Názor na tato levná kola: Remerx

106 nepřečtených
  • Knakml

    Našel jsem tato levná kola a rád bych je pořídil na mé starší kolísko. Nechci pořizovat drahá kola a tato mi padla do oka.

    http://www.remerx.cz/…ukovane-pr_2

    0 0
    • tromboonen  

      Osobne jsem je nemel, ale slysel jsem par dost odstrasujicich storek o remerxech… Bez do Mavicu nebo FuRa, to jsou drzaky, o nejakou tisicku vic, ale vydrzej..

      0 0
      • Kosta  

        Rada typu „vím sice hov*o, ale určitě vem na STARÉ kolo kola dražší o x litrů“ (četls vůbec, co tazatel chce?) je mu úplně k ničemu.

        Na kolo bez závodních ambic v případě, že nevážíš 150 kg, bych se Remerxů obecně fakt nebál, je to značka jako každá jiná. Jezdím v XC provedení už sedmým rokem bez problému.

        0 0
        • tromboonen  

          Ale ja mluvil o spolehlivosti, najdi si tady temata o remerx silnicnich kolech… jestli je lehkej a jezdi jen po perfektnim povrchu proc ne, psal jsem jen ze Aksia za 3k, klidne i bazar, vydrzi vsechno.. Sspeed pise, ze ty Rapidy jsou spolehlive, tak to meni situaci, ty naboje asi budou v poho, pokud nejezdi tisice km a celorocne..

          0 0
      • Singlespeed  

        Ráfky Rapid jsou dnes už legendární spolehlivé držáky,to je bez debat. Otázka je, jak se osvědčí náboje vlastní výroby a zda se přímé kulaté špice při případném centrování nebudou v přírubě protáčet.

        0 0
        • Pán z Dubu  

          Nejsou to ty náby s poruchovou pověstí od zápletů s Al dráty a teď do nich s redukcí strkají nerez dráty?

          0 0
      • hovanec  

        To je prostě klasika. Slyšel jsem, sám jsem je nevyzkoušel, tudíž jsou ku ho?nu. Remerxy jsem jezdil dost dlouho, ráfky jsou nezmary, náboje mi taky vydržely. S praskáním alu drátů měl někdo problémy, ale já jsem se za 3 nebo 4 roky, co jsem je vozil, s ničím takovým nesetkal. Za ty peníze bych se toho nebál jít.

        0 0
        • kyl  

          Remerxy vozím od jejich vzniku(bajk,sil­nice,kros) a vždy v cajku.Akorát loni se mi do ruk dostalo takové prasácké zpracování ráfků GrandRock.

          0 0
          • Vilém  

            Ted uz to myslim zase nedelaji. Ale pravda, kdyz jsem toto potkal, tak jsem nechapal.

            0 0
            • kyl  

              Normálně se to vrtá ale toto jako by někdo probíjel na koleni.

              0 0
              • postman79  

                Levnější varianta výroby díry do ráfku, namísto vrtáku profilem projede razník.

                0 0
                • kyl  

                  A pak stačí víc foukat a ráfek to roztrhne.

                  0 0
                  • postman79  

                    Tak určitě bych se bál s tímto divočit v terénu, časem by mohla vzniknout prasklina mezi 2 dírama, že bych se bál kompletního rozsypání ráfku, to asi ne. Já bych si takový na kolo určitě nedal, ale spousta lidí, co kupuje low end kola v obchodních řetězcích, toto provedení vozí, ani o tom neví, protože je to překryto krycí páskou. No, dosud se na tom nikdo nezabil.

                    0 0
          • hovanec  

            Toto je vážně hnus. To bych okamžitě vrátil a na kolo to vůbec nedával.

            0 0
            • kyl  

              Bylo to na kole co dostal známej,ráfky jsou x let staré a já se k nim dostal jen náhodou(obstarával jsem novej výplet).On na tom neviděl nic špatného,je to čistě uživatel,teď už i se základy servisu

              0 0
        • ememem1  

          tak ono asi tazko moze clovek vyskusat vsteko, nicmenej si to zhrnme – kola ako celok na hovno (staci sem do vyhaldavania zadat keyword remerx), doteraz sa tradovalo ze aspon rafiky su dobre, podla fotky v zavislosti od toho jak fuka vietor obcas priam vynikajuce.

          nikto pricetny nemoze cokolvek znacky remerx kupit(navyse z bazaru), uz len preto ze nemoze vediet ci to bude sunt jak tu pisalo x ludi co s tym maju skusenost alebo to jakz takz bude fungovat jak napr. tie tvoje.

          cely remerx je horsi jak noname cinkse kolesa z DX, taky rozptyl enmaju ani tam, navyse to cenovo to neni ziadna hitparada. radsej najlacnejie deore, mavic, fulcrum,…cokol­vekbude lepsie, aspon bude mat istotu co mu prijde.

          0 0
          • postman79  

            Souhlasím, že Remerx si nedokáže ohlídat 100% kvalitu. Ideální je, pokud člověk ví, na co si při koupi dávat pozor a při nákupu si ráfek nejdříve zkontroluje. Samozřejmě, toto může dělat snad 5 lidí ze 100. Nadruhou stranu má Remerx i ráfky držáky. Vzpomenu třeba Jumbo nebo ExtremeJumbo. Já na silnici vozím léta Stormy xr15 a nemůžu si je vynachválit. Nejsou to ráfky na rychlost, ale na ty naše české tankodromy ideální. Centruju 1 za 2 roky, a to max. odchylku do 0,5mm po projetí opravdu hluboké díry, kdy cvaknu plášť.

            0 0
            • kyl  

              Extreme Jumbo jsem dával na kolo letos.Cena super a zpracování taky dobré,jen jsem u všech děr strhl otřepy z vrtání.

              0 0
          • hovanec  

            A Ty jsi nějaké Remerxy vlastnil a jezdil na nich?

            0 0
            • ememem1  

              ned,nejsom blazon aby po tom co som tu videl real skusenosti userov ktore boli bomba/shit v pomere 1 ku 15 (skus pohladat) nieco podobne skusal a robil remrexu testovacieho kralika ked za tie iste prachy je mavic, fulcrum a pod.

              0 0
              • Erknold  

                no vidíš, já jsem spokojený uživatel. Byla tu jedna magická aféra, ale to se zase jedná o nejlehčí ráfky. O těžších variantách jsem tu nikdy nic moc špatnýho nečetl. Naopak spíše chválu na Stingy, Hurry a další kousky.

                0 0
                • hovanec  

                  Přesně tak. Zase klasika: „Radím, protože to nemám vyzkoušené, ale kamarád…“ Velmi vtipné. :)

                  0 0
                  • Erknold  

                    a je taky otázka asi i přístupu. Když si někdo koupí super lehké ráfky typu toho Magicu, který je navíc široký nějakých 18 nebo 19 mm, foukne na to plášť 2,25, který nabombí na 3 a více atmosfér, pak na to hodí svých 90 kg a vrhne se střemhlav přes kořeny, tak co to asi může vydržet.

                    Blbej byl potom asi přístup Remerxu, který v tom nechal zaplétače vykoupat.

                    Ale jak říkám, mám vyzkoušeny jen těžší verze (masterdisk, přítelkyně teď zkouší hit), žádný Magic, nebo Rio. A posílat zaplétačům každý rok kola na přepletení jiného ráfku, abych testoval se mi nechce :)

                    0 0
                    • Vilém  

                      Ja Magic vyzkousel v 622 verzi na prednim kole. Neprasknul (vymenil jsem ho pomerne brzo), ale bylo to blato, predni kolo si jelo kam chtelo.

                      0 0
                    • hovanec  

                      Každá firma se nějak vyvíjí. Špatné období Remerxu bylo citelné především na straně zákazníků, kdy oprávněné reklamace odmítali uznávat. Snad vše zlepšili. Od této éry už uplynul nějaký čas. Naprosto souhlasím, že váhové limity uváděné na zápletech jsou směrodatné. Superlite verze bych doporučil lidem do 75 kg i když tam je napsáno např 90 kg. Fast Disc je nesmrtelná klasika, jednou jsem říznul, jel po ráfku dalších 30 metrů a byl naprosto v pořádku. Stačilo srovnat, docentrovat a fuguje dál. Tyhle obludy na 36 drátech jsou vážně držáky.

                      0 0
                    • ememem1  

                      no vidis, ja mam super lahke rafiky fulcrum na mtb aj silnicke a pri kojich 100kg ziadna udrzba ani problem.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        A ty Fulcrumy stály určitě stejně jako ty Remexy že?

                        0 0
                      • jecnak  

                        Ten problem s rozleptanym rafkem, to jsi nebyl ty?

                        0 0
                        • ememem1  

                          bol, lenze to je nieco ine. sice som na to nastvany a je to trapne ale fakt je, ze vyrobca upozornuje, ze mlieka ktore obsahuju ako zluceninu amoniak nie su vhodne.

                          len tak pre zaujimavost mlieko ktore sa predava pod znackou continetal (co to presne je a kto ho vyraba neviem) vyslovene uvadza ze je bez amoniaku.

                          0 0
                          • hovanec  

                            A Caffelatex je též bez amonia.

                            0 0
                            • ememem1  

                              moze byt, akurat ze podla skusnosti jak tu tak na inych forach je CL dost kontraverzny produkt. a tie co zo skusenosti funguju (stan's, notubess, schwalbe) vsetky amoniak maju kedze je to podla vsetkeho jeden a ten isty produkt.

                              0 0
                              • hovanec  

                                CL jsem nikdy nepoužíval, jezdím jen s NoTubes, ale vím, že je tu varianta bez amoniaku a to je práve CL. Jak funguje, to netuším, nikdy jsem ho nevozil.

                                0 0
                              • MlokCZ  

                                V té závorce to je vše jeden a ten stejný produkt.

                                Jiný fungující tmel tu pak máme akorát Zeroflats, ale ten obsahuje amoniak taky. A zřejmě má velmi podobné složení jako NoTubes tmel.

                                0 0
                          • MlokCZ  

                            Na jednom páru Fulcrumů už začínám také pozorovat lehce počínající problém s reakcí s tmelem s amoniakem. Je to na jednom kole, kde byl nejhorší svar ráfku (nejvíce poškozená povrchovka). Ještě to nejspíš vydrží dlouho, ale také to možná jednou tmel prožere.

                            U ostatních Fuclrumů to mám zatím zcela v pořádku.

                            Stejně ale teď asi postupně Fulcrum opustím jak přecházím na širší ráfky (už jezdím nově dva páry DT350 + CX Ray + KOM). Uvidím jak moc mi bude nebo nebude zlobit páska a tedy chybět UST ráfek (tvar KOMů je v pohodě, zcela totožný s UST ráfkem, takže jde jen o tu pásku).

                            U UST už je jediná volba Crossmax xl wts a to je cenový úlet (o 50% vyšší cena než 350+Ray+Kom je už fakt hodně) a pořád jen 23mm (na fulla jsem bral 25mm KOM).

                            0 0
                            • ememem1  

                              no…toto je fulcrumoch dost problem, jak pises zvar a potom okolo ventilku.

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Okolo ventilku jsem to při údržbě plášťů a dotahování/cen­trování kontroloval a tam zatím ok u všech kousků co mám doma.

                                Ale je jasné, že jsou to dvě místa, kde povrchovka odchází nejsnáze a pak už může tmel hlodat.

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  Jinak já to bude trochu omezovat méně častým doplňováním tmelu. Tmel aspoň trochu dávat musím vždy když tam teď nemám UST kousky (i když snake skin moc tmelu nepotřebuje).

                                  Už jsem trvale začal vozit sebou lahvičku s 60ml tmelu. A to konkrétně to malé balení, tzn. nikdy nenačatá lahvička. Sice když už by nebyl v plášti tmel, tak je to navíc opruz doplnit na vyjížďce a dofoukat.

                                  Ale na druhou stranu je tím garance, že vezu tmel, který zafunguje. V plášti po delší době a doplňování nějaký tmel sice být může, ale konzistence nejistá a tedy i funkce nejistá. A kontrolu sundáním plášťů dělám jen jednou do roka v zimě, více je už moc práce.

                                  0 0
                                  • ememem1  

                                    i když snake skin moc tmelu nepotřebuje – ked je to nove, inak bohuzial aj hej. inak zlate ust.....

                                    0 0
    • Knakml  

      Tak ještě upřesním. Moje váha je 72kg. A jezdím málo cca 2–3 tis ročně. Našel jsem tyhle ráfky i na nábojích Tiagra u cyklo Němčik za 2200kč ale tam prý praskaj dráty.

      0 0
      • Knakml  

        Na té Tiagře jsou to tyhle http://www.cyklonemcik.cz/…d-tiagra-32d

        0 0
        • Singlespeed  

          Tyhle mám na zimu. Nějakou tu tisícovku už jsem na nich najel. Přední kolo je blbě zapleteno. Náboj Tiagra má tlustou přírubu s utopenými otvory pro přímý výplet ale výplet je z neznámých důvodů 3× křížený, což vypadá podivně, neboť jsou špice kolem příruby nepřirozeně zakroucené. Hned zpočátku jsem to nechal přeplést do sluníčka a zatím bez problémů.

          0 0
        • Vilém  

          Veril bych spis tomuto, nez nejakym pokusum firmy remerx na zakaznicich.

          0 0
          • ememem1  

            ja by som sa comukolvek kde je napis remerx vyhol, vid. ta fotka vyssie.

            0 0
            • Vilém  

              Osobne proti jejich rafkum nemam nic a vesele je pouzivam. Jen se vyhybam tem nejlehcim.

              Ty diry to je prasarna, kterou jsem komentoval uz vyse.

              Ale jejich kolum proste neverim.

              0 0
        • gerrard  

          Od Nemcika mam Rapidy na Novatec nabach. Az na to ze nebyly idealne vypletene a bylo potreba je nechat pretahnout na tenzometru, tak dobry pomer cena vykon.

          0 0
      • Concorde  

        Toho bych se nebal. Mam asi 15k najezdeno na zapletech Tiagra + Alcyon (coz jsou dost odlehcene rafky oproti rapidum) a v pohode. Tech 32 dratu je vyhoda co se vydrze tyce

        0 0
      • wanderer  

        Němčík je totiž dává úplně na všechny kola xD

        0 0
        • HUPÍK  

          Kola jsou v pohodě.Mam 90 kilo a jezdím je 4 roky.Nereaguj na idioty co propagujou jen cizinu.....

          0 0
    • Concorde  

      Má někdo osobní zkušenost s ráfky XCO_Rio ? Na nejake nenarocne jezdeni sotoliny atd. Vetsinou jsem je videl na lepsich detskych kolech, ale zvladnou i nekoho tezsiho? Aby to nebyly dalsi magicy

      0 0
    • Libas  

      Mám na nich zatím odjeto cca. 500 km po našich „kvalitních“ silnicích a zatím v pohodě, jen jsem máznul niple, protože při jízdě ze sedla „cvakali“. Jezdím normálně bez nějakýho extra divočení, protože mají limit 95kg, a já mám o nějakých 15kg přes. Co se týče hmotnosti, tak jsem je vážil a mají s rychloupíná­kama 2000g.

      0 0
    • wwmagic  

      Tyhle kola jsem měl a byl jsem rád, že jsem je zase hned poslal dál. Největší problém byl, že na největším pastorku škrtala přehazovačka o dráty (nebylo to v nastavení přehazovačky), jiná kola bez problému fungují.

      Mám Fulcrum 5 a na krosce fulcrum 7 a jsou to držáky na které nedám dopustit (mám skoro 90 kg).

      U Mavicu mě trápí ten kluzný element na zadním ořechu (pokud to ještě nevyřešili jinak).

      0 0
    • Markony  

      Tak musím konstatovat že ráfek FASTDISC RMX 7330 nevydržel včera při čištění kola jsem si vši-mnul že kolem kalíšku špice co jsou u kazety jsou praskliny cca 10 mm na každou stranu počet děr 32 druhá strana je Ok , najeto cca 5 000 km v terénu cca 800 km žádné skoky nic . Kontaktoval jsem prodejce a ten mi tvrdí že jako reklamaci to neuznají .

      0 0
      • Erknold  

        cos tam měl za plášť, na jaký tlaky si foukal a kolik vážíš? Jen tak ze zvědavosti. Mám masterdisk, což je dost podobné a nájezd něco přes 5000 km, tak abych věděl, co mě čeká :)

        0 0
      • TeryPV  

        sice trochu hrobařina, ale mám s FASTDISC tu samou zkušenost. Přesně takhle mi popraskal :( ale je fakt, že občas nasadím úzké gumy na treka a nafoukám na 6 atm :D takže zde bude asi ten problém :)

        0 0
        • Marskatin  

          Myslím, že pokud je to popraskané kolem niplů nebude to tlakem. Nadměrný tlak by spíše ohnul patky nebo způsobil popraskání té příčky v ráfku.

          0 0
          • Vilém  

            Jak rikas. To spis moc, nebo nerovnomerne napnutej vyplet, nebo proste poddimenzovana konstrukce.

            0 0
    • Markony  

      Jo plašt Schwalbe Hurricane foukané dle pláště tet na 4,7 bar , jo váha je dost nad 100kg .

      0 0
      • Vilém  

        Tak to bych se podival i dovnitr pod pasku, pri tom tlaku.

        0 0
      • scota  

        WOW 4,7 baru. Jednou mi u Remerxu na výstavě For bikes tvrdil, že za problémy může dodavatel Al profilů. Každopádně Masterdisky přežily dost min. 6000 km.

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Hele, oni tvrdí furt něco, pánové Hník a Remeš mají historek plné pytle. O jejich pravdivosti si může udělat obrázek každý sám.

          Nicméně, kdyby to tak bylo a na vině byl nějaký dodavatel, měl by Remerx bezproblémově řešit reklamace koncových zákazníků a pak dál si to řešit s dodavatelem. Zákazníkovi je šumák, že dodavatel něco vojebal. Každopádně Remerx se k reklamacím staví trochu jinak, což mluví tak nějak za všechno.

          0 0
    • Markony  

      Nic vše v pořádku žádné praskliny .

      0 0
    • VladexAndroid  

      toto že jsou levná kola? já koupil silniční kola remerx i s pláštěmi za 150kč.

      0 0
    • Marskatin  

      Hodím to sem, nestojí to za nové vlákno.

      Kromě ráfku Asym, se objevily v sortimentu další novinky na rok 2017, ráfek ROCKY DISC s vnitřní šíři 21 mm a širší silniční ráfek ROAD 917 s vnitřní šíři 17 mm a váhou jak enduro ráfek. Takže asi celkem nic zajímavého, je tam ke stažení i katalog na rok 2017, ale ten jsme nezkoumal.

      0 0
      • Evilcleaner  

        tak rocky disc na mě působí jako levnější varianta hurryho, takže asi nic o co stát. vozit 600g a 21mm ráfek na 29, to by se mi teda nechtělo

        0 0
        • Roxteedy  

          nevim, podle čeho tak soudíš. Hurry má nosnost 110kg a Rocky 140kg. Tím taky bude ta vyšší hmotnost. Proto do nich jdu, pač mam 140kg :) Jsem na to zvědavej…

          0 0
    • Markony  

      A co tohle http://www.remerx.cz/…trolock-26_1 otázka je kolik bude stat ?

      0 0
    • Hroch Peťas  

      Vytáhnu staré téma.

      Potřeboval bych levnější kola, něco jsem vybral a prosím o radu nebo alternativu, mám 105 kg, pláště 29×2,2

      Levný průmysl nebo kónus?

      https://www.force.cz/…0451-6d-32d/

      https://www.remerx.cz/…c-622-ba-5_2

      https://www.paul-lange.cz/…hmt500fered9

      Díky

      0 0
      • Smazaný účet  

        Ráfky Force Basic jsou ve skutečnosti rebrandované Remerx Masterdisc. Remerx je pro Force vyrábí a dodává pod jejich obchodním názvem. Náboje Force i Remerx jsou konstrukčně shodné s náboji Novatec. Otázkou je kvalita výroby, kompletace a použitých ložisek. Náboje Force používáme doma na několika kolech k naprosté spokojenosti.

        Kola Remerx jsem měl jedny (tovární fastdisc) a povedlo se mi u náboje Remerx light protočit – strhnout závit mezi duralovým tělem náboje a ozubeným kroužkem, do kterého zapadají praporky ořechu. Cca půl roku po záruce.

        0 0
        • scalar  

          Force Basic budou spíš Remerx TopDisc, když už se Masterdisc nějaký ten pátek nedělají. Proto ta vnitřní šířka 19mm.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Aktuální stav teď neznám, ale vím, že dříve to kupkolo.cz přímo uvádělo v popisu kol na eshopu. Teď už levné záplety tolik nesleduju.

            0 0
      • Pán z Dubu  

        Pod 2,2“ pláště vnitřní šířka ráfku jen 19 mm – nějak zaokrouhleno, dříve to bylo 18 mm – je málo. Pod 105kg radši 32 drátů než méně.

        0 0
        • Hroch Peťas  

          Pro ráfek 19mm plášť 29×2.00 např.Race KIng

          Pro ráfek 21mm plášť 29×2.25 Mitas scylla OK?

          0 0
          • Pán z Dubu  

            ETRTO doporučené šíře ráfku k šíři pneu

            0 0
            • team_daddy  

              Není ta tabulka až moc přísná? Race King 2,20 na 19mm vozím.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Taky jezdím víc než 3 roky na 19mm ráfku 2.25 pláště (bezduše Mitas a teď Vittoria). Kolo jsem už s takovou kombinací koupil a vyhovuje mi to. Asi tato kombinace není úplně optimální podle tabulek, ale měnit je zbytečně nehodlám. Až po zničení dám širší, pak možná zjistím, že jsem celou dobu jezdil na špatné kombinaci.

                0 0
                • Hroch Peťas  

                  Měl jsi Mitasky textra? Nějaký problém jako bezduše?

                  Jezdím je s duší už druhou sadu a nemám žádné problémy, lepil jsem snad jednou. Až budu dávat nové chtěl bych je jako bezduše.

                  Díky

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Jezdím jaro – podzim jen Scylla a jen jako bezduše, ale musí být právě ty Textra. Bez Textry jako nový slzely přes boky. Ale taky jen do utěsnění (pár dní), pak už ok.

                    Ohledně šířky ráfku, mám ale jen do 80 kg a předek kolem 25 PSI a vzadu asi 30. Což tu někdo považuje za moc, mně to vyhovuje, dřív jsem jezdíval 30, 35 a trochu jsem snížil tlak. Níž už mi to přijde divný (pocit želé pod zadkem), ale za to možná může ta šířka ráfku.

                    0 0
              • maajkee  

                Není. 19mm je dnes prostě retro šířka na takový plášť.

                0 0
                • orm  

                  Sorry, ale to je blbost. 19mm vnitrni sirka se vozila roky i s plasti 2.25" a nebyl s tim zadny problem. Pritelkyne ma stale i19st s bezdusema na sve 26" a nijak ji to nelimituje. Ano, pro bezduse je lepsi sirsi rafek, ale s dusi je to jedno. Nehlede na to, ze tabulka pro bezny xc (54–57mm) plast doporucuje sirku 27 – 30.5mm a to ja nemam na zadnem kole a myslim, ze ani vetsina to nema.

                  0 0
                  • Pán z Dubu  

                    Pro oduševnělé pneu se dívej na tradiční crotchet ráfek – ať nevytváříš extrémy kombinací technických řešení, které pro sebe nevznikly. Široké pneu se na hubených ráfcích vozily a vozí hlavně proto, že pláště léta tloustly a šíře ráfků stagnovala. Pneu jsou spotřebák a ráfky se tak často neobměňují. A o tom to právě je – když je na pořadu dne obměna ráfků, je záhodno se podívat, co k čemu aktuálně pasuje. Doporučení unifikační autority s více než 50 letou historií je o trošičku víc než jízdní zkušenost někoho, kdo se při jízdě vyhýbá bočnímu přetížení pneu.

                    0 0
                    • orm  

                      To jsou zase kecy. 2.25" xc plaste jsem vozil uz nekdy pred 14 lety a urcite byly i predtim. Sirsi rafky se vozi v xc par let. Takze chces rici, ze tech 10 a vice let se jezdilo na naprosto nevyhovujicich rafkach? Jak to clovek mohl prezit. 27 – 30.5mm, dle te tabulky na XC sirku plaste je blbost, autorita neautorita. Sirsi rafky se zacly vozit kvuli bezdusim. Remerx stejne nema zadne bezdusove rafky v teto kategorii.

                      0 0
              • Cavendish  

                Však to není nic nenormálního. Vozí se to tak hromadu let. Až teď nastoupila masová hysterie ohledně šířky ráfků. A na silnici se to už rozmáhá taky :( …

                0 0
                • orm  

                  Na bezduse je to fajn, plast lepe drzi, ale pokud clovek vozi duse, zvlast, jak ty pises, na silnici, tak to nema cenu sirku rafku hrotit.

                  0 0
        • scalar  

          Pozink dráty pro jezdce přes metrák?

          0 0
          • Vilém  

            A jeste navic ctyri diry v nabe volny.

            0 0
            • banjoh  

              Máte pravdu. Sypu popel na svoji hlavu, detail jsem neřešil. Ale dle popisu u některých jejich kol, by snad nebyl problém to upravit. Je to zvláštní. Klidně kombinace Hurry, náboje XT a dráty stejně pozink.

              0 0
          • Youda  

            Zdravím, lze nějak rozeznat pozink od nerezu?

            0 0
            • Vilém  

              Cerny?

              0 0
              • Youda  

                Ano jsou černý, takže jsou pozink? Zkoušel jsem magnet a nemagnetují.

                0 0
                • Vilém  

                  Jestli nemagnetuji, nebo jen malo, tak je to nerez.

                  0 0
                  • Youda  

                    Díky, tak snad jo, v popisu tam má něco jiného ale celý ten eshop je nějaký divný

                    kolo

                    0 0
                    • Jery01  

                      Naboje XT a rafky Hurry jezdim tak pul sezony, vetsinou po Praze (Tocna, Divoka Sarka, Prokopak) a po uvodnim centrovani nemam zadny problem. Zvladaji i Rychlebky, 2× Klinovec, traily okolo Brna. Draty nerez 2.0, niple mosaz. S batohem mam do 85kg urcite, spis min. Pres leto ale kola davala denne Divokou Sarku (cervena od Dzbanu po U Mateje).

                      0 0
        • banjoh  

          Nebo toto

          https://www.cyklonemcik.cz/…iskove-force

          A volba stejná Hurry a nebo Magic

          0 0
    • makaltom  

      Ahoj,

      potřebuju pro neteř 5 let na kolo nové výplety.

      Nemám nějak důvěru v jednostěnné ráfky s pozink špicemi cena do 800 kaček za pár (KK, nebo přímo eshop remerx)

      Má cenu si připlatit za dvoustěnné např. Dragon Line a alu náboje Remerx? Problém je, že sice uvádí výrobu i v 20" jako na eshopu je nanabízí, je možnost jim napsat aby dodali celá zapletená kola? Cenu bych si představoval nějak mezi 1500 až 2000 Kč.

      Případně jiné nápady.

      0 0
      • oddie  

        Napsat jim můžeš, otázka je, co odpoví :)

        1500–2000 není úplná hitparáda, to je tak vzít normální náby a ráfky, oboje na 32 děr a vyplést to jen s 16…

        0 0
      • Pán z Dubu  

        Proč se bát pod 5leté dítě jednostěnných ráfků? 20“ ráfky jsou stočený ze stejných profilů jako větší průměry. Záplety budou pevnostně předimenzované. 20“ kola zaplítá i Jura http://jurabicykl.cz/?…

        0 0
        • makaltom  

          chápu, já jezdil jednostěnné ráfky i jako 26" a tak nějak to fungovalo. Jen mě mrzí, že na to dávají pozinkšpice a ty brzy zašednou a moc nevydrží.

          Jura to má pěkné, ale mimo rozpočet.

          oddie – já jen, že to vyrábí, ale na eshopu nevedou. Ty ráfky jdou jako 20" koupit v jiných obchodech. Nakonec asi skončím na klasických hotových výpletech Force náboj, špice pozink a jednostěnný ráfek. Ono to ty 3 nebo 4 děti vydrží.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.