• Abuse

    Uvažuju o koupi nového rámu RB Bandit 675 s tlumičem RS Monarch+ Debonair. Má někdo s tímto rámem osobní zkušenosti? Zdá se mi, že je rám trochu delší než je zvykem. Na mojí velikost bych bral asi XL. Mám 188cm.

    Jo a ještě mám dotaz k variantám loga. V RB konfugurátoru je možnost buď logo pod lak, to je asi jasné, nebo výřez na lak. U toho výřezu není jasné jestli to logo je lesklé nebo matné a navíc je tam nějaké zmínka o otisku palce a o tom, že je to pouze pro kovová loga. No asi jsem natvrdlej, nebo to nechápu. Žádná kovová loga nejsou v nabídce. WTF Chtěl bych matný lak a lesklé logo. Pokud logo půjde pod lak, bude, taky matné. Má s tím někdo zkušenost?

    Díky za každý post.

    • Carlllos  

      Logo je samo o sobě lesklé… Pokud chceš např matný rám a lesklé logo tak se to musí dát až na lak, otázka je jak dlouho tam ta nálepka bez laku vydrží… A když si dáš logo pod lak tak bude stejně matné jako rám… Jinak kolo mám 3 týdny, ve velikosti L s 40mm představcem , mám 179cm, a jsem nejvíc spokojený nemohl jsem si vybrat líp, můžu jen doporučit .. PS vyfotil jsem ti ten palec

      • alo  

        to kovové logo stejně půjde pryč kvůli cyklosedačce

        rb mi tedy přijde spíš kratší v rámci l-s geometrií, je celkem dost výrobců s delšíma rámama

        • Carlllos  

          Teoreticky se dá domluvit na tom že by se ten palec s kovovým logem dal nalepit někde jinde, záleží na domluvě.

        • filous  

          675ce udělá dětská sedačka určitě dobře…uz jsi se ptal Hejnika co si o tom mysli?

          • alo  

            nemám tam smajlíka, že

            ale hejníka bych se opravdu mohl zeptat, co si myslí o tomhle rámu se sedačkou v bikeparku

          • Sunshine 29  

            Hlavně to udělá dobře tomu dítěti, až ho to vystřelí do vzduchu :)

            Edit: s tou sedačkou to nebyl vtip???

      • Abuse  

        Díky za odpověď. Ale nějak furt nechápu jestli je ten palec na každém kole, nebo jak. V tom konfigurátoru se to nějak nedá nastavit. Můžu se ještě zeptat jak dlouho jsi na bike čekal a jestli avizovaná doba dodání souhlasila se skutečnou? Dík

        • Abuse  

          Už jsem to pochopil. Palec je pouze pokud je logo pod lakem. V případě loga na laku je pouze kovové logo.

    • Carlllos  

      Byli jsme domluveni za 3 týdny, ale nakonec z toho byl měsíc, takže cajk…

    • MirosPikos  

      Jak je to vlastně s tlumičem přímo od RB? Je nějak vnitřně nastavený? Ptám se proto, že kdybych nebral tlumič od RB ale koupil si ho sám, ušetřím 3k. Jen tedy nemám zkušenosti s bushingem. Co a jak, jaký rozměry apod. Chtěl bych Monarch Plus RC3 DBAir.

      • Pan.Fazole  

        Pouzivaj tune L/L , což je problém sehnat (nebo alespoň to loni problém byl) nakonec sem koupil M/L v nemecku – pochybuju ze bych JÁ poznal rozdíl. Mám ho rozebraný komplet , ale v po by mohlo bejt ready , se stav se povozit :)

        • MirosPikos  

          Ještě k tomu tlumiči. Když koupím M/L, dá se to kdyžtak změnit na L/L? Nemusí to být nutně samodomo, ale třeba servisu.

          Tápu, jaký tlumič. Trochu mě sere ta jejich cenová politika, kdy základní barvy jsou v ceně a RAL za výrazný příplatek. Přičemž jde jen a pouze o to, odlišit se. Ta cena nemá žádné jiné opodstatnění. U RAWu to chápu. Je tam trochu víc práce, aby to pod transparentním lakem vypadalo ok. I by mě to lákalo, vzhledem k tomu, co jezdím teď. Na druhou stranu bych celkem uvítal změnu a raději vrazím peníze to tlumení než do barvy.

          • goofy  

            U RALu je příplatek hlavně za to, že musí objednat a koupit pytlík barvy, který nemají normálně skladem. Navíc na rám využijí třeba tak třetinu obsahu a zbytek jím zůstane. Proto když chceš se odlišovat, tak plať. ;-)

            • KAPLIS  

              Není to tak. Barvu koupíš, lakuješ jeden kus, čištění pistolí, vypaluješ jeden rám, držíš záruku atd. Navíc kdyby to bylo bez příplatku, tak by chtěl každý a to se fakt nedá…

              • TJK  

                jj neni to jednoduche… moc lidi se neumi predstavit kolik casu a prace zabere jen cisteni filtru boxu a pistole pri vymene barvy…

                • krabica  

                  Na malé zakázky se nečistí filtry, všechen odsátý prášek jde do kopru. Vyčistí se pistole a ofouká kabina.

              • goofy  

                No jasné. Však já to chápu… Mě se cena zdá adekvátní.

          • vpa007  

            Jasan, na barvu to nejede ;-). Ale i tak těch základních barev maj hafo, u každýho jinýho výrobce máš jednu, max. dvě barevný varianty a šlus… takže za mě furt dobrý. A když chce zákazník speciálku, se kterou je víc drbačka, byť jen logistická (=nejede to v standardním rutinním režimu), tak si holt člověk víc přisolí, za mě teda v pořádku ;-)

          • KAPLIS  

            napiš do automobilky. že chceš barvu na přání, nebo si kup nějaké kolo z klasické sériovky. Držím palce aby měli na výběr alespoň jednu s těch dvou barev, co mají v katalogu! :-)

            • MirosPikos  

              Netřeba, už mám doma Bandita.

              • KAPLIS  

                Vím, spíš jen aby bylo trošku představa jak to funguje. Názor na cenovou politiku, s tím že není důvod k „výraznému příplatku“ za takovou blbost jako je barva rámu mimo základní nabídku, je prostě mimo.

                • TJK  

                  nepremysleli jste o Eloxu kdyz uz umite fakt hezkej RAW? a jeste bych opremyslel o zakrytovani tech mist kde doseda tlumic… aby to bylo ciste a hliniku…

                  • KAPLIS  

                    Jestli chce někdo elox, tak není problém si objednat rám surový a nechat si ho udělat. Problém, co s toho vyleze a jakou to bude mít životnost už je na zákazníkovy. Dosedací plochy a lak je trošku problém, ale celkem lehce řešitelný.

                    • alo  

                      a co třeba nějaké barvy třeba na sezonu, dejme tomu fialová barva roku 2018,,?

                      • vpa007  

                        tak jako filajová zní báječně, ale i tak si myslím, že s těma možnostma 9 barev, brutal finish a RAL je peklo vybrat si barvu kola… teda pokud člověk nemá hned jasno. Já teď dávám do kupy KID 240 pro malou a barevnejch variant jsem vymyslel asi deset (pár vícebarevnejch pro inspiraci v příloze ;-)), a to je možnost jen vidle / rám / popisky… u Bandita, kde má člověk na výběr i kyvku a přepákování, to snad ani není možný spočítat ;-)

                        • alo  

                          tak já taky před časem dumal barvu na rám, i když to ve finále skončilo jednou tlumenou, když výrazné barvy neprošly lakovnou

                • MirosPikos  

                  Byl to jen názor, který už mi někdo jiný kdesi vysvětlil. Jak je to s náklady na RAL apod. Nicméně rozhodl jsem jak jsem psal. Peníze jsou v tlumení a nakonec se mi moc zalíbila modrá fox v matu, že jsem za ní rád.

                  První vyjížďka luxus. Pasáže, který mám najetý jsou najednou docela jiný. Víc v klidu, člověk se soustředí na skok než na bordel před ním ve stylu „oni tam nějaký kořeny byly?“ Ještě se mi ozývá drobný vakl kdesi okolo tlumiče. Při přechodu zatížení / bez zatížení. Ale to bude souviset s vymezovacími podložkami. Dosažené je vše na moment.

    • Pan.Fazole  

      Nevíte někdo pls jaký přesně zavitovky koupit, abych moh zkontrolovat jestli je ohlá patka ? To co tu mám tak nesedí stoupání …

    • MirosPikos  

      Ještě jednou se zeptám, než se zeptám přímo v RB :) Může mi někdo napsat jaký a kde koupit bushing, čep, vložku atd. pro tlumič Monarch Plus RC3 DebonAir? Trochu v tom plavu a tak nevím, co budu všechno potřebovat. Uvažuju, že bych si koupil tlumič zvlášť někde bokem a trochu pošetřil.

      • maajkee  

        Až budeš mít rám, změříš mezeru ve vahadlu na jednom konci a na druhým a podle toho objednáš vložky buď RS případně tam pasujou FOX, ideálně 5 ti dílné.

        Nebo napiš do RB, určitě ti rozměr řeknou.

        • MirosPikos  

          Takže nejlépe toto:

          https://www.koloshop.cz/…dra-6mm.html

          Díky za odpověď. Možná bys vědět i to, jestli lze udělat z tumiče M/L → L/L (nemyslím doma na koleni, klidně to někam pošlu, pokud se to vůbec vyplatí – jinak bych rovnou koupil L/L). Mohu sehnat za dobře M/L ale RB dává na své rámy L/L. Asi aby ten tlumič eliminoval větší progresivitu.

          • kubad  

            Jde to, ale není to levné

            • MirosPikos  

              Takže ve finále reálná úspora nula od nuly pojde. No v týdnu to musím rozlousknout a objednat ať stihnu Javornickýho pazdřivce.

              • goofy  

                Pokud chceš RS tlumič, tak bych bral přímo od RB. Pokud se rozhoduješ, jestli nesehnat něco jiného, tak to už je na tobě. Občas se nějaký pěkný kousek ve slevě najde.

        • Atilla  

          A nemá náhodou RS jiný průměr oka než Fox?

    • MirosPikos  

      A nedám se pokoj. Jak je to se zárukou u RB? Mám takový pocit, že dříve byla nějaké rozšířená na rámy 4 nebo dokonce 5 let. Teď koukám, že je to „jen“ dva roky. Může mi to někdo potvrdit nebo vyvrátit? Při mojí spotřebě rámů docela důležitá informace při rozhodování který rám resp. kolo vybrat.

      • hawrda  

        Pokud vím,tak HT 5let,full 2roky.

        Ptal jsem se na to pana Hejníka,když jsem kupoval IQ.Pokud si to dobře pamatuji,je to z toho důvodu,že někteří exoti chtěli reklamovat zprasené rámy(odpružené)nev­hodným uživáním.Např IQ provozované někde v bike parku.

        Myslím ale,že u běžného uživatele je rozumná dohoda s RB možná vždy i po záruce.

        Doufám,že to bude správně pochopeno.

        • scota  

          Pokud vím tak je to přesně tak a navíc se lze i po záruce rozumně domluvit např. na nové zadní stavbě apod. Osobně jsem reklamoval vidlici asi 1 měsíc po záruce.

          • MirosPikos  

            Otázka co je to rozumně domluvit když nový vahadlo na Bandita si cení na 10 tisíc :) Tak jako tak na stránkách mají uvedenu jen jednu záruku a to jsou ty dva roky. A co je psáno, to je dáno. Na CRR mám v papírech jako první majitel 5 let.

            • Atilla  

              Nepřeháněj, bandit není plechovka jako canyon.

            • hawrda  

              Tak já už jsem taky pár rámu poslal do věčných lovišť a s tou dvouletou zárukou jsem též trochu bojoval

              Nakonec jsem tomu dal šanci v podobě IQ(tehdy ještě bandita nebyl k dispozici).

              Uvidíme.Zaruka mi končí letos na podzim.Pak už to půjde na ostro:-).

            • goofy  

              Asi tak… pokud to má prasknout, tak to do těch dvou let praskne. Pokud to budeš prasit a neadekvátně užívat (no i když nevím, jestli to u Banditu vlastně jde :-D), tak se pak nediv, že to třeba prdne za dva a půl roku. S RB byla vždycky dobrá domluva, pokud ses jim nesnažil věšet bulíky na nos a ochcat jich. Navíc full rám za 21000? I kdyby si ho co dva a půl roku lámal, tak to pořád vyjde levněji než konkurence. :-)))

            • Pedro404  

              To po někom chtěli za vahadlo desítku nebo co?

            • Karlos009  

              Praskla mi zadní stavba na IQ6 po 4 letech a zaplatil jsem jenom nová ložiska. Cca.1.800,–Kč.

            • jenik00  

              To nevím kdes vzal. Frezovany vahadlo jsem poptával a cena je 3990,–.

            • jirkas  

              Já jsem rozštípal svoje IQ po záruce. Ze zlomenýho rámu si vzali jen spodní část zadní stavby a tlumič, zbytek byl nový. Stálo to kolem 5000,– . Myslím, že férové jednání. Cena celého rámu bez tlumiče byla tehdy kolem 13.500,–, pokud si to dobře pamatuju..

    • oliv  

      Ahoj mam bandita od podzimu a super . RS Monarch mě trochu zlobil jednou v reklamaci a jednou se ztratil hodně rychle tlak.buď to byl špatnej kousek nebo jsem čuně:-D:-D tak jsem tam nacpal fox van rc , není to žádnej drobeček(něco to váží) ale péro je péro .to kolo je uplně jiný a nějak zvlášť se to nehoupe a žehlí to strašně. člověk má pocit že stim může vletět kamkoli.

    • MirosPikos  

      Tak objednáno další RB do domu :) Snad ta závodní dovolená rychle uteče…

      • goofy  

        Barva? ;-)

        • MirosPikos  

          Chtěl jsem dlouho šedou mat, ale nakonec jsem vybral něco veselejšího a méně tvrďáckého, možná trochu dívčího :) Bude SID blue mat, černý mat vahadla a černý nápis pod lak a černá vidlice.

          • Atilla  

            Černou matnou nebrat je fialová!!!!!!

            • MirosPikos  

              Takže raději lesk? K matný modrý? A to jsem myslel, že v tom mám jasno :) Ale tak co, třeba to bude ladit. Fialový nádech k modrý.

            • vili  

              Prosím tě, ty máš tu zadní pevnou osu na imbus? Můžete mi popsat jak to funguje? Z druhé strany je jsem viděl nějaký torx. Já jsem nikdy kolo s pevnou zadní osou neměl a kolega si to teď koupil a bojí se s tím něco dělat :-).

              • Atilla  

                Ne. Mám klasiku s páčkou. Nevím jak to vypadá , ale u jiných značek je ze strany závitu druhý pojistný šroub. Ten se vyndá a pak se šroubuje celá osa pomocí imbusu.

            • TJK  

              spis tmave modra nebo hodne temne modra.. kaos ji kupoval.. ja mu rikal a ke z toho trosku klamanej..

              • MirosPikos  

                Tady to vypadá docela v pohodě. Alespoň na monitoru. Tak nevím, jestli se mám nechat překvapit nebo zklamat.

                http://s.bkfrm.cz/…67lnh6ri.jpg?v=1

              • chemik_mara  

                Musim potvrdit nádech modré. Mám černý vahadla. U toho horního ani tolik ne, ale u dolního je to trochu vidět – ale jen z blízka. ;-)

                • MirosPikos  

                  Je třeba jezdit rychle, odhánět od toho čumily a mít to zasraný od bahna :) Klidně pošli fotku do zpráv. Mrknu na to, dokud je čas.

    • MirosPikos  

      Krátký dotaz. Budu potřebovat redukci na zadní 180 mm kotouč? Pokud ano, jakou PM PM? Díky.

      • Vesy01  

        ano budes potřebovat redukci PM podle toho jaké budeš mít brzdy

        • MirosPikos  

          Brzdy budou ZEE a kotouče SM-RT86 180 mm. Enduro málem sjezdový rám by mohl mít 180 mm standart, jak to měl třeba nebožtík Spectral.

          Co jsem koukal na místní Bandity, vypadá to baj oko na tenhle https://www.kupkolo.cz/…0p-p2_z5914/ jenže to je přední adaptér. Zadní nemohu nebo neumím dohledat jiný než POST/STAND.

          Takže babo raď.

          • Vesy01  

            je stejný jak na přední tak na zadní

          • TJK  

            me to vychazi prapodivne.. bylo to nak nakrivo.. sice fungovalo.. ale…

            • MirosPikos  

              Právě u tebe jsem na to koukal. Každopádně nějakou takovou redukci bych doma možná měl mít. Tak uvidím, až to bude doma. Díky za reakce.

            • baboon  

              Doporučil bych tam dát ty kloubové podložky, jinak je docela reálné, že se ti podaří ty šrouby ustřihnout – osobní zkušenost se stejným adaptérem a origo ocelovými šrouby 12.9.

              • MirosPikos  

                To bylo jak ses divil, co ti tam tak šoupá, když si měnil duši? :) Těch podložek mám dost, tak to nějak vymyslím. Ještě se zeptám, jak to řeší RB. Když to takhle nešťastně vymysleli, tak budou mít jistě postřehy z praxe.

                • baboon  

                  Přesně tak, doma jsem zjistil, že spodní šroub byl ušmiknutý. Tak jsem trochu zkoumal čím by to mohlo být a mám ten adaptér taky takhle zešikmený. I na obrázku od TJK je vidět, že ty šrouby to namáhá dost do ohybu. Přidávám řešení pomocí kloubů.

                • Rice  

                  Sice nevozim RB, ale k Shimano PM/PM 180mm adaptérům se dává sada „kloubovejch“ podložek standartně a podle toho i správně dlouhý šrouby, takže by mě ani nenapadlo adaptéry/brzdy montovat bez nich. Pokud se s třmenama hejbe častějc, tak se mi osvědčilo ty podložky 1–2× do roka mezi sebou lehce namazat ať kloub chodí jak má, třmen pak jde líp nastavit.

        • MirosPikos  

          dvoják…smazat. Díky

      • MnemonicJ  

        podle webu RB má ten rám opravdu PM :)

        Montážní informace:

        Rozměr tlumiče – 216/63mm

        Hlavové složení – Zero Stack – Semiintegrované – 56 mm

        Hlava, sloupek vidlice – Tapered

        Středové složení – BSA, šíře domečku 73mm

        Sedlovka – průměr 30,9mm

        Sedlová objímka – průměr 34,9mm

        Přesmykač – Direct, uchycení typu Direct, vedení Side Swing

        Zadní brzda – PM, uchycení typu Post Mount

        Zadní náboj – rozměr 142×12mm

        Zadní osa – standard SRAM – závit M12×1.75, délka osy 166mm, délka závitu 20mm

    • MirosPikos  

      Tak Banďour je doma. Složenej až na pár drobností. Hadice od teleskopu (sháním hadici prodávanou na metráž, kdyby někdo uměl nebo věděl). Pak rozhejbat hazku, kterou jsem převrtal na 1×10 (42z). Jde ztuha, myslel jsem, že je to moc napnutou pružinou na kladce, ale tím to není. Povolil jsem a jde to pořád ztuha. Bowden je novej, lanko taky, hezky narovnaný, namazaný motorexem a stále to jde ztuha oproti tátovýmu IQ275 se stejným šaltrem i pákami. Takže udělám očistu všech čepů a promažu. Snad to zabere, resp. snad je to tím.

      Ale to důležitý. Vložka ok tlumiče. Na doporučení (RAW 21.8 nebo lak 22.0) jsem koupil origo DVO 22.0 ale je malá. Kupoval jsem dřív, než jsme měl rám v ruce. Ani 22.2 ze starýho foxe nesedí. Změřil jsme šuplerou a vychází to na 22.45. Takže mám otázky:

      1. Mohu jezdit s mírným bočním vaklem, do doby než seženu vložky?
      2. Mohu současný vložky nějak dovyvložkovat nebo to nebude dělat dobrotu?
      3. Nabízí se řešení koupit laciné RS vložky 8 × 23 (nejbližší rozměr) a ubral bych z každé strany a hezky napasoval aby si to sedlo jako prdel na hrnec.

      Díky za odpovědi.

      • goofy  

        Boční vakl by chvíli ničemu neměl vadit (asi ani dlouhodobě). Na koni jsem jedno oko měl taky volnější. Řešily to podložky vyrobené z plechovky od piva. Chvilka hraní s nůžkami a bylo. ;-)

        Edit: jo a nahoď foto :-)

        • MirosPikos  

          Fotku pošlu až to bude finální. Nebudu kazit první dojem :) Z plechovky by asi něco dočasnýho šlo udělat. Ale finální řešení bych raději nějaké opravdu finální.

      • TJK  

        to je fakt divny :) v RB by to meli doladit… pac ja mel na lakovanym vahadle i spodnim drzaku min nez 21.8 a imho by to melo byt spis krytovane pred lakem aby kazdy ram mel presne stejny rozmer

        • MirosPikos  

          No jo, je to tak jak říkám. Já tam dneska zavolám. Měl jsem jim tam poslat tlumič, ať mi ho napasují a měl bych klid. Snad to nebude souviset s vybráním viz přiložená fotka.

          • MirosPikos  

            Dneska jsem tam volal, nedovolal. Resp. pan Heiník je na Eurobiku a pan Bartosz, kterej asi tyhle technický dotazy řeší, je na dovolené – do čtvrtka.

            Podložky jsem jako obvykle v Budějovicích nesehnal. V jednom kšeftu nebyly skladem a v druhém na mě koukali, jako bych chtěl termonukleární hlavici.

            Večer jsem zase dumal a měřil. Zajímavý zjištění. Horní vahadlo – otvor pro montáž oka tlumiče má rozměr 22.0 mm což by bylo ok. Horší je to se spodním otvorem pro montáž (sorry za to názvosloví). Tam jsem naměřil 22.47 mm. Měřidlo (Mitutoyo) i ruce (olšové) měří dobře. Spodní otvor neřeším, tam je jasně nutná jiná vložka. Horní otvor, když dotáhnu pouze torx šroubováky proti sobě, tak se to roztáhne a má to vakl! Když to utáhnu víc, pořád vakl do stran. Neutažený, když tam jen oko tlumiče nastrčím, je to natěsno.

            Otázka, proč nejsou otvory stejných rozměrů. A když už je spodní větší, tak proč to alespoň není takové, abych tam napasoval nejbližší možnou vložku 22.68 od Foxe nebo 23.0 od RS.

            Připravuji se na zítra, co jim řeknu. Ještě napíšu email, ať mě pan Heiník lépe pochopí. Kdybych tušil takové komplikace, tak pošlu tlumič, ať mi ho namontují. Ta možnost tam byla, ale dozvěděl jsem se jí až v faktury, která přišla s rámem.

            • Vilém  

              Kdysi jsem menil u jedne Kony prasklou zadni stavbu. Dovozce poslal novou. V horni casti, kde se pridelavaji vahadla, to nesedelo asi o 5mm, tak si rikam zmetek. Volame dovozci, podle nich je to normalka. Odmitl jsem to slozit a oni, ze to mame teda poslat. Vratilo se nam to slozeny „na prasaka“, proste zabrali az si to sedlo:( Nicmene to kolo dodnes, asi 13 roku, zije a jezdi:)

              A ty tu resis 0,47mm :)

            • Tomínos  

              Nesešroubované oko je těsné a sešroubované má vakl? To je nějaké kouzlo ne? :-)

              • MirosPikos  

                No taky nad tím přemejšlím, kde je vlastně ten vakl. Asi to ještě natočím, nedá mi to spát.

                • MirosPikos  

                  Tak pro představu video:

                  https://youtu.be/sfKmZOQZ-qY?…

                  • Vilém  

                    Dlouhej cep, nebo tenky vymezovaci podlozky.

                    • MirosPikos  

                      Ano je to přesně tak. O-kroužky mám všechny, ty nic nevymezují jen těsní (bavím se o gumových o-kroužkách). Problém je, když to sestavím a změřím šířku. Tak čep/vložka má deklarovaných 22.0 (resp. 22.2 když použiji ze starého Foxe). A když pak změřím šířku na podložkách, tak mají méně. U 22.2 čepu je to 21.30 resp. 21.51. Čep z toho tedy kouká a ve výsledku to dělá vakl těch 0.9 resp. 0.59 mm.

                      Takže blbej jsem já, že jsme na to nepřišel. Ale ani rozdíl horní vs. spodní úchyt na okolo tlumiče 0.47 mm není úplně košér.

                      Teď tedy otázka. Úchyt v rámu se má při dotažení opírat o čep/vložku nebo ty černé podložky? (ne)Logicky mi to vychází, že se budou opírat o čep/vložku a podložky budu na volno s minimální boční vůlí. Mají vymezovat hrubý vakl a těsnit (ta od DVO má uvnitř drážku s o-kroužkem.

                      Nakoupil jsem měděné podložky cca v průřezu čepu (pro dolní oko) a silonové podložky cca v průřezu černých podložek. Takže prkýnko, brusný papír, posuvku a jde se na věc.

                      • Vilém  

                        Jen k tem o-krouzkum. Nevim jaky mas presne cep, ale napadlo me, jestli to neni stejny system jako treba od PTR parts, tam kdyby ty o-krouzky nebyly, tak se to chova tak jak na videu, akorat s vetsi stranovou vuli.

                        • MirosPikos  

                          Mám originál bushing od DVO, kupoval jsem to s tlumičem: https://www.bike24.com/1.php?… Na obrázku chybí ten o-kroužek, který se dá do keramické vložky.

                          Na obrázku je černý čep ale já mám zlatavý (jak vnitřní noha vidlice). Na té černé podložce je vidět uvnitř o-kroužek. pak byl ještě o-kroužek, který se vmáčkne do keramické vložky. Nic víc tam nemůže být. Je to klasická sestava jako u 5-dílného foxe.

                          Možná by ale z mého pohledu bylo jednodušší než řešit silonové podložky, nacpat tam nějaký vhodný o-kroužek gumový, který by nic nestál a vůli by taky vymezil.

                  • Honik  

                    no prijde mi ze mas tenke ty cerne podlozky, ze samotná vlozka se v ramu nehybe… Zmer pro zajimavost sirku oka tlumice.

                  • Vilém  

                    Jeste me napada jestli ti tam nechybi nejaky o-krouzky.

                  • MirosPikos  

                    Zítra změřím co se dá. Ještě mě napadlo dát tam vložku bez těch černých (vymezovacích, těsnicích), abych viděl jak to dosedá. Pak by to byl problém jen těch černých, který by se daly snadno podložit silonem třebas. Ještě jsem to měl natočit neutažený… Tomu pořád nerozumím – jakto?

                    Celkově vzato, to nevypadá na nic na čem bych nemohl jezdit. Ne? Když vymezím ty podložky.

                    • goofy  

                      Neřeš a jezdi. Postupně to doladíš…

                      Ale nemá třebas ten DVO tlumič jinou šířku než Fox?

                      • MirosPikos  

                        Tak brácha nadráždil CNC a sada vymezovacích podložek pro oko tlumiče je hotová. Moc se s tím na nepáral, málo času. Ale pokud se to osvědčí, tak proč ne.

                    • TJK  

                      prijde mi ze ma vilem pravdu… je mozne ze mas ten cep prilis dlouhy a mas vlastne sroubky utazene do cepu a tim padem nestahujes vahadlo k vlozkam a proto tam je vakl… zasroubuj jeden ten maly torx na cepu nadoraz az se ti utahne k cepu samotnemu a druhy vyndej a uvidis jestli samotny cep nekouka ven z vahadla… pokud ano tak je nejspis problem tam a stacilo by kousek ubrousit

            • TJK  

              je to jednoduche.. protoze dosedaci plochy jsou lakovane praskem… a podle vrianty barvy mas tloustku laku od 0,15 az temer po 0,25 a to 2X protoze z ovbou stran.. jestli si to obrabeji na presno a pak to lakuji tak je jasne ze se ty rozmery musi hybat… praskovy lak je delany rucne takze ta tloustka muze kolisat… proto je mi divne proc tyhle dosedaco plochy proste nekrytuji folii a nemaji to na cisty hlinik.. tam by byl rozmer vzdy presne tolik kolik je obrobeny…

      • Honik  

        Ve spojovacich materialech se daji koupit distancni podlozky po 0,1mm. Ty bych dal nez sezenes origo. S vuli nejezdit, dlumic se pak nebude oacet v pouzdrech, ale na sroubu…

      • MirosPikos  

        Jinak malá ochutnávka, ať si dokážete představit, jak mě sere, že jsem nemohl ještě naplno jezdit :)

        Chybí tam už jen teleskop (sháním hadici), chránič na řetěz (omotávka na řidítka, která se mi maximálně osvědčila), převodník 32z (dneska jsem pořídil podložky 2mm) a finální pedály (jsou tam teď Saint a bokem mám modré superstar… na focení by to chtělo černé :)).

        • Acanthophis  

          Na 180/160 zdvihy dát agressora na předek? :)) to chce koule… jinak barva pěkná!

          • MirosPikos  

            Aggressora mám ještě ze Spectrala. Problém jsem s ním nikdy neměl. Ale plánuju asi Minion 3C MaxTerra.

            Problém bych viděl spíš v tom zadním SS :)

            • suslos  

              Aggressor dozadu, DHF 3C dopředu a bude to neskutečná mlátička!

              • abel  

                +1 mám to na banditovi taky tak (akorát socka dvousměs) a pecka.

              • MirosPikos  

                Jj tak to plánuju přesně :) Ale jinak k tý fobii z Aggressora. Vzhledem k tomu, že jsem jezdil převážně v suchy, tak jsem neměl problémy. A ani na mírně vlhčím Javornickým Pazdřivci na cizím kole s vlastními koly jsem problém neměl. Kdysi jsme viděl tuhle kombinaci na svěťáku endura, tak jsem to tak pořídil a nějakej tisíc jsem s tím taky natočil (ale jak říká Pan.Fazole… u rybníků :-D). Ale samozřejmě je to o směsi a tam je skutečně problém. To přední kolo nedrží a člověk si musí dávat velkýho majzla na mokrý uvolněný kameny nebo kořeny. Zatím jsem to ale vždycky zvládl. Jen jedna krizovka byla při klesání do Annína, kde se mi to IQ trochu rozjelo a nemohl jsem brzdit, jinak bych se válel :)

              • MirosPikos  

                3C už je na cestě :)

        • jenik00  

          Agressor vepředu? Jinak ta vidle je teda pěkně vysoká. Kolo pěkný.

        • tomfree  

          Co to je za velikost, že je to takové lešení,nebo je to tou vidlí?

          • MirosPikos  

            Je to L, přijde mi, že to má vyšší střed, než jsme zvyklý. Ale jinak je to na mojí postavu snad ok. Možná ta fotka trochu zkresluje.

        • vpa007  

          Hodně pěkný!

        • Pan.Fazole  

          Heh Miro dobrý kladivo vepredu, co tu s tím jako budeš dělat tady kolem rybníků… Ne, pěkný to máš :)

      • Palko  

        S vložkami ok tlumiče jsem se u 675 také trochu potýkal. Dával jsem tam Fox Float X2, podle info od p.Bartosze tam má být šířka 22,2 mm. U Švece tuto šířku zrovna neměli, objednával jsem z Německa, a pak jsem je nakonec musel trochu zbrousit, abych to tam dostal. Ale raději jsem zbrousil vložky zvnějšku než se trápit s broušením barvy spodního úchytu zevnitř.

    • MirosPikos  

      Řešil jste někdo vedení bowdenů a hadic spodem? Přesněji řeším detail. Objímky počítaj s dvěma bowdeny a jednou hadicí. Praxe je ovšem často taková, že jsou dvě hadice a jeden bowden. Jak tedy získat dvě větší díry? Pilník? Nebo někdo řešil nové objímky?

      • alo  

        pokud to nedrží, asi bych to upiloval kulatým pilníkem, ale já mám na crr29 jenom hadici a bovden, tak nemám o kecat

      • TJK  

        ja si objednal ty 3 derove drzacky… nic sem neladil… utahl a fungovalo to vpohode

        • MirosPikos  

          Tak to si měl asi stejné, co já. Ono to drží, ale jedna hadice se zbytečně deformuje aby držel i bowden. A nebo si objednal 2 větší a jednu menší? Já zkusím poptat případně navrhnout mírné zlepšení. Ono totiž za ty léta, co mám crr, to vypadá pořád stejně.

          • TJK  

            ja to neresil… hadici to nevadi a vse ostatni byly bowdeny… i kdyz me ted napada te asi mas problem s hadici k telesnopu takze mas reverba? ja mam mechanickyho Foxe… takze normalni radici bowden

            • alo  

              nebo tedy bovden rozšířit trochou gafy..

            • goofy  

              Reverb je zlo. Se divím, žena tom ještě někdo jezdí… :-)

              • wilda81  

                Od té doby co je na kole drahé polovičky a předělaný na ovládání lankem, tak s ním nemám problém. :))

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.