Rada při výběru vidle RS Sid 32mm vs 35mm

40 nepřečtených
  • ondravole

    Ahoj,

    chtěl bych upgradovat svoji stávající vidli RS Reba na model SID SL Ultimate (na fox sc 32 nebo 34 není budget) a nevím zda zvolit verzi s 32mm nebo 35mm nohama. Vím, že je tam rozdíl ve zdvihu, který prý jde po modifikaci snížit, spíš se mi jedná o to, zda je mých 80kg pro 32mm SIDa dostačujících resp zda se to bude kroutit a tím pádem potenciál chodu té vidle nebude využit nebo nebude chodit ideálně. Reba má taky 32mm, ale asi bude kvůli své vyšší váze tužší (možná se mýlím), proto se zde ptám na doporučení a praktické zkušenosti.

    Díky

    0 0
    • ondravole  

      Doufám, že jsem nezaložil duplicitní téma, ale nikde jsem žádné podobné ohledně aktuálních modelů a srovnání nenašel. Pokud se to někde řešilo, klidně budu rád za link.

      0 0
    • esmo  

      Na 80kg 35 nohy určitě.

      Odlehčenou vidličku s 32mm nohama nech chrtům :)

      0 0
    • ondravole  

      Ještě jsem zapomněl dodat, že to mám na xc kolo trek procaliber

      0 0
    • novas752  

      Jestli to máš na ježdění v terénu a rád si v terénu trošku zablbneš tak určitě 35. 32 bych doporučil fakt jen lehkým lidem co jdou hpdně po hmotnosto a závodí na tom.

      0 0
    • Cyklofanatic  

      Při 80 kg bych osobně na Procalibra, tedy XC raketu, volil spíš 32 SID.

      0 0
      • TK75  

        Na xc rakety klidně i holky dávají 35 Sida…

        Osadit tam cíleně 32, to fakt nechápu ten důvod,ta masivnější vidle tomu jedine prospěje…a raketa to bude ještě větší :⁠-⁠D

        0 0
    • Smazaný účet  

      jestli je na to cash tak 35.

      0 0
    • ondravole  

      sory blbe jsem to precetl…samozrejme chapu :D

      0 0
    • ondravole  

      Tak vezmu tu 35mm díky.

      Nevíte jaký je rozdíl mezi těmito? Resp kterou vzít?

      „RockShox SID Ultimate Race Day Debon Air Suspension Fork – 29“ | 120mm | 44mm Offset | Tapered – Maxle Stealth – 15×110mm Boost – Gloss Black":https://www.bike24.com/p2373673.html

      „RockShox SID Ultimate Charger Race Day Debon Air Remote 29“ Suspension Fork – 120mm – 44mm Offset – Tapered – 15×110mm Boost – gloss black":https://www.bike24.com/p2642415.html

      „RockShox SID Select Charger RL Debon Air Suspension Fork – 29“ | 120mm | 44mm Offset – Tapered – Maxle Stealth – 15×110mm Boost – Diffusion Black":https://www.bike24.com/p2374397.html

      0 0
      • novas752  

        Diffusion black má matný spodní nohy. Ty první 2 mají lesklý nohy. Druhá má zamykání z řídítek, první a třetí z korunky.

        1 0
      • esmo  

        První zamýkání z korunky

        Druhá zamýkání dálkově, zda je páčka a lanko součástí balení nevím

        Třetí je Select s horší tlumící patronou a je těžší

        2 0
    • Gorr GrimWolf  

      Udělám menší zmrtvýchvstání tohohle tématu. Nechal sem si BMC Twostroke a stavím to trošku do downcountry stylu. Ground Control Grid 2.35 pláště, 125 teleskop, trailovější kokpit (60 předstec, 20tky vlaštovky) a řeším zda si neudělat radost a vzít si k tomu SID 120. Momentálně jsou celkem výprodeje a za 450 EUR mi to příjde dobrý deal.

      Mám tam momentálně SID SL Ultimate s jedním tokenem (u dvou už se blbě využívá celý zdvih – ten sem tam měl přes léto, kdy se to s jedním hodně nořilo, když sem jezdil přísnější věci než momentálně v těhle zimních sračkách). Já 75kg.

      Pomůže to něčemu? Vím, že je tam vyšší zdvih než mát teď, ale SID bude asi mít trochu větší SAG než SID SL. Navíc bych si pak vidli rovnou nechal na budoucí full :)

      0 0
      • TK75  

        Sag bude takovej jakej si ho udelas

        35 vs 32 nohy rozdíl a 120 Sid je 530 mm osa/korunka takže změna to je..

        Když jsem to dával na Chisel tak mu to dost prospělo

        Nemyslím že tvému kolu by to nějak uškodilo a ty ceny jsou teď bezva

        Ale až poridis nové kolo tak si stejně myslím že k tomu poridis třeba úplně jinou vidlici ))

        0 0
        • Gorr GrimWolf  

          Jo, ta délka je určitě delší – sag samozřejmě jak si nastavím, jen se dočetl, že SID SL je dělanej na nějakých 15–20%, tak plnotučnej SID spíš na 25%. Takže tam rozdílna délka vidle trošku smaže (plus můžu vždycky koupit KIT na 110). Navíc se mi opticky líbí ta tlustá vidle tomu poměrně masivnímu rámu :))

          0 0
          • TK75  

            U Chislu byl jen nárust schopností v terénu plus to jak rychle se tam da jezdit a přitom to dal frcelo jak rychlík po šotkach…dokud jsem měl vzadu renegade

            Naopak mi to prislo ze takhle by mělo to xc vypadat

            Ale každej ma svoje představy )

            0 0
            • Gorr GrimWolf  

              Já sem ji akorát objednal :) Mne to takhle zatím vyhovovalo a líbí se mi kam to směřuje. Vzadu mám GC na T7 směsi, takže ten až tak do rychla není. Na zimu to nechám, ale asi na jaře pak prohodím za něco rychlejšího a uvidíme kam se to kolo posune větším zdvihem.

              0 0
              • TK75  

                Taky bych se vzadu vrátil k něčemu jako byl Renegade ale tady u nás je to hodne strmé/kratke a když je v tom ještě nějakej drop a skok tak ten GC vzadu je,mimo léto, pro me minimum abych to ubrzdil kde je potřeba…i tak to je na hraně

                Ale pro BMC bych určitě vzadu ten GC asi úplně nechtel…leda přes zimu)

                0 0
                • Gorr GrimWolf  

                  Jak sem tady párkrát popisoval, při ježdění okolo komína (ne když se vyvezu autem někam na dlouhej švih) zahučim do lesa/parku, kde je to tady stejný – krátký a prudký. S tím, že přesun po asfaltu mám minimum, tak mne to až tak netrápí.

                  Ale přemýšlel sem nad Fast Trakem T5, ale to až na léto. Teď je to ok :) Nafotím pak BMC až dorazí novej SID.

                  0 0
            • Gorr GrimWolf  

              Ten narust schopnosti, kvuli cemu myslis ze to primarne bylo? Vic predkoonuta vidlice, vic zdvihu nebo vetsi tuhost? Nebo nejaka kombinace vseho dohromady?

              0 0
              • TK75  

                Všechno co jsi napsal…ale pomohlo to přesně v tom úseku xc (hlavně na uzsim singlu to kolo fakt bylo vyborny) a s 2.4, sirsim rafkem a teleskopem mela tahle xc 29er fakt slusnej záběr toho kde je fajn

                Ale rád jezdím i v místech kde to s nim už nešlo nebo hodně špatně..ten strmejsi hlavovej úhel v porovnani s kolem co jsem mel predtim je prostě znát.Tak šel do garáže ))

                0 0
      • enjoy  

        Máš dost podobné úvahy jako já..

        Nicméně po shlédnutí tohohle videa https://www.youtube.com/watch?… jsem se uklidnil a nechám Twostroke v původním duchu. Protože(alespoň mě) z toho videa vyplývá, že to kolo pomerně výrazně zpomalilo. A líp je mu tak, jak je postavený továrně, co se týče geometrie.

        0 0
        • TK75  

          Bych tekl ze zpomalilo s použitím agresívnějších pneumatik a ne ze ma o kousek větší zdvih.Kokpit ze je o fous výš by nemel byt problém ubrat podložku nebo otočit predstavec …i kdyz teda zrovna u tohodle kola co jsem videl naživo tak je ten předek dost utopenej dole.Ale třeba to tak chcete )

          Me to v tom videu přišlo teda obráceně…že výrazně zrychlilo..z kop­ce )

          0 0
        • Gorr GrimWolf  

          Mne hodně zpomalilo přechodem na Ground Control. Je to prostě cítit :) Zase z kopce je jinde než například Rekon Race. Lehký zvednutí předku mi asi vadit nebude, ten stack je fakt nízkej.

          0 0
      • novas752  

        Proč ne no.

        Vzhledem k budoucímu fullu možná zvážit i 120mm Pike – o něco těžší, ale zase má oddělené nastavení LSC a HSC.

        0 0
    • Gorr GrimWolf  

      SIDka je doma. Je tam vakl v nohach, celkem znatwlby, ale sem na material docela citlivy. Nezmizi to se zanorenim, vyzkousim jeste hlavko, ale kdyz vezmu horni nohy a predstavec, vule noha.

      Pak jeste dve veci –

      Lockout na Ultimate, na moni SID SL je uplne tvrdy, tady zajede cca 10–20% zdvihu a temer neznatelne se to pohupuje, zavdusneno?

      Jinak maslovej chod, ale teda ta progresivnoat je znacna. Mam to na cca 22–25% sagu a doraz ani hovnp :)) Cca 2cm pod maxem. Normal? Asi tomu malo nakladam – bez tokenu. SID SL jeden token a slo tk dost do dorazu.

      0 0
      • tomxxx  

        Zavzdušněný Charger – nebo špatně naplněný, proto se pohupuje.

        Chod podle mě mrví to, že nové sidky se plní 2ml na vzduchový píst. Když mi přišla, chovala se přesně jak píšeš, tak jsem udělal rebuild a zapomněl dát olej na pístek, chod byl v topu. Když jsem dělal repas koncem sezony a všimnul si v návodu, že se dává olej, zkusil jsem to a chod zase přesně jak popisuješ – progresivní jak hovado a nechodí do zdvihu. Ještě jsem ji znova nezkoumal.

        0 0
        • Gorr GrimWolf  

          Sorry za preklepy, psal sem ve spechu. Rebuild sem delal a nad pistej nalil ty 2ml. Tak mozna odleju, vycistim a uvidim.

          Charge sem si myslel, poslu to zpet na reklamaci.

          0 0
      • Yatza  

        Ty brdo, bych skoro cekal, ze nova vidlice, kor top model, bude po trech letech vyroby funkcni. Ja mam ted novou 35 Ultimate z KK, se skoro bojim otevrit krabici…

        0 0
        • petyn  

          Taky mám SID z KK a dával jsem na reklamaci, protože měla vakl v nohách.

          0 0
          • Yatza  

            Ty brdo, ho snad radsi vratim rovnou :D Je to zjistitelne pred namontovanim na kolo?

            0 0
            • petyn  

              Ano. Chytneš to za mustek a přitahuješ to k vnitřním nohám a cítíš vůli. Není moc velká, ale cítit to jde.

              0 0
        • Breakpain  

          Nova vidle, novy tlumak … nove brzdy … okamzita reklamace ;)…

          • vysypane shimstacky
          • nefunkci ovladani (ulomene kousky ovladace v tele tlumice)
          • netesnil trmen

          A tak bych mohl pokracovat…

          Takze jakmile neco koupim, je to smutne… komplet rozborka / zborka. U odpruzeni zejmena ;)… popravde jsem nezazil, ze by tam bylo vse ok…

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.