• MatejRM

    Zdravím, chtěl bych znát váš názor na novou sadu. U XTR to ještě docela chápu, ale nejsem si jistý, jestli má elektronické řazení smysl i pro mimozávodní použití.

    Anketa: Myslíte si, že má XT Di2 smysl?

    34x
    68%
    Ne
    5x
    10%
    • Breakpain  

      Nejde o smysl, ale o ergonomii a pohodlí (u hobíků) – tak nato koukám já.

      Kdybych kupoval kolo rozumově, co má smysl a co ne, stačilo by mi něco základního kolem 20ky. Jenže ja si chci udělat radost, chci pohodlí ergonomii … takže kupuju předražené nesmysly a mám z nich radost. IMHO až si to vyzkouším, asi budu potencionální kupec ;).

      • MatejRM  

        Ale „obyčejné“ XT mi taky nepřipadá nijak nepohodlné a ten cenový rozdíl rozhodně není malý. Ale chápu, že někteří na cenu nehledí. Jinak ale děkuji za názor.

    • kubad  

      kdo chce ať si to koupí, bohužel kdo Di2 zkusí, je ztracený

    • Pedro404  

      Smysl to určitě má, ale víc jak dva litry za hazku, která je neustále jedinej smolnej moment daleko od urvání, fakt nedám.

    • Vilém  

      Nikdo ti ho nenuti. Jiste budou delat i mechaniku, takze si staci jen vybrat.

    • JakeF  

      Určitě má… Elektronika je super, jediná překážka je cena. A ta u XT Di2 už nebude až v takovým nesmyslu, takže to bude hodně lákavý. Jen jak už tu padlo, problém je pořád hodně drahá hazka, která má na bajku při trochu smůly krátkou životnost… Ale pokud bude k sehnání samostatný náhradní ramínko, tak třeba půjde leccos zachránit, což se při mechanice nevyplatilo.

    • vysmátej bajker  

      no první krok k bezdrátu je na světě a až to dodělaj tak to bude zajímavé :).

    • Erknold  

      Mě to přijde, jak kdyby se někdo zamýšlel před mnoha lety, zda má karbon cenu i pro hobíky, nebo ho nechat pouze pro závodníky. Prostě pokrok a kdo ho chce, ať si ho koupí.

      • MatejRM  

        Já to chápu…kdo na to má, tak ať si to koupí :D A nevíte někdo, jak dlouho tomu vydrží baterka?

        • petr99  

          Asi 700km

          • MatejRM  

            Tak to není špatný :D Bohužel teď zrovna nemám dostatek financí ani na mechanickou verzi, natož na elektronickou… :)

            • petr99  

              Přesně, jako kdo na to má, ať si to klidně koupí, ale já bych si to nekoupil, zlatá mechanika, to radči utratim za něco jinýho.

              • MatejRM  

                Stejně jsem začal šetřit na SLX 1×11 :D

                • petr99  

                  To se nedivim, hlavně aby to fungovalo, k shimanu mám pořád trochu psychyckej blok, co se pohonu týče, ale taky bych do toho asi šel

          • Josech  

            Jinymi slovy cely rok.

    • madik  

      Jak je to s tim bezdratovym prenosem? Nekde se pise ze je bezdratovy, nekde zase ze je dratovy a bezdratovy prenos je jen u neceho. Kdyby alespon od toho disleje k baterce to bylo bezdratove. no nevim.

      • MatejRM  

        Netuším jak to je… U XTR to bylo všechno propojený drátově… Pochopil jsem to, že se to bude nastavovat pomocí bluetooth.

      • perupe1205  

        Jednotlive casti jsou samozrejme propojeny kabelem stejne jako je tomu u XTR Di2.

        BEZDRATOVE je ale mozno komunikovat s elektronickym displayem !! Tzn. ze k nastaveni systemu neni potreba se pripojovat k PC. Dale bude mozno pomoci ANT prenaset info o stavu baterie ci o zarazenem pastorku – a to jen na nektere vybrane cyklo-computery. Napr. Garmin, Wahoo . . .

    • JardaH1  

      Ahoj, chtěl bych přidat dotaz pro majitel Di2 XT. Jak dlouho vám vydrží nabitá baterie? Já nabiju, jeden den jedu a potom mi pravidelně každý den zmizí jedna čárka na displeji. Nevím zda to je normální nebo ne.

      • morfeus  

        Neni to normální, mám ji cca půl roku a nabízel jsem 2×, a to docela lítám.

      • rosomak204  

        také mi to nepřijde normální drží mi víc ale mám 1×11 na 2× to bude brát asi víc ale stejně je to dost

      • rosomak204  

        a aktualizace všech komponentů přes e-tube by třeba nepomohla to jen tápu občas tam nějaká je

    • svářeč  

      jak jsou na tom dnes sady di2? rozsah 34 a 11–46 to v pohode pobere, nebo jsou s tim problemy? na kolik to vyjde, nejde pisou dvacku. nekde 11k bez dratu… jak je na tom sram, jsou lepsi nez shimano?

      • kubad  

        XT j1×11 e určené na 11–46

        cena na koloshopu za kompet sadu na 1×11 je ca 22 vše co potřebuješ včetně dobíjčky

        • svářeč  

          diky, ledvina na bazosi:))

        • Honzas  

          tady jeste o kus lip:

          https://www.bike-discount.de/…ernal-579124

          • svářeč  

            celkem slusny chlup:)

            • kubad  

              jj ale chybí tam kabeláž cca o 3t.Kč levnější

              • Honzas  

                ale na koloshopu maji tu kabelaz take jako doporucene prislusenstvi, ne?

                Sada obsahuje:

                • XTR Di2 informační displej SC-M9050
                • XTR Di2 Firebolt pravá řadící páka SW-M9050
                • XTR Di2 11-stupňová přehazovačka RD-M9050 GS
                • Di2 baterie SM-BTR2
                • Di2 nabíječka SM-BCR2

                Upozornění:Nezbytný pro fungování celého systému je Di2 kabel EW-SD50, pouzdro na baterie SM-BTC1 pro externí baterie a kabelové SM-JC41 pro integrované baterie, které nejsou součástí balení.

                • kubad  

                  nechápu kam míříš,

                  na koloshopu aktuálně 19700 což je o něco víc než 3t dráž

                  ani v jedna sada není komplet, potřebuješ 4 kábely , držák baterky do sedlovky , a spojovací kostku

                  • Honzas  

                    nikam, jen jsem Te nepochopil. bral jsem tu odpoved, jakoze koloshop je komplet a videl neco jineho.

                  • Pebe  

                    tři kabely, od páčky k displeji, od displeje k baterce a od displeje k přehazce. Ideálně tu baterii schovat do sloupku vidlice

                    S představcem PRO i ten kablík schováš do něj

                    • rosomak204  

                      Rozhodně do krku vidle vytrhnout kabel při posouvání sedlovky už bych nikdy nechtěl PRO jak představec tak řidítka

    • creater  

      To je v tom případě o pár chlupů levnější tady https://m.cycology.cz/…x11-p599479/

    • petrx  

      Mě osobně by se to líbilo velmi i na to moje výletování, akorát se mě nelíbí že nevyrábí přesmykač pro trojplacku, resp. existuje jenom u výrazně dražšího XTR a navíc s omezením do 40 zubů.

    • palo7  

      se mně to dost líbí, ale vidím to až na e-bike. Tam mně to přijde že to patří do standardu

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.