kterou ,) teasi 3 nebo edge touring pro
kterou ,) teasi 3 nebo edge touring pro
https://www.cykloadam.cz/one-3-navigace nebo https://www.cykloadam.cz/…-touring-pro diky za Vas nazor
Teasi ma zoufaly mapy. Nejsou v nich zobrazene cyklotrasy ani turisticke znacky. Respektive jsou ale bez barev a cisel, jen jako cary. Umi routovat mimo silnice, ale kdyz nevidim kudy me to zene je to k nicemu. Je to jako jezdit podle slepe mapy. Pouzitelne to je v pripade ze si treba na mapach.cz vytvoris trasu a pak ji naimportujes. Planovat trasu jen v teasi je fakt nouzovka. Jinak pak uz vede krasne, upozornuje na odbocky, pipa a tak. Ztratit se s tim neda. I baterka ma slusnou vydrz. Standardni drzak moc nedrzi, pocitej s investici do toho lepsiho. Ty ostatni navigace vyzkousene nemam, jen garmina do auta s topo czech.
a nejdou tam dát jine mapy?
.
Teasi 3 + Smartmaps
nebo muzete doporucit i jinou.dekuji
Garmin eTrex 20 nebo 30
velka výhoda ze je na baterky,ktere se daji koupit temer vsude
Já používám Holux 132 (nebude pro každého), záleží na co to chceš pokud chceš jezdit podle mapy a případně se nechat navigovat po neznačených trasách tak rozhodně Smartmaps a pokud vím tak to žádný Garmin neumí. Pokud ti o mapy zas tak moc nejde tak klidně Garmin.
Topo Pro mapa do Garmina je 1:10.000 a umí autorouting po neznačených cestách.
jako uživatel holuxu nevím, komu bych ho doporučil. Rychlost přístroje, rozlišení obrazovky a ovládání je fakt tragický. Dneska bych si Holuxe nekoupil. To už Teasi nabízí víc a smartmaps do toho jdou nahrát..
A mají už nějak vyřešenej ten voprcajtung s tím vyndáváním karty se SmartMaps při zapínání nebo vypínání nebo co to bylo za problém?
Jinak já mám Holuxe 132 taky, a rychlost sice není nejvyšší, ale imho to není žádná tragédie, jak ty píšeš. Rozlišení a ovládání je dle mýho názoru OK. Kdyby bylo rozlišení větší, tak už by ty mapy byly blbě čitelný – moc mrňavý nápisy (kterých je v bitmapových mapách SmartMaps dost, narozdíl od map v Teasi, kde není naopak snad vůbec nic, takže pro orientaci v krajině úplně na prd). A ovládání je imho taky OK – je třeba vyzkoušet a za chvíli je to pod kůžou.
A ještě mě napadá k systému navigace Teasi: je fakt dobrej, člověk nahraje do navigace GPX a na displeji pak před sebou vidí stopu a navigace mu před odbočkama pípá a zvyšuje jas displeje, takže ztratit se je fakt skoro nemožný. Navíc v dolní části displeje zobrazuje výškovej profil celé trasy, takže člověk vidí, co ho čeká a nemine, a jestli třeba není lepší se pod tím šíleným kopcem, co teď bude, někde voběsit na haluzi, než se drápat nahoru. Ale je třeba se zamyslet jak velký procento jízd probíhá podle předem připravených tras v mapy.cz nebo kdekoliv jinde. Kdo jezdí téměř výhradně tímto způsobem, tak OK, Teasi je asi to nej. Sám ale třeba podle předpřipravených tras jezdím tak třetinu všech jízd, možná i míň, a poslední dobou se rozhoduju operativně až při jízdě v terénu, kudy dál. A v takovým případě je Teasi v podstatě na houby, protože v těch OSM mapách nic není a člověk skoro neví kde je (viz foto).
A pokud si člověk teda řekne "OK, tak si do nejlepšího hardwaru (Teasi) koupím nejlepší mapy (SmartMaps), tak už si pak ale nezanaviguje podle Teasi systému se vším, co to umí, ale úplně stejně, jako na Holuxu, akorát to bude rychlejší, což je plus, a mrňavější (kvůlivá jemnějšímu displeji), což je imho mínus.
Stávající user interface SmartMaps je tak trochu pro nerdy – umí to kde co, vyhledávat a navigovat na mraky cílů v obsáhlé databázi – turisticky zajímavý objekty, který se navíc dají i filtrovat dle nejrůznějších kritérií atd., ale je třeba se v tom zorientovat. Pak je to boží.
ja to většinou nepoužívám k projetí předem připravený trasy, ale spíš jako takovou mapu, kde se dá občas uhnout na cesty co neznám. Jenže kolikrát k orientaci stejně vytahnu mobil a offline verzi mapy.cz. Bez toho je holux nepoužitelnej, moc si nedovedu představit, orientovat se někde kde to neznám jen s ním. Chvíli jsem uvažoval o nějakým mobilu, ale zase tady dost vede výdrž baterky (da cely den při zapnutém podsvícení) a další drobný výhody jako tracklog (což mobil umí, ale nedá to opět baterka)
Vidíš, a já si to jenom s Holuxem zase dovedu představit úplně bez problému. Jasně, telefon je větší a mnohem rychlejší, ale zas furt zastavovat (s Holuxem su kolikrát schopnej se zorientovat i za jízdy), sundávat batoh, hledat telefon a čekat na GPS fix… to se mi nechce. Na toto je Holux právě kvůli přehledným a mapám super. Přiblížím nebo vzdálím a hned vím kde su.
tak kdyby to dala baterka v telefonu, vozím ho v drzaku na riditkach
Na bajku? To bych se bál, že to někde ukopnu nebo zničím při pádu apod. A to nemám nijak drahej telefon… Na nějakým citibajku nebo silničce možná, ale MTB bych asi neriskoval.
Taky jsem jeden takovej minimalistickej držák měl možnost vyzkoušet, a vlastně ho tu v šuflíku asi furt někde mám… Jako fungovalo to, telefon z řídítek neupadl, ten komfort, když se člověk dívá na fullHD 5" obrazovku, ale…
dělají se i telefony, co něco vydrží..
Mám dotaz. Jak reaguje,když máš naplánovanou trasu a někde se rozhodneš jet jinudy. Např. podle ní do leva přez kopec,ale ty se rozhodneš do prava kopec objet. Vrací tě pořád na zpět,nebo přepočítá a navede na původní naplánovanou trasu jinudy ? Dík
Teasi nebo Holux? Teasi přepočítá..
Teasi. Díky
Pokud jí chceš pro MTB, tak za mě Teasi One 3 + http://teasi.cz/…igace-teasi/
Když jsem jel na jaře nouzově podle GARMIN TOPO CZECH PRO 2015 na Oregonu 300, tak to byla zoufalost a už bych se k ní nechtěl nikdy vracet..
PS – já osobně si trasy tvořím dopředu v mapy.cz a pak jedu už podle ní, takže mě defacto nějaký čísla cyklostezek a turistické trasy nezajímají…
(Můj názor, nikomu ho necpu :)
uz sem temer rozhodnuty jit do teasi3,ted si trasuju na mapach cz,a jedu pres batuzek off line,skoda ze neni na tuzkovky,snad ta baterie pujde menit.
No vypadá to že samotná baterie je vestavěná, ale mají k tomu power-banku která jde dát pod ní. A těch můžeš mít více… případně to pojede i z jakékoliv jiné předpokládám.
ta je vestavena bohuzel temer u vsech,jen par garminu je na tuzkovky ,(
tak ještě je tady ten Holux s BL-5C, jinak tužkovky bych teda nechtěl…
kasli na tuzkovky, to uz je fakt minulost, s Teasy 2 jsem v pripade nutnosti jezdil s pripojenou powerbankou (kdyz jsem zapomnel nabit pres noc), ale na jeden den ta vnitrni baterka obvykle vystacila.
ale koupis je vsude
otázka zní, zda se vyplatí při koupi cyklonavigce akcentovat „benefit“ výměnných baterek místo super systému navigování, který Teasi nabízí…
Jezdím s navigací řadu let, ale zjistil jsem, že navigace v pojetí veď mě z bodu A do bodu B a to buď po silnicích bez 1. třídy a dálnic, nebo terénem pro horské kolo, je na kole celkem k ničemu. Za ty léta jsem to potřeboval asi tak dvakrát. Osobně a všichni kamarádi na kole používáme navigaci jinak, trasu si připravujeme mimo v editoru na počítači, např. mapy.cz atd. Takže to asi tak k „super systému navigování“. Můj názor je, že zrovna tohle na kole není moc potřeba.
Osobně si trasy taky připravuju v GE, ale několikrát sem použil navigaci a bylo to super. Jsou to situace když člověk někam dojede a chce se vrátit ⇒ zapne navigačku a frčí, nebo začne pršet či cokoliv, potřebuje najít bankomat, potraviny atd. a na to je to super. Navíc mě celkem baví kudy tě smart-maps všude protáhne a jak před pár týdny aktualizovaly navigaci i na neznačené lesní cesty tak je to prostě paráda.
Na to co píšeš je výborný mobil např. s Open Street Maps a Locusem. Proto pořád v baťohu vozím silikonový držák mobilu na řídítka, právě pro tyhle případy. Ale každému vyhovuje něco jiného, to je jasné.
Na co vozit GPS a ještě mobil když to můžeš mít v GPS (snad jen je výhoda ve větším rozlišení a LCD). Jinak jasné pokud nepotřebuješ mapu neustále před očima a jezdíš normální věci tak se dá zastavovat a vyndávat mobil nebo i jiné alternativy (držáky atd). Ale pak zase nemáš tachák… atd.. GPS je univerzální věc.
No vidis, a ja to treba vidim presne naopak :-) S telefonem stejne, kvuli pripadnemu privolani pomoci, jezdim a kdyz tam muzu mit i navigaci tak proc porizovat za „drahy“ peniz specialni navigaci. Kdyz k telefonu dokoupim tachometr s funkci „mirror“, tak mam vystarano rozhodne levneji nez se specializovanou navigaci…
Ahoj, co presne dela funkce mirror a ktere tachace to maji?
Je to takovy „bezdratovy display“ mobilniho telefonu ktery je v kapse a obstarava veskere mereni.
Ja se divam po Cateye, umi to cela jejich rada Smart (3 modely dle velikosti a funkci).
Diky, ja jsem čekal kdy někdo s něčím podobným přijde, bohužel podle toho linku a fotek to na mě nepůsobí dojmem navigace,(ale možná základní nemapové povely to umí, nevím).
Ačkoli nápad je to dobrý, zpracování Cateye nedotáhlo. „Smart Navigation“ je vzdálenost a směr po přímce k cíli/startu. Nic víc. Navíc ta šipečka je pekelně malinká.
Koncept počítač je v aplikaci v telefonu a zařízení na řidítkách je jen zobrazování je fajn, ale zatím v podání Cateye jde jen o pár veličin :-(
Navic je otazka co aplikace v telefonu udela s baterkou…
ty jsi mě nepochopil – já to myslel ve smyslu :
Jinak to samé samozřejmě umí i při zadání cílového bodu a zadání preferencí volby cest (pro MTB např. maximum nezpevněných – žádné silnice – cyklostezky minimálně. Zkoušel jsem i tohle a musím říct, že občas jsem byl velmi mile překvapen, kudy mě protáhla… (a samozřejmě občas to může být i nepříjmně – když cesta už dávno neexistuje, ale to se může stát i při plánování via mapy.cz)
Opět říkám – vlastní zkušenosti, někdo může mít jiné, absolutní pravda neexistuje :-)
Jinak Teasi tady má samostatné vlákno – http://www.bike-forum.cz/…e-teasi.html
Tak to je jiná, pokud umí Teasi navigaci po předem připravené trase a upozorňuje tě na křižovatkách, tak to klobouk dolů, s tímhle si Garmin neporadí. Na ty zlomy v předem připravené trase by potřeboval course pointy a ty mu tam mapy.cz nedodají. Pokud na Garminu pustím navigaci po připravené trase, tak sice upozorňuje na zlomy, ale tak nějak náhodně, jak se mu to líbí a zcela nesystematicky. Co umí tak to je zpětné navedení na trasu, když z ní sjedu. To pak mě vede zpět na trasu po routovatelných cestách a záleží na mapě, po čem umí routovat.
jj, tohle právě umí i bez course pointu.. Vracení na trasu umí taky – prostě chvíli se tě snaží vracet a když vidí, že na ní kašleš, tak se zamyslí (přepočítá :-) a pak ti modrou lajnou nabídne nejkratší cestu zpátky.. (routovat umí po všem, ale to už je dnes standart)
Pochybuju, že to co píšeš v první větě umí. holux a garmin ( a i teasi kterou jsem měl jen chvíli půjčenou) nsvigovali pouze pokud trasu sami vypočítali. Pokud ji tam na hraješ tak je slepě vedou kurzor po trase.
tak nepochybuj, vážně to umí :-)
po nahrání gpx trasy to routuje tak, ze to upozorní předem na křižovatky (mimo silnici, v lese po značených a ne značených cestách)?
ano, přesně tak..
Jestli nevěříš, tak se stav příští rok u nás na www.javornickeokruhy.cz, kde si navigaci (Teasi One2/Pro) můžeš půjčit a sám jí vyzkoušet na našich „kančích“ stezkách.. :-)
ta 3 funguje stejne?
úplně. Jen má ještě větší baterku, bluetooth a podstatně hlasitější pípák, takže akustické upozornění na změny směru jsou v terénu i líp slyšet, než u One2/Pro..
Potvrzuju, měl jsem na test obě navigace, a fakt to umí. V tomto je Teasi super.
tak to je v tom případě super
To zvládá i moje MIO.
jo, to ano.. Který máš? Cyclo 200??
505
čili 7900,– a výše vs. 4690,– za One3 .. ale to je detail, zase má víc funkcí, o tom žádná..
btw: těch 12hodin výdrž je real?
Cenově asi jinde,já to bral za 5900 v akci na jaře. S výdrží nemůžu sloužit,nemám tak dlouhé vycházky abych to otestoval,ale dvě 4–5hodinové vyjížďky to dá a baterie není vycucaná. Jen na to pořád nekoukám,nechám se navigovat při odbočkách,jinak to mám zamknuté/zhaslé což asi dost ovlivňuje výdrž.
Odešel nám Garmin 810 (třetí reklamace a dále jsem řekl, že již nechci být pokusnou osobou) Chtěl jsem si půjčit na chvíli od kolegy 820. Má jí od léta – při reklamaci vyměněna, na update fw nadává a jeho doporučení zní – NE. Tak se ptám co si mám pořídit? Sháním něco co má mapovou navigaci, většinou jezdím podle připravených gpx z mapy.cz nebo od někoho. Jezdit podle čáry (gpx) znám – mam hodinky suunto proto hledám mapovou navigaci Segmenty, virtuálního kolegu apod číčoviny nepotřebuji. Reálná výdrž alespoň 10hod. Option čidla kadence, rychlost, HR nejlépe ANT+. Ačkoliv mam k Suunto výhrady tak za ty 3–4 roky hodinky stále spolehlivě fungují Štve mě, nemožnost dostat se k záznamu a nahrát cokoliv jinak než přes suunto cloudovou aplikaci. .
Na to co chceš by odpovídal Garmin 820 Explore. Poslední verze sw 5.20 dala do pořádku dotykové ovládání, tak pokud nenarazíš na vadný kus, tak je to asi nejlepší, co může být na ježdění po čáře a přitom tam mít i mapu, podle které se dá i navigovat. Navigaci používám dost často, když například připravená trasa začíná někde jinde, než je můj start, tak se nechám navigovat na začátek připravené trasy. Dobře navigující OSM mapy jsou pro celou Evropu, překvapilo mě to třeba na Chrovatských ostrovech.
Teasi One3 (Extended)?
Svezu se s tímhle vláknem. Hledám něco malého bez map pro případ, že si trasu připravím dopředu. Něco ve stylu tečka, tady jsem a pak čára z GPX a šipka, kterým směrem se koukám. Viděl jsem takové hodinky, ale díky tenkém zápěstí mě tyhle věci na kole tlačí. Mohlo by to umět ještě ukládat log.
Dalším kritériem je co nejnižší cena.
Výdrž tak na ten den. Podsvícení asi není úplně třeba.
Měl sem Holux gpsort 260 a bylo víceměné to co hledáš na bazaru najdeš možná kolem 1000kč, případně se stále dělá Holux Gpsport 245 za 1500kč ale nevím jesli umí ještě tu čáru s šipkou. S tou 260 sem byl maximálně spokojen!
Kouknu. Díky.
budu prodavat Suunto Ambit 2R v bile barve vc. hrudniho pasu.. 100% funkcni, presel jsem na vyssi verzi.. tato nepodporuje bikepod na mereni kadence.. umi presne to co pises – na webu si vyrobis gpx trasu, importujes do hodinek a na hodinkach je potom tecka, kde jsi, cara kudy jet.. samozrejme umi zaznam GPS, vyhodnoceni zon tepu, nadmorskou vysku, export do stravy.. funkcu je asi miliarda :) zaruka leto 2017 (nevim presne, zarucni list mam nekde v mailu)..
tenke zapesti muze byt problem, ale da se poridit gumovy drzak na riditka.. takove velke gumove ucko, ktere se nacvakne na riditka a hodinky pripnou na to..
pouzivame pouze na kolo, ne na denni noseni.. ohledne ceny a dalsiho info petrlos@gmail.com :)
Poslal jsem ti mail.
Ahoj, asi by se mi hodila navigace na cestovani a tak se zkusim zeptat tady, jestli mi neconporadite. Nebavi me kazdou chvili vytahovat mobil a koukat na mapy. Jezdim spise v terenu a nekdy ty turisticky znacky jsou fakt za trest. Chtel bych se do dvou let zucastnit zavodu 1000 miles, takze by mela splnovat jejich podminky. Planuji vylety i za hranice do terenu i do mest. Jde mi o dobrou vydrz, nejaky vychytavky nepotrebuji, ale aktualni srdecni tep to umet muze :) (i kdyz na to mam hrudni pas a hodinky. Takze nemusi)
Vlez do nějakýho showroomu s elektronikou. POdívej se na Garminy – jak řadu Edge, tak outdoorove/turistické navigace.
Ja používal (i kvůli geocachingu) Oregon (model 550), teď jsem ho vyměnil za Dakotu 20. Výhoda je provoz na tužkovy baterky, výdrž kolem 8h na jednu sadu… pro mě důvod, proč mám to co mám.
A v nabídkách bazaru se daj sehnat při štěstí za rozumný prachy.
Co mě v poslední době zaujalo, byl poslední model Teasi … Ale tam se mi nelíbí ta baterka.
Ale tohle ti asi nikdo neporadí, co je lepší. Vláken na tohle téma je tu dost a každý doporučuje něco jinýho.
Teda nevím jak Dakota, ale mě eTrex 30 vydrží na tužkovky cca 15 – 17 hodin provozu. Mám teda Enelopy, ale i tak mi 8 hodin přijde sakra málo. Jinak jsem taky zvažoval o něčem novém, ale když nevím co víc od toho chtít. Ano rychlost, eTrex je prostě pomalý, ale zase to vyvažuje baterka a odolnost. I když teda už mám promačkané tlačítko zpět a case nemůžu sehnat, ale provizorní řešení mám, tak neřeším a jezdím :) Zatím jsem nenašel důvod přecházet na jinou navigaci.
Vypadla mi 1 :D
no právě, jsem si říkal :D
Jestli hledas kvalitu a spolehlivost tak se mrkni po tomhle
Nikdo ti relevantně neporadí, může tě tak maximálně nasměrovat. Srovnat a posoudit si to ale musíš sám. Hlavní okruhy k porovnání budou:
Zkusit si vytipovat pár značek (Garmin, Wahoo, Teasi, cojávímještě), jít se podívat do patřičných speciálek a nechat si předvést, popovídat si o vlastnostech s někým kdo o tom něco ví. Případně řešit rozdíly na fóru (ale to už potřebuješ konkrétní výrobky). Ideálně si pak přístroj na týden/víkend půjčit a otestovat v simulaci hlavního použití.
Jestli s tím chceš jezdit akce jako jsou míle tak potřebuješ aby to fungovalo na AA baterky. Garmin eTrex 30× je za slušnou cenu. Výdrž až 18h na pár AA. Nevýhodou je celkem malý displej a pro někodo i to že je nedotykový, což mě vůbec nevadí. Tepák k tomu připojíš.
Ja si myslel ze by powerbanka mohla postacit. Ten edge touring pro nevypada zle. Ja se drive dival po 520 resp. 820, ale to je zrejme zbytecne. Ten etrex jsem jen na rychlo projel a odradilo me to rozdeleni zapadni/vychodni evropa. Ale pokud to jde prhravat podle toho kam pojedu, tak by to nemuselo byt jako velke minus
Mapovych zdroju mas povicero. Bud TOPO mapy Garminu .. nebo treba Openstreetmap.
Ja na OSM presel a vyhovujou mi vic nez TOPO od Garminu.
a jak se dají dostat OSM do garminu, kdysi jsem to zkoumal a byl to porod, je to dnes už jinak ?
stahnes pripraveny mapsource\basecamp) installer nebo zip s .img :D
http://garmin.openstreetmap.cz/
ted jsem vic nez spokojen s https://openmtbmap.org/
paráda, díky :) když jsem to kdysi hledal tak to šlo nějak krkolomně a pak už jsem to neřešil :) Vyzkouším
Asi pro mě bude fakt snažší si někam zajít. Koukal jsem i na ten etrex touch kde by měla být celá evropa. Takže bych dal do užšího výběru asi Edge Touring Pro, eTrex Touch 35 a eTrex Touch 25. Ty baterky asi budou mít taky v něčem výhodu. Teď by mě konkrétně zajímalo, zda je možné nabíjecí AA nabíjet přes přístroj z powerbanky.
k té Teasi One3 :
Jezdil jsem s Garminem Oregonem a Holuxem a nebylo to ono. S Teasi se dá jet jako „po kolejích“. (chce vyzkoušet, ale oproti všem těm turistickým navigacím tohle vážně funguje)
Pokud to chceš do terénu a nechceš zastavovat a hledat kde jsi se ztratil z trasy, tak moje jednoznačná volba.
Podobné navigace dělá ještě MIO, ale to je už cenově o něco víc.
K cemu je dobry ze chyta Galilleo, je to presnejsi nez gps?
mělo by – fixuje (vidí) družice obou systémů, takže by to mělo být pro určení polohy přesnější.. Nehledě na to, že Galilleo má mít pro civilní sektor menší odchylku než GPS..
O Teasi taky uvažuju. Ale na odborníky mám dotaz. Nechá se Teasi spojit bezdrátově přes bluetooth např. s mobilem a pak do ní nakopírovat GPX soubor z mobilu?
(zatím) ne, BT lze použít pouze k propojení s tepákem/měřičem kadence-rychlosti.. Takže soft (.gpx, mapy, aktualizace) lze do ní cpát (zatím?) jen přes USB kábl.
Tohle umí např. Garmin Edge 520/820. GPX ale musí mít formu trasy na Garmin Connect
chlapi a jde to sprostě použít jako tachometr v případě, že v ten den nebudu chtít použít GPS ? že bych to totalně vymemil a neml GPS i tachometr ?
Jako tachometr to použít jde. Zobrazí ti to rychlost z GPS. Pokud chceš mít ale rychlost přesnější, musíš si dokoupit senzor rychlosti, kterej dáš na přední kolo stejně jako senzor z tachometru. Nevím jestli se musí dokoupit, nebo je v balení. Dál jestli tím nepoužitím GPS myslíš navigaci, tak ano, to použít jde. Pokud ale myslíš, že nechceš používat GPS signál, tak to se obávám, že nejde. Ale proč to nepoužít, když si potom ten GPX soubor můžeš hodit na Stravu, nebo Endomondo :)
jasně jasne s tim GPS mas pravdu myslel jsem to tak :)
jasně. Bu´d to rychlost a vzdálenost bere z GPS signálu nebo si dokoupíš BT snímač rychlosti a pak to měří přímo z kola jako klasickej tachometr.. A defacto (aspoň Teasi One3Ex) to umí to co, tacháč za x tisíc.. (např. Sigma Rox apod)
Tj. včetně statistik, možnosti si to ukládat do PC atd..
super dikes moc, a ukládá se to tam taky třeba jo ja kv tachometru ? jakože ročně třeba atd ? :) možná se blbe ptam ale nechi kupovat zajíce v pytli :)
kazdopadne snimac (zadny) neni soucasti baleni. zaroven si jeste dokup 4fix drzak, ten satvajici , ketery je v baleni, je tak trochu na nic.
„třeba jo ja kv tachometru ?“ – trochu nerozumim reci tvyho kmene .. :) Myslíš celkový kilometry? Jestli ano, tak ty to umí, včetně různých kol či činností … (kolo, pěší, loď, lyžování atd)
Kup cokoliv jinýho než Teasi, větší krám jsem si dlouho nepořídil.
vidis a spousta lidi si ji nemuze vynachvalit… Byla nestabilni (zamrzala) nebo co te na ni s.alo?
To by chtělo trochu rozvést – takovejhle výkřik je celkem nicneříkající. Já ji chvíli vozil, srovnával jsem to s Holuxem Funtrek, a nakonec zvítězil Holux. Některý fičury má Teasi velmi povedený, ale jako celek mi to nevyhovovalo.
Taky bych se přimlouval o nějaké podrobmosti.
Teasi byl jednou z možností, když jsem sháněl navigaci. Nakonec to vyhrál bazarový Garmin Oregon.
Ja bych zase rek, ze na Teasy je videt nadseni jeho tvurcu a je na dost dobry urovni. Samo je to treba videt v kontextu navigaci coz jsou obecne zarizeni ktery cloveka vetsinou serou… :)
Mám holux, což je v porovnání s Teasy ještě o další světelný roky pozadu. V dnešní době, kdy i nejlevnější mobil šlape líp jak tyhle navigace je ale směšný. Chtěl jsem Holux vyměnit za Teasi, po odzkoušení děkuju, nechci. Přijde mi, že v tomhle segmentu všichni dost žalostně zaspali dobu.
Mobil je svetelny roky vepredu v przneni GUI, co ja se v aute natrapil se Sygicem – aneb pomsta vychodnich bratru :) Neznam aplikaci na mobil, ktera by umoznovala alespon zlomek funkci Teasi a uz vubec ne se stejne prehlednym a intuitivnim GUI. Dalsi vec je, ze to proste pridelas na riditka a nechas to tam i kdyz chcije a okolo litaj blesky a ono to furt funguje a nemusis to davat do specialniho obalu a bat se o to… displej neustale zobrazuje a presto vydrzi dlouho… proste ma to svy vyhody…
Navigaci chci jen na to aby navigovala (což mi v mobilu v autě navigon vždycky plnil. Na kolo jsem chtěl lepší odolnost, holux (teasi) to splňuje, ale provedení GUI a rychlost je u obou tragicky. Výdrž baterky u Teasi bez baterypacku je srovnatelná s mobilem a jediná výhoda je držák na řiditka a odolnost.