• Compre

    Zdravím,

    mám takový dotaz. Koupil jsem před necelými dvěma lety kolo GT Avalanche 1.0. Letos v dubnu mu končí záruka, jelikož jsem sváteční jezdec, najel jsem za ty dva roky cca 900km. Při první letošní vyjížďce se začalo ozývat loupání ze zadního náboje (pouze když se kolo točí bez šlapání), kolo je v záruce, tak jsem ho odvezl na reklamaci. Tam na mě mistr za pokladnou vybafnul, že na takové věci se záruka nevztahuje, jelikož je kolo používané a tím opotřebené. Rozumím tomu tedy dobře, že dvouletá záruka na kolo je tedy jen fraška, jelikož tím že na kole jedu ho přece opotřebovávám celé? Neřeknu kdyby bylo kolo v dezolátním stavu,ale je opravdu jeté jen velmi málo, což je vidět i na gumách.

    Jsem z takového chování velice znechucen a abych pravdu řekl, tak i docela v šoku. Jedná se prodejnu mojekolo.cz

    Díky za reakce, Martin

    0 0
    • maajkee  

      Náboj dokáže někdo vylágrovat třeba i během 500km, dej to někam do servisu, třeba je tam jen něco povolenýho. Ten náboj nebude žádná sláva a po skoro 2 letech by se mi taky nechtělo někomu dávat novej v rámci reklamace.

      Druhá věc je, že ti měli říct, dejte nám to kolo sem, koukneme se na to a dáme vám vědět co a jak.

      0 0
      • Compre  

        Převzali si ho,ale s plnou hubou keců a že zavolají. Já teda nevím, ale můj styl jízdy s manželkou, která má ještě na kole brašnu se psem myslím není žádná divočina. Jak jsem napsal, kolo je jako nové. A to nemluvím o pětileté prodloužené záruce na kolo GT. Na co se potom záruka vztahuje, když se používá všechno?

        0 0
        • maajkee  

          Tak ale jasný, že třeba těžko tam můžeš přijít a reklamovat ojetej řetěz, nebo kazetu, nebo sjetý destičky, zrovna náboje je ta nejnamáhanější věc na kole. Řekl bych že tam máš konusy a ty aby dobře fungovaly, tak potřebujou pravidelnej servis a dobrý seřízení.

          0 0
          • Compre  

            Na garanční prohlídce jsem byl, mám ji vyplněnou v záručním listě. Mi se to zdá jako přehnaté,aby součástka vydržela 900km a šla do kytek. Předtím jsem měl kolo přes 10 let a žádný problém. Jen pravidelné seřízení a promazání.

            Možná jsem si měl koupit kolo z Tesca za 3 tisíce a možná by vydrželo více.

            0 0
            • maajkee  

              No ono z tvýho popisu hlavně vůbec není jasný co s tím je :)

              0 0
              • Compre  

                ja taky nevim co s tim je. Kdyz slapu nic to nedela, kdyz prestanu slapat, tak v tom pravidelne pri kazde otacce loupne ve stejnem miste, puvodne jsem myslel ze drhne bzda. A nebo kdyz stojim na miste a zasnu otacet slapacim stroje obracene, tak v tom taky loupe vzdy ve stejnem miste.

                0 0
    • marapara  

      Pokud to bude v náboji, tak to spíš než na reklamaci, bude na běžnou údržbu kola, respektive zanedbanou údržbu. Náboje pokud jsou konusové, tak potřebují servis, hlídání vůlí, dotažení, promazání. Pokud se o ně člověk stará, tak budou sloužit nejspíš dlouho. Nejspíš to budeš mít i napsané v záručním listu.

      Pokud chceš „bezúdržbové“ náboje, tak si kup ložiskové. Ty prostě jedou, klidně i řadu let, záleží na stylu a podmínkách používání a pak jak se v nich udělá vůle, tak se prostě vymění vadné ložisko.

      Otázka je, jestli jsi třeba kolo nevzal wapkou a nenapral to napřímo třeba na těsnění nábojů. Tam je pak otázka krátkého času, kdy se tam dostane voda, udělá vůle a začne třeba rezivět a vydávat různé pazvuky, lupání, cvakání a tak.

      Pochybuju, že tohle bys vyreklamoval. Kdyby ti praskalo v rámu nebo ve vidlici, tak je to něco jiného, ale ne v nábojích. Po téměř dvou letech ježdění, nejspíš bez nějaké valné údržby asi opravdu nemůžeš chtít uplatnit záruku na věc, která se točí a vyžaduje občasnou údržbu.

      0 0
      • maajkee  

        Přesně, ještě nepsal jestli má dosc verzi nebo V verzi, na kotočový verzi jsou myslím m475 náboje, který maj tuším hodně špatný utěsnění, na Véčkový verzi jsou Deore náboje, tam by to mělo být lepší, ale taky to není žádná sláva.

        0 0
        • Compre  

          wapkou jsem kolo nikdy neumýval, otíráno vlhkým hadrem, žádná vůle v náboji není. Do stran se kolo nehne vůbec.

          Mám přesně tuhle stříbrnou verzi

          http://www.cykloeshop.cz/…8-p-331.html

          Z vašich názorů usuzuji, že nejlepší je na kole nejezdit, koupit a dívat se na něj doma. A nebo si koupit kolo za trojku z Tesca a kvalitou to bude na stejné úrovni jako GT.

          Stále řešíme jednu věc, na kole je najeto hoouby, 900km je prd. Tohle jiný cyklista namotá za týden.

          Dle mého nározu se pak kolo může prodávat rovnou bez záruky a vyjde to úplně stejně.

          0 0
          • maajkee  

            Vůbec nás neposloucháš, samozřejmě když by ti prasknul rám, nebo prasklo něco ve vidlici nebo něco podobnýho tak záruka je bez debat…

            a navíc to kolo od tebe vzali a třeba ti to vrátěj opravený a zadarmo.

            0 0
          • bikerGT  

            No, podle mne ti nejak nejde pochopit, ze resenim neni na kole nejezdit a divat se na nej, ale i kdyz na nem jezdis mene, tak o nej pecovat jako by jsi na nem jezdil hodne. Pul roku odstavene kolo nekde v garazi a bez zajmu, je proste na jare zrale na generalku. Videl jsem napr. starou Skodu 120L která měla najeto necelejch 5000km a 15 let jen stála v garazi. Myslis, ze pak byla jako nova? Prdlajz. Byla na odpis, ze zanedbane udrzby a nevyuzivani.

            0 0
            • bochov  

              Proboha co tady řešite za kraviny pokud mu nevezmou opravu tak se ma okamžite spojit s obchodní inspekci ,anebo s linkou na ochranu spotřebitele zanedbana udržba po 900km je kravina.Číslo linky 800207207.

              0 0
          • marapara  

            Řeknu to takhle, pokud nehceš do kola vrazit ani korunu za běžnou údržbu, tak na něm fakt raději nejezdi nebo ještě lépe si ho ani nekupuj. Když na něm nebudeš jezdit, nic se ti nepokazí :).

            Pokud ale kolo používáš, tak prostě všechno chce své. Žádné kolo není bezůdržbové, i když to na něm budeš jen lehce šolíchat. Jen se prodlouží interval servisu a kontroly a výměny opotřebených určitých částí.

            Prostě je to jako autem nebo jakýmkoliv mechanickým přístrojem. Tam také musíš kontrolovat pneumatiky, měnit olej atd. Navíc když jezdíš třeba ve vlhku nebo blátě, komponenty jsou vystavovány daleko větší zátěži a opotřebení. Hlavně právě náboje, osy, řetěz, kazeta atd.

            Kup si klidně i to kolo z Tesca a taky se dost dobře může stát, že se z vyjížďky už s celým kolem nevrátíš.

            0 0
            • Compre  

              ty tady porad vykladas o zanedbane udrzbe, nevim podle ceho tak usuzujes. Podle me je ten naboj kram a vyrobce se nejspis snazil nekde usetrit. Jak ti mam treba dokazat, ze jsem mel na podzim kolo na serizeni a promazani? Do zarucaku se to nepise, neni to jako auto se servisni knizkou. Jedine co mam v zarucaku potvrzene je garancni prohlidka a tam jsem byl taky.

              Btw. vzali to ze se na to podivaji, ne ze mi to opravi. Ovsem po jejich pristupu se obavam, ze si tam uz nekoupim ani plastouvou lahev, protoze by po tydnu zacala tect pred dno a prodejce by mi rekl, ze je to jejim pouzivanim.

              0 0
              • Vilém  

                Nechapu co tu resis. Zatim se ti kolo ze servisu nevratilo, nevis co s tim bylo a ty tu hned neco nazyvas kramem ap.

                Muze to byt totalni blbost, treba nepromazanej upinak, povolena kazeta, proste blbost.

                Takze byt na tvem miste, tak vychladnu a pockam s jakou se potazes v servise.

                0 0
              • bikerGT  

                Heh tuto jsem prehledl, ja dokonce myslel, ze uz ti to vratili a neuznali. Takze ty tu vlastne varis hovno z vody.

                Co ti jako meli rict? Dat ti krveprisezny upis, ze to pujde vyreklamovat? Ne! Rekli ti, ze se podivaji, coz je u naboje zcela normalni, ze az blizsi pohled dovnitr muze potvrdit nebo vyvratit, ze slo o vadu materialu ci konstrukcni anebo vadu z bezneho opotrebeni.

                Jezdim GT bajky, a ty seriove naboje fakt nejsou buh vi jake (na novem Avalanche 2.0 treba uzasne naba Formula), ono to taky neni zadne hitech kolo.

                0 0
                • Compre  

                  Ze se podivaji mi rekl az pote, co jsem mu rekl, ze asi nebude bezne, aby po cca 900km neco odeslo. Takze je potreba poradne cist prvni prispevek.

                  A nezlob se na me, ale kdyz na me nekdo vybafne, ze se na neco zaruka nevztahuje a pritom je kolo stale v dvoulete zaruce, tak uz tohle jednani mi prijde nefer.

                  Ono kdyz ti kolo prodavaj, tak ti malem lizou prdel. Ale prijd tam s problemem a vyfakuje te hned mezi dverma.

                  0 0
                  • maajkee  

                    Ne, pořád to nechápeš :) Záruka se prostě nemůže vztahovat na závady způsobené provozem. To by prodejce přišel hnedka na buben, nebo bys toho avalanche musel koupit za 2× vyšší cenu.

                    0 0
                    • lens  

                      co to placaš za blbosti.to chceš řict že když si koupim novy auto,zadře se mě ložisko u kola tak za to mužu ja protože jsem s tym autem jezdil? . ho hlavně sere ten přistup toho prodavajiciho.

                      0 0
                  • bikerGT  

                    Problem mas spis ty. Prisel jsi sem s banalnim dotazem, zadaje nazor ostatnich, a kdyz ti jejich nazor nevoni, tak se tady sprajcujes jak nejakej bajk guru. Ale tady se te nikdo nezastane. S mojekolo.cz mam osobni zkusenost a nemuzu proti nim ani popel. Prodlouzena zaruka GT, je zarukou jen na ram. Komponenty znicene opotrebenim jsou nereklamovatelne a 900km na ten tvuj naboj neni hodne, ale ani tak malo aby fakt nemohl odejit. Treba to ani v naboji neni. Rika se 2× mer, jednou rez, tak az ti kolo vrati neopravene, pak hudruj. Anebo si kup 10 kol z Tesco a muzes je stridat á 2 mesice.

                    0 0
          • lens  

            maš recht je blbost aby se ti něco posralo tvojim stylem jizdy a během 900km. mam na zimakovi taky konusy a vše ok. jsou to nějaky deorečka r.2006? maji namotany cca 25000km.

            0 0
    • hanness  

      PO cca 3500km mi odesel zadni orech s tim,ze bajk mel 2mesice do konce zarucni doby,zasel jsem na prodejnu,poslali jsme naboj do Shimana a za tyden jsem jezdil na novem…

      0 0
      • marapara  

        To jsi natrefil nejspíš na hodně benevolentního prodejce. Valná většina ti řekne jedno jediné: zanedbaná údržba.

        0 0
      • McBlacky  

        to jsi měl kliku, že ti to vzali. Na opotřebení provozem se záruka nevztahuje.

        za 3500km třeba závodní špička odepíše všechno co se hýbe a točí, mnohdy i dřív.

        0 0
    • LRRTM1  

      Myslím, že jsem míval stejnej nebo podobnej náboj a pazvuky začal vydávat po několika měsících taky. Možná to mohlo být těch 900km. V servisu mi, v rámci záruky, náboj promázli a od tý doby docela držel. Ale je fakt, že něco o wapce taky držkovali… což je samozřejmě blbost, nejsem sebevrah, abych kurvil kolo wapkou.

      On celkově ten náboj není žádná velká sláva. Na fotce je trochu vidět:

      0 0
      • marapara  

        No není to žádná hitparáda, náboj Deore. Mám ho na fullu vzadu a mám na něm tak něco přes 1000 km ježdění v terénu a zatím drží. Jak se začne nějak projevovat, tak půjde do háje a koupím ložiskový, asi X9

        0 0
        • McBlacky  

          to si kup radši hned :)

          0 0
          • marapara  

            Ještě počkám. Kamoš ho taky chtěl měnit za pár měsíců a už mu drží rok a půl na stejném Spešlu SJ FSR :).

            0 0
    • Jarda636  

      doma mám 2 kola jezděný dětma, v provozu denodenně, na obou naboje Deore, jedno kolo je 2002, druhý 2003, naboje stále puvodní, samozřejmostí je udržba a seřízení konusů.

      0 0
    • hctr  

      ty jsi 1 z tech borcu co by sli reklamovat aj pichlou dusi

      0 0
      • Compre  

        Pokud tady chceš psát bullshity, tak to je jdi raději vykládat záchodové míse.

        0 0
    • Vašur  

      Já mám na pevňáku 16 let náboj Acera na zadním kole. Už má druhý ráfek, jezdím s ním i s brašnama natěžko a je pořád tichý a 100% funkční. A seřizoval jsem ho tak jednou. Asi vyrobený ve středu. Průměrně na tom kole dám tak 1000km ročně.

      Jo a jednou jsem taky zjistil, že mi v kole vždycky něco klaplo ve stejném místě otáčky. Při pomalé jízdě nebo když jsem ho točil zvednuté. Dlouho jsem měl podezření na náboj a pak jsem se dozvěděl, že to dělal ten trn co se dává do spoje ráfku. Uvolnil se, stačilo kápnout chemoprén.

      0 0
      • petrbw  

        Záruční doba a životnost není totéž.Náboj ti mohl odejít i když nejezdíš.Pokud se do něj třeba dostala voda a ty jsi ho za skoro dva roky ani nerozebral…Některé věci prostě potřebují údržbu.Alespoň základní.

        0 0
    • PHiLiPZ  

      ked to ten zvuk vydava IBA ked sa netaha, tak snad problem nebude v naboji, ani v rafiku, ale povolenej kazete alebo orechu, nie?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.