• Art3as

    Ahoj všem bikerům.

    Mohl bych poprosit o rozseknutí výběru?

    Celkem mám 4 tipy. Ale nevyznám se v tom. Jsem nováček, a rád bych začal rekreačně jezdit. Hlavně silnice, cyklostezky, zpevněné cesty a lehčí terén.

    Tady jsou ty tipy:

    1.GHOST Square Cross Essential

    2. MERIDA Crossway 300 Matt Fog Green (Dark Green)

    3. Qayron RAM MKII 5

    4. Nějaký Canyon (v podobné cenové relaci)

    Co je prosím Vás z toho nejlepší? Ta poslední 4. volba je asi nejvíc komplikovaná, protože výběr kola je jen přes internet…

    Děkuji všem za případné tipy.

    0 0
    • Vilém  

      Proc tam mas toho gayrona?

      0 0
      • Art3as  

        Protože jsem myslel, že je to stejná kategorie.. A docela tu značku chválí…

        0 0
      • Art3as  

        Mám ho rovnou vyřadit z výběru? Je to tedy víc kolo do horšího terénu, než cestovní kolo? Jestli chápu správně. Jde mi spíš o nenáročnou cykloturistiku se spolehlivým kolem…

        0 0
        • Vilém  

          Tak neni to trekove kolo, je to klasicky horak.

          Samozrejme, by se dal osadit trekovyma plastema a pak by to byl takovy odolnejsi kousek, jak klasicke treky.

          0 0
          • Art3as  

            Mám jít teda do toho horáče Qayrona?

            Z toho výběru dává největší smysl?

            Komponentově asi ano, účelově si nejsem úplně jistý.

            Přemýšlel jsem o denním dojíždění do práce (cyklostezka – asfalt, zpevněná cesta – štěrk) + víkendové výlety okolo 25–50 km. Mírný terén, ale třeba mě to chytne…

            0 0
            • Vilém  

              Taky zalezi jak jsi zvykly slapat, jakou kadenci, aby nenastala situace, ze budes ojizdet pouze male pastorky na kazete.

              0 0
        • roman 3D  

          je to normální horský kolo se vzduchovou vidlicí a má obě osy pevné a pohodové 1×11

          0 0
          • Art3as  

            Takže nejlepší ten Qayron + jiné pláště?