Kdyby to někoho zajímalo , tak tohle visí v jablonci na pracáku ( teda přesnějc na jejich netu ) :
Kdyby to někoho zajímalo , tak tohle visí v jablonci na pracáku ( teda přesnějc na jejich netu ) :
To je ten s tím hasícím přístrojem? Nic ve zlém, ale není tak trošíčku vykořisťovatel? Jde to vůbec jenom 10k hrubého na plný úvazek?
Samozřejmě že jde, minimální mzda je 8tisíc hrubého. Navíc ani není jasný o jakou práci jde, jestli je to jen nějaký datlování do PC pro cvičenou opičku a nebo nějaká jednoduchá administrativa, tak je to celkem realita…
kolik je vlastě životní minimum? za tohle se snad ani pracovat nevyplatí, upřímně
Tak ruku an srdce jako pražáci vidíme řadu věcí zkresleně. Jak výši mezd, tak i životních nákladů. Ale ona stačí i úvaha o průměrných výdělcích versus jejich meridián. Holt člověk se musí snažit…
Medián?
Meridián se vypočítává jak? :)
Polovina hodnot množiny je větších než medián a polovina je menší než medián.
U platů je medián výrazně nižší než průměr, protože průměr táhnou nahoru hodně vysoké platy (i když jsou u poměrně malého počtu lidí).
Průměrného platu nedosahuje ani zdaleka polovina lidí.
Tady srovnání, jak se kde liší půměrný plat od mediánu.
Úplně jinak než medián, samo jsem se přepsal, ačkoliv platy lidí žijících na různých Meridiánech země se mohou taky lišit:-D
změříš si na gpsce zeměpisnou délku.
No ale třeba tě vezme zadarmo na snowbajk :-)
odpovida realite regionu, naplni prace a pozadavku na kvalifikaci…
no, bohužel máš pravdu
Haha, teď se musím smát když si vzpomenu na platy u nás :) Možná by se někteří divili, kolik zaměstnavatelů nabízí 10kkč a ještě si myslí, jakej je to majlat. A kolik lidí za to rádo dělá…
To pracuješ ve Státním statku?
V německé firmě :))
V německé firmě a v Německu?
treba v ibm se statni svatky z velke casti ignoruji o mckinsey ani nemluvim tam se obcas ignoruji i vikendy :D
Neřekl bych občas. Párkát jsem šel kolem z pitky a běhal mi z těch lidí v kanclech mráz po zádech.
Jo. U nas par lidi z McKinsey pracuje a co rikali, tak vpodstate jejich zivot je Spát/pracovat/Spát/Pracovat/Pracovat/Pracovat/Pospat si/Pracovat…
Nic mezi tim…
Ajťák přijde v pondělí do práce a říká si: ‚Ještě dvakrát se vyspím a bude víkend‘ :)
ciste nahodou to tak tenhle tyden bude :D
zajimavy co sou nektery lidi schopny udelat pro penize…
Ale tohle neni jen pro penize…tam jsou i lidi, ktery tenhle styl bavi…a navic mit v CV, zes delal par let v McKinsey je celkem slusna vstupenka k vyssim mistum a slusne kariere…
bohužel, je to smutné ale je to tak.
ne, to je ten s benzinovym varicem to si ho s nekym pletes.
Jasně. Benzínový vařič, který nemá plotýnku, ale vede z něj hadice. Možná pro hořák na opalování staré barvy z rámu cestou :).
Jasně, je to sprej na medvědy. Ale musíš ho s ním trefit přímo do čumáku. Tím sískáš asi 1 sekundu, kdy máš čas ho buďto zastřelit kulovnicí , nebo napsat hodně krátkou závěť.
to není na opalování staré barvy, ale na uřezání pivotů na véčka. popř. na vysušování vody z ráfků.
Divím se, že jsi na to nepřišel sám.
Taky se tím prý nahrazuje autokláv při domácí výrobě karbonových rámů. Okrajově se tím někdy vypalují mravenci, nebo ohřívají zamrzlé kapoty.. . .
no na mravence je to určené primárně, ale nesmí se to říkat, ochránci by se přivazovali ke kolejím.
Koleje už rozebrali naši hnědí indiáni.
Apropo, již jsi je sehnal?
trefil jsi hřebíček na hlavičku :-)
Na snowbiku je to k prdu, protože mravenci teď prostě nejsou :-(
Počkej, počkej… Vždyť si je chtěl do nějkého mravenčího kapesního terária, ne?
jo přesně tak pro synovce. A mravenci nejsou, proto není důvod vozit v zimě na snowbiku kahan, protože není co upalovat. Jsou zalezlí.
Synovec tak čeká na jako.
Apropo, již jsi je sehnal?
Tak tohle nechápu již vůbec, promiň. Jak by mohl ochránce přivázaný ke kolejím zabránit upalování mravenců upraveným benzínovým vařičem? Myslíš, že se mravenci upalují ve vlaku? A i kdyby, tak to lze jistě provozovat i ve stojící soupravě. Jak si to tedy prosím vlastně myslel? Dík.
to je snad jasné. Ty vařiče se převáží vlakem.
Přesně, nedávno převáželi ty velký vařiče někde v Německu, myslím, že se to tam jmenuje Gorleben a zelení fašisti tam dělali docela bordel-bylo jich tam asi 20000? Někteří se k těm kolejím opravdu přivázali. A to všechno kvůli těm mravencům.
tak tak. To je realita
Jo no jo. To ale vidím prvně. Stejně je to divné, když je to na benzín, případně naftu, proč je tam tlaková nádoba ala hasičák. A plotýnka mimo připojená hadicí. Trochu podivné, ale proti gustu… Tak se omlouvám. A trochu se stydím, neb jsem členem požární hlídky na pracovišti.
Hustá cena toho Colemana, Exponent Multifuel mě vyšel na polovičku…
Má zkušenost je taková, že hořák pokud je připojen hadicí je stabilnější a méně náchylný proti větru. Hodně prostě záleží kdy a kde jej uživatel používá :-)
No stejně bych to na kole tahat nechtěl. Když už, tak vozím krabičku tuhého lihu a jako plotýnka mi poslouží několik vhodně seskupených kamínků.
tuhý líh je pěkný svinstvo, ale také ho používám. nicméně při nějakých minusových teplotách asi bude dost slabý… a teď si vezmi, že by sis rád něco ohřál při –30…
clovece ty fakt obcas zavalis taku s prepacenum chu…u ze to az boli. skus si niekedy pri –20 a vetre(cize nijaky extrem) nieco vonku uvedenym stylom uvarit a potom napis ze ako.
Nepodceňoval bych ho. Brašnu už má jak Kopka a shání větší. Takže ono to přijde: Onuce přejel na kole z Anchorage přes Vladivostok a Balkal až do Prahy !! (Zabil přitom 8 medvědů a 25 mravenců)
Co to do Tebe vjelo? Nemám brašnu jako Kopka a nesháním větší. A při minus dvaceti bych na kole rozhodně nikam nejel, takový maaa… zase nejsem.
A co Felda, už rozmrzla?
Ve vlákně o Felicii, které jsem mimochodem nezaložil, je uvedeno vše včetně rozuzlení.
Nenuť mně, abych to vyhledal. Rámovou brašnu máš jak Kopka a někde jsi sháněl nejvíc největší podsedlovku – jasná známka přípravy na Aljašku, jinak si to nedovedu vysvětlit. Dále máš starosti s mrznoucí vodou v ráfcích a s ruční výrobou carbonového rámu-to taky svědčí o tom, že cesta bude náročná.
Jo, to jo. Sháním největší dostupnou podsedlovku. Ale i tak bude mít obsah maximálně pár litrů a to jistě není dostačující pro jakoukoliv delší expedici. Leda bych v ní měl napěchované dolary a za ty pak cestou vše potřebné kupoval.
v tom případě epik, nebo carousel design works… obsah někde u deseti litrů ;-)
Co to slyší mé bystré oči? Deset litrů podsedlovka?! Google mě hodil někam mezi futrály na keyboard, tak moc prosím o nějaký konkrétnější odkaz. Dík.
jojo, oči, ty slyší dobře :-)
carousel má asi tu nejkrásnější a nejdokonalejší podsedlovku, jenž jsem kdy spatřil… jen ta cena je nechutná, plácá se to někde u 160 dolarů… epik je asi o 30 dolarů levnější, ale stejně je to humáč… ale mám chutě zkusit něco zbastlit z cordury, jestli mi teda maminka někdy naučí na šicím stroji a nebude moc velký problém ji sehnat s teflonovým „zátěrem“ :-)
http://www.flickr.com/…designworks/
http://www.revelatedesigns.com/index.cfm
ještě jsem viděl někde jednoho výrobce, který dělal něco obdobného, měl ve znaku raketu, ale to mi už tolik nenadchlo
Dík za odkazy. Zvláště tahle sestava se mi líbí, velice elegantní a přitom kapacitní:
http://www.flickr.com/…/3743612818/#…
Potřeboval bych všakl tip na konkrétní výrobek, který mohu koupit standardními způsoby u nás.
A k těm očím… Když čtu něčí příspěvky na foru, tak jej vlastně jakoby slyším, ale očima.
no já jsem z toho celý puf od doby, co jsem to objevil :-)
nicméně u nás seženeš asi jen ortlieb, ten má 2,7 litrů…
No já nevygooglil ani tuhle. Od této značky žádnou podsedlovku.
http://www.klimsport.cz/…-saddle-bag/ zbozi.cz :-)
Dík.
vsak ja nepodcenujem len niekotre tie hlasky…
myslim ze je to naopak, benzinaky radi zamrzaj, takze spis se jede na plynu… Cesky horolezsi pouzivaji tusim VAR 2 a jsou s nim spokojeni…
Z VAR 2 jsme při –17°C dostali plyn až tehdy, když jsme pod bombou zapálili svíčku ;-)
Co na benzíňáku zamrzá?
Pokud ovšem neletí letadlem. Taky záleží, jakou směs PB tam mají.
V letadle je problém i s benzíňákem…
ale houby zamrzaju, jedine co funguje vzdy a vsade za akychkolvek podmienok aj ked ako nudove palivo pouzijes šťanku je stare msr. malo len taku drobnu nevyhodu ze neslo moc regulovat a poznalo v principe len dva mody – hori-nehori. toto nove uz je trocha citlivejsie ale furt este vyrazne ok. maju len taku chybu ze ten proces predhrievania kym to zacne hustit palivo pod tlakom neni zrovna v uzavretom stane zo spacakmi extra user firendly. preto aj vo vyskach sa pouziva specialna zmes plynu 60/40 + asi este nejake pridsady (zasa msr je neviem preco dost inde jak ostani) pricom varic samotny pokial to neni nejkay šunt to az tak moc neovplyvni.