuje tuhost, diky vetsim zdvihum ti vice dovoli a maji hravejsi Geometrii.

        0 0
    • rb  

      Máš ve vyběru dost rozdílná kola.Měl by sis ujasnit,co vlastně chceš.Na polní a lesní cesty bude lepší Anthem.

      0 0
    • Georrge  

      na pohodové poježděníčko bych se nebál vyšších zdvihů, minimálně trance X, já mám 150 fulla, bál jsem se že to bude moc, a na pohodové poježděníčko je to super. Ty rámy a celosestavené kola už pak ale bývaj docela těžký…

      0 0
    • Tehu  

      moje rec taky jsem dospel k rozhodnuti ze za tu cen co chce RB fakt ne. I kdyz na jednu stranu me to sere… Preci jen podporovat cesky trh by se melo !!!

      0 0
      • maajkee  

        Pořád nechápu co swe ti zdá na tý ceně vysokýho, na to že top je česká ruční výroba? Co za tu cenu seženeš jinýho?

        0 0
        • Vegan  

          Mozna jsem blbej a rozjedu zase flame, ale znamena TOP ceska vyroba ???

          Ja bych takto nemel problem oznacit duratec, ale RB zvlaste ve fullech … nevim no, ale mozna to jen nechapu a vysvetlis mi to ;)

          0 0
          • Kubiczech  

            A proč bys tak označil Duratec?

            0 0
            • Vegan  

              Vymyslelli i neco ciste sveho, neco co nikdo jiny nema a vubec jejich ramy co jsme mel vydet byli do detailu opracovane vcetne svaru atd…

              0 0
              • maajkee  

                S tím opracováním sváru se mi tady vždycky každej vytlemil, že to je k hovnu :) Když jsem s tím argumentoval u starých CD rámů.

                0 0
                • Vegan  

                  no vidis ja ne me to prijde jako fajn vec ktera mi trebas na giantu vadi.

                  0 0
              • maajkee  

                A u duratecu je *******, že ještě pořád nemaj v nabídce žádnýho fulla :/

                0 0
                • Vegan  

                  ja to neberu jako pruser, ale naopak nepousti se do niceho na co nemaji technologie a vyvoj a to je pruser RB pevny ramy maji a meli perfektni ale kupovat si neprepakovany jednocep v dnesni dobe me prijde jako kupovat si dnes trabanta s vyroby tedy ne s puncem veterana

                  0 0
                  • Tomínos  

                    Proč nepřepákovaný?

                    0 0
                  • Frostty  

                    Trabant je punk, co se ti na něm nezdá :o))?

                    0 0
                  • maajkee  

                    No hele kdyby šel koupit novej trabant za přijateknej peníz, tak bych o tom dost přemýšlel! :)

                    A hlavně tady se pořád bere 4čep jako vyšší stádium vývoje, já bych to spíš bral prostě jako jinej systém.

                    0 0
                    • Frostty  

                      Měl jsem doma traboucha na veteranských papírech, bezúdržbová kára na srazy :-).

                      0 0
                    • pepek  

                      Jj auta jsou všechna na jedno brdo, je to uplně jedno, co vybereš :-)

                      0 0
                      • maajkee  

                        Přesně tak, všechny tě přepravěj z bodu A do bodu B, akorát se lišej cenou :)

                        0 0
                        • pepek  

                          Lišej jsem tam neviděl. Cena je tak asi 1 : 300

                          0 0
                          • maajkee  

                            Myslím že se právěš lišej tím, že ty dražší nemaj ještě žádnej lišej :)

                            0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
              • Kubiczech  

                Teď nevím, co myslíš tím novým, co nikdo nemá. Planžetu? Nemyslím si, že by nikdo před nimi nepřišel na to, že materiál pruží. Sváry beru, beru jako vzhledové plus a možná i důvod, proč chtějí za Torraina 15tis. Cenový top jim asi nikdo neupře. (:

                Když vidíš Torrain jako top rám, tak z CRRka za polovic musíš být logicky unešen.

                0 0
                • Vegan  

                  Vzdyt vsude rikam ze RB umi pevne ramy delat a ze jsou dobre ale fully proste NE diky

                  0 0
          • maajkee  

            vůbec nechápeš :) pokud bych psal top, tak by ta věta nedávala vůbec smysl, je to jen překlep ;)

            …na to že to je česká ruční výroba?

            0 0
            • Vegan  

              ok tak za tohle te necham zit podme pokracovat dole at si tu smenu uzijes :)

              0 0
    • Tehu  

      kdyz jsem si nakonfiguroval IQ6 za cca 59k tak za ty penize se fakt da sehnat spoustu minimalne stejne dobrych bike. To musis uznat. Znamy ho ma, sice jsem mel moznost jen cca 3km a opravdu super to ja ko jo, ale ta cena :-(

      0 0
      • maajkee  

        Tak samořejmě bych si určitě koupil od nich jen rám a ustrojil si ho sám.

        Třeba samotný rámy od Giantu jsou daleko dražší.

        0 0
        • nox159  

          nevim teda iq6 vyjde na nejakych 30k a za to sezenes reigna :)

          0 0
          • maajkee  

            Tak pokud uvažuje o Anthemu, tak bych nepředpokládal že alternativa bude IQ6, ale IQ, 18900,– za rám ruční výroby i s tlumičem a výběrem barvy mi nepříjde fakt nijak zvlášť moc.

            0 0
            • nox159  

              s foxem v brutal finishi za 25k a za to mas i anthema x ;-)

              0 0
              • maajkee  

                no ale s x-fusionem v klasickým laku za 18900,–

                Na anthemu máš snad brutal finish? Navíc máš snad na anthemu 120mm zdivhu a můžeš si snad vybrat barvu a je to česká ruční výroba?

                Nelze srovnávat jablka s hruškama ;)

                0 0
                • Vegan  

                  Co mi jako zakaznikovi ta rucni vyroba presne prinese na tom ramu za pridanou hodnotu ? Ja osobne vice verim presne predprogramovanemu stroji nez delnasovi co to ma jako rutinu a to navic dily jsou obrabeny beztak CNC a to moc rucni neni takze zustaneme jen u rucni svarecky a mozna lakovacky.

                  0 0
                  • maajkee  

                    Ja osobne vice verim presne predprogramovanemu stroji

                    No vidíš a já zase třeba ne a to je na tom světě fajn, že každej máme jinej názor :)

                    Mně osobně by to přineslo fajn pocit, že jsem si koupil něco co vymyslela česká hlava a udělali to český ruce a ještě navíc se mi ten rám prostě líbí.

                    0 0
                    • Vegan  

                      nj ono kdyby to vymyslela nejaka hlava bylo by to fajn, ale co chces na primem jednocepu koncepce XX let stare vymejslet ? Ono neco porad vymejslet jde viz novy Yeti, ale to je opravdu vymejsleni.

                      0 0
                      • Kubiczech  

                        Ono se to kolo samo nenavrhne, řekl bych. Samo se leda vybere z asijského katalogu. (: A upřímně – kdo vymyslel podobné kolo jako Dragster, Speedster, Monster, ale i IQ? Jednočep je jednočep, na tom nic nevymyslíš, ale jiné značky si jedou uplně stejně ten svůj několikačep.

                        edit: Sorry za reakci, neshodneme se, takže je to jen ztráta času. (:

                        0 0
                      • Atilla  

                        Nebyl jsi náhodou na Dolní Moravě asi před 2 měsícema?

                        0 0
                        • Vegan  

                          Dost mozna jo na jare jsme tam byli casto, ale spis to byli 3 mesice

                          0 0
                          • Atilla  

                            Já si to myslel, žes to byl ty. Nic ve zlém, ale ani slavné maistro z tebe neudělá letce.

                            0 0
                            • Vegan  

                              Tak to vzadnem pripade ze me nic neudela lepsiho jezdce maximalne se mi na tom kole bude lepe jezdit a hlava vec druha nechapu jak toto muze nekdo spojovat … Proste skakat neumim a priznam si to jezdim pro radost ne, abych dosahoval nejakych met, jen k tomu, aby se mi jezdilo dobre potrebuji kolo na kterem se mi jezdi dobre.

                              A vezlem si to fakt neberu :o)

                              0 0
                              • Atilla  

                                No právě a někomu se jezdí dobře i na tom „nefungujícím“ jednočepu. Ale spousta lidí si to nevyzkouší, protože lidi jako ty hlásají, že nefunguje. Přitom u RB prostě maká a není o nic horší, nebo lepší než VPP, FSR atd. Jde jen o to jestli ti kolo sedne. Ale to by nabylo BF bez těhlech blbejch předsudků.

                                0 0
                                • jIrI___  

                                  Jezdíš někdy i do kopce?

                                  0 0
                                  • Atilla  

                                    Ne nahoru se dostanu teleportem. Jak asi bych se jinak dostal na kopec?

                                    0 0
                                    • jIrI___  

                                      No tak sorry že se ptám. Měl jsem za to, že většina FR riderů jezdí nahoru lanovkou.

                                      0 0
                                      • Atilla  

                                        Tak já se řadím spíš mezi Enduro jezdce, ale páč nemám prostor pro víc kol, tak musím mít takovéhle hovado abych to pak mohl v bikeparkách drtit bezestrachu o materiál.

                                        0 0
                                • Vegan  

                                  ja na RB bez predsudku kdysi sedel jako ostatne na prvnim fullovi na, kterem jsem vubec sedel, ale pak jsem sedl na meridu AM 3000 a nasledne na Giant Reigna a XY dalsich a zkusil jsem i IQ6 a podobne a vim, ze RB proste nefunguje jak ma pro me potreby bez berlicek ktere jsou uvnitr tlumice tedy propedalu atd… Zatimco na VPP nekomu staci nezamykatelny tlumic, pac chod prizamyka retez, pripadne by stacilo neco na zpusob pruzi, nepruzi na asfaltky u RP2 ( RP 23 praktycky neni treba ) Tak u RB by to bylo uplne naprd na XC a AM vyjezdy pac bud by ses bez brzdeneho tlumice v kompresy uhoupal k smrti a nebo si mel HTcko. Schvalne zda se tu najde nekdo kdo vozi Starsi fox tlumic na RBcku s compresune tune na mene jak minymum tedy maximalni citlivost ? Zatimco VPP, Hortlinky, DW linky, Maestra atd… maji toto reseno uz inteligetne primo ramem vice ci mene, ale pro me za me si doporucuj a jezdi co ti vyhovuje. Ja proste od kola neco cekam a, kdyz to nesplnuje nezajima me a RB to nesplnuje ani na 60%… nerikam ze Reign X jo tam bych to vydel tak 85%, ale na ram ktery by to splnoval na vice procent u bych si musel mrtne priplatit. Ano a pres to bych trebas nikdy nejezdil jako ty ( i kdyz nevim jak jezdis ) protoze uceny znebe nespadl a stejne tak ty nikdy nebudes jezdit jako Steve Peat a kolo s tim nema nic co do cineni to je o necem jinem a to prave ty nechapes a proto je tva logika chybna.

                                  0 0
                                  • Atilla  

                                    Hmm máš zajímavé postřehy, ale u RB se tahem řetezu do kopce taky zadní stavba zamyká a jestli sis tohohle nevšiml, tak se nemá smysl ani dál bavit.

                                    0 0
                                    • Vegan  

                                      No pokud beres prodlouzeni vzdalenosti cepstred zadniho kola o 0.5mm od 25% Sagu na tlumici k maximalni vzdalenosti ( vs. 1.7mm u Regina X pripadne 1.86mm u Ibise Mojo HD ) jako zamykani tak jiste ano, ale me prijde, ze 0.5mm je opravdu malo, aby vyrovnalo silu dupnuti do pedalu… 25% SAG na tlumici je 45mm realneho zdvihu ( viz druhy graf) to jen aby si vedel z ceho vychazim.

                                      0 0
                                      • Atilla  

                                        A to je asi tak graf podobnej tomu u co tady dával Mlok a tvrdil, že IQ6 je hrozně progresivní a že nejde dostat na doraz. A ejhle vono to tak není, dokonce krásně využíva celý chod. Divný, divný.

                                        0 0
                                        • Vegan  

                                          toto je graf ktery sem daval Mlok a ano tento graf ukazuje na silenou progresi kterou ostatne muzes sam dopocitat linearni prubeh by mel 37.5 mm zdvihu pri 25% Sagu na tlumici kdezto IQ 6 ma 45mm a u 75% zdvihu by to melo byt 112.5mm, ale je to 124.8mm diky tomu na poslednich 25% tlumice zbyva jen 16.8% chodu zadni stavby, coz i za predpokladu pouziti pruzinoveho tlumice s idealnim linearnich chodem je dost o DHX Air 5.0 jez linearni zdaleka neni ani nemluve.

                                          0 0
                                          • Atilla  

                                            Ale v realu se to chová, tak jak se to chová a využívá celý zdvih i při utaženém botomoutu. Tak buď máš něco špatně s grafem, nebo tomu dáváte málo zahulit.

                                            0 0
                                            • Vegan  

                                              Je mi to jasne exaktni cisla selhavaji, protoze RB je to nejlepsi… si tak rikam jak vsechny ty svetovy znacky jsou blby kdyz vymisli neco jineho nez jednocep a maji vyvovojova centra ruzne posvete kde maji XY konstrukteru kdyz ono staci myt lidi na vyvoj, ze to spocitas na prstech a myt ho v CR… :-(

                                              No nic popojedem, to proc chodis po dorazech muze byt dano trebas tim, ze sic mas 25% na tlumici SAG tak relny se blizi 1/3 celkoveho zdvihu tedy na tlumici by melo byt nekde mezi 20 – 22% stejne jako to muze byti dano dalsimy XY vecmi

                                              0 0
                                              • Karlos009  

                                                Bože to jsou blitky a to nemluvím, o gramatice, ale obsahu. Ty seš fakt nemocnej. Tobě RB nevyhovuje a k tomu si naštudoval pár teoretických grafů a na základě toho tvrdíš, že je ten system špatný. Skákat neumíš, žádnej špičkovej jezdec asi taky nebudeš, ale vynášíš tady soudy. Možná by to chtělo víc jezdit a míň žvanit.

                                                Mimochodem, Giant v návodu k Reignovi doporučuje SAG 25% – 30% na tlumiči a to je v začátku zdvihu porgresivnější než IQ6. Takže těch tvých hypotetckých 25% na Atilově tlumiči je spíše málo než moc.

                                                0 0
                                          • Tomínos  

                                            Tak proč s ním do hajzlu chodím pořád po dorazech? Zase tady píšeš nějaký postřehy z počítače, který ale nic neznamenají pokud nevíš jak kdo to kolo používá a co jezdí, s mlokovým sterem který mu chodem vyhovuje bych já zřejmě musel jezdit s nulovým sagem. Takže ano rám má nějaký lineární-progresivní chod, ale netrvrdil bych z toho: tohle je špatně!!

                                            0 0
                                            • Atilla  

                                              tak co ti řekl PH?

                                              0 0
                                            • Vegan  

                                              Nikde, ale opravdu nikde nepisi, ze je to spatne… pisi, ze to neni idealni. Me osobne vadi u RB progresivita az v posledni rade. Konec koncu trebas takovy Ibis Mojo HD je jeste o fous progresivnejsi a neresim to, primarne me opravdu vadi jine veci popsane vyse, proste primy jednocep krom jednoduchosti na vyrobu ( coz je asi to proc to RB dela ) zadna podstatna pozityva neprinasi. A chapu, ze vyrobni naklady jsou dnes velmi podstatnym kriteriem zda do vyroby jit ci nejit, stejne jako chapu, ze prave tento aspekt vedl k ukonceni vyroby Dragsteru atd… a to v dobe kdy jeste zdaleka nebyl vyvinut nastupce.

                                              0 0
                                              • Atilla  

                                                Přijeď, ukážeš nám to všechno v praxi. Změříme ti za jak dlouho vyjedeš a sjedeš kopec na giantu a pak na RB. Dáš si to 3×. uděláme tabulku a budeme porovnávat o kolik procent je to a to lepší. Pak zhodnotíme přínos. Co ty na to?

                                                0 0
                                                • Vegan  

                                                  Uz jsem ti to psal vyse, nemam na to ani fyzicku ani techniku a jezdim protoze me to bavi… tohle je principialne spatny argument

                                                  0 0
                                      • Vegan  

                                        pardon u Reigna X dojde k prodlouzeni vzdalenosti o 1.36mm a u Ibise mojo HD o 1.47mm

                                        0 0
                • nox159  

                  jen tak, pokud srovnavam kolo tak se stejnym tlumicem :)

                  jinak brutal finish je lesteny hlinik a na tom lak jestli se nepletu a na anthemu mam hlinik s logem a lak nic vic ;-)

                  takze nepletu jabka s hruskama :)

                  anthem x je jeste k tomu lehci nez RB… jinak pokud chce 120 tak at veme trance x :)

                  0 0
                  • maajkee  

                    srovnáváš, nemůžeš porovnávat anthema s IQ, to prostě nejde, to je jinej druh kola, to že ty jsi z anthema udělal jakýhosi prasopsa víc do terénu, z něj nedělá furt není nic jinýho než chrtího fulla, kterej to byl na začátku :)

                    0 0
                    • nox159  

                      me by to nenapadlo primo srovnavat ale zakladatel tak vybira…

                      jinak radeji jezdin anthema 120/100 nez RB 120/120

                      pokud bych vybiral 120 tak bych bral radeji trance X nez RB ( pokud by mi sedla geometrije… )

                      na druhou stranu kdyby bylo IQ6 s foxem za cca 15–17k tak bych do nej sel :)

                      ale za cenu ktera je stejna jako ramy „lepsi“ ( pro me lepsi znamena jezdivejsi proto ty uvozovky) tak o RB nema cenu uvazovat… jedine teda ze by byli schopni upravit geometriji kola podle me a mel bych to za standartni cenu… :)

                      0 0
    • jonti  

      Bych se vůbec neptal na BF a na tech kolech se projel. Od GT bych se díval na model Marathon.

      0 0
      • Tomínos  

        Asi tak! Hlavní je přeci tvůj osobní pocit z kola, jak tobě se na něm jede, pokud tomu výběru přikládám takovou důležitost, tak si holt musím udělat čas, ty kola si popůjčovat a projet se na nich. Zamyslet se nad tím jestli chci chrta, žehličku nebo něco mezi. A to tady z bf asi nikdo neodhadne, kde jsou tvé osobní preference.

        0 0
        • Atilla  

          Za to, ale vědí, že jednočep nechodí:)

          0 0
          • Tomínos  

            Nojo no, tak nechodí :-) Asi jsi v práci, že?

            0 0
            • Atilla  

              Jo a zítra taky. Včera jsem dal ten novej nesmyl bez odšlápnutí až po skalku(Tu budem muset ještě vytunit). v pondělí bych na to vlítnul.

              0 0
              • Tomínos  

                V pondělí sloužím, až v úterý odpoledne můžu. Tak já to dneska půjdu najíždět, zkusím i skalku ať na tebe můžu machrovat :-)

                0 0
          • Tomínos  

            Ještě to upřesním, jednočep od RB a meridy nechodí, zkus se tady ukázat s Yetim, lapierrem, commencalem nebo santou:-)

            0 0
            • Atilla  

              Ještě Connodale, ten taky funguje, ale ty naše RB prostě vůbec nefungujou. Pořád nechápu proč jsem si to koupil. Zlatej mongoos!!!

              0 0
    • marapara  

      Za prvé by sis měl uvědomit, co od fulla vlastně čekáš a podle toho řešit zdvih. Tady třeba srovnáváš 2 diametrálně odlišná kola, co e týče užití.

      Anthem je XC full se zdvihem 100/100. U něj se předpokládá švihová jízda a fungovat bdue dobře. GT Force je AM/EN full se zdvihem 150/150. V těžším terénu bude jako ryba ve vodě. Mezi nimi je ještě třída trail bike, což je takový kompromis mezi XC a AM. Fully mají většinou 120–130 mm zdvihu, jsou o něco těžší, než XC fully, ale pohodlnější.

      0 0
      • palo7  

        ujasnění: chci jezdit hlavně pohodlně, nechci těžké kolo, nejlépe do 13kg. Všichni s kým jezdím mají HT.

        Z estetického hlediska se mně líbí čep na ležato :-)

        0 0
        • maajkee  

          jestli chceš pohodlně, tak nějakej trailbike 120–130mm ale v tom případě zas moc nezapadneš do kolektivu HTčkářů :)

          0 0
        • jIrI___  

          Co si představit pod tím pojmem čep na ležato? Čepy na stojato se na kole snad ani nevyskytují.

          0 0
        • Soreno  

          Athem se mě osobně vůbec nelíbí (pro ostatní neřeším jeho funkci) a ten nemá tlumič naležato :-))

          0 0
          • palo7  

            jasně tlumič na ležato, právě že ten Giant se mně taky obzvlát nepáčí

            jenže nenadřu se na trailbiku 120/130mm a podobně, vidím že je tam váha tak 13,5kg apd. ten Anthem má cca 12kg

            toto se mně líbí, ale ta váha +pedály

            http://www.kubicasport.eu/…-vybavy-XT-/

            0 0
            • Soreno  

              záleží co chceš jezdit jestli jezdíte jen „rakouské“ šotoliny tak na to ti tačí HT jestli jezdíte XC tak se s fulem neztratíš za mě je 100 málo preferuji 120–130 další kolo co příde bude spíš 150–160 – ale já se snažím jezdit co nejvíce technickej terén – kamarády mám 2 na HT a 3 na fulu, ale plánovač tras jsem já, takže HTčkáři začínaj trpět a remcat (nechápu chtěli XC maj XC) říkám jim to furt podívejte se na svěťák jaký jsou tam XC tratě :-))

              0 0
            • marapara  

              Já mám třeba tohle: http://www.bradsky.cz/…-p-2808.html

              Kupoval jsem ho loni v listopadu za 49k a trochu jsem ho potunil. Vyměnil pláště a jede hodně dobře. Váha 12.5 kg s pedály je na fulla 140/140 docela dobrá.

              0 0
              • AleZ80  

                To máš zvážené ? V jaké velikosti a s jakými obměnami ?

                0 0
                • marapara  

                  Velikost L s pedály, menší kotouče s dural. unašečem 185/160, jiné pláště RoR 2.25 a X-King 2.2 RS, kliky SLX, kazeta XT … tohle hodilo téměř o půl kila dole. Vážil jsem to.

                  0 0
                  • maajkee  

                    To je barbar, míchat conti a schwalbe, když se tady vedou války mezi táborama příznivců toho nebo toho :)

                    0 0
                    • marapara  

                      Vůbec mě to nesere :). Ale příští rok bych chtěl dát X-King 2.4" dopředu a XK 2.2 vzadu. RoR půjde na HT :). Akorát nevím, jak se bude chovat XK 2.4" RS na 18 mm ráfku. Jestli nemám koupit i nový přední širší a nechat to přeplést.

                      0 0
                      • scret  

                        Ted mam X-king 2,4 UST vzadu a vim ze dopredu ho nechci, nedrzi tolik jako MK…

                        0 0
                        • maajkee  

                          Mně teda příjde že X-king 2.4 RS mi vepředu drží naprosto parádně.

                          0 0
                          • Frostty  

                            Jak je široké? Máš to přeměřený?

                            0 0
                          • scret  

                            jezdil jsi MK 2,4?:)

                            0 0
                            • maajkee  

                              Ee, nejezdil, nikde neříkám že nedrží víc, ale pro mě x-king drží dostatečně a přitom ještě parádně odvaluje. Ono po RK, který jsem jezdil dost dlouho by mi přišlo asi u každýho pláště že dobře drží :)

                              0 0
                  • scret  

                    porad nechapu ty tenky slupky co vozis, to by mi asi dlouho nevydrzelo… a to jezdim rekl bych prumerne…

                    0 0
                    • marapara  

                      No na předním RoR jsem měl defekt asi 14 dní zpět, po necelých 4000 km, trn v plášti. Zadní XK jsem takový klasický defekt ještě neměl, až včera od toho zadního bouchlého ráfku. Se to tam prodřelo.

                      0 0
        • nox159  

          pokud maji HT tak 130mm full pro jizdu s nima podle me nevyuzijes a jen se budes trapit…

          0 0
          • Atilla  

            Nebo musí volit stopu on a na HT se budou trápit

            0 0
            • nox159  

              a koho bude takove jezdeni bavit, ho s tim sposlou do haje a muzu si jezdit sam…

              vim jak to mam ja, ani kamosi HTckari (chrti) se mnou trasy ktere se mi fakt libi a uzivam si je na svojem „tunenem“ chrtim fulu jezdit nechcou… oni z toho nic nemaji jen se trapi…

              0 0
              • Atilla  

                Ale prosím tě, zas tak vážné to nebude. Mají ruce a nohy to jsou největší tlumiče. A když se daj na HT užít Rychlebky, tak nějaký singlík s prstem v nose.

                0 0
                • maajkee  

                  No jo, ale jde o to že si to člověk užije jinak na fullu 130/130 a jinak na HT :)

                  0 0
                • nox159  

                  ale kluci si na HT ty rychlebky moc neuzili… neni to jen o kole ale o tom co je bavi jezdit… ono uz podle kola se dost pozna pokud ma nekdo chrti HT okolo 9,5kg tak ho nebude bavit enduro… :)

                  0 0
              • Soreno  

                Prosim tě ono to tak horký s fulem nejni dřív jsem sedlal HT a objel jsem vše co ostatní na fulu jediný v čem byl rozdíl že jsem musel víc pracovat a z toho plynula dřívější únava. Pokud má kamarády co si koupí MTB a pak chtěj jezdit po tenisových kurtech a asfaltu tak to pardón, ale s těma bych asi nechtěl jezdit já.

                0 0
                • nox159  

                  tedka jsem to zkousel a na celopevnaku se da jezdit to same co na fulovi ale cloveka to nebavi… proste jedes krokem jsi z toho vytrepany… a skocit si neco na celopavnakovi taky neni to prave…

                  0 0
                  • Atilla  

                    úhh ty mě dáváš. Kdybych měl místo tak si nechám P.3 s 100mm, jezdil jsem na tom to samé jako jezdím na Dragsteru a v pohodě i skoky do kořenů jdou v pohodě ustát. Jen u toho musíš víc makat a přemýšlet kam to pošleš. Zase je HT lehčí a dá se na něm všechnomožné přeskočit a v technických pasážích to nemusíš tahat ze zdvihů.

                    0 0
                    • nox159  

                      nevim co myslis P.3 s 100mm ale ja se bavim o XC kole a nebavim se jen o jezdeni z kopce… a pokud mas robtitou kamenitkou pasaz nenusi byt ani tezka… tak je to na HT otrava…

                      0 0
                      • Atilla  

                        Je a vono jde jet na kole i do kopce, tak o tom jsem vůbec nevěděl. To je asi nějaká novinka, ne?

                        0 0
              • pitos  

                To je celkem normální vývoj.Pokud bych se měl při výběru tras a kola ohlížet na kamarády s kterýma jsem jezdit začínal,tak už pravděpodobně na kole vůbec nejezdím:)

                0 0
                • Vegan  

                  Pokud beru zacatky meho nynejsiho jezdeni tak jsme zacinal se Sandrou a stale s ni jezdim :) Chrti my vzdy ujizdeli a vzdy ujedou :D… sjezdari to same.

                  0 0
                  • pitos  

                    To ano,Lucie je také můj nejvěrnější parták:)

                    Kamarády na ježdění ale musím bohužel občas vyměnit,naštěstí to v dnešní internetové době není problém:)

                    0 0
          • maajkee  

            no, tady se shodnem :)

            0 0
          • pold  

            No já nevím. Osobně – ze své zkušenosti – s kámošema co mají HT se na 120 fullu fakt netrápím, spíš to mám o dost pohodlnější. Pokud je výkonost všech členů skupiny podobná (v našem případě shodně mizerná) a nezávodní, rozdíl se prostě moc neprojeví. Na běžné rekreační ježdění po lese, polňačkách a pěšinách je 120mm FS akorát. Dokud člověk nezávodí, tak je 120mm o tolik příjemnější, a pomalejší o tak málo, že přínos v pohodlí převažuje. Nevidím jediný důvod proč bych si na jakoukoli vyjížďku bral HT.

            0 0
            • maajkee  

              Asi nemáš duši závodníka :)

              0 0
            • nox159  

              9,5kg HT vs. 13kg ful udela pri stejne vykonnosti rozdil takovy ze jeden jede jeste v ZDV a druhy uz lita lehce nad prahem coz na cca 3h vyjizdce muze toho fulistu polozit…

              tohle mam vyzkousene…

              pokud oni jedou HT a ty jedes fula tak bud nejedete teren a jede se svizne takze se trapis protoze dostavas vic do tela nebo se jede teren a trapi se oni :) ( pokud je to jizda od hospody k hospode tak je to jedno tim padem to co jsem napsal neplati :)

              jinak dost je to o plastich a pocitam ze na 130mm fula nedas to same jako na zavodni HT ;-)

              0 0
              • Atilla  

                Si pořiďte krosový kola a bude to asi jedno.

                0 0
                • nox159  

                  :D se mi libi jak tlačič do kopce keca do XCcek :D

                  0 0
                  • Tomínos  

                    Netlačí, neboj, co to jde maká a na to jaký má kolo vyjede dost.

                    0 0
                    • nox159  

                      ale ke stylu XC se s tim kolem nema sanci ani priblizit ( aby je jel jak by jel:) stejne tak jako se ja nemam sanci priblizit k FR/DH :)

                      0 0
                      • Soreno  

                        A právě to nám na našich kolech líbí :-)))))

                        0 0
                        • nox159  

                          ty mas jeste tez XCcko :D jen uz moc nejde za pedalem…

                          nemysleno spatne…

                          kdyz uz je vepredu 160mm vidla 20mm osa a 2,4 plaste tak to beru ze uz je to vic do terenu…

                          0 0
          • Luma  

            Co píšeš za kraviny,proč by jim neměl stihat.Já myslím,že úplně vpohodě a ještě budeš v rozbitých sekcích a z kopce rychlejší.

            0 0
            • nox159  

              pokud resi stejnou vykonnost a tak rozdilne kolo tak za me nebude tohle mam vyzkousene…

              0 0
              • Frostty  

                Moc to řešíte.

                0 0
              • Luma  

                Já to mám taky vyzkoušené:-) Stejnou trasu jsem na fullu 120zdvih dal asi o 2min rychleji než na HT.Full 12,8kg-HT 11,3kg.Trasa cca 10km,spíše do kopce,lesní cesty.

                0 0
                • maajkee  

                  Tak to máš holt lepší fyzičku ;)

                  0 0
                  • Luma  

                    Fyzička byla stejná vše jsem jel já,jinak kola a pláště stejné.Asi na 30% trasy zamknutý zadek na fullu.

                    0 0
                • nox159  

                  to je mozne podle trasy kterou zvolis…:)

                  ale pokud jedete 2 jeden na fulovi jeden na HT

                  mate tahly kopec netechnickeho charakteru ( treba kdyz jedes na pustevny tak po zelene to nahoru moc nepujde tak jedete asfalt nebo sotolinu ) a chcete jet spulu (pokecat… ) tak ten na fulovi je v nevyhode a musi podat vetsi vykon aby se srovnal s tim HTckarem ve sjezdu kdyz je dole drive fular tak 30s pocka a jede se dal…

                  ten na fulu se dodela do kopce a to ze pod kopce pul minutky odpocine ho nezachrani…

                  0 0
                  • Luma  

                    Mi dva máme úplně opačné názory :-) Ale to je jedno,začátkem prázdnim jsem byl v Rakouských Alpách s klukama co měli všichni HTčka.Do kopce jsem jim vpohodě stihal(krásná šotolina,zadné kořeny,kamení atd.)a z kopce jsem někdy čekal i 10min,prostě z kopce se cítím na fullu jistěji a více to pustím než na HT.A jestli chce zakladatel vlákna fulla tak bych na pohodové ježdění bral něco se zdvihem 120–140mm.Závody asi nejezdí,protože by měl ve výběru kola jasno.

                    0 0
                    • nox159  

                      tak to maji panove horsi fyzicku a mnohem horsi techniku nez ty ;-)

                      0 0
                    • scret  

                      bohuzel to neni meritko:)

                      ja na KHSu v klidu ujel kamosovi ve sjezdu, co jel na 120mm fullu:)

                      0 0
                • scret  

                  11,3kg HT? trochu tezky ne?:)

                  0 0
                  • Luma  

                    Ta váha je komplet s pedalami a pravdivá,né jak některé tady na BF :-(

                    0 0
                    • maajkee  

                      Váha je v pohodě, je to prostě pěkný funkční kolo.

                      0 0
                      • nox159  

                        ale jak pise scret lehke to neni…

                        0 0
                        • maajkee  

                          To je relativní, oproti průměrnému modelu kola, jakých každej potkáváme mraky, co maj 13–14 kg je to celkem lehký.

                          Oproti modelům za desetitisíce, který vážej třeba 8–9kg a spousta majitelů se je musí brát dokonce na splátky, je to celkem těžký.

                          0 0
                          • nox159  

                            vzit kolo na splatky je totalni blbost ( podle me teda:)

                            je to funkcni kolo, ale na BF to bude vzdycky tezke kolo ;-)

                            0 0
                            • maajkee  

                              Projeď si tady všechny kola na B-F a vsadím se že tak 2/3 kol bude těžších.

                              0 0
                              • nox159  

                                HT kolem 9,5–10,5 je pekna vaha ( zadny extrem ) :)

                                pod 11 chcu dotahnout i fula aby se na tom dalo jezdit :D

                                0 0
                                • maajkee  

                                  Přečti si ještě jednou co jsem psal, pak co jsi mi na to psal ty, já v tom nevidím vůbec žádnou logiku :)

                                  0 0
                                  • nox159  

                                    zadna logika v tom neni ty mluvis o voze a ja o koze ;-) BF standart :)

                                    0 0
                                    • maajkee  

                                      No aspoň že to uznáš :)

                                      0 0
                                      • nox159  

                                        jako mas pravdu franta muze byt regnuty na BF a mit 14kg kolo ale o nicem to nevypovida… takovych tady muze byt dost ale to nemeni muj pohled na tezke kolo…

                                        ale mas pravdu mezi lidma je 11,4kg kolo lehke, mezi BForisty nikoliv taky jsou ruzni magori co tady stavi kola pod 8kg… :) a pokud jde postavit kolo kolem 8kg tak kolo o 3kg tezsi nemuze byt lehke :D

                                        0 0
                                        • maajkee  

                                          Proč ty nedokážeš někdy s někým souhlasit. Když prostě řeknu, že je to relativní, jakože fakt je, tak proč to prostě neuznáš a oba bychom mohli být spokojeni :)

                                          Pro někoho lehké, pro někoho těžké, pro někoho průměr…

                                          Pro mě vcelku lehké, když si vzpomenu na čem jsem jezdíval. A za ty prachy co mám teď v kole mám taky pro tebe celkem těžkou mrdku, pro mě vcelku lehkou :)

                                          0 0
                              • scret  

                                mas na mysli HT nebo vseobecne kolo? prtze to je rozdil:)

                                0 0
                                • maajkee  

                                  myslím, že i v ht by to platilo :)

                                  0 0
                                  • scret  

                                    tak je pravda ze uzivatelu B-F je v tuto dobu uz hodne a spousta z nich ma jebku…

                                    0 0
                                    • nox159  

                                      a kazdy druhy zimaka ;-)

                                      0 0
                                    • maajkee  

                                      no právě, jenže ty tvoje jebky jsou ale spíš prostě normální kola a menšina lidí tady má nadprůměrně dobrý kolo :)

                                      0 0
                    • scret  

                      samozrejme s pedalama… Nj, chlapi jsou uz asi takovy:) Lzou ve spouste veci, o dylce privesku, o velikosti uloveny ryby, o vaze svyho biku:))

                      0 0
    • palo7  

      jak je reálná hmotnost 11,7kg co uvádí u toho Anthema X3?

      0 0
    • scret  

      nejdrive si rozmysli jaky kolo vlastne chces, myslim tim jakou kategorii chces jezdit… Vybral jsi totiz dve kola uplne jina… Srovnavat hmotnost taky nejde, cim „tvrdsi“ urceni kola, tim tezsi – ve stejne cenove hladine samozrejme… To ale neznamena ze napr. 150mm full vubec nepojede a ze bude tezky jak prase (to uz zalezi na penezich) :)

      Pokud chces pohodli, nejezdis zavodne nebo nechrtis, klidne bych ti doporucil nejaky 120mm full…

      0 0
      • palo7  

        tak ten Anthem jsem napsal kvůli dobrému poměru cena/osazení

        jinak se mně líbí kola Trek tam Fuel EX, jenže od nich mám HT a i zde je váha v 18,5-přes 13kg! a to je kolo za 27000

        u fullu se obávám že dobré bude tak za 60kkč

        0 0
        • Luma  

          Já mám fulla 120zdvih za cca 30 000,–a váhu mám 12,8kg komplet a přes zimu to srazím tak na 12,4kg za pár korun.

          0 0
          • Luma  

            nevím kolik chceš do toho investovat,ale třeba ten Spešl je celkem fajn http://www.teamsport.cz/…-model-2010/

            0 0
            • palo7  

              že se nestidíš nabízet mně kolo s večkama a s pružinou :-) to byl vtip, díky. Určitě kotouče a vzduchová vidle a váha max. 13kg

              0 0
          • nox159  

            ja mam v kole 100mm full min 60k a vaha 13kg :D

            0 0
          • scret  

            mas fotku na vaze?:)

            0 0
            • Luma  

              Myslíš mě,bohužel nemám.Ale nemám proč kecat.Rám s tlumičem má 3100g.

              0 0
              • nox159  

                mam o cca 600g lehci ram a pritom o 200g tezsi kolo :D

                0 0
              • scret  

                i tak se mi to zda nejak lehky…

                0 0
                • Lister  

                  Jestli má rám s tlumičem 3100gr, tak bych té váze věřil. Možná to nebude 12,8, možná to bude 13kg, ale to je fuk, kolem té váhy bych to kolo tipoval.

                  0 0
                  • nox159  

                    mrkni na mojeho anthema a rekni co tam mam tezsiho nez on… jsem realne na 13kg

                    0 0
                    • Lister  

                      Co třeba půlkilová sedlovka? A to lešení taky něco váží – s váhou rámu si IMHO můžete podat ruce.

                      0 0
                      • nox159  

                        vaha s tlumicem hlavkem i sedlovou objimkou 2524g :)

                        0 0
                        • maajkee  

                          hmm, to je strašný těžítko na chrtího fulla :/

                          0 0
                          • nox159  

                            tvymi slovy je to relativne lehky ram :D

                            ja bych rekl ze prumerna vaha na tu velikost a funkci ;-)

                            0 0
                            • Vegan  

                              uprimne je to opravdu jen relativne lehkej Ram, ale ne lehkej

                              0 0
                              • nox159  

                                to bylo primo na maajkeeho neco sme predtim resili…

                                vim ze ten ram lehky neni ;-)

                                0 0
                        • McBlacky  

                          2011 model (tapered hlava, střed na press fit) s miskama hlavka, patkou a objímkou má v Lku 2620gr (tlumič RP23)

                          se mi moc nechce věřit, že by starší XLko mělo méně. – hlavkem myslíš misky, nebo i ložiska, víčko a kroužek na vidli

                          0 0
                          • nox159  

                            myslim komplet, misky vicko, krouzek (jezka tedka nevim jestli jsem tam pocital nebo ne )

                            jinak mam jen bezbarvy lak takze to muze delat ten rozdil oproti barevnemu ramu :)

                            0 0
                            • McBlacky  

                              jako že jsi sundal lak a pak to nechal jenom vzít bezbarvým?

                              0 0
                              • nox159  

                                :) je to holy hlinik nalepka giant a bezbarvy lak ( teda aspon myslim)

                                0 0
                                • palo7  

                                  dnes jsem nechal v obchodě zvážit Athem X3 vel.M včetně obyč.pedálů – 12,2kg!!! Trance X3 – 13kg bez pedálů

                                  0 0
                                  • nox159  

                                    tak to bych sel napohodu do trance x ( ale nejsem ty :)

                                    0 0
                                    • palo7  

                                      nojo, jenže nevím proč, ale Giant není zrovna moje srdcovka, to je Trek-ten má za stejný finance 14kg a to mně teda nepřesvědčilo

                                      0 0
                                      • nox159  

                                        na trekovi jsem jel nejaka 120ka a fakt me nepresvedcil ze to je to prave co hledam…

                                        jinak nevychvaluju giant ( trochu mi nesedi geometrije… mozna mam trochu atyp postavu… ale geometriji bych chtel bral jiste trochu jinou…) ale maestro fakt funguje, ale abych pravdu rekl stejne jak treba 4cep u ghostu… :)

                                        0 0
                                        • Vegan  

                                          Ac mam Treka jako znacku celkem rad tak musim rict, ze me take testovacka jeho tusim 150mm modelu vubec nepresvedcila/ne­sedla a to jak geometrii tak chodem zadni stavby, ale pravda bylo to loni. A co se tyce Trance X tady mam take drobne vyhrady ke geometrii a drobnemu naladeni maestra, ale predpokladam, ze budou uplne jineho typu nez ty tvoje :).

                                          Jinak Giant at uz to vypada jakoli neni ani moje srdcovka a kdybych na to mel penize mam uplne neco jineho a rozhodne ne Gianta, ale proste Giant je pomer cena/uzitna hodnota ted na spici ( neni tam jediny ) mezi znackama a to jeste s pomerne pouzitelnym reklamacnim servisem minymalne na ceske podminky ( coz ma, ale i Merida a Spesl ).

                                          0 0
                                          • nox159  

                                            jako kdyz to tak vemu tak 96 mi nesedla a u epika se mi nelibi brain tak co jineho chces vzit? :)

                                            0 0
                                          • maajkee  

                                            tohle je fakt brutus :) minymalne

                                            ale nechci rušit, bavte se dál :)

                                            0 0
                                        • McBlacky  

                                          záleží asi co to bylo, ale EXko na 120 je jeden z nej All moutain co jsem jel. Obě pevný osy a chodí to fajnově (test modelu 2011)

                                          0 0
                                          • Lister  

                                            Je zvláštní, že EX si lidi buď děsne pochvalují nebo ho strašně haní. A jelikož si ho pochvalují XC chrti a nevyhovuje endurářům, tak je asi jasné, v čem to bude – je to prostě XC raketa s rezervou ve zdvihu, nenazval bych ho zrovna allmoutainem, ale to je samozřejmě jen úhlem pohledu.

                                            0 0
                                            • McBlacky  

                                              to bych zase neřekl. Je to víc chrtí než moje SJ ale zase srovnatelný s trance. Za mě ideální kolo na hory na celodenní akce bez podpory lanovek

                                              0 0
                                            • jIrI___  

                                              Tak to taky vidím.

                                              0 0
                    • Luma  

                      Nechci se s tebou zase hádat,tak jak mám kolo v profilu tak váží 12,8kg-jinak někdy to má více někdy méně podle plášťů.Až budu u kámoše co má zavěstnou váhu tak to nafotím.Kromě kol cca 1900g,tam nic těžkého nemám.

                      0 0
                    • Georrge  

                      no vidis, a oproti me tam mas nekde kilo navic :D pac muj ram ma 3,5kg s tlumicem a celkova vaha je na vaze v profilu :)

                      0 0
                      • nox159  

                        jenze ty mas pri 150mm vic chrti kolo nez ja pri 100mm :D

                        kdybys vyuzil alespon z 80% potencial toho kola tak ty plaste a kola jsou do kytek…

                        0 0
                        • Georrge  

                          njn tak preci jen je to predelany XC HT na fulla :) a nezavodim, takze to moc zabrat nedostava, mam to na pohodove jezdeni. A az casem neco odejde, tak to vymenim za adekvatni nahradu. Navic to mam jako univerzalni kolo, ne jako sjezdak do super tezkeho terenu (ktery v okoli skoro ani neni), takze mi osazeni prijde adekvatni tomu co a jak jezdim. A jestli nekomu na tyto ucely prijde 150mm moc, tak me ne, pohodlicko je to super a ze by to spatne jelo se taky rict neda. Za nejakou 120ku bych to nevymenil. Proste jak rikam, kolo na pohodu.

                          0 0
                          • nox159  

                            a nezavodim, takze to moc zabrat nedostava – tohle o zavodech neni na bezne vyjizdce dostane moje kolo o dost vetsi sadu nez na zavode…

                            0 0
                            • McBlacky  

                              na závodě vymeteš stopy a průsery do kterých bys na vyjíždce nikdy nevlít, navíc v totálním top speedu. Na vyjíždce sice dáš těžší terén, ale máš to víc pod kontrolou, protože to buď znáš, nebo si pečlivě volíš stopu a hlavně na to nepřijedeš v max tepu.

                              0 0
                              • nox159  

                                v tomhle souhlasim, ale na beznem maratonu (jeste k tomu kratka trat) 150mm endurku moc pokourit nedas… (neberu jizdu ve sra**ach)

                                jo HT na 1300g kolech dostane sadu vetsi nez na vyjizdce o tom zadna…

                                0 0
                      • scret  

                        ty 2,1 NN/RR tam mas ale jenom kvuli foceni, nebo na nich jezdis?:)

                        0 0
                        • Georrge  

                          jezdim :) az je sjedu tak ale zase hodim 2.25, ikdyz ten rozdil mi prijde minimalni. Vzorkove to ale taky moc menit nebudu, maximalne NN i dozadu.

                          0 0
                          • scret  

                            no evidentne mame oba jiny predstavy o pohodlnym AM biku:)

                            2,25 je podle me dneska normalni sirka i na XC nezavodni full biky…:)

                            Jinak ja mam ted na Reignu nove X-King 2,4 UST a rozdil oproti MK je velky, pri brzdeni tolik zadek nedrzi… Ale docela to staci, jen je potreba to predvidat:)

                            0 0
                            • Vegan  

                              Zase to ber tak, ze jsou i zde na foru lidi jez vozi Miniony 2.35 realne tedty sirkou NN 2.1 a vozi to na plnohodnotnem sjezdaku viz trebas Radek Broz

                              0 0
                              • scret  

                                To jsou Miniony tak tenky? Ja mel vzdycky za to, ze Maxxis dela poctivou sirku…

                                0 0
                                • Vegan  

                                  Asi tak mam ted miniony 2.5 a je to uzsi jak Kenda nevegal 2.35 a stejne tak nizsi a to uz vubec nemluvim o wetscream 2.5 kterej vypada jak 2.1

                                  0 0
                            • Georrge  

                              nj ale davej 2,4" na 17mm rafek :) uz tech 2,25 bylo pri nizkem tlaku (na snih) tak tak… az rafky odejdou, koupim sirsi a pak tam treba dam i sirsi gumy. Ted mi to zatim vyhovuje, ostatne je to muj prvni full a jeste porad si na neho zvykam.

                              Jinak k cemu je dobra 2,4" guma s tak nizkym vzorkem (X-king)? seriozne.

                              0 0
                              • maajkee  

                                Ale ona nemá nějak extra nízkej vzorek, to má RK, x-king má tak dvakrát vyšší. A je dobrá především k výborný trakci, díky né tak brutálnímu vzorku k dobrýmu odvalování a taky k pohodlí.

                                0 0
                                • Georrge  

                                  já jen že z fotky vypadá vzorkem jak RaR, a 2,4" RaR jsem tu ještě u nikoho neviděl :) tak se ptám

                                  0 0
                                  • maajkee  

                                    Dělá se vůbec RaR be 2.4? Jinak vzorek x-kingu je určitě vyšší a hrubší, RaR je asi o něco rychlejší plášť.

                                    0 0
                                    • Georrge  

                                      nj, nedělá, splet jsem si ho s RoRem, ten se 2.4 dělá…

                                      0 0
                              • scret  

                                no k cemu je to dobry? k jezdeni prece:) jinak 2,4 plaste v dnesni dobe jsou spis takove 2,25 ve skutecnosti, takze to je rozumna sirka… A vzorek je docela hrubej a na to jak to jede ma relativne hodne slusnou trakci… Napr. starsi MK 2,4 sice brzdi jak svin, ale uslapat ho na silnicnich presunech je peklo:(

                                0 0
                                • Lister  

                                  No ono ušlapat MK 2,4 na čemkoliv je peklo :-)

                                  Na obou kolech jsme ho měl 2× a vždy to bylo skoro za trest – ale ne sníh se celkem hodí.

                                  0 0
                                  • scret  

                                    zas tak bych to nedramatizoval, jakmile se s nim dostanes ze silnice, je bozi, skoda ze ho uz nesezenu v UST:(

                                    0 0
                                • nox159  

                                  jaka je realna širka?

                                  ja tedka jezdim NN 2,25" (56mm) a vyhovuje mi a asi bych ho daval i na 140/150mm full ( mozna dopredu zkusit neco sirsiho… ale to by chtelo vyzkouset…)

                                  0 0
                                  • pitos  

                                    Ono zase pořizovat co největší balony moc smysl myslím nemá.

                                    Jsou důležitější věci,jako odolnost,vzorek,směs­..tohle především bude pozitivně ovlivňovat jízdní vlastnosti gumy.

                                    Třeba už zmíněné miniony 2.5" mají šířku „pouze“ kolem 56mm a přesto to jsou jedny z nejpoužívanějších plášťů na technické disciplíny.

                                    0 0
                                  • Lister  

                                    Moje měli na DT 4,2D 54,5–55mm – ale měřil jsme je úplně nové, třeba časem trochu povolily.

                                    0 0
                                    • nox159  

                                      ja meril na archu 2atm a meril jsem ty nove ty starsi jsou uzsi cca 54–55mm :)

                                      0 0
                                      • Lister  

                                        Ať si rozumíme – šíře jsem byla pro původní verzi MK 2,4 a byly měřeny jako nové ihned po nasazení na ráfek.

                                        0 0
                                        • nox159  

                                          jo tak, takze MK 2,4 je uzsi nez NN 2,25 tak to mam chapat?

                                          0 0
                                          • Lister  

                                            Nemůžu říct jistě, nové Schwalbe 2,25 jsem ještě neměřil (čeká mne to brzo), ale starší verze Schwalbe 2,25 byly na stejném ráfku o cca 2mm užší (až na jednu výjimku – SS verze se skoro identickou šířkou).

                                            0 0
        • nox159  

          jirka uvazuje ze by prodal tohle (teda aspon tak jsem to pochopil „:)“http://www.bike-forum.cz/images/_cache/f­orum/307358/b­ig/1749444–1.jpg

          0 0
        • scret  

          nechapu! Takze si koupis por tebe nevyhovuji kolo jen diky dobremu pomeru cena/vykon?

          a co cekas? Ze koupis lehkeho, dobre fungujicicho fulla a jeste k tomu za malo penez?:)

          0 0
          • Dzordano_Bruno1  

            V dnešní době mi přijde až nemožné koupit krásný bike, aby byl vybavený dle gusta jezdce. I já sám jsem udělal ve vzlhedu malý kompromis a dal přednost celkovému sladění komponentů a vzhledu. Pokud bych chtěl nejlepší, nejkrásnější, tak to nezaplatím a to ikdybych to skládal. Proto si myslím, že udělat kompromis u kola do 50.000 je menší problém než u kola do 30.000. Ale teď se opravdu bavím je o vzhledu:) fuknčnost, komponenty atd. neřeším..

            Pokud si chce koupit fulla, který je absolutně mimo jeho ježdění, tak je to blázen.

            0 0
            • scret  

              " dnešní době mi přijde až nemožné koupit krásný bike, aby byl vybavený dle gusta jezdce. I já sám jsem udělal ve vzlhedu malý kompromis a dal přednost celkovému sladění komponentů a vzhledu. Pokud bych chtěl nejlepší, nejkrásnější, tak to nezaplatím a to ikdybych to skládal. Proto si myslím, že udělat kompromis u kola do 50.000 je menší problém než u kola do 30.000. Ale teď se opravdu bavím je o vzhledu:) fuknčnost, komponenty atd. neřeším.."

              nejak nechapu co jsi tim chtel rict…

              0 0
    • palo7  

      co tohle: http://www.kubicasport.eu/…act-RX-2011/ anebo snad mám zase začít uvažovat o RB IQ?

      0 0
    • palo7  

      je to asi trochu mimo, ale pěkná cena, co vy na to?

      http://www.cyklobazar.cz/…t-force-2–0/

      0 0
      • jIrI___  

        No to je hodně pěkná cena.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • palo7  

      co si myslíte o Pellsu Tarpan X7? jen že bych ho mohl mět do 30kkč nový, tak se ptám

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.