• jack

    mám foxkua jedna noha se fouká,ale nemám s tím žádnou zkušenost tak i prosím napište jaká pumpa je dobrá dík.

    0 0
    • KubaBajk  

      jestli nevíš,co s tou vidlí dělat,já ji koupím a máš po starostech:-)) ne,vždyť na tom přece nic není..odděláš kryt ventilku,našrou­buješ a foukáš,manometr ukazuje hodnoty v Psi a Bar,nafoukáš asi podle tabulky dané výrobcem a pak upravuješ individuálně podle sebe..

      0 0
    • MlokCZ  

      Je to téměř jedno, jen sem tam se stane, že některá pumpa má příliš nízké těsnění na koncovce a při odšroubovávání uteče trochu vzduchu (to ale není problém pořešit a stejně to předem nepoznáš).

      Na Foxku můžeš koupit nějakou pumpičku s menším rozsahem, pak má přesnější stupnici a lépe se foukají nižší tlaky s přesností na 5psi. Většina pumpiček je do 300psi, lepší je tedy trošku nízkotlaká do 150psi (pokud nemáš tedy tlumič nebo jinou vidlici, co potřebuješ foukat na vyšší tlak než 150psi). Ale ty do 150psi se blbě shání a téměř nikdo je nedělá. Já vim pouze o Manitou SPV Air pump, která je do 175psi. Ale i těmi do 300psi se dá, i když při testování Talase na 45psi se to už foukalo fakt blbě.

      0 0
      • djano  

        Tak este raz : ta spodna je do 100 psi.

        0 0
        • MlokCZ  

          To je pravda, na Marušky je třeba ještě s menším rozsahem, když se foukaj i jen na 20psi. Ta by mě osobně ale nestačila rozsahem, na jednom z tlumičů foukám 120psi.

          0 0
          • djano  

            Obidve su moje. M je na MXC Eta, Giyo mam na RS Revelation a Fox RP3.

            0 0
      • skytr  

        Nemate nekdo tip na dalsi pumpy s rozsahem cca do 150 psi, tlumic foukam na 125psi, vidlici na 75psi. Po dlouhem hledani jsem nasel pouze tu zminenou Manitou SPV Air pump.

        0 0
        • MlokCZ  

          Nevím o jiné s menším rozsahem, sám mám tu Manitou SPV, kterou jsem už před nějakým časem vyměnil za ten klasický rozsah 300psi.

          0 0
        • kafac  

          Ja mam tuhle: pumpicku je sice na 300psi ale ma knoflik na presny nastaveni kterej chodi po 2psi

          0 0
    • Jane  

      mám Longus www.kupkolo.cz/…ice_133/Akce

      0 0
      • jack  

        jo to vím taky,že se to dá tak nafoukat,ale mám spíš pocit,že vždy v servisu tam po nějaké době už byl pokažený ten nanometr.tak proč nepoužít normální pumpu s hadičkou a autoventilkem.jo jinak.když rukou upouštím trochu vzduchu tak z toho unikne trochu kapaliny.je to normální.

        0 0
        • ivaneck  

          nanometr, jo :o))) ?

          0 0
          • KubaBajk  

            manometr,tyna­nometre…:-)) používat pumpu bez manometru bys mohl,ale nenastavíš to přesně ani zhruba,komora na obyčejné pumpě je moc velká,prostě nemáš šanci trefit správný tlak.. u nás v servisu byl taky nefunkční ten manometr na jejich pumpě:-)),tak jsem si koupil svou.. upouštět vzduch prstem je taky hodně o citu,proto je na pumpě na vidlice to tlačítko(vypouštěcí ventilek),kterým se dá upouštět poměrně přesně,ovšem já to dělám tak,že upusím víc a pak dofouknu akorát,protože se málokdy trefím.

            0 0
            • nobody  

              já zas přesněji dosáhnu tlak ve vidli tak, že nahustím víc a potom pomalinku upouštím

              0 0
        • -Alan-  

          Jestli je to normální nevím, ale stává se mi to taky. Někdo psal, že časem se tím může ztratit trochu oleje a že byl překvapený změnou chování vidlice po výměně (Marzocchi Marathon). Mě už asi něco uteklo, anžto teď už to není tak zlý, dřív byla pumpa mastná jak děvka. Vysokotlaký manometry jsou rozhodně z hlediska přesnosti na prd. Já koupil typ, na který by se měl dát našroubovat nízkotlaký, ale zatím jsem se nedokopal k jeho objevení/koupi. Sice to neměří přesně, ale hodnoty jsou stejné při opakovaných foukáních (aspoň co jsem si všiml). Mám pumpu od Acoru.

          0 0
          • 4.ever1  

            Chtěl bych si koupit Pumpu na odpružené vidlice + abych byl schopen nafoukat kola s galuskovým ventilkem.Musím koupit pumpu s označením „adaptér pro galuskový ventilek“ , nebo kolo nafoukám jakoukoliv běžnou pumpou na odpružené vidlice ? Vidlici vlastním zn. MANITOU.

             

            Máte někdo zkušenosti s těmito hustilkami :

            Giyo GS-03 model 2008

            http://bagbike.cz/?…

            nebo

            Pumpa Merida 2 v 1

            http://bagbike.cz/?…

             

            Popřípadě doporučte kterou koupit , nebo je to úplně jedno a koupit co bude ?

             
            0 0
            • >vodouch<1  

              Mám tu Meridu, je na ní odnímatelný manometr, jednou se mi stalo, že mi vypadlo takové titěrné těsnění, které je pod tím manometrem, po našroubování na ventil to zasyčelo a vidle byla prázdná…povedená taškařice:) Pumpa je taky oproti některým minihustilkám dost velká a těžká a to i bez toho manometru, který s sebou stejně nevozím. Takže příště bych asi koupil klasicky minipumpu+hustilku na vidlice – toť můj názor

              0 0
              • 4.ever1  

                Že je pumpa dost velká a těžká mi vůbec nevadí – budu ji používat pouze v garáži. Na kole vozím jinou malou pumpu.

                 
                0 0
                • Ricci  

                  Mam tu Meridu a vozim ju aj so sebou,je to fajn pumpicka na vidlicu aj kolesa, overil som ju uz niekolkokrat v praxi pri fukani vidlice aj pri defekte

                  0 0
            • Schoscha  

              Mám pumpu Merida a zatím nemám žádnou výtku.

              Vozím ji pořád v batohu a její váha mě nijak neomezuje.

              0 0
    • mastihuba  

      Hoďte prosím typ na nějakou spolehlivou pumpu.

      0 0
    • Vondra  

      Ja pouzivam toto, je to autokompresor, stoji 250,–, maj ho skoro vsude. Urcite nepujde na kazdou vidli

      0 0
      • jIrI___  

        Kompresorem foukat vidlici? :-O

        0 0
        • MlokCZ  

          Prej negativky jdou tím kompresorem úplně nejlíp :-)

          0 0
          • Alibaba  

            Chi chi chi, moc jsem se nasmál ty kujóne.

            Já foukám kompresorem vidli dvanáct let bez problému – vy mudrcové.

            0 0
            • kycis  

              A vis co je to negativka? :-P

              0 0
              • Alibaba  

                Mnó snad vidle s negativním pružením (druhou komorou), nebo nééé ;-), ale nevidím důvod proč nefoukat jakoukoli vidli kompresorem…Tedy když můžu nastavit tlak a nemám ruce jak buldozer…

                Samozřejmě pokud jde o to levné huštění, není ho potřeba ani kupovat, na každé benzínce je k mání.

                Jinak manuální pumpičky na vidle (nyní už za komunikativní ceny) jsou samo komfortnější.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Tak zkus jednu negativku nafoukat a pak poreferuj a to tak aby v ní byl skutečně konkrétní tlak který chci. A napovím. Negativní komora má mnohem menší objem než pozitivní a to tak malý, že ani u kvalitní pumpičky na vidlice se nedá trefit foukáním a je třeba použít funce jemného upouštění, které snad všechny pumpičky na vidlice mají.

                  Pak zkus nafoukat vidlici nebo tlumič, která se fouká na vyšší tlaky (třeba 250psi+) a poreferuj.

                  Pak zkus nafoukat vidlici, která se fouká na hodně nízké tlaky a tedy musí být nafoukána velmi přesně, protože i rozdíl 2,5psi se při tom foukání na nízký tlak znatelně projeví. Takže zkus nafoukat třeba Talase na 37,5psi a poreferuj.

                  Pak až budeš hledat správný tlak ve vidlici, tak od stávající tlaku, který ve vidlici máš zkus kompresorem přifouknout o 5psi více než tam bylo původně a pak poreferuj.

                  0 0
                  • Alibaba  

                    Nevidím v tom problém…

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Tak to popiš jak to prakticky uděláš (když v tom nevidíš problém), stačí třeba hned ten první případ s tou negativkou, jsem opravdu moc zvědavý.

                      0 0
                    • kycis  

                      Nevidis v tom problem, ale v zivote jsi to nezkousel, takze nevis o cem mluvis… Ten tvuj Axel je tusim pruzinovka, a nejaka stara XC500 nebo co o ktere pises v jinem vlakne ze ji mas na starem kole, urcite nemela negativku. Takze to nejdriv nekde zkus, a pak rad jinym ze maji cpat do vidle tlak kompresorem. Howg.

                      0 0
                      • Alibaba  

                        A jéje, to je vosí hnízdo. Ty se vyznáš zase v kompresorech viď. Že mám na jednom kole pružinovku a na druhém třináct let starou technologii neznamená, že v životě nic jinýho neměl v ruce. Nemůžu tvrdit, že foukat vidle lze jenom hustilkama k tomu určenýma, když to tak není.

                        Jednoduše to kompresorem jde, jde o to vědět jak, co a čím.

                        Kompresory jsou různých vlastnotí, včetně vysokotlakých s pomalým plněním, nastavením tlaku, jemným upouštěním. Ma­nometry pro nízkotlaké plnění se stupnicí po 0,5 psi. a řada dalšho. Nic z uváděných příkladů nezůstává neřešitelné…

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Ano možná v některých speciálních případech. Tak nějak jsem předpokládal, že se tu řeší domácí použití, tedy nějaká dražší specializovaná zařízení nepřipadají v úvahu, nesmí to moc přesáhnout cenu pumpičky. A u pumpy (další běžně dostupný kompresor pro každého), tak tím to nehrozí vůbec.

                          A teď abys měl buď nějaké opravdu drahé zařízení co zvládne vše nebo měl těch kompresorů více a třeba ještě řešil jen takové věci, že budeš potřebovat kratší hadičku při foukání negativky. S dlouhou hadičkou bude problém, nasadíš na negativku a tím ji celou vypustíš (i u pozitivní komory to tak může dopadnout). V tu chvíli pozitivka zcela rozhodí rovnovážnou polohu vidlice, kterou na neuturnových verzích nemáš označenou. A aby se dosáhlo stejného tlaku v pozitivce a negativce pro rovnovážný stav, tak se i s normální pumpičkou fouká každá komora víckrát (pokud byla vidlice vypuštěná), aby se toho dosáhlo. Ale je fakt, že tohle by šlo taky vyřešit i kompresoru i s delší hadičkou. Stačilo by mít doma ty kompresory dva :-)

                          0 0
                  • kyl  

                    Mám dojem že veškeré foukání i když bude úplně přesně je stejně celkem naprd protože když vyjedu ráno kdy je teplota třeba 15°C a odpoledne 30°C ve stínu a na slunku ještě víc bude tlak ve vidli někde jinde,jedině vozit pumpičku sebou a kontrolovat,do­fukovat,upouštět­.Možná se mejlím,nevím.

                    0 0
      • Martin11  

        Ano, soused ho má taky. Asi po jednom použití říkal, že nějak nefouká, jestli bych se na to nepodíval. Po rozebrání jsme zjistili, že mezi pístkem a válcem je asi tak 1,5mm mezera nevyplněná ničím. Prakticky to už nenafoukne ani dětský nafukovací bazének, natož aby to natlačilo 100 a více PSI.

        Prostě, jak už to většinou je – cena odpovídá kvalitě.

        PS. měřák co  je tam namontovaný měří +/- 30 PSI. To je na vidlici trochu nepřesné :-)

        0 0
      • oggycek  

        je mozne v nouzi nafoukat vidli kompresorem ???

        treba takovim tim malym auto na 12V ???

        poradte jak ji nafoukat bez pumpicky na vidlice kdyz se chci hned projed ,,,

        dik

        0 0
        • pepek  

          Nevím kolik foukáš, ale 95psi do vidle jsem v nouzi nafoukal v lese vella-duopístem s redukcí na auto. Byl to max tlak, co jsem byl schopen vyvinout a zároveň optimální, který jsem potřeboval. Na tlumiči to ale nestihneš :-)

          0 0
    • vinnca  

      ahoj, bude mi tato pumpa Manitou fungovat na vidlici rockshox reba sl? pumpa „manitou“: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

      0 0
      • Flegmatik  

        Jo, je to jedna a ta samá pumpa v x barvách a značkách. Fungovat bude. A nebude o nic lepší než nějaký ty Gyio za 500,–

        0 0
        • vinnca  

          tak kteru mam poridit, je toho tolik, ze nevim co vybrat a na to, ze to dvakrat do roka pouziji by to mohlo stacit ne? nebo mate nejaky jiny typy?

          0 0
          • maajkee  

            Já včera náhodně koupil v Halfordsu. Pumpa na vidlcie Bikehut za 440,– Epicona jsme s ní krásně napumpoval, má taky odpouštění tlaku po malých dávkách, max 300psi. Tělo je kovový, vypadá fakt v pohodě.

            0 0
          • Flegmatik  

            To víš že to bude stačit. Jen jsem ti chtěl říct, že ta Manitou je to samý co tahle nebo tahle

            Pouze v jiných barvách :-) A taky že to nemusíš kupovat na CRC, ale v i ČR se dá sehnat a je to rychlejší :-)

            maajkee: tss, takhle podporovat nadnárodní řetězce! Radši bych se šel socializovat do menšího cyklokrámku dva bloky od domu! :-D

            0 0
            • maajkee  

              Hele je to nejbližší cyklokrám od domova a světe div se, dal jsem se docela dokupy s jedním prodavačem a vždycky s ním docela dobře pokecám o kolech. Takovej dredatej týpek.

              0 0
              • Flegmatik  

                Já jsem si jen rýpnul :-) Všechno OK přeci.

                0 0
                • michal_t  

                  Zdravim,

                  chtel bych vedet, jestli se vyplati koupit tuto hustilku na vidli, nebo staci tato ? Mam FOX 32RL a s hustilkama zadnou zkusenost.:)

                  dikas

                  0 0
                  • Cvak  

                    Stačí ta levnější.

                    0 0
                  • winprog15  

                    mam GS-02 a je to pumpicka tak akurat do ruky…rucka sa mi zda viacej ergonomicka ako pri GS-01 a ten cenovy rozdiel je imho zanedbatelny ;) ale aj GS-01 posluzi :)

                    0 0
                  • jIrI___  

                    Levnější bohatě stačí, manometr mají ocejchovaný stejně.

                    0 0
                  • pepek  

                    Ta dražší za to stojí, ten kloub je tam užitečný, snáz se všude dostaneš a pohodlně to nafoukáš pumpou ve vodorovné poloze.

                    0 0
                    • kubad  

                      přesně tak souhlas

                      0 0
                    • DaSnail  

                      jo

                      0 0
                      • Bexrt  

                        ahoj, mám dotaz. četla jsem tu, že prý se má tlak ve vidlici měnit dle teploty. Příjde mi to logické, ale je to tak i v praxi? tím myslím, je to velký problém?

                        mám vzduchovou vidlici poprvé, takže bych prostě potřebovala vědět, zda člověk s sebou musí vozit tu pumpičku, jestli se to může nějak změnit, když ve dvanáct vyjedu a v pět přijedu, jestli prostě to musím po cestě upravovat…

                        děkuji

                        0 0
                        • Hornet  

                          Toto nemusis riesit, pokial je vidlica ok, tak tlak drzi velmi dlho, staci z trebars tyzdenne skontrolovat, ale menit tlak pocas dennej jazdy nie je potreba.

                          Pumpicku na vidlicu vozi na bezne jazdenie malokto, ked ides na viac dni niekde jazdit tak jo, ale inac to nema vyznam.

                          0 0
                        • Smazaný účet  

                          Tohle neres…nejake zmeny sice jsou-neche se mi to pocitat, ale stejne co na tom menit, dle meho pripadnou zmenu ani nenapozorujes.

                          Trochu jina vec je zahrivani vzduchu vlivem stlacovani. Bavil jsem se s kamosem a ten rikal, ze mu vzduchovy tlumak na koleko docela topil kdyz si dal ostrejsi sjezdik na Javcu-taky fajny kopec:). A ze mu ten tlumak trochu mene chodil(bo vysis tlak),a le osobni zkusenost nemam-mi hreje akorat pruzinovy tlumak:))

                          0 0
                          • Bexrt  

                            jo, tak vám děkuju :) já jen, abych věděla.

                            A když mám takovou vzduchovku a je zamykatelná a já to uzamknu, jak to vlastně funguje? Uzamyká se to mechanicky? asi jo, co? prostě, že se někde něco do něčeho zakousne…

                            musím i v případě, že vidlici zamknu, kontrolovat tlak? a může to vidlici nějak poškodit?

                            díky

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Nebylo by az tak od veci naspat jake kolo mas, popripade primo vidlici. Jinak tezko soudit;)

                              0 0
                              • Bexrt  

                                Mám Rock Shox Recon XC… pomůže to? teď tu studuju něco jako manuál :D no, bude to sranda, napsané to vypadá horší, než to asi bude… to je jak s kytarou, jsemmyslela, že naladit kytaru a seřídit tremolo mě zabije, že to nedám…a pár rad od týpků, co to umí a už to umím taky :D

                                takže tohle musím zvládnout

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  tak jo…ta vidle ma vzduchove pruzeni a olejove tlumeni. zamej je resen tak, ze se zavre olejovy kanal a tim je zamezeno zasouvani vidlice. Pokud vidle dostane kopanec, tak jde normalne do zdvihu. Zespodu prave nohy vidlice je stelovatko odskoku.

                                  V pruzeni, leva noha, je vzduchovy pistek. tam je dobre cas od casu zkontrolovat esi je nad nim trochu oleje-nizsi treni, lepsi tesnost. Jedna moznost je vypustit vzduch, vzit tusim 32mm klic a odsroubovat vislo-opatrne at to nejde pozna rpi pripadne reklamaci(vzhledem k tomu, ze je to nutny ukon pro bezproblemovy chod vidlice by bylo mozna dobre se poptat prodejce, zda je toto mozne ucinit bez zruseni zaruky popripade jak to resit). Neinvazivni metoda primazani je otocit kolo-vidlici nohama hore a vypustit vzduch, cimz vytece vsechen mazaci olej(a nebo ne). Vysroubovat ventilek a dat tam novy.

                                  Je lepsi po kazde vyjizdce otrit kluzaky vidlice hadrou a strohu se maznout silikonovym olejem-sprey radeji ne, bacha at se nedostane na kotouc nebo brzdu. Neb se da pouzit Brunox Deo, ktery je 3× drahy, ale hezky voni:D

                                  0 0
                                  • Bexrt  

                                    silikonovým olejem? ok.

                                    ale ten zbytek musím ještě přelouskat… a myslíš, že když s tím zajedu do servisu, tak že mi s tím poradí a případně mě údržbu naučí? prostě, že mi to ukážou? nejsem typ člověka, co jezdí se vším do servisu, vlastně s ničím, ale je lepší, když mu to ukáže v reálu někdo, kdo tomu rozumí… i když, čtu to znovu a znovu a už to celkem chytám… jak ta kejtra :D

                                    no, vzhledem k tomu, že kolo kupuju jeté, ani nevím, jak dlouho je záruka u vidlic, jestli bývá normálně 2 roky, nebo delší,tak nevím,jak to se zárukou bude… ten borec mi k té vidlici dal manuál v PDFku, takže fakt nevím. kolo přebírám ve čtvrtek, ale chci být informovaná.

                                    poslední dotaz: myslíte, že když chci foukat vidlici na nějakých 80–90 psi, že by to šlo touhle pumpou? http://www.cyklomania.cz/…gp-61–179652 ?

                                    fakt tomu nerozumím… ale slyšela jsem, že ventilek je normální a toto je do 100 psi a má manometr…

                                    díky vám

                                    0 0
                                    • Chiron  

                                      Tu pumpu mám, jen tak sem s ní zkoušel foukat Epicona (pumpu na vidlice mám samozřejmě taky), nejde. Prostě se nedostanu pořádně na ventilek. Krom toho 100psi s ní rozumně nafoukat nejde. Když sem zkoušel max tlak (ne na vidlici), tak už při 80 to dál skoro nešlo.

                                      0 0
                                      • Bexrt  

                                        a co pumpa Author Shock pump 300psi?

                                        ta by mohla být fajn, ne? dík

                                        0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      neco je videt tu na servisnim videu RockShox ..vpodstate staci odsroubovat ten vrsek a kouknout se, zda je tam nejaky olej…popripade tam trochu dat…6ml..to je na konci videa..pak zasroubovat a je to. Rikaj tam pouziti tlumicoveho oleje o vizkozite 15W…ja tam davam 5W a funguje to taky. 5W protze stejny se dava do tlumici casti RS vidlic. Ony vsechny vidlice, az na nejaky ten talas ci 2-step system a podobne „sracicky“ jsou vevnitr docela jednoduche.

                                      Pumpu na vidlici budes potrebovat nejakou k tomu urcenou. Nejde jenom o to tam natlacit nejak tlak,a le pro nejake laborovani s tlakem je dobre vedet jaky tlak tam mas at muzes priste fouknout vice nebo mene. Je to investice do petikila, to se uz zmakne.

                                      preklepy tam mas schavlne, at muzes prelouskavat dal:DD

                                      0 0
                                      • Bexrt  

                                        jo, je to od tebe milé, já jsem rozená veverka…

                                        njn, mě to jen zajímalo, že takovou pumpu doma mám, podobnou, takže tak…

                                        tak koupím teda tuto http://www.kupkolo.cz/…ice133/Akce

                                        vypadá dobře…

                                        tak, snad to zmáknu, kdyžtak pomůže taťka :D

                                        njn, je mi jasné, že udávají prostě větší tlak, než člověk natlačí, když potřebuje, takže tak…

                                        máme doma pumpu na 11 barů, tu velkou, ale holt, pumpička na vidlici je pumpička na vidlici :D tak uvidíme…

                                        dikes všem

                                        0 0
                          • MlokCZ  

                            Pokud se jezdí i v zimě, tak ta změna je velká a řešit je to dobré.

                            V létě +30, v zimě –5. Rozdíl je více než 10% v tlaku a to vůbec není málo.

                            Pokud je vidlice dobře poladěná, tak se rozhodně vyplatí měnit tlak dle teploty a poznat to je hodně.

                            Samozřejmě se to nepřehání, osobně foukám 2 různé tlaky. Tedy jeden pro zimní část, tzn. pro období, kdy je skoro pořád méně než 10st. a pro teplé období, kdy je skoro pořád přes 10st.

                            Takže 2× do roka tlak změním.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Nehlede na to, ze je dobre cas od casu zkontrolovat olej nebo torchu dofouknout.

                              0 0
                            • martin_bakov  

                              Jen maly dotaz, pred tydnem me servisak dofukoval vidlici (asi po pul roce pouzivani byla trochu mekci) a pak sem na kole cely den jezdil, v poho – vidlice tvrda jak ma byt. Po tydnu sem sedl na kolo a normalne vzduch ve vidlici v podstate zadny, uz pri sednuti na kolo byla vidlice z poloviny zasunuta. Kudy me unikl vzduch a stava se to ? To vicko ktery zakryva ventilek bylo zasroubovany spravne – nadoraz, sotva slo povolit rukou. Zkusim to nafouknout nekde a doufam ze se to nebude opakovat :(

                              Jinak mam RockShox Tora Race Solo Air 29

                              0 0
                              • pepek  

                                Víčko to neudrží, když propouští ventilek. Ten musíš vždy po nafoukání zkontrolovat nasliněným prstem. Kromě toho je taky dobrý zjistit, zda máš ještě olej na pístku.

                                0 0
    • zmolko  

      mam tip na super pumpu pri vyberani z ventilu nevyfuci ani psi a ma aj tlacidlo na odfuknutie

      0 0
      • R-A-D-I-U-S  

        Tenhle model mám už asi 5let a spokojenost, foukám s tím i silničku když chci jít na limitní tlaky..

        0 0
    • podvlada  

      Zkusim to tu trochu obnovit :)

      Víte prosimvás někdo o pumpě, co zvládne jak vidlici tak i galuskovej ventilek? Existuje vůbec něco takovýho?

      Kupoval jsem si (spolu s dalšíma věcma z kupkola) i redukci galus->moto ale nejde to. Za neschopnýho se nepovažuju, i když tu redukci nasadim a našroubuju úplně nadoraz, je ta tyčka ventilku krátká, při foukání se prostě nezmačkne a vzduch při pumpování leze všude kolem jenom do kola ne. :/

      Díky…

      0 0
      • XC-biker1  

        Myslim že merida měla něco podobného. Nabízeli mi ji v obchodě. Ale neměla ani manometr…

        0 0
        • podvlada  

          Tak to by mi s vidlicí asi moc nepomohla…

          Mě jde právě o to, aby šly foukat kola s galuskovym ventilkem a vidlice s motoventilkem. Všim sem si že někdo zmiňoval pumpičku Merida 2v1, jakože na vidlice i kola, ale zřejmě obojí motoventilek, logicky :/

          Nebo aspoň poradit fungující redukci. Že tadle nepude mi trochu překvapilo, vypadalo to konstrukčně jednoduše a jasně…

          0 0
          • podvlada  

            Tak všem co se s timhle zabejvali, dlužim omluvu, jsem teď akorát tak za vola :)

            Pumpička co mam (meriďácká dvoupístová teleskopická) zvládá defaultně i galus. Ona ale zvenku nevypadá, má jenom jednu díru na foukání, ta je ale dost hluboká (a v hlubší části užší) a ten trn co mačká ventil ventilku se dá dost zamačknout dovnitř. (Původně jsem měl za to, že se musí vevnitř něco otočit nebo tak něco, aby to šlo na galus, to se mi ale pořád nevedlo provést) Právě jsem si to i ověřil, takže teď už jenom sehnat pumpu na vidli :)

            0 0
          • XC-biker1  

            No tak jsem to myslel. Jakože to bylo na vidli i kola. Ale jestli tam byl galuskovy ventilek to nevim. Ale tak přece neni problem koupit za pár kaček redukci, i když ta funkčnost některých je fakt nulová ;) Otazkou je, jak dlouho pak trvá takovou 2v1 pumpou nafoukat kolo.

            0 0
            • podvlada  

              Díky, ale už je to vyřešený, hned nad tebou je další můj příspěvek, kterej pojednává o tom, kterak jsem ze sebe vola udělal :D

              Teď shánim nějakou rozumnou pumpu na vidli. Na kupkolo.cz maj sice pěkný ceny, ale dávat zase kilo za poštu, když sem si tam před nedávnem něco objednával, se mi nějak nechce. Byl jsem v plzeňskym Halfordsu co je u novýho Kauflandu na Borech, ale tam to ruší, skoro nic tam už nemaj (až na pár pěknejch kol za dobrý ceny), ani pumpy na vidlice. Ono to prej ruší všude, co jsem se dozvěděl… myslim že to je celkem škoda.

              0 0
              • XC-biker1  

                ;) Pokud chceš levnou a kvalitní pumpu na vidlu, tak doporučuji tu GIYO GS-02 co je tady o pár příspěvků výše. :)

                0 0
                • podvlada  

                  Jojo, tu jsem zvažoval. Jestli si to ještě dobře pamatuju, na kupkolo je za 440 nebo kolik, ale k tomu ještě 100 poštovný a už jsem na 550. Proto se snažim koukat po krámech tady v Plzni, kolem týhle ceny se určitě musí dát něco najít. Bohužel Halfords se ruší :( Zkusim dál, mam vyhlídlý ještě další dva krámy a stejně se pokukuju po novejch tvrdších tretrách…

                  0 0
    • enzo  

      Nechci zakládat nové téma,protože mi to přijde jako blbost na jednu otázku. A ta zní : Když zamknu vydlici,má mít nějakou vůli v odpružení? Mám dvě kola(vidlice Suntour a Manitou). U obou se při zamčení vidlice ani nehne. Ale kamarád má Fox, která má při zamčení vůli(cca 3–6cm). Hájí to slovy : když najedeš na díru v silnici,aby sis ji nezničil. Závisí to tedy na značce? Nebo někdo z nás má vidlici v háji?

      Dík za odpověď,snad se nebudete zlobit, že to píšu sem. Odpověď sem nikde nenašel.

      0 0
      • Nikovlas  

        Jo, závisí to na systému zamykání – mám RS Rebu a ty maj to zamykání taky tak, že tam je několik mm vůle (teda ne 6 cm, ale to byl předpokládám překlep…)

        0 0
        • enzo  

          Dík za info,docela dost mi to pomohlo. Překlep to nebyl,jako spíš odhad. O 3 cm mu slezle gumicka jen,kdyz sem se do toho oprel. Tech 6 cm je odhad,kdyby vletel do nejaky diry. Ale i tak diky za radu ;-)

          0 0
          • Lada,s  

            Opravdu cm? Nemyslel si spíš mm? Pokud se zamčená vidle hýbe 3 cm tak je něco špatně :-)

            0 0
      • JakeF  

        Je to normální a je to správně. Kdo umí trochu šlapat, tak mu to může vadit v zanedbatelným minimu případů a kdo šlapat neumí, tak mu to může bejt jedno :D.

        A zamčená může jít klidně na doraz.

        0 0
    • Shadow.1  

      Otevřu to tu, protože se to téma tady nakouslo, ale nakonec nevyřešilo. Mám vidlu RS Reeba SL, když je zamknuta a skočím třeba z obrubníku, jde až na doraz… co je špatně?

      0 0
      • mirav  

        asi tak

        0 0
        • Shadow.1  

          hmmm, floodgate asi nemám, ale tu míru komprese nastavit můžu… zkusím to…

          0 0
        • Shadow.1  

          tak mám foodgate, ale interní :-) musím si o tom někde něco přečíst… nemáš někde návod na reebu SL?

          0 0
          • mirav  

            cykložitný, vyber si správně svůj ročník.

            interní flodgate se nastavuje inbusem otáčením do plusu nebo mínusu. Nastavuje to až úplné přitvrzení zamčení. Nezapomeň, že při zamčené vidlici.

            0 0
    • Michal z Hradce  

      Zdravím,

      mám tohle http://jizdni-kola.heureka.cz/…3000-d-2012/ kolo, s FOX 29" vidlicí a sháním nějakou ne předraženou, ale spolehlivou pumpu. Zřejmě ji nebudu používat moc často, ale chci, aby přežila několik vidlic – pokud možno.. Co jsem si tady prošel témata a heureku.cz, tak mne zaujali následující:

      http://hustilky.heureka.cz/…specifikace/ – 400psi / 600Kč

      http://hustilky.heureka.cz/…specifikace/ – 300psi / 600Kč

      http://www.dajsport.cz/…ce-a-tlumice – 300psi / 650Kč

      http://hustilky.heureka.cz/…specifikace/ – 300psi / 770Kč

      http://hustilky.heureka.cz/…specifikace/ – 175psi / 770Kč

      Poslední jmenovaná má nižší max.tlak, což je sice možná výhoda při jemném dolad'ování tlaku, ale může to být nevýhoda do budoucna při dofukování jiných vidlic, aj.

      Jakou by jste zvolili Vy?

      Pokud máte typ na jinou (lepší) tak prosím pošlete odkaz.

      Děkuji

      0 0
    • hary jablonec  

      já mám jednu navíc. ve středu jsem si koupil novou vidlici a přišla s ní i pumpa. pokud bys chtěl, vyfotím ti ji a za 450,– Kč je tvoje.

      0 0
    • Michal z Hradce  

      Tak jakou tedy vzít?:

      http://hustilky.heureka.cz/…specifikace/ – 300psi / cca 600Kč

      nebo

      http://www.dajsport.cz/…ce-a-tlumice – 300psi / cca 650Kč ?

      Něco jsem si o nich ještě přečetl a nakonec jsem se rozhodl pro tu Giyo GS-02D, ale když jsem si ji chtěl telefonicky objednat, tak mě od ní začal prodavač odrazovat, že prý je nekvalitní, a že u nich servisáci používají právě tu Meridu z druhého odkazu, a že je prý super..

      Tak jakou vzít, Giyo, nebo Meridu? A nerad uslyším, že je to jedno :)

      0 0
      • Jetson  

        Mám Giyo a zatím bez problému. Stejně až si to odladíš, bude se na ní jen prášit.

        0 0
        • Environmentalist  

          Mám taky Giyo, problémy jsem nezaznamenal, ale nemám srovnání s jinou pumpou. A rozhodně se na ní nepráší, když člověk musí doplňovat co 500 km olej nad pístek… :-(

          0 0
      • Michal z Hradce  

        Takže myslíte, že to prodavač tvrdil z obligátního důvodu „Chci to prodat“?

        0 0
        • Azmir  

          Dyť se stačí na ty pumpičky podívat, dyt jsou úplně stejné, nevymýšlej blbosti, vem tu co tě přijde levněji a už to neřeš, vymýšlíš pak blbosti ;-)

          0 0
      • Michal z Hradce  

        Tak jsem koupil tu od Meridy a při sundavání z vidlice se mi ztratí cca 5 psů (v obchodě jsem to zkoušel na jiné vidlici a tam to byly cca 2 psi).

        Není to nic, co bych nepřenesl přes srdce, ale u té Giyo GS-02D prodejci píší, že disponuje speciálním ventilem, zabraňujícím snížení tlaku při povolování. Dle reakcí zde jsem se domníval, že tuto funkci bude mít i Merida (údajně by měly být obě pumpičky stejné). Proto mám otázku na majitele té Giyo GS-02D – také máte nějaké ztráty tlaku při sejmutí pumpičky z vidlice?

        Dle fotek mi přijde mechanismus koncovek hadiček naprosto stejný..

        Díky

        0 0
        • Smazaný účet  

          Tu ztratu plaku zjistis jak? Po opetovnem nasroubovani pumpy mas jinsi tlak? Co pumpicka, ta se pri nasroubovani nenatlakuje?:)

          0 0
        • Azmir  

          Mám tu giyo a žádný tlak se mi neztrácí, otázka jak si ověřoval ztracení tlaku, jestli to nafoukáš na 100 psi, pak sundáš pumpu, znova nasadíš a máš tam 95, tak je to způsobené s tím, že část vzduchu unikla do hadičky.

          0 0
          • Michal z Hradce  

            Zkouším to přesně tak, jak říkáte – slyšel jsem únik a myslel si, že je to z vidlice :) A zmátlo mě to, že s jinou vidlicí byla jiná ztráta, což je divný, pokud by se jednalo jen o objem pumpičky, který je konstantní.. A ještě mě zmátl prodavač, který to přede mnou zkoušel a také mu to nedošlo, kde se to „ztrácí“.. Navíc mi tvrdil, že tento typ koncovky nemůže být s ochranou proti úniku – s ochranou mi doporučoval tuto s takovou dvojitou koncovkou – http://hustilky.heureka.cz/…t-shock-dxg/ – k čemu to ale po tom je, taková „dvojitá“ koncovka, pokud stačí jednoduchá, á la Merida/Giyo?

            Takže ta Giyo má stejné vlastnosti, jako „moje“ Merida? Čili že po našroubování pojme cca 5 psů, ale při odšroubovávání by se nic ztratit nemělo?

            Jde mi o to, jestli tam dávat o pět víc, kdyby se to ztrácelo při sundavání, či nikoliv..

            0 0
            • pepek  

              Dal bych sedm, psů není nikdy dost.

              0 0
            • Azmir  

              Tak snad vidíš jak se ti jezdí ne a podle toho se řiď? Když ti 5 psů unikne, ale chod ti bude vyhovovat tak je i tak vše ok ne? Myslím že řešíš blbosti.

              0 0
              • Michal z Hradce  

                Nejde mi jen o vidlici (ikdyž taky bych rád věděl, na kolik tlakuju) bůhví co s ní budu v budoucnu chtít nafouknout a jakou budu potřebovat přesnost, prostě není na škodu vědět, jakým způsobem ta pumpička funguje – jestli uniká vzduch z ní (hadičky) nebo z ventilku (v tomto případě vidlice). A pokud by na tom ta Giyo byla líp, tak ji za ní můžu vyměnit..

                0 0
                • václav56  

                  mám hustilku s tímto typem koncovky a nemám problém, nafoukáš s ní i tlumič R-S (když víš jak)

                  0 0
            • Smazaný účet  

              Jina vidle muze mit jinak velikou vzduchovou komoru a mas tedy jiny pomer objebu komory a „hadicky“ a tim padem i jinou zmenu tlaku…pokud pri pomalem odsroubovani koncovky z vidle nenajdes bod, kdy by soustavne unikal vzduch az bys vypustil celou vidlu, tak koncovka je vpohode…

              0 0
        • xshreck  

          neřešte psy, hlavně že to po nafoukání pruží tak, jak má a neuteče všechen vzduch :)

          0 0
    • Mr.Dan  

      Úplně pitomej dotaz: dá se pumpa na vidlice použít i na dohuštění kol? Nenapadá mě důvod, proč by to nešlo, ale jde o to, že novou RVL jsem byl schopnej nafouknout i obyč kovovou pumpičkou Velo na 60 psi (a tlak posléze změřit klasickym manometrem), ale vidle XC30 na novym kámošově HT má ten ventilek tak zapuštěnej, že se to tou normální pumpičkou nedá, a vždycky to uteče, než člověk vyšroubuje šlaušek. Tak jde o to, zda mu stačí koupit jednu pumpu na vidlice s tím, že by ji čas od času použil na kola (rozsah integrovanýho manometru neřešme).

      0 0
      • Vilém  

        Trosku se nadres, ale proc by to neslo? Kolega z prace tlumicovou pumpou dofukoval prazdnou rezervu na aute:)

        0 0
        • Smazaný účet  

          Kolega z prace je dobry blazen:)))

          0 0
          • Vilém  

            Nic jinyho nemel, taky jsem kroutil hlavou, rikal ze tak za pul hodinky se na tom dalo dojet k benzince a dofoukat :)

            0 0
        • RomanH  

          Celou pracovni dobu ? :-) Jinak, ja s ni kdysi pumpoval posledni 20 PSI na silnicce.

          0 0
      • scota  

        A co to udělat obráceně Lezyne HP Drive jsem nafoukal Epicona v pohodě asi na 70–80 PSI. Tuším na 17 štouchů.

        0 0
        • Mr.Dan  

          Taky možnost. Ale právě se bojím, že při odpojování pumpy toho unikne tolik, že v tý patroně zbyde sotva půlka naměřenýho tlaku. Na druhou stranu, kolikrát ročně člověk fouká vidli/tlumič a kolikrát kola, takže tvůj návrh dává větší smysl.:)

          0 0
    • THORX  

      Máte zkušenosti s

      http://www.kupkolo.cz/…kshox_z1567/ jde mi o tlačítko odpouštění po kolika dávkuje 2PSI?

      0 0
    • Fredos  

      Máte zkušenost s touhle pumpou? Chci si ji koupit kvůli servisu tlumiče který se musí fouknout na 350psi, líbí se mi na ní taky to že se napřed našroubuje a až potom se zmáčkne ventil. Neumím si totiž moc dobře představit jak při takovém tlaku v malém objemu trefím těch 350 psi. Nebo doporučili byste nějakou jinou alepsoň do 400psi a s tou fičurou? Nic moc jiného se mi nedaří dohledat.

      A neexistuje třeba pumpa kde by se dal manometr měnit?:) Bral bych i přesnější na vidlici kde foukám cca 40psi.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Nebude ten ventil jenom na upousteni tlaku?

        0 0
        • Fredos  

          Sem právě viděl v praxi pumpičku merida a tam napřed našrouboval na ventil a až zašrouboval to červené tak se objevil na manometru tlak. Tak doufám že to je ona. Hrozně se mi to líbilo a tak sem si na to hned vzpomněl když sem začal hledat pumpu pro ten tlumič. Na upuštění to má klasicky to červené tlačítko bych řek.

          0 0
          • Smazaný účet  

            No..pokud to chces jenom kvuli te ficure, tak si ji kup. Ja v tom prinos nevidim, vzdycky tlacis pumpou do tlumice a pak utoustis az de dostanes kam potrebujes. Ze si vklidu nasroubujes hadicku a pak zmacknes tuplik…nechapu moc smysl…leda by sis myslel, ze mas tlak 380psi. nasrouboval, nafunel pumpu, zmackl cudl a hopla, nejak by se rucicka pohnula. K cemu to?

            0 0
            • Fredos  

              No potřebuju hlavně pumpu schopnou alespoň 400psi. Ta fičura kvůli tomu že po odšroubování „neodfoukne“ a v tlumiči zůstane takovej tlak jakej jsem tam nafoukal. Už když foukám tlumič na 170psi tak musím přifukovat aspoň o 10–15psi navíc které se pak ztratí. U toho tlumení který se má foukat na 350psi bych musel zase laborovat kolik se ztratí, ale samo de to i bez toho.:)

              Tady sem chtěl hlavně zjistit jestli to není úplně šmejd.

              0 0
              • Lamer  

                Zrovna čekám na digi manometr z Ali do 300 psi, abych mohl měřit přesně tlak po nafoukání, ale je třeba ho trošku poupravit. Koupit lepší pumpu, která při odpojování nebude „odfukovat“ mě nenapadlo. Pár pump se dá najít na bike24.com (hledat "shock pumps), možná by se dala koupit i jen jiná koncovka ke stávající pumpě.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Ve vysledku zjistis, zes vyhodil prachy a je to k nicemu…budes nahrazovat orientacni meridlo jinym orientacnim. Absolutni tlak je jedno, ale je dobre foukat porad stejnou pumpou a tlaky si namapovat na stupnici pumpy…s ohledem na pozadovane chovani pruzeni.

                  0 0
                  • Lamer  

                    Me prave pumpicka pri sundani odfoukne pokazdy trosku jinak, takze lehce prefouknu a pak s manometrem dorovnam. Delam to tak u vidlice a max spokojenost a za ty 200 Kc mi to stoji, teda jestli pujde zkratit privod. A za druhy tim manometrem lze testovat, zda nebo za jak dlouho dochazi k poklesu tlaku v komore.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Tak jo, vzdavam se.

                      0 0
                      • Lamer  

                        Tak přišel manometr do 300psi, vyměnil jsem u něj hadičku za krátkou koncovku pro měření, ale stejně si při měření dost ufoukne, takže to neni moc použitelný. Ale za pokus to stálo…

                        Nicméně jsem zjistil, že pumpa Topeak Pocket Shock co mam doma, má na koncovce ten šroubek/matičku pro „bezztrátový“ nasazení – jen jsem ji před rokem zatáhl tak natěsno, že nešla vyšroubovat a nějak na ni uplně zapomněl. Takže pokud se při nasazování nafouká i hadička, tak po nafouknutí, sundání pumpy a znovunasazení neunikne více než 5 psi, což je dostačující.

                        0 0
              • mr.antik  

                měl jsem kdysi pučenou podobnou od Beto a fungovalo to, ale myslim že byla o dost levnější

                0 0
              • Smazaný účet  

                No. Jak jsi zjistil, ze ti „odfoukne“ 10–15 psi? Nebylo to tak, ze jsi odsrouboval pumpu a po jejim nasrouboavni ukazovala mene? Za predpokladu, ze mas rozumnou pumpu, tak pri oddelavani koncovky dojde napred k uzavreni ventilku a pak odfouknuti. Pri opetovnem nasroubovani se vyrovnaji tlaky v hadicce a v tlumaku a tlak tim padem poklesne. Za predpokladu, ze neznas tlak v komore a v komore neni integrovany tlakovy senzor, neni jednoduchy zpusob jak zmerit presny tlak aniz bys ho ovlivnil.

                0 0
                • Fredos  

                  Samo že tak jak píšeš, ale nezdá se mi že by jen objemem hadičky takto klesnul tlak. Ono to foukne celkem dost. S tímhle mám jistotu že se ventil napřed zavře. Ale jo možná to je k prdu, nicméně stejně potřebuju pumpu schopnou těch 350psi tak to asi vyzkouším:)

                  0 0
      • parduba  

        Mám ji z kupkola a je o dost levnější.

        0 0
    • krabica  

      Potřebuju foukat tlumič na 350 psi. Máte zkušenosti s pumpou PRO Performance Mini Shock Pump, nebo vzít radši Rock Shox ?

      0 0
    • krabica  

      Tak mám další špek. Potřebuju pumpu na tlumič, nebo manometr s odpouštěcím ventilem s rozsahem 10 PSI a dílky po jednom psu.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Hmmm..tak pul hodky jsem hledal a nic:D Asi nezbude nez se podivat po manometrech 0–1 bar a a pisemne se dotazat, zda maji stupnici i v psi…

        0 0
        • krabica  

          Je to zákeřnost. Chtěl jsem si trochu pohrát s nastavením vidle – pružinovka s předpětím vzduchem a běžnou pumpou se v tom rozpětí blbě trefuje. :-D

          0 0
          • Smazaný účet  

            No…nebo koupil lacny ho 1 bar a premalovat ho a pak vymenit na pumpe. A vyjde to asi na stovku:)

            0 0
            • krabica  

              Dík, asi budu muset kutit. :-)

              0 0
              • Smazaný účet  

                No co přesně to máš? Co přefouknout a pak použít na přesné nastavení něco co má stupnici po 0,5 PSI jako tohle Mám to doma kdybys to potřeboval vyzkoušet, má to stupnici v PSI, BAR, KPA a v kg/m2. Dokonce mám dvě, bo jeden se podařilo opravit po té co jsem si už koupil nový :-) Mě se to osvědčilo v přesném nastavení 11 psů do sedlovky a používám to na pneu.

                0 0
                • Smazaný účet  
                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Přiložím a je to, tak sekundu dvě a redukci používám takovou

                    0 0
                    • atty  

                      Asi to nemá odpouštěcí ventil – musíš třeba vícekrát nasadit a změřit (tím, jak to samovolně trochu ufoukne)?

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Nemá, ale ufoukne to minimálně, tak 0,5 Psů, testoval jsem když jsem dělal pokusy s nastavením sedlovky, trvalo mi pár pokusů než jsem tam dal požadovaný tlak 10 Psů :-)

                        0 0
                        • atty  

                          Tak to jo, díky. Já právěže něco takového řeším a tak se radši ptám, jeslti se dá dobře „ufoukávat“ a měřit :)

                          0 0
                • krabica  

                  Potřebuji nastavovat tlak ve vidlici v rozsahu 0–10 PSI. Dík za nabídku, ale ten tvůj měřák je od 5 PSI a to je moc.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Tak měřáky od nuly budou asi jen laboratorní či technické , takové jsem v normální komerční produkci ještě neviděl.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      to je ta posedlost digitalizaci:)

                      Tu mas budik 0–1 bar (0 – 14.5 psi) za ctyri kila…nekde jsem videl i za pulku, ale bez glycerinu(coz je lepsi, pokud by nemel stupni v psi a chtel bych ho rozebrat a stupnici premalovat/pre­lepit).

                      http://www.svarecky-kompresory.cz/…-09/d-71833/

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Jé, takové jsme měli na malířských stříkačkách, při troše bastlení by se dalo ale naštěstí já to nepotřebuji :-)

                        Nejsem nijak posedlý ale ty digitální mají pro nás starší se slabým zrakem výhodu jasného sdělení :D

                        0 0
                        • Smazaný účet  
                          0 0
                          • atty  

                            Nebo když mám i velkou pumpu s analogem, ale ten „měří“ podle plotu (dle pumpy cca 2 bary, dle analogového automěřáku přes redukci asi 2.7 baru, tak čemu pak věřit… :) ) Že může bejt i digitál blbě nakalibrovanej od výroby, je vcelku jasný, ale věřil bych mu přes to více.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Navíc je mi jedno jestli je nebo není přesný, vidím na něj bez brejlí a ježděním a zkušenostmi stejně zjistím časem tlak který tam pak dávám furt stejný a podle situace a povrchů uberu či přidám.

                              0 0
                              • Smazaný účet  
                                0 0
                              • atty  

                                Tak tak, o viditelnost mi taky jde – když nemám brejle, už na ty malý rysky taky blbě vidím. A nejde mi tak o to, kolik reálně a přesně foukám, ale spíš abych podle něčeho přesnějšího si „zkalibroval“ všechny pumpy tak, abych funěl stále stejně – tak jak potřebuju.

                                0 0
    • svobikk  

      Prosím vás osvědčená pumpa na tlumič a vidlici? Mám jsou si fenu za 4sta a moje nervy. Díky

      0 0
    • slabyt  

      Malinko zdejší téma oživím. Chci koupit pumpu na tlumič/vidlici a po nějakém delším hledání jsem vyselektoval dva modely, co mě zaujali. Jedním je klasika, RockShox 300/600 psi a jako druhá mě kvůli skladnosti zaujala Topeak Pocket Shock DXG, která má maximální tlak 360 psi. Hlavní dilema je ohledně maximálního tlaku, předpokládám, že 300 psi bude standartní maximální hodnota a pro domácí použití bohatě postačí. Je nějaké opodstatnění pro víceobjemovou pumpu? Aktuálně bude pumpa pouze na vidlice, příští rok bych si chtěl koupit Full (trail/enduro bike), takže přibude i foukání tlumiče. Díky za odpověď.

      0 0
      • libisenuj  

        Ten Topeak mám a je plně dostačující jak na vidlici tak na tlumič.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.