• Šaragľa

    Na dvojstennom ráfiku Bontrager Duster sa mi deju zvláštne veci a som už z toho na hlavu. Z vnútornej strany duše t.j. od ráfika, mi už asi 3 mesiace niečo (vyzerá to na špice) spôsobuje defekty. Špice sú ukryté v niploch, vizuálne sú ráfiky absolútne hladké, dával som už lepidlo na niple, aby neboli ostré aj keď nie sú, dve pásky do vnútra ráfika a stále je to to isté…priebeh defektu je asi takýto: Nafúkam koleso, naskočia pätky všetko je ok. Po asi 5km alebo po 20–30 minutach státia na mieste začne koleso rýchlo sfukovať…3 roky som používal tieto kolesá a všetko bolo bez problémov. P.S. neraďte mi prechod na bezdušovky, zaujíma ma vyriešenie tohoto problému…ďakujem.

    0 0
    • pepek  

      Duše je furt stejná?

      0 0
    • Vilém  

      Pokazdy jinde, nebo furt stejny misto?

      Podobne se mi chova duse v kolobezce, uz jsem 4× lepil na stejnem miste, vzdy se objevi dirka tesne vedle zaplaty. V rafku nic neni, vylepeny dvema vrstvama pasky, diry vzdy ze strany od rafku. Podezrivam spatnou dusi, priste ji vymenim.

      0 0
    • xtonda  

      Pokud nám chceš ukázat něco na té pásce v ráfku, tak proč je ta fotka zaostřená na podlahu?

      0 0
    • bezdratova.sprcha  

      Používáš jinou, nebo stejnou duši?

      0 0
    • random  

      Ja vymenil pasku uplne za jinou a bylo po problemu. Pak jsem presel na bezduse a to si nemohu vynachvalit.

      0 0
      • Morchella  

        Stejný paranormal jsem řešil letos v červnu.

        Vyměnil jsem také pásku za jinou a bylo po problému. Pak jsem nepřešel na bezduše a nemusím se patlat s mlíkem :-)

        0 0
    • lunochod  
      • máš starý zteřelý duše
      • ostrá hrana pásky
      0 0
    • Šaragľa  

      Duše som vackrát menil…defekt je vačšinou stále na inom mieste a taksto býva tesne vedla záplaty. Vymenil som aj pásku ani to neomohlo, momentálne tam mám dve…ani to nepomohlo…

      0 0
      • Martin  

        Vesmír ti naznačuje, že máš přejít na bezduše.

        0 0
        • Šaragľa  

          Ked vyzujem bezdušovku, alebo mi začne fučať popri ventile alebo x ďalších vecí niekde 50 km od domova v lese ako prídem domov, ked každú dušu, ktorú vložím do kolesa ako alternatívu prepichne pánbohvie čo… :( treba jednoducho vyriešiť tento problém.

          0 0
        • iron.hide  

          ten tvoj vesmir naznacuje zle

          0 0
    • Tencovozikmin  

      Kdysi pradavno se mi do vzorku zapichnul ocelovy dratek ktery vykoukl dovnitr jen pri vyssim tlaku a po vypusteni se zase stahnul dovnitr gumy.Chvilku to trvalo nez sem na to prisel. Na sundanem plasti neslo nic poznat,az po sledovani presneho mista vpichu sem objevil malinky dratek ktery zpusoboval pomale defekty.

      0 0
      • Šaragľa  

        Len toto pomalý defekt nie je…ono je to pol hodinu nič a naraz to sfukne za 5 sekund :(

        0 0
        • Šaragľa  

          Musí to byť len nejaká banalita , ale žiadny komponent ma tak nepotrápil ako toto…fakt už zúfalstvo, keď si naplánujete 100km trip a pol dňa lepíte defekty…

          0 0
    • Alojs01  

      A zkoušel jsi jiný plášť? Máš pláště s drátovou patkou nebo kevlar?

      Sundej pásku a nalep tam sportpásku nebo tu stříbrnou pásku.

      0 0
      • Šaragľa  

        Mám Maxxis Ikon kevlar…skúšal som Rocket ron…to isté…pfff

        0 0
      • Šaragľa  

        …čo je to sportpáska alebo strieborná páska?

        0 0
        • Jason Voorhees  

          Sportpáskou obmotáváš čepel hokejky (taková užší kobercovka), Stříbrná je klasická Gaffa ;-). Hele mě se stávalo uplně to samý, z ničeho nic jakmile jsem nafoukal kolo přes 2,5 atm (na plášti mam 2,5–5,5, ale do práce jezdim po silnici, takže foukam klidně na 4). Přijel jsem domu, opřel kolo, šel se natáhnout a po pár minutách pfff a to fakt rychle. Nemoh jsem na to přijít, střídal a lepil dvě různý duše (starou a fungl novou a na různejch místech) skoro obden, no uplně nejvíc nasranej. Nic jsem nemoh najít a pak mi (asi) pomohlo, že jsem prostě sundal starou pásku, nahřál jí zapalovačem a uplně znova nandal. Od tý doby zatim OK, ale je fakt že to teď přes 3 radši nefoukam…

          0 0
    • va-bo  

      Až to zas vyfoukne, chce to vzít fixku a poznačit polohu pláště, duše, ráfku. Pak hledat příčinu. Nebo použít duši, do které se dá dostat mlíko (galuskový ventilek rozebíratelný nebo autoventilek). Přechod na bezdušovky by to každopádně vyřešil. Místo „navlékací“ vložky bych zkusil vložku do bezdušovek – samolepící nebo gumovou (třeba Rubena) nebo ze staré duše.

      0 0
    • Vrci  

      Dáváš duši mírně nafouknutou do pláště až po té, kdy je jednou patkou na rafku? Protože jediné, co mě napadá a ještě tu nezaznělo, je duše skřípnutá mezi plášť a ráfek.

      0 0
    • jecnak  

      Poznac si misto na rafku a na plasti, kde byl defekt. Pri dalsim defektu pak porovnej. Nejspis to bude nejaky drobny kaminek zapichnuty hlubuko ve vzorku plaste, ktery se vzdy pri jizde propracuje k dusi. Po vyfouknuti a demontazi neni videt. Uz se mi neco podobneho stalo.

      Osobne bych vyuzil toho, ze mas bezdusove rafky, dokoupil original Bontrager pasku s ventilky, nalil tmel a pokud mas TLR ready plaste, tak nafoukal a jezdil. Podobne zahady pak nebudes resit.

      0 0
      • Martin  

        akorát tu padla výhrada – až bude muset jednoho dne kvůli nějakému defektu nahodit duši, zas se mu to může stát v nevhodném okamžiku. dohledat by to chtělo

        0 0
      • Alojs01  

        Psal, že mu to udělalo i na jiném plášti…

        Ještě mě napadlo, aby pořádně zkontroloval vnitřní boční strany ráfku.

        0 0
    • vt  

      Pred lety jsem mel podobny problem – sem tam po cca par dnech jezdeni zahadny minidefekty. Nejdriv sem to v rychlosti zalepil, po opakovani, kdyz mi to zacalo byt podezrely sem si nakonec vsim, ze diry jsou zevnitr a ne propichnute, ale jakoby rozrezane … nakonec sem detekoval spatnou pasku, ktera mela ostry kraj, po vymene ok.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.