Rozdíl 2 cm v chodu zadní stavby

94 nepřečtených
  • Macho

    Zdravím,

    měl bych dotaz na Vás jakožto zkušenější jezdce, kteří mají již něco nalítáno. Jak moc velký rozdíl jsou 2 cm v chodu zadní stavby? Konkrétně 140mm vs. 150mm vs. 160mm

    Rozhoduji se mezi třemi koly (seřazeno podle toho jak bych je preferoval):

    Canyon Spectral AL 7.0 EX

    Nechal bych si u něj vepředu zvednout vidlici na 160mm

    http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    +cena (zbylo by mi na lepší kola, WTB KOM i23…)

    +váha

    +pravděpodobně nejvíc obratný

    +červená barva

    • 140mm chodu na zadní stavbě

    Canyon Strive 6.0 race

    http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    +shapeshifter (teda snad je to výhoda :D)

    +160 mm zadní stavby

    +monarch s expanzkou

    • váha
    • myslím že bude až příliš stabilní
    • design

    RB IQ 575

    Nechal bych si na něj dát stejnou výbavu jako na zbylé dvě kola. (X1, pike atd.)

    http://www.rb-bike.cz/…/iq-575-race

    +poměrně solidní váha

    +brutal finish

    • nízká aktivita zadní stavby
    • údajně není moc tuhý

    Tak bych se Vás chtěl dotázat jak moc velký bude rozdíl v 2cm chodu v zadní stavbě? Co jsem četl tak to není zdaleka tak poznat jako na vidlici. Určení kola jsou české enduro závody (na velmi začátečnické úrovni) sem tam vyjížďka do Alp. Cca 2× do roka nějaký bikepark (Saalbach sem letos odjel i na trailbiku 120/120 mm). Vážím 65 kg takže kolo nebude dostávat zas takový čoud. Nicméně mám v plánu absolvovat i 50–60km vjížďky.

    Tak předem díky za názory!

    0 0
    • Macho  

      Sakra tečky neměly být tečky, ale mínusy. Forum si to nějak zformátovalo.

      0 0
    • tonik666  

      Ty 2 cm ve zdvihu u stejných a funkčních systému nejsou velký rozdíl. Ale mezi 140mm a 160mm rámy bývá rozdíl v celkové odolnosti, bytelnosti a účelu.

      160mm kola už jsou většinou stavěna na občasný bajk park.

      140mm kola většinou do bajk parku zamýšlena nejsou.

      Šel bych do Spectrala. A vidle podle mě zvednout na 160mm nepůjde, ale neřešil bych to.

      Shapeshifteru bych se bál další věc co co může nefungovat. Navíc Strive je dostupný až příští rok, Spectral může být hned.

      RB bych do výběru ani nezařazoval…

      0 0
    • MirosPikos  

      Výběr máš seřazený celkem dobře. Já bych sám nevěděl, jestli EX nebo Strive. Záleží, jak moc chceš drtit terén. Jestli Ti bude stačit Spectral a budeš mít lehčí/obratnější bike. A nebo radši trochu předimenzovat tvé potřeby a nebudeš pak v budoucnu litovat, že ti schází vzadu zdvih nebo že je kolo málo tankovitý :)

      Pokud bude mít Strive dobrá kola, pak bych se nebál ani těch 50–60 km.

      Jinak k tý červený barvě. Jestli je stejná, jako má letošní Spectral AL 6.0, co má brácha. Tak už to má celkem dost oťukaný. Zato já když to umeju, tak je rám pořád jako novej. Což je i tím, že na leštěným hliníku defekt tak snadno nevidíš.

      0 0
      • Macho  

        Právě že teď mám kolo které má velmi krátkou wheelbase, takže cokoliv jiného pro mě bude určitě extra stabilní a méně obratné.

        Proto mi ze všeho vyhází nejlépe Spectral. Jen by jsem chtěl vepředu opravdu těch 160mm. Já myslel, že pike lze zvednout na 160mm v pohodě a mezi 140mm a 160mm pikem není konstrukčně žádný rozdíl?

        0 0
        • kubad  

          jj Pike na 160mm jde pokud je to SoloAir potřebuješ novou tyčku pístku cca 1000kč

          0 0
    • kassar007  

      Jestli to chces na EN závody, určitě bych bral Strive. Kopce vyjedeš na čemkoli a pokud to má trochu dobrej tlumák ani ty 2 cm nepoznáš (mám Banchee Rune V2) a dolů je ta geometrie a zdvih sakra poznat nehledě na průběh zadní stavby. Měří se ti čas dolů a i pokud seš začátečník, tak to oceníš. Podívej se na čem se ty tratě jezdí – (Ještěd, Špičák, … )

      0 0
      • Macho  

        Jasně, to máš sice pravdu, ale nemám v EN závodech žádné ambice dostat se na bednu. Ačkoliv bych se chtěl neustále zlepšovat, ale to asi každý.

        Z toho důvodu si říkám jestli by mi nestačil spectral se 160mm vepředu, a přeci jen na 60km vyjíž´dky bude pohodlnější, protože je o kilo lehčí.

        I když zase si říkám aby Strive po přepnutí do XC modu nebyl jezdivější než Spectral

        0 0
        • tonik666  

          Strive bude jen tak jezdivý, jak bude mít těžká kola a pláště. V základu už těžší je.

          Spectral je tak jezdivý, že Strive bude jezdivější jen kdyby tam místo Shapeshifteru měl motor.

          0 0
        • TJK  

          vice mene rychly osobni poznatek… Ibis na 170/160 obuty na FlowEX do 2.4 Ibex DH/ Minion DHF 2.3 jede solidne ale je to proste znat… kdyz sem ho brachovi pujcil na cyklo soustredeni fotbalu a prezul ho na 2.2 Vredestein Killer Bee … jelo to opravdu mnohokrat lepe, dost podobne jako moje celopevny 29 XC na RoR/RaR … pro porovnani… u nich v teamu nikdo na kole nejezdi a vetsina lidi melo trekovy kola a pod… a i tak byl bracha na mym 13,5kg enduru s timhle obutim nejrychlejsi vsude a kluci co to neznali a o kola se vubec nezajimaji si mysleli ze je to elektrokolo… tim chci ve zkatce rict… ze i 160/160 kolo umi jet luxusne.. ale dost zalezi na cem to obujes a jak „odolne“ bys to chtel mit postavene.. kazdopadne vetsi zdvihy vetsinou nesou polozenejsi geo a trosku vetsi odolnost jak uz tu bylo napsano… takze dulezite je si specifikovat kam s tim budes mirit…

          na druhou stranu… kdyz pricichnes k vyssim zdvihum, je mozne ze za rok zjistis ze bys chtel neco odolnejsiho na cem muzes blbnout i v parku… to sebou tyhle zmeny taky prinaseji :-) ja kvuli tomu prodal XC kolo a mam uz jen silnicku.

          0 0
        • Rudyshy  

          za mna strive

          viac odpusti obzvlast v horsej technike. 50–60km nie je ziadna veda a dost to zavisi na profilu a povrchu.

          Nebal by som sa toho ze by si na tom nenajel to co by si najel na spectralovi. Proste podas vyzsi vykon.. to vadi? :)

          Pri tvojej vahe si mozes dovolit dat KOMy bez obav.

          Ale z obama si zajdis v BP ale zavisi az kam sa chces „dostat“.

          0 0
        • kassar007  

          Tak já na tom kole jedu taky 60–70 km, ale záleží co od toho čekáš … já to mám na to, že si to užiji hodně z kopce a dokopce a díky delší geo se dají jet i stojky (nejezdím moc roviny je to prostě nahoru dolů). Hlavový úhel neobalamutíš, ale dá se s tím dobře popasovat.

          Jak píše TJK … začínal jsem na XC pak na 130, 140, 160, pak různý modifikace, dvoje kola na jeden bike … pak jsem zjistil že universál je blbost a mám 3 kola určena čistě na svoje dispiplíny co mě baví … :-D 4X/pumpa, EN a DH

          0 0
    • Fidži_CZ  

      Z testu IQ575…

      můžete se plně soustředit na práci zadní partie. A ta stojí skutečně za řeč. Podpořena „velkým“ tlumičem je zadní stavba eRBéčka až pohádkově vnímavá a aktivní.

      0 0
      • Macho  

        Ano ten test jsem četl taky. A na RB IQ 575 jsem jel a moc vnímavý mi to oproti mému trailbiku nepřišlo.

        Každopádně měl základní tlumič a ne tlumič s expenzkou jako měli v testu.

        0 0
      • MirosPikos  

        Papír snese všechno. A když ne papír, tak internety :)

        0 0
    • bolekkrutor  

      Nějak tu nepadl rozdíl v geometrii, v sagu…Každopádně, pokud to myslíš s endurem vážně, je 160mm jasná volba, obzvlášť, pokud nejsi extra technik. Třeba Honza Bekr jezdí bednu tuším na 130 spešlu, ale má 29obruče a techniku jak z partesu. Fajn je úhel hlavy kolem 66stupňů a míň, ten taky najdeš spíš na kole s vyšším zdvihem…

      0 0
      • Macho  

        No co jsem porovnával tak Spectral má se 160mm stejnou geo jako Strive, jen má vzadu 140 místo 160 a je víc jak o kilo lehčí, což je právě ten důvod proč bych ho preferoval.

        0 0
        • mr.antik  

          67 vs 66 hlava není stejný, je to celkem znát…

          dnes je 66 v enduru maximum, výrobci jdou spíš do 65,5

          0 0
          • Macho  

            jenže 67 hlava je se 140mm vidlí. Se 160 mm vidlí z toho bude 66° ne-li 65,5°. Kromě těch 2 cm zdvihu na zadním kole v tom rozdíl nevidím.

            0 0
            • mr.antik  

              to záleží, aby to nebyla jen víc postavená koza…

              0 0
            • mr.antik  

              těžko radit takhle od stolu, zvlášť pokud je to první kolo a nemáš porovnání… každopádně se 140mm vzadu se dá na endurosérii pojezdit dost slušně, o tom to fakt neni. To samé platí i 67st hlavy, není to nic co by tě vyloženě limitovalo. Asi je to i rozhodování o tom, co budeš jezdit za rok za dva – nebo to holt prodáš :-)

              0 0
              • Macho  

                neymslím si že by to měla být postavená koza však tak jezdí i Joe Barnes (ber tenhle příspěvek trochu s humorem) :D

                0 0
                • mr.antik  

                  jasně, předpokládám že velikost a délku ladíš cca na 5cm představec, kvůli ovladatelnosti

                  0 0
                  • mr.antik  

                    ještě jeden poznatek – Strive Race je v M delší než Spcetral v L – takže bude dost vysokej, ale to zas záleží na tom jak máš dlouhý nohy a kolik místa nad kolem vyžaduješ.

                    0 0
        • siskin  

          spectral má krapet kratší horní rámovku ,strive zase kratší zadní stavbu

          0 0
    • bolekkrutor  

      Cenťák ve předu= 0,5stupně na úhlu hlavy…Ale nezapomeň, že si tím zvýšíš střed, těžiště…Trošku paskvil, navíc pak předek bude z principu aktivnější, tedy chod kola nevyvážený. Pominu li pevňáka, vždy u fulla dával smysl větší zdvih vzadu než ve předu, nebo shodný.

      0 0
      • tonik666  

        Tak rozdíl mezi Spectralem a Strivem ve výšce středu je 37mm, což vypadá skoro jako chyba měření. Zejména protože Strive má psaný střed ve výšce 340mm, což by znamenalo 30,3 pro Spectrala, což je proklatě nízko.

        0 0
    • Macho  

      Chlapi, akorát mi motáte hlavu :D. Děkuji všem za příspěvky. Ať koupím co koupím tak určitě na to nechám zaplést stejná kola a to na ráfcích WTB KOM i23 s pláští Maxxis High roller 2,35 a Maxxis Ardent 2,25.

      Takže by mě zajímalo jestli netušíte jako moc velký účinek má shapeshifter, aby nakonec Strive v XC modu nejel stejně lehce jako Spectral za předpokladu stejných kol.

      To je vlastně pro mě hlavní důvod proč bych vybíral Spectrala na místo Striva. Tak aby to ve výsledku nejelo do kopce/po rovině stejně.

      0 0
      • mr.antik  

        s ardentem vzadu pojedeš dobře všecko… kdyžtak otočíš nějakou tu páčku na tlumiči. To jsou ty Sram Roam tak špatný, že je chceš měnit?

        0 0
      • JFtryall  

        Kdyz 140mm vzadu, tak 160mm plne funkcniho na predek, idealne Pike nebo Mattoca. To hodne kolo posune a na geosku si zvyknes za par kilometru…ta zmena neni nijak zasadni, ale pod kopc to je uplne jina pisnicka. Sramy zahodit a zaplest to je spravnej pristup.:-) Highroller sezen na predek 3C, dvousmes je dobra na zadek. Jinak Mavic nebo WTB gum bych se nebal.

        0 0
    • Macho  

      Všem děkuji za odpovědi, vypadá to tedy na 160/160mm.

      S největší pravděpodobností Strive, případně mě pak ještě zaujala nejlevnější verze nového Reignu. Ještě počkám jak nacení nový Agang Patriot EVO.

      Pokud na Canyonu nekecají tak by Strive ve velikosti S s novými záplety, bez duší a včetně pedálů měl vážit do 13,5kg. Což je váha do které jsem se chtěl vejít. Jediné co mi trochu vadí je že nemá zavírací tlumič, ale snad to půjde i bez něj :)

      0 0
      • logoman  

        Ja bych strive nekoupil, vykaslal se na nejakou shape kravinu a koupil rovnou poradny kolo treba – http://www.bike-discount.de/…3/wg_id-7251

        Dokonce to maji v S primo pro tebe. Vazi to tak 12,5 kg, jsou na tom super DT kola, X01 sram, narozdil od capry carbon ram co nepraskne :-). Vitezi to v nemeckych testech, tudiz geo nijak mimo nebude.

        0 0
        • mr.antik  

          Toho radona jsem projížděl, má sice napsáno hlavový úhel 66,8 ale nějak mi to tak pocitově strmé nepřišlo…

          za super prachy super kolo.

          Hmotnost asi bez pedálů bude sedět, přišlo mi to s pedály podobné mému.

          0 0
      • MirosPikos  

        Naučíš se šlapat a ono to půjde. Další kola bych do toho netahal, teď když už jsi skoro rozhodnutý :) U Gianta už si navíc propásl možnost objednat za lepší cenu, což ovšem neznamená, že by ses s prodejcem nemohl na lepší ceně domluvit. Mohl bys ho nejspíš i vyzkoušet. Ale víc radši psát nebudu :)

        0 0
      • mr.antik  

        Reign bude dost ošizený za ty prachy… ale určitě super základ…

        0 0
      • Gabbo  

        AUTHOR PATRIOT EVO 2015

        http://www.cyklocentrum.cz/…-2015_p10140

        AUTHOR PATRIOT EVO TEAM 2015

        http://www.cyklocentrum.cz/…eloodpruzena

        kola-27–5/author-patriot-evo-team-2015_p10136

        ten team je nadherny, ale ta cena je raketa :( nicmene celkem relevantni vybave asi..

        0 0
      • MirosPikos  

        Nenech se zvyklat, jsi na dobrý cestě ;) Ale pokud s kolem nechvátáš, klidně nad tím dál špekuluj. Já takhle vybíral kolo asi 3 roky. Mnozí jistě potvrdí. Ale jsem spokojen. Přesně to, co jsem potřeboval. Ani moc ani málo.

        0 0
    • Macho  

      No tak Agang a YT industries vyřazuji z výběru, protože pravděpodobně odlévají ty rámy z olova. Nechápu proč je to tak těžké.

      0 0
      • tonik666  

        Protože ten rám má něco vydržet? Já jsem se 140mm zdvihu s tlumičem CCDB skoro na 4kg na rámu, zatímco jinde bych mohl být klidně o víc než kilo jinde.

        Ale hmotnost není to podstatné, pokud chceš bajk 160–160.

        0 0
        • mr.antik  

          No já rád lehké rámy, pokud člověk sám není těžký a nejezdí nějak agresivně nebo jak hovadu, nepotřebuje takový těžítko. Trance SX, Reign, Santové, Trekové aspol jsou hmotnostně uplně jinde, ale není to zadarmo. A s nízkou výbavou to zas ten potenciál zabíjí. Jedinou výjimkou je ten Radon, protože je karbonu, v hliníku to už taková sláva taky neni.

          0 0
        • logoman  

          Treba na capru hazi YT dost tezky conti gumy kazda vazi 1kg, ted jestli tam davaji i odolny duse tak jen v tom klidne muze lezet pres pul kila …

          0 0
    • Macho  

      Ahoj,

      tak jsem nakonec vybral Striva AL ale místo 6.0 vezmu 7.0.

      http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

      Tak jako tak bych kupoval lepší kola, takže bych v tom stejně další peníze utopil a u tohoto už nemusím.

      A tak jsme se chtěl zeptat vyplatí se připlatit si 14 tisíc za carbon? Rozdíl ve váze je 700g.

      Bojím se toho aby mi to někde nekřuplo sem totální enduro začátečník. Co myslíte ?

      0 0
      • tonik666  

        Připlatit si za karbon se rozhodně „nevyplatí“. Protože až to kolo při enduru někde položíš, tak ti dražšího rámu bude víc líto.

        Jinak karbon vydrží víc než hliník a pokud ti nezáleží na penězích, tak si karbon kup. U disciplín, kde nehrozí poškození kola častými pády je to jasná volba. To ale enduro není.

        0 0
        • Macho  

          Přesně to jsem si myslel, díky za potvrzení mého názoru :)

          0 0
      • MirosPikos  

        Čerstvá recenze:

        http://www.26in.fr/…l-7–0-r.html

        Vzal bych hlínu, viz jak píše Toník. Carbon bych bral jako závodník a nebo kdyby rostly peníze na stromech :)

        0 0
      • notobi  

        já osobně bych do karbonu asi radši nešel,

        0 0
      • tomfree  

        Na to si musíš odpovědět sám, jestli se vyplatí připlatit za karbon u téhle značky, když ověřené karbonové rámy stojí stejné peníze jako celý canyon, tímto nechci říci, že je to špatné kolo, jen si myslím, že výroba karbonového rámu pro takové zatížení chce svoje.

        0 0
      • logoman  

        Pokud na to mas, tak carbon, ano mozna ho podres jenze hlinik promacknes.

        Navic 13kg enduro je ta nejlepsi vec na svete :-) Uz dost lehky aby te vaha nijak neomezovala, ale zaroven stale dostatecne odolny.

        0 0
        • mr.antik  

          karbon Radona bych bral, nestojí to takovej ranec a je to pěkně lehký.

          Zadní stavbu a věci, které jsou dost na ráně nějak oblepit a je to…

          Ae u začátečníka bych váhal, kdoví co bude chtít za rok… a drahý jetý kola hrozně rychle klesaj na ceně.

          0 0
        • Macho  

          Tak jak tak počítám tak by teoreticky ten Canyon Strive v hlíně měl vážit 13,4 kg včetně pedálů, na čemž už se dá taky solidně jezdit. Teda aspoň doufám :D

          0 0
          • mr.antik  

            na hlínu s tím udělátkem je to slušná hmotnost… škoda že tam není x01 a karbon řidítka

            0 0
          • logoman  

            Na netu ti pisou 13,6 bez pedalu, nejspis velikost S.

            Jestli jim ty vahy souhlasi jak u

            http://gewichte.mtb-news.de/…ue-trailflow

            Ta shape ptakovina tomu neco prida. Spis bych pocital s 14 kg …

            Skoda, ze nedelaji kolo bez shape kraviny, ma to dost fajnou geosku, ale imho uplne pro zacatecniky to kolo neni, bude to chtit jezdit ve spravne poloze, jinak to bude trapeni.

            0 0
            • wilda81  

              u jiných modelů váha většinou seděla na velikost M

              0 0
            • Macho  

              V Canyonu mi řekli že váhy platí u všech modelů pro velikost S. A konkrétně u Strivu je Sko lehčí o 200g.

              Dalších 300g mi uberou bezduse, dalších 200 dolů bude až dám dozadu Ardenta. Takže si myslím že bych se měl do 13,5 kg vejít.

              Jak to myslíš že to není kolo pro začátečníky? Případně jak to myslíš s tím trápením v nesprávné poloze? Co jiného by jsi vybral pro začátečníka?

              0 0
              • logoman  

                Ma to obrovsky rozvor, navic dlouhy reach ze jakmile na tom budes mit kratky predstavec a nebudes prilepeny na predku tak to bude dost nedotacivy.

                0 0
                • Macho  

                  Myslíš že i v té velikosti S? Co jsem se díval tak se moc nedá sehnat enduro kolo které by nemělo podobné parametry.

                  0 0
                • Macho  

                  Případně jak ovlivní délka představce přetáčivost/ne­dotáčivost? Pokud mám teď XC kolo které má 100mm představec, tak by mělo být více nedotáčivé než Strive s 40mm představcem, nebo se pletu?

                  0 0
                  • madcat  

                    S krátkým představcem budeš při jízdě dolekopcom mít asi větší tendence být nataženej co nejvíc vzadu, takže dlouhej odlehčenej předek bude mít snahy nedržet a utíkat ze zatáček ven..?

                    0 0
                    • Macho  

                      Jasně chápu, ale tak to bude asi vlastnost všech kol s krátkým představcem (enduro kol) a ne jenom Strivu nebo se pletu?

                      0 0
                      • logoman  

                        JJ, ono to neni tak davno co ta kola mela ve velikosti L reach treba tech 430, jenze ted se v tom zaclo tezce zavodit a z enduro kol se staly maly sjezdaky.

                        Ale jestli to clovek umi, tak to urcite bude jezdit fajne, jen ze zacatku to muze pusobit neprijemne.

                        Nakoukas videa z netu jak se ma jezdit a za mesic na tom budes ficet jako profik :-D

                        0 0
                        • Macho  

                          No proto, už si mě vyděsil že po měsící vybírání a přebírání budu muset vybírat něco jinýho :D

                          0 0
              • TJK  

                tou vahou bych si nebyl tak jisty.. strilis tagy gramy jak u Verdunu ale v realu to tak zhavy neni.. ja mam Ibise postavenyho na nekterych hodne lehkych dilech na bezdusich a jsem na 13.6kg … takze tech 13,5 u alu Striva nevim nevim…

                0 0
                • logoman  

                  S CCDB?

                  0 0
                  • logoman  

                    A taky jak jsi s tim spokojeny na ibisu.

                    0 0
                    • TJK  

                      mno uprime, s CCDB to bylo jine kolo stejne jako s prechodem na BOSe… tak moc velkej je to rozdil…

                      0 0
                      • logoman  

                        K lepsimu? Ja uz se parkrat na netu setkal s nazorem ze po osazeni CCDB kolo ztrati schopnost se odrazet. (enduro, demo s ohlinsem)

                        Pry to skvele tlumi, ale je to takove houbovite.

                        Sel ti na tom stejne bunny jako na foxu?

                        V cem byl ten rozdil.

                        0 0
                        • TJK  

                          to je asi pravda… vice mene poznatky

                          • aktivnejsi zadni stavba
                          • vyrazne citlivejsi nez fox na male nerovnosti
                          • mnohem lepsi podpora uprostred chodu.. takovy bez mrtveho propadudo zdvihu
                          • nema divnou diru na zacatku zdvihu
                          • pri slapani i v otevrenym stavu asi podobne jako otevrenej fox.. prizavreni byl utazenejsi nez Propedal

                          ze to zere odrazy.. to asi zere… pocitove je houbovitejsi jak rikas… ale me tenhle projev prijeme sedl… ted totiz zadek dela presne to same co predek…

                          rekl bych to tak ze kdyz byl Ibis na 36 Talasu a RP23, tak predek i zadek se choval podobne… po prehozeni na BOSku byl predek vyrazne dal funkcne nez zadek… takze po prehozeni na CCDB to zacalo chodit stejne.. bylo to hned hrozne znat…

                          casu na test ale malo… mel sem jeste dost utazeny komprese takze sem to nedostal ani na superflow min nez na 1cm od konce pistnice… moc jsem to nesteloval.. nechal jsem jen tlak na 30 procent SAGu a nastaveni od Elwing…

                          tak nejak laicke poznatky

                          0 0
                          • logoman  

                            Fajn, skoda, ze jsi to poradne netestl, on ten SF moc rozbity neni …

                            No asi se bez toho obejdu, do bikeparku se stejne dostanu jednou za sto let.

                            0 0
                            • TJK  

                              ja otestoval vsechny traily krom zavrenyho Walesu.. a tajemny a proklety opravdu zadni stavbu otestujou fest :-D chodilo to luxusne

                              0 0
                  • TJK  

                    prave ze jeste s foxem

                    0 0
                • tonik666  

                  JJ, přesně tak. Můj karbonový Santa měl 13,2, ale tam byl rám i s hlávkem a tlumičem pod 3kg. Teď s hliníkem jsem na 14,2.

                  Bezduše neuberou 300g.

                  Na Strivu nic lehkého není, takže bych si myslím, že budeš rád pokud budeš pod 14kg. A jinak je to jedno, nepoznáš to :))

                  0 0
                  • saintjv  

                    29 spesl enduro ma i s pedalama 12,8

                    0 0
                    • logoman  

                      To bude tou X01 ;-)

                      I kdyz ja testovacce navazil 13.08 s kosikem, ale 2,1 gumou vzadu.

                      Nicmene to bylo diky vaze a povedene geo senzacne kolo z kopce a na pohopsavani.

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.