Někoho prý galoše dozblba baví…
Končí mi termíňák.
Tyhle by měly být v Cyklomanii i v půlkách…
Kolečko sice na raně, stahování v celku není ideal, ale…
Blbý je, jak se nasadí kufr, tak je minimálně litr v hajzlu.
Někoho prý galoše dozblba baví…
Končí mi termíňák.
Tyhle by měly být v Cyklomanii i v půlkách…
Kolečko sice na raně, stahování v celku není ideal, ale…
Blbý je, jak se nasadí kufr, tak je minimálně litr v hajzlu.
ja nemluvit řečí tvého kmene
Stačilo napsat: jsou sjúpr & wide ;)
To, jestli ti ty boty jsou snad zjistíš i bez kufrů, ne?
Ne, já to zjistím až tak po třetí jízdě.
Tak to je lepší koupit platformy a jezdit v civilních zimních botách. Ty navíc poskytují při jízdě větší pohodlí a tepelný komfoŕt pro nohy.
Platformy jsem zkoušel, nemám na to trpělivost a už vůbec nechci přehazovat pedály.
Přesně tak to řeším (zimní cesty do práce). Akorát nekupuju úplně zimní, ale kožený. Na pinech se ani nehnou a když to uklouzne, tak nemusím vycvykávat. Za těch max 35 minut, co jedu, ani nepromoknou. Akorát to na silničce nevypadá no. Ale to je mi…
Dyk to má hovno podrážku. Minimalistickej vzorek. Jak se s tímhle chceš prcasit v prosincu, v bahně na Štarkov?
Mám tyhle podobné letní, kolečko není vůbec na raně a stahování je příjemné, plus je tam sucháč navíc Pohodlné a fungují
No oni mají typ s XC podrážkou, tímto i rovnou platformovou SPD…
já mám tedy Spider plus 3
přesně, boty tě doženou k šílenství, já bych třeba rád nějaký SPDečka, který nevržou, zatím co jsem měl vždycky vrzal pedál o botu
Mně stačí jednou dvakrát do měsíce máznout vyznačená místa a nic už nevrže.
no já taky mažu kontaktní místa, teda přímo na botě a ne na pedálu, ale uvítal bych něco co by nevrzalo i bez mazání
Šroubky zapřené o gumovou podrážku nevržou (a na platformách nemáš vakl mezi kufrem a zámkem:-))
O to víc tahají za kolení vazy protože protože nedochází k rotaci ve spojení jako třeba u spd.
Když dobře napolohuju nohu na pedálu, tak nepotřebuju žádnou rotaci ve spojení. Při dřepu taky nohou na podlaze nerotuješ :-)
A ten vakl kufr/zámek mě neskutečně sral při každé drobné korekci směru kola nohama…
Záleží na tvrdosti gumy, délce bitů a stavu těch koleních vazů…:-)
Guma měkčí, bity co nejkratší ale aby ještě držely (nežere to pak podrážku) a vazy asi dobrý :-)
Když chci změnit polohu nohy na pedálu, tak ji musím nadzvednout. Jinak se ani nehne.
Kolik máš bit nad pedál?
Myslíte piny, že jo? :)
Bity mám v aku vrtačce :))
jassan:))
Tak na těchto místech mi spd ještě nikdy nevrzalo..:)
Když, tak na kontaktu gumy podrážky s plochou pedálu.
Záleží na stupni vydření kufrů a pedálů, pak to začne vrzat a taky pak mažu vrzající na úplně stejným místě a funguje to.
A opírá se ti podrážka o tělo pedálu?
Samozřejmě. Jsou na ní i viditelný tmavý pruhy od kovu. Ale vrže ( podle rad nejen v mým případě) jen styčná plocha kov – kov.
Mažeš kotvy, nebo pasti na pedálech? Čím? Kapeš, nebo ve spreji? Jak dlouho to vydrží, než to znovu začne znovu vrzat?
Místa, který už sem dával někdo na fotce vazelínou. Vydrží do dalšího vrzání, když ji vyjedeš. Což záleží na podmínkách, km atd. Časovej úsek nevím. Každopádně bližší spojitost to má podle mě spíš s vydřením kufrů. Protože mi se starýma celkem brzo začaly vrzat i nový pedály. Po namazání klid.
Taky bych řek, že to bude asi starýma kuframa, jelikož tento problém jako jeden z mála problémů neznám. Není důvod dávat na nový boty jetý kufry. Já ani pedály nemám jak Vy stále ty první ;)
Kufry mám desítky tisíc km a nevidím důvod je měnit. Občasný vrznutí se mi stane i doma a manželku mám pořád stejnou. :-) Pedály mám troje na dvě kola a jedny už přežily kolo předtím. Jen je rotuju. Ani nevím, který jsou který.
Vyglajdaný/namazaný kufr nemůže držet/vyskakovat ideálně ;)
Kdybych viděl nějakej problém, asi bych je přehodil za nový, ne? Tady ty teorie BF…
Pedaly sem tam stříknu silikonovým olejem ve spreji.
Tak mi potom neplačte ve vlákně, že vám to vrže ;)
Používám pedále s větší opěrnou plochou a kufre dávám na nové tretry nové.
Věděl jsem, že do vrzání se nemám míchat.
Já mám takový migrény v posl. době, že to ani není možné.
Naše problémy na Tvou hlavu. :-P
Přesně tak. Nejpozději po sedmi litrech, pěti řetězech či dvou letech je měním (SH-51).
Pedály tak po deseti, pastičky se též silně vymačkávají.
Neskutečný rozdíl ve stabilitě nohy na pedálu. Většina lidí to nedělá, protože nemusí, ono to nějak funguje, a postupně si na to rozglajdání zvyknou.
Stejně ale tohle všechno (podle mně) nemá nic společného s tím nepříjemným vrzáním, které někdy vzniká při šlapání.
Myslím, že za tohle může omačkaná podrážka saturovaná Al otěrem v bodě dotyku s pedálem. U Sidi to přijde vždy tak rok a půl od výměny, u mně cca 5 XT řetězů (neměřím ujeté km). Aktivuje se to teplem a tlakem. Vychází to prakticky přesně po sešlapání rastru na podrážce. V okamžiku, kdy tu gumu máznu BR to zmizí na dvě vyjížďky, ale už vím, že se bude měnit.
Za 27 let co jezdím spd jsem nikdy ničím nemazal kotvy nebo pasti, a nikdy to nevrzalo. Jen to občas umyju od blata a máznu hřídelku zavěšení pastí s pružinou.
Asi bych shrnul problém větou: Ať si každej maže to, co mu vrže, hlavně když to pak nevrže. :-)
Krom toho mi právě naopak vůle vyhovuje a nemám rád pocit úplně natvrdo zamčených bot v jedné poloze. Takže mi jetý kufry vyhovujou. Ale nikomu je nenutím. :-)
Nejsem si jistej, jestli jsem někdy za životnost treter měnil shimaňácky kufry, možná u NW Celsius, který mám už 16 let O:-)
Vrzání pedálů neřeším, páč vím co vrže. Každopádně dlouhodobým pozorováním jsem zjistil, že nejvíc vržou takhle když je zamračeno nebo před deštěm :-) A jsou to pedály, ne klouby. Za suchého slunečného počasí ani neceknou.
Já si původně taky myslel, že je to guma, i ten zvuk tomu odpovídal, proto jsem mazal podrážku, ale vliv to nemělo.
Staci orezat gumy ;)
všechno co by mohlo vrzat a šlo ořezat jsem ořezal, vyloženě to vrže na těch vyznačených kontaktních místech na foto a hlavně vzadu
nic neřezat, podrážka se musí opírat o osu pedálu jinak vznikne vůle do stran…
proto se mění hlavně ten prostřední díl
Potvrzuji, došel jsem ke stejnému závěru. Vržou jen a pouze za označená místa ve styku pedál/kufr. Čím měkčí podrážka tretry, tím při totožném kufru I pedálu výraznější vrzání (vyzkoušeno). Vždycky plácnu kuličku vazelíny na ta kritická místa na kufru, ale je to řešení tak na jednu, dvě vyjížďky :(
Ta vrzací mikrovrstva vznikne vždy po nějakém čase a je na kontaktní ploše pedálu i podrážky. Nejspíš nějaký Al otěr.
Pomůže:
viděl někdo z blízka eggbeatery a jejich kufry, jestli jsou náchylný taky na vrzání?
Docela se divim, ze jeste na tom kole funguju. Na bika mam Oneal na platformy, na gravela nejaky Spuik (spd, tezky, stary cca 8 let). Jezdim v tom celej rok. V zime pridam ponozku a kdyz jde do tuhyho, tak gelovy polstarky
Ne to není bludný kruh :)
Ještě vrátím do hry 701, tu podrážku mám vyzkoušenou a prý jsou širší než 501…
Akorát PePe už Sh nemá, to je zrada.
701 jsem si pořizoval loni a jsou to pohodlné galoše. Nohu mám teda ploutev, 48 širší a s vysokým nártem – letní tretry shimano jsou pro mě bez šance, ale tyhle zimní byly OK. Vevnitř je pružný popruh, pod kterým se musí při obouvání podvléct noha, trochu to vadí, ale nic co by nešlo překonat. Slabé místo vidím neopren nad patou, při obouvání tahám hlavně za něj, takže předpokládám, že až se začnou trhat, bude to právě tady.
Podrážka není moc tuhá, ale na nenáročné zimní počvachtávání dostačující. Myslím, že k tomu Tribanu z Dekáče se budou hodit :-)
Teď bych možná volil 702, ty by měly mít tvrdší podrážku a jsou celý takový ostřejší.
702 jsem před pár týdny koupil. Podrážka je pěkně tuhá, ale vzorek je vespod gumový, takže chůze je příjemná. Celkově skvělé boty.
Asi jsou fakt dobrý, jelikož 43 už jsou skoro vybraný, ale osobně za cenu přes 4 litry bych si teda představoval už něco „šmrncovnějšího“.
Tato podrážka mi vyhovuje, ale vůbec nevím s číslováním, když někteří na Heuréce dokonce psali, že maj menší jak letní.
S Tribanem sis mě asi spletl :)
Zajímavý, že když se zeptám na boty ve vlákně tretry, nikdo nereaguje, ale když dám název šílenství je to hned jiné.
303 byly úzké.
Taky je otázka, jaký budou mrazy a jestli budu jezdit :)
Potřeboval bych pokrýt rozmezí cca 15° až –5°C.
Loni jsem kupoval za 130€
https://www.bikeradar.com/…shoe-review/
Až na tu pitomou stahovací tkaničku si nemůžu stěžovat, vozím je právě od těch +15° a níž.
Obdobnou tkaničku měli i NW Celsiusy a neměl jsem problém, naopak bych nechtěl nic se zipem bo se tam dostane bordel, voda a nevěřím, že by zip dost rychle neodešel v mým případě.
To je ti fakt v 15–10 v letních tretrách zima?
S dírkama ano.
Mně teda připadá, že do současných treter, který mají jen dírky, „táhne“ daleko míň než když byl předek celej ze síťoviny.
Tak to se nedá nic dělat, musíš počkat do jara.
Ještě může vyrazit na jižní polokouli…
Moc horko
I s dvojitou fuskou.
Při 15 zvažuju dle počasí, když je slunečno, tak dvě ponožky a letní.
10 a míň vždy teplé bačkory :-)
Mně taky…a pak že snáším zimu lépe :-P
Asi máš zaplý jen vyhřívání prstů na rukách ;-)
701 jsem loni objednával z Bike24 za 132 eur, protože u nás byly všude ceny nesmyslný. Teď se koukám, že v Německu 701 už skoro nejsou ale u nás třeba na Kupkole jsou za 3500 a to už mi přijde snesitelný.
702 jsou na B-D za 160 euro i s poštovným, což vychází bez nějakých drobných na cca 4 tisíce. Akorát by si to chtělo někde vyzkoušet, ať je to na jistotu.
S tou velikostí je to logické, SH letní tretry jsou docela úzké, takže je možné, že si někdo bral o větší právě kvůli šířce. Tyhle zimní (701) jsou široké dost a asi i o pár milimetrů delší, takže pokud do nich nebudu cpát tlustou ponožku o číslo menší velikost může být OK.
Pokud se Triban zatím odkádá , tak to je mi líto a snad to vyjde příště :-)
Na Kupkole jsou 43/44 nedostupné. Potřeboval bych oboje vyzkoušet, což je v Brně v kameňáku asi unreal.
Mám je v 43, můžeš vyzkoušet. Taky z Nemecka:-)
…zapomněls „ve středu u krbu“ ;-)
Tak to objednej a vrátíš, když nebude sedět. Já to taky nerad dělám, ale konkrétně v Sanasportu mi borec doslova odepsal, ať si objednám aspoň troje, na zkoušku, že nemají nic v krámě a že budou rádi, když jim tam něco zůstane.
Totok byl vrchol, pak už byly jen pády, rychlé výměny, bloudění :)
Ale Trek/Bontrager jsou taky good :) Akorát šetřili s neoprenem.
Modern EN suspension ve slowmo
Ty vidle nemaj žádnou tuhost.
Jednokorunka no. A ke konci videa Trek shazuje řetez :-)
Vypadá to, že chtěli rychle dotáhnout konkurenci a nezadařilo sa, už to říkal ten endurista v tom videu.
Vzdyt retez z 1× nepada :)
Padá mu to ze spodního vodítka kladkostroje :-).
A u jetého NarrowWide převodníku mi to výjimečně padlo i z 1×.
Ja to videl ;).
Spis reaguji na puvodni reci, ze to vubec nepada. Ale voditka se porad montuji… :D
Jestli se nudíš a nemáš co dělat, tak na Velké ceně se dnes a zítra jede enduro.
Start 12:45
Asi tam mrknu..; -)
První byl dnes v 7:45. Já asi zítra, Pepo, pojedeš taky?
Ne, nemám mašinu.
Vyzvednu Tě u vás kolem 9. ráno. A kdybys přece jen chtěl závodit, tak Ti na zitra HSQ půjčím .
Jo a natoč z toho video, bude to mít na yt hodně lajků ;-)
A pak se divíš, že ve středu nejezdím :-(
Proč?
Zítra bude pršet, tak raději dneska na kole…;-)
Parádní, golf chytil krtka, trochu :)))
Sto metrů od plota to ani není slyšet.
Konečně ten plac smysluplně využili… :)
Süss
Teda oproti Raušům dnes, kde totálně ku*ví Tišnov 11° a ještě se snaží čkověka natáhnout, Rataj překvapivě pitelný, ceny lidové, sexy servíra…
Já dneska Bernard v Komecu, luxusní IPA, sic 52, ale stojí za to.
A co děláš, dělals v v Bíteši?
Pátek napršelo, nový zateplený tretry…jel brody, co jinýho.
Výlet karizonem do Žďáru, rozčarování z Raušů v Bíteši naštestí napravil kultovní žďárský Süssův hostinec.
Nějaká Zelená hora a její zmenšenina v kolejišti H0, nepodstatné :)
Moje nejoblíbenější lokotka, nevím proč zvaná Pomeranč :)
Trsl bych si (s Babišovcem;).
Eben for president!
Když vidím i toho druhýho z Medůzy (Juchelka) v TV, naskakují mi žíly na čele.
Spíš bys ho vystřídal, ne? :-P
Prosím všechny, přestaňte v mým vlákně palečkovat!
Vytáčí mě to úplně do ruda.
Založte si vlastní, není to vlákno na řešení problémů jiných.
uBlock Origin umí palečky schovat (Cosmetic Filtering – stačí přidat ten 4 řádek do My filters)