• Cmana_2008

    Ahoj.vcera jsem se dozvedel, ze moje vidle Fox 32 F120R w/ 15QR Thru Axle, 120mm travel je tesne pred smti a prej ji uz nesezenu, resp. Tenhle typ vidle.

    Nove kolo zatim neplanuju a proto prosim vas o radu , zda a jaky typ lze v dnesni dobe sehnat na tuhle 26–ku

    Bazarovek se trochu obavam, ale stejne pokud nebude zbyti…

    Nevim na jake parametry, krom zdvihu :-D se mam zamerit.

    Predem moc diky za rady!!!

    0 0
    • novas752  

      Musi byt stejny typ krku (prumer a jestli je rovny nebo kuzelovy), musi byt stejny typ osy (Pevna 15mm) a mel by byt (skoro) stejny zdvih resp. (skoro) shodná vzdálenost od osy kola po vrsek korunky vidlice (aby to nezahybalo s geometrii kola). Jo a jeste standart uchytu brzdy.

      0 0
    • MatS  

      Záleží co je na ní po smrti a kdo ti to řekl. Jsou vydřené nohy?

      Pokud jde o to sehnat jí, to je fakt problém. Teď nemůžu dohledat jaký má ta tvoje typ krku. Hlavně doufej že nemá Overdrive.

      Na ebay jsem našel možná alternativu, ale zkontroluj si typ krku, aby ti to sedělo.

      http://www.ebay.com/…401359128716

      Jinak zdvih u Float/F-série jde předělat pomocí spaceru, takže ne nutně musíš hledat 120mm, i 100mm se dá zvednout na 120mm:

      http://service.foxracingshox.com/…ravelAdj.htm

      0 0
      • Smazaný účet  

        tvl. to je zase rada… Overdrive je hlasický tapered průměr, asi jsi měl na mysli overdrive 2. Pokud má OD2, stačí koupit vrchní ložisko hlavovýho složení, vnější průměr je stejnej (spodní ložisko je u OD a OD2 stejný) a lze použít standardní vidlice s konickým krkem.

        0 0
        • Cmana_2008  

          Diky. No rikal me to borec z cyklosvec.au­tor.servis, takze mu 100 ℅ verim.prej uz se nedelaji a ze to nema vubec cenu otvirat. Vnitrni nohy jsou chycene, coz jsem uplne nevidel. Trubka je rovna.

          Ja hlavne nevim, jak zadavat vyhledavani podobnych vidlic.sjizdet kus po kusu a kontrolovat vsechny rozmery je na me moc!

          0 0
    • Asook  

      Mam to same kolo ,ale 2009.

      V pulce sezony 2015 jsem zjistil že se mi začina vydirat vnitřni noha kolem stiraku.

      Nafotil jsem a poslal mail do CykloŠvec.Borec servisak mi napsal , že vidlice je po smrti a mam ji hodit do popelnice.

      Potom jsem dostal poučeni o tom jak jsem nedbaly a neposilal jim vidlici každy rok na servis.

      Cele to vyznělo dost arogantně.

      Vidlici jsem rozebral uděla si servis sam a do lonske sezony chodila uplně v pohodě. Ted je z toho kola zimak , a věřim ,

      že mně s celym kolem a vidlici čeka hromada kilometru v nevlidnem počasi na vyletech okolo chalupy.

      Ja bych to dal někomu na servis kdo se těm vidlicim věnuje a nemusi se řidit přiručkou Fox co se da a co se už nesmi opravovat.

      0 0
      • Asook  

        Trochu offtopic .

        To kolo maš už 7 roku. Ja už jsem zjistil že bych potřeboval vyměnit tohle a tamhleto . Kola už se zdaly měke, problemy s ložisky v zadnim naboji , vakl v oku tlumiče, brzdy a usoudil jsem že než kupovat komponenty na stare kolo a snažit se ho udržet v kondici. Je lepši koupit nove a ze stareho udělat zimaka.

        Ten posun v geometrii je velky a 120 zdvih mi už přestal stačit.

        Takže stačilo počkat na dobrou cenu a novy Giant už se vali doma.

        Zamysli se nad tim i s tehle stranky a zvaž jestli davat penize do stareho kola.

        0 0
        • Cmana_2008  

          No jasne.nove kolo zacinam pomalu vybirat, ale ted potrebuju dulezitejsi veci. A trance muze fungovat jeste x let. Treba na venceni psa. Apod.

          Prijde me absurdni kvuli jednomu komponentu „vyhazovat“ cele kolo. Teda pokud to neni prdly ram.

          0 0
          • Asook  

            Ja to taky tak udělal , vidli jsem si oservisoval sam vyměnil olej stiraky těsněni molitany .To že jsou vydřene vnitřni nohy moc nevadi. Akorat jsem se vice staral at je noha čista a nevtahuje se bordel dovnitř.

            Ja jsem s vydřenou nohou absolvoval dvě sezony a určitě to neni duvod kupovat novou levnou vidli ktera muže mit mnohem horši chod a citlivost.

            Za mně někde oservisovat a jezdit dale.Prachy šetřit na noveho bajka.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.