• dříč

    Tak jsem měl rozhodnuto Trek Procaliber sl 9.8 2017 a včera jsem dostal nabídku na KTM viz odkaz.

    http://www.kola-onix.cz/…nge-19-cerna

    cena 90 000. Má někdo zkušennosti s KTM?Zda do něj jít nebo do toho Treka?Trek mě vyjde cca podobně s tím,že ho nechám osadit XT sadou a klikama 36/26 i brzdy budou xt.

    • jecnak  

      Trek bude zcela jiste mnohem pohodlnejsi kolo dik ISO Speed systemu.

      • dříč  

        to sice ano,ale mě straší ty karbonové ráfky,mám strach aby je někde nerozštípl,přeci jen mám 187 cm a váhu 85kg, i když se dostanu na nějakých 80,stejně mi přijde že budu těžkej.

        • Breakpain  

          Tyhle nemam, mam jine, ale oblecenej mam 100kg, jezdim jako prase a rafky jsou v pohode …

        • jecnak  

          Jezdil je minulou sezonu a zcela bez problemu. Parkrat jsem sel na rafek a prezil to. Proti alu jsou mnohem tuzsi a hlavne jdou pripadne opravit. Nemam teda presne tyhle rafky, ale zapletence od DT na TopFuelu 9.9 2016 tim padem jim na fullu nalozim vic, nez bych jim dal na HTcku.

          • dříč  

            takže se nemám bát?To KTM má něco do sebe,ale Trek je prostě dál,hlavně myslím nekopírujou

            • jecnak  

              Trochu jsem ten post nad tebou upravil nez jsi odpovedel, tak myslim, ze je to takhle jasnejsi. Stejne zkusenosti s karbonem tu ma i par sjezdaru.

              • dříč  

                jo,četl jsem,tady ty ráfky jsou jejich nejnižší řada,proto jsem se ptal.Je pravda ,že mě dost lidí přesvědčuje,že víc vydrží a že se jen tak nerozstřelí.

      • Breakpain  

        Jop, svezl jsem se na tom a pokud nechces full a je to na maratony, tak ten ISO je moc prijemny.

        • dříč  

          do fullu se mi nechce,vím že je to pohodlnější,ale jsem asi konzerva a tak chci klasiku

          • jecnak  

            Mam ISO speed na cyklokrosce – Trek Boone a jsem velmi spokojen. Fakt je to hodne znat. Full to samozrejme neni, ale ruzne terenni vlnky a drobne vibrace to velmi dobre filtruje. Pokud bys pridal jeste nejakou extra pohodlnou karbon sedlovku, tak to bude jeste lepsi.

            • dříč  

              sedlovka zatím počká,možná dám časem teleskop až došetřím pár korun.Jinak jsem koukal na srovnávací video někou na youtube,bylo tam BMC a Trek ,oba maj své pro a proti,BMC to dělá jinak a trochu se to jinak chová než Trek,možná jejich systém je v něčem lepší,ale každý ten systém má něco do sebe

              • jecnak  

                Bal bych se tuhosti zadni stavby u BMC – na par zaberech je i videt, jak se krouti do boku. Trek ma Boost rozmer nab, coz pro nekoho muze byt nevyhoda.

                • dříč  

                  Proč je to nevýhoda pro někoho?Ptám se protože na svém předešlém kole jsem Boost neměl

                  • jecnak  

                    Boos ma jinou sirku naboju, takze bezna kola tam nejdou – potrebuje specialni adaptery a u zadniho kola precentrovat.

                    • dříč  

                      Za chvíli to,ale bude na všech kolech,je to tak se vším,jednoplacky budou asi časem taky standart,rámy bez možností namotovat smyk a pak se budou řešit jen převody koli a za kolik

                      • jecnak  

                        To asi jo. Prijde mi, ze jednak ten standard opravdu ma smysl a jednak, ze rozsiruje na dalsi a dalsi kola a znacky. Takze snad casem bude bezny.

                        • dříč  

                          jet maraton na jednopřevodníku s osazením 32–10–42 mi přijde šílené,dvoupře­vodník to už je lepší,přeci jen když je tam 38 placka největší jede to na rovince a z kopce a za čas budeme jak blazni,nebude na výběr a každý bude doma řešit co dát za placku na daný den.Do kopců je to v poho.Nebo všichni zpomalíme:-)))

                          • jecnak  

                            Staci si vzit nejaky online kalkulator nebo excel a nebo jen tuzku a papir a spocitat si jake kadence pri jakych rychlostech pojedes. Zjistis, ze to jde celkem v pohode. Mne ty prevody nestaci az cca od 4–6h jizdy, kdyz mi klesa vykon.

                            • dříč  

                              A jaky jezdis prevod?

                              • jecnak  

                                34z prevodnik a 10–50 – Sram Eagle. Vic se to resi tady

                                • dříč  

                                  Myslim ze se to moc resi,katdy by mel jezdit co mu sedi.Za me zatim draha kazeta a pocitove bych dal 36 dopredu.Vzhledem k tomu ze jsem jel jeste vepredu 3 talure tak zacnu na 26/36 – 10/42 a uvidim jak to sedne

                                  • jecnak  

                                    Vloni jsem prechazel z 26" pevnaka s 3×9 na 29" fulla s 1×11 :-) Chvilku mi to trvalo, ale zvyknul jsem si. Jen pro to co jezdim potrebuju vetsi rozsah, proto 1×12. Doporucuju zkusit, co na kole bude (1×11) a uvidis sam. Me se to zalibilo, proto jsem se k presmyku nevratil.

                                    • dříč  

                                      Jasan,ale vim ze 32–10/42 je malo ,to budu roviny tocit jak divej,na 100 km bych se utocil,to by me spis sedelo tech 1×12 a ten vepredu 36,ale vzhledem k tomu ze budu kupovat i nove boty,helmu dres,rukavice a limit mam 110 000 tak to proste nedam.Prubnu tu dvojku,nebo zkusim rovnou vepredu 36 kdyz ozelim presmykac.V nej­horsim budu strechu tlacit.

                            • hawrda  

                              Jasně,každé ráno u snídaně před švihem si vezmu kalkulátor,a podle naplánované trasy si mezi čajem a kousnutím do chleba budu přehazovat placky.

                              Tak to tedy nasrat řekl bych slušně.

    • dříč  

      No ju vse se moc resi.Zatim vysoka cena kazety,ale casem si to sedne,jen ja bych dal 36 za 34,ale to je presne ono kazdy by mel jetdit co mu sedi.Ja zatim budu zkouset a hledat.Jelikoz jsem mel vepredu 3 placky,tak bych zacal na 36/26–10/42.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.