Já čichal nějakou levou hned jak to tam celý zašpérovali a na*ral jsem se, když mě buzeruje policajt, že jedu po chodníku.
Já čichal nějakou levou hned jak to tam celý zašpérovali a na*ral jsem se, když mě buzeruje policajt, že jedu po chodníku.
Ono se tam stejně s příchodem teplého počasí dá jezdit jenom brzo ráno a nebo po setmění,když se člověk třeba zdrží u stánku s Koutským,jinak se to nedá.Stejně modřanská cyklostezka,radši jedu po silnici,než se tam prodírat davama a riskovat nějaký karambol.
taky tak…z centra až za tunel po silnici, na MTB pak u vodárny najedu na stezku, na silničce jedu až k zastávce Přístaviště po silnici a najíždím na stezku až tam…
Obráceně je to horší, ale když před tunelem najedu na silnici, jedu po ní až na Palačák…
V neděli odpoledne byli za tunelem blíž k Palačáku měšťáci a číhali na cyklisty,co tunel projížděli.Jel jsem už dlouho radši po silnici..
Jak to tam teď vůbec se stezkou je v tunelu? Z města je značená po kolejích, směrem do centra pořád vedle po stezce?
před tunelem je značka „konec stezky pro pěší a cyklisty“ a tabulka „cyklisto slez z kola“, ale nasměrování na silnici nikde není…to chce totiž tak trochu sebevražedné sklony…nejlepší je přejet někde za zastávkou tramvaje, jako naproti nemocnici…ale stejně je to o hubu
V úterý stáli policajti na nábřeží právě mezi vodárnou a Rolema, stezka byla naprosto plná bruslařů a chodců, jel jsem na silničce, navíc foukalo do zad, tak jsem to pálil po silnici přes 40 – a odchytli si mě. Nehádal jsem se, řekl jsem, že jsem si vědom, čeho jsem se dopustil, ale že se mi nechtělo riskovat jet po plné stezce. Tak to se mnou vyřešili domluvou, když jsem nadýchal čisto..
nechci delat chytrolina, ale pokud se nepletu tak je tam stezka pro chodce a cyklisty, nikoli stezka pro cyklisty. Zakon o silnicnim provozu, paragraf 57, odstavec 1 rika – Je-li zřízen jízdní pruh pro cyklisty, stezka pro cyklisty nebo je-li na křižovatce s řízeným provozem zřízen pruh pro cyklisty a vymezený prostor pro cyklisty, je cyklista povinen jich užít.
Tedy o kombinovane stezce nerika nic. Myslim ze tenhle argument aspon na 90% mestaku v pohode staci. Znacenim se to lisi, prikazova dopravni znacka C08a a C09a.
Tak.
Tak.
Tak.
Tak.
Souhlasím :)
Jenže je tu ještě vyhláška 30/2001 Sb., která ve svém § 10 odst. 1:
(1) Příkazové značky jsou:
cyklistům užít v daném směru takto označeného společného pruhu nebo stezky; chodci a cyklisté se nesmějí navzájem ohrozit; značka ukončuje platnost značek č. C 7a, č. C 8a a č. C 10a,
tak to je mrzute :-/
No vidíš to, jak si nás mystifikoval.
Tak.
No jo, jenže přímo v zákoně o pozemních komunikacích toto psáno není. Zajímal by mě výklad právníka. Tedy značka může přikazovat, ale není-li toto vyžadováno zákonem… ???
prinejmensim je sance u prumernyho mestaka to uhadat ;-)
A nebo tak.
Tak ne.
Pak nechápu, proč jsou u Vyšehradského tunelu na silnici namalované značky pro cyklisty :)
Protože tunelem vede jen stezka pro chodce – C 07a…
Nechci spouštět flame, ale jedu-li spořádaně po silnici, jak mám vědět, že někde za stromy je stezka pro chodce a cyklisty? (v protisměru za tramvajovým pásem, protisilnicí a stromy). A i kdybych to věděl, pak značkou C 9a (a jakoukoliv jinou) jsem povinen se řídit, pokud jedu po té komunikaci, kde ta značka je. Na silnici není, tedy se jí neřídím a řídím se značkami, které tam jsou. (Jiná by byla, kdyby tam byl zákaz vjezdu cyklistům – model Koloděje tuším). V Podolí jsem byl za mnoho let městskými a státními poliši zastaven celkem třikrát, vždy jsem uspěl s argumentací, že zákon mi ukládá použít povinně stezku pro cyklisty a pruh pro cyklisty, nikoli stezku pro chodce a cyklisty (tam mám možnost volby).
Zákon 361/2000 Sb. a vyhláška 30/2001 jsou tedy zřejmě v rozporu. Není zákon nadřazen vyhlášce?
A co pak značení např. v Podbabě, kde je na chodníku stezka pro chodce a cyklisty značená C9a a na silnici piktogramy s kolem?
Tak jeď po silnici a ne po chodníku… Je to tam napsaný i na značce před tím.
a protože je úzká a auto se nevejde vedle s bezpečným bočním odstupem, tak prostředkem pruhu ;-)
Ja v tom problem moc nevidim. Auta tam moc rychle taky nejezdi, a tu kratsi cast, kde je rantl a nejde predjizdet si pockaji. Navic o moc pomalejsi nez auta jsem tam nebyl.
7 vteřin, to ti na závodech vrátím :D.
Není problém, stejně tam auta brzdily víc mě, než opačně…
smer centrum je rano po silnici celkem o kejhak. Zpet to celkem jde. Nepochopils duvod prispevku. Sere me, ze me nekdo omezuje kvuli svymu zisku a ty debilci na Praze 2 to povoli a nenabidnou vhodnou alternativu.
Je to na týden, tak z toho zase nedělej kovbojku…
ale když kvůli tomu na silnici někdo umře, to nebude na týden, co?
A kdyby to bylo uzavřený o týden dřív, tak ten ze Štěchovický zůstal doma a žádný auto ho nezabilo… Takhle můžem teoretizovat donekonečna, svět se netočí kolem cyklistiky.
no…a to je dobře, nebo špatně? :-)
Ve finále to jednoho unaví, stejně jako by unavilo řidiče, kdyby si někdo na týden pronajal magistrálu u Muzea a každou sobotu by ji zavřel atd. Veletrh by mohl být klidně na jiných místech…
V tomhle jednoznačně vede pěší zóna na Andělu – pořád je něčím zastavěná – vánoční trhy, velikonoční trhy, farmářské trhy, jen tak trhy, indiáni, blikající autíčka, koně, fotbalový hřiště, mobilní radnice (!!!), smažky na schodech u Alberta, dotazníkové šetření 100× jinak…Radši to už obcházim jinou ulicí nebo po kolejích :)
mě by spíš sralo, že to pronajmou za pakatel… ať si tam někdo něco dělá, ale za tržní cenu, takhle někdo shrábnul protislužbu bokem…
To není jenom tam. Na Žižkově co bydlím,se dost často točí filmy,hlavně z války a radnice to filmařům pronajímá taky za hubičku.Zaberou si suše na pár dní Kostničák a pár ulic,berem to prostě jako daň za bydlení v Praze.
jenze tam muzes aspon predpokladat druhotnej ekonomickej prinos v tom ze nekde bydlej, potrebujou nejaky sluzby atd takze das lidem nejakou praci kolem. V pripade vystavy typu lode na vltave uz o necem takove dost pochybuju. Klidne to mohli udelat na naplavce a nechat 2 metry u zdi aby se tam dalo projet/projit. Jenze to by na zavreni potrebovali nasobne vic plotu.
Tržnice s člunama má taky druhotnej ekonomickej přínos, ne?
tys to špatně četl. je to akce pro širokou veřejnost a rodiny s dětmi. ty snad neuvažuješ o koupi nové jachty? :-)
na řece při cestě do práce zácpy nejsou…
Píšu si: z hostíku botičem na kajaku po proudu do vltavy a pak při pravém okraji až do kanclu na florenc, jen proti proudu si asi trošku máknu, ale neva, díky zlato :-*
„botičem na kajaku“ – esli tě nesežerou potkani :-)
Na Kostnicaku bydlim:-).
Nataceni uz jsem tu zazil nekolik,od reklamy na T-mobile az po Osklivku Katku a vetsinou mi to nevadi. Jednou se me jeden v cerny bunde snazil presvedcit o tom,ze jestli chci ke svymu domu,tak mam obejit cely blok:-D
na Vinohradech taky každou chvíli točí něco…je mi to fuk, nemám auto :-)
Odsun cyklistů i více toalet. 10 změn, které čekají pražskou náplavku
„My pouze uděláme to, že umažeme piktogramy cyklisty z těch pruhů, protože tato trasa svádí cyklisty, aby po ní jezdili.“ WTF? LOL!
Dotyčný radní pochází z Holandska. Lze tedy předpokládat, že zmáknutí cyklootázek má v malíčku :-)))
Dyť to je dobře, píšou že jí maj vést horem a to je daleko lepší řešení než slalom mezi kočárky a havětí tam dole.
Pokud by se havěť a kočárky přesunuly výhradně na náplavku a chodník nahoře by byl přeměněn na cyklostezku – OK, pokud pouze dojde k přesunu cyklistů mezi vystressované řidiče, šťastné, že se konečně vymotali ze zamrdaného centra, je to jednoznačně **********. A to mluvím jen o směru z města.
Tak to těžko projde, i kdyby byl chodník přeměněn na cyklostezku, stejně se po ní bude ploužit spousta chodců. Jsem radši pro stezku v silnici, zvlášť za tunelem směrem z centra se po tý cyklostezce na chodníku stejně pořádně jet nedá.
Sice jsem to nijak zvlášť nestudoval,ale od chvíle kdy se na zmíněné náplavce objevily ty dva pruhy s piktogramy,považoval jsem to za ofiko cyklopruh s tím,že zbytek náplavky je pro ostatní široký dost.Jenže ten hladký pruh se líbí káždému,protože se po tom chodí či tlačí kočárek(aspoň jednou stranou koleček)lépe než po kočičích hlavách.
Tak uvidíme co soudruzi vymyslí.Úplný zákaz vjezdu kol by asi dobrý nebyl.Jezdím tudy rád,protože je to takový fajn živý místo(lodě,pivo,baby atd).
Občas když dám jednu Černou Horu a vidím exoty řítící se jak smyslů zbavený,mám do budoucna o legálním provozu kol na náplavce pochyby.
ty dva pruhy jsou prý jen nějaká architektonická vymyšlenost (včetně piktogramů), nejsou ofiko určené pro kola…
To bych tedy netvrdila, v roce 2007 se náplavka rekonstruovala a pak se zjistilo, že to cyklistům na kostkách drncá, tak se tam kvůli nim daly ty drahý žulový pruhy.
„Ačkoliv po náplavce vede oficiální cyklotrasa, povrch tvoří obrovské žulové kostky, pro kola naprosto nevhodné. Při loňské rekonstrukci náplavek, která přišla na desítky milionů korun, na nich trvali památkáři a na cyklisty se zapomnělo. O předláždění jednoho pásu hladkou dlažbou se památkáři s primátorovými poradci pro cyklistiku dohodli už loni v zimě, zatím se ale nic viditelného neděje. „Jsme ve fázi výběrového řízení. Celá akce přijde asi na třináct milionů korun.“
Prostě náplavku rekonstruovanou za desítky milionů znova rozvrtali kvůli položení pruhu pro kola za další desítky milionů, aby tam pak slavnostně mohli provoz kol zrušit.
Na každou šoustku spešl dopravní značení.To je fakt na palici.
prodávám jak jsem koupil (od MP)
btw tam nikde schválené dopravní značení, které by ty hladké pruhy označovalo jako stezku pro cyklisty není, ty piktogramy jsou prostě jen takové nezávazné obrázky :-)
Obrovské žulové kostky :-D
asi nejblíže je tomu toto
ale piktogram na náplavce neodpovídá přesně schválenému značení…
Stříkneme tam zvlašť kola,kočárky,hafany,důchodce,rybáře,koloběžky a já nevím co ještě a bude legrace:).
Co si pamatuju, tak se tam dopravní značení měnilo už xkrát. Teď je to pěší zóna, což znamená max. 20 km/h a možnost se pohybovat kdekoliv.
v souvislosti s tím by bylo potřeba zavést povinné vybavení každého mechanického zařízení pro pohyb certifikovaným zařízením pro měření okamžité rychlosti.
v souvislosti s tím by bylo potřeba pro jednotlivá tato zařízení zavést schválené a certifikované rozměry pneumatik/koleček
:-)
Přesně, hladký povrch se líbí každému a proto Praha (respektive hlavně památkáři) trvá všude na těch nepohodlných kostkách. Kdyby lidi chtěli chodit a jezdit po kostkách, tak ten hladký proužek je volný.
Snad jediný úspěch je ten, že na právě rekonstruované tramvajové trati ve Vodičkově a okolí změnili trochu projekt a nějaký hladký pruh tam nakonec dají (původně to chtěli nechat jako před rekonstrukcí – kostky jako kráva).
Líbí se mi, jak to řeší v Brně – jsou tam kostky, ale hladké. Vypadá to dobře a dá se po tom chodit :)
jo, jestli bude mezi kolejema ve vodickovce asfalt tak se konecne bude dat rozumne projet pres vaclavak, na skladace ty kostky co tam byly, byly skoro nejetelny
Budou tam i nadále kostky. A asfalt nemá v centru Prahy co pohledávat, dá se to řešit i jinak.
a jak?
podhustíš pláště a kostky tě nebudou tak trápit.
super rada, zejemna na ty velky rozlezly dlazky kde mezi nima jsou mezery ze tam uzsi plast skoro zapadne. Na biku to neni problem, ale 20" kola to fakt moc nedavaj. A zrovna ve Vodickovce myslim ze by asfalt mezi kolejema nicemu esteticky nevadil.
Existuje i jiný druh žulové dlažby, než je typ kostek „brzda pod vlak“. Asfalt nebo nejlacinější zámková dlažba v centru Prahy opravdu ne…
A to máš ověřené? Co vím, tak jiný typ kostek, než co tam teď je, památkáři MHMP neakceptují
edit: Ještě samozřejmě mozaiku, ale nevím teď přesně kam všude se může použít
A co je centrum města – Nové město Pražské? – Na Poříčí taky udělali asfalt a nikomu to nevadí… Jako zase s mírou…
To se jen tak projedete po hýždích a nevypadáte úplně vesele…
Dlažbu do centra historické Prahy???
Ses posral???
Jedině udusanou hlínu.
:-) asi tak…
Tak.
Hm, tak kulový. Do Vodičkovy dávají stejné žulové kostky, jako tam byly předtím – 3 cm od sebe, zasypané štěrkem, který se za chvíli vymele. No, uvidíme, co z toho nakonec bude. Možná to pak zase vykopou, nevím. Uvidíme. V Jindřišské je aspoň nový živičný povrch a koleje v gumách. Zvláštní, že na druhé straně Václaváku – ve Vodičkově – to nejde.
musíš se trefit do koleje a bude to OK:)
Když se v minulosti povedlo kostky vyměnit za něco lepšího, tak už s tím teď památkáři moc neudělají, ale tam kde jsou budou skoro vždy trvat na vrácení..
Cyklopruh v silnici se tam nevejde – viz Glum…
Souhlasím, že náplavka večer je skoro neprůjezdná a že srážky s chodci tam jsou asi časté. Předpokládám, že náplavku dole opatří cedulí Cyklisto veď kolo (na úseku tak 800 m od Výtoně po Mánesa). A to bez ohledu na denní a roční dobu (ráno tam kočárky ani pivaři nejsou, v zimě sněžnou pláň neruší dokonce ani huliči, co tam pohozeni zbyli od večera).
BTW: Huliči ani pivaři mi nevadí, vadí mi ale docela bordel, který po nich zůstává (nejvíc u Bajkazylu). Kolik z těch kelímků a rozbitých flašek končí ve Vltavě?
Varianta přesunutí stezky nahoru na nábřeží mi nepřipadá reálná: chodci a kočárky a psi a fretky tam budou stejně, navíc tam budou dvoje semafory a vsadím láhev whiskey, že přes semafory nezbudují přejezd pro cyklisty, ale přechod ideálně s obrubníky – stejně tak zúžený úsek na Výtoni vyřeší značkou Cyklisto veď kolo.
Ergo kladívko: návrat na silnici jako před 25 lety, jen s tím rozdílem, že dneska je silnější provoz a pruh pro auta je vymezen od tramvajového pásu obrubníkem, takže cyklistu tam auto nepředjede.
Já bych tam šoupnul tuhle značku, provoz bych nechal normálně na silici a umyl si nad tim ruce. Ale přiznávám že pro nezkušené cyklisty, rodiny s dětmi a jiné, kteří se jednou se sluncem v duši projet na Zbraslav tohle řešení ideální neni.
Souhlas! Zdánlivě defétistické řešení, ale levné a nedá se tím nic zkazit. Jde o to, aby mi 20 cm za zadním kolem netroubil nervózní řidič, který má dojem, že mám jet někde dole po cyklostezce na náplavce a na JEHO silnici nemám překážet. Ono to teda pomůže jen částečně, ty kolize se přesunou nahoru (auta x cyklisti), ostatně ve čtvrtek na Palackého nám. sražený cyklista, pár dní předtím na Staroměstské. Cyklisti budou předjíždět čekající kolony do města po chodníku a po tramvajovém pásu. I tak to bude pro commutery zdržení (od Vyšehradu k Mánesu je na silnici 6 semaforů, které se po náplavce daly podjet).
Souhlasím i s tím, že třeba s dětmi to nebude to pravé ořechové a cyklovýlet na Zbraslav bude pro leckoho začínat naložením kol na auto a přejezdem do Braníka.
Z pražských náplavek by do dvou let mohla zmizet cyklostezka. Do roka auta a toalety
„Není ideální, když nám tu lidé projíždějí vysokými rychlostmi na kolech a všichni ostatní jim musí uskakovat,“ říká Hagen. Rychlou, tranzitní dopravu tak chce přesunout nahoru na silnici.
tohle uz mi smysl dava
„Legalizace chodníku jako objížďky pro část náplavky zatím umožňuje zvolit si pro jízdu na kole svobodně hned ze tří způsobů, jak dostat drátem do oka.“ Hezký :-)
Takže hlavní problém je v dlažbě, po které se lidem nechce moc chodit a vyhovuje prakticky jen památkářům. A v podstatě se jen hledají způsoby, jak se tomuto konstatování oficiálně vyhnout :-D.
To je snad první dokument o cyklistickém řešení v Praze, který mi dává smysl. Trefně a přesně napsáno. Bohužel, když vidím veškeré snahy o cyklopruhy a jiná řešení provedená doteď, tak závěry zde uvedené budou realizovány někdy kolem roku 2050 :-(.
myslim ze klicove bude aby primator, který vzejde z podzimnich voleb, mel dostatecne velky koule na poreseni auto tranzitu (rozumej zakazu tranzitni dopravy) na smetanove nabrezi. kolem aut budou největší emoce :-).
no vzhledem k tomu, že tam sídlí několik státních/městských institucí, tak to nebude jen tak. A změny se dít měly v návaznosti na Blanku, která taky asi jen tak nebude :DDDD
myslim ze klicove bude aby primator, který vzejde z podzimnich voleb, mel dostatecne velky koule na poreseni auto tranzitu (rozumej zakazu tranzitni dopravy) na smetanove nabrezi. kolem aut budou největší emoce :-).
No je to děs, sem se z tý stránky proklikal až někam na cyklistesobe.cz a to je teda síla. Z diskuze (jedná se o povolení průjezdu jednosměrakma v protisměru) :
„Je něco víc než zápis? Třeba oddůvodnění, proč Španělská prošla a to ostatní ne?“
„Dopravní komise na P-2v čele s jejím předsedou Vondráškem je obecně proti cyklistům ve městě. Jednoznačně jim prostě vadí. Příklad jednosměrného Karlína uvádějí jako největší zvěrstvo. Cyklista je prostě ekoterorista. Takto výslovně mi to řekli.Španělská prošla protože nikdo ze členů tudy nejezdí a tak jim to nevadí.“
Co pro to dělá/bude dělat Čemba? Je mi jasné, že odpovědi se nedočkám, ale zeptat se musím.
Slyšel sem že si chtej najmout kvasnicku aby tam vykopal jeho patentovanej singl ale nevim jestli to neni fáma, protože kvasnička chce bejt starostou libverdy a na nějaký usmudlany kopání nebude mít čas ;-)
Mohl sis ušetřit ostrovtip a napsat že NIC.
Tos nebejval takovej suchar ;-)
nedelej ze sebe trolla, sam dobre vis, ze Cemba neresi dopravni cyklistiku ve mestech. Tohle resi, opet to moc dobre vis a tedy jen trollis, Automat.
Tak zrovna u automatu bych řek že dělá cyklistum velmi špatné jméno (i když cyklojízdy prej už teď pořádat nebude)
se bojej, že by zas dostali přes držku?
proč to nevim (asi prachy) ale mě teda cyklojízdy chybět nebudou.
Teď už vím, že čemba neřeši nic. Teda, řeší. Poskytuje poradenství stavbařům pumptracků :-)))
Pořídil si hospodu, ale chodili mu tam lidi…
moc tomu nerozumim kdyz se podivate na mapu je po naplavce vedena cyklotrasa A2 kde je na dvou zulou vydlazdenych pruzich symbol cyklisty… od doby kdy vznikla tato cyklotrasa uz par let uplynulo a provoz na naplavce se vyrazne zvýsil do ted stim nikdo nic nedelal a ted najednou to neni cyklotrasa???
to smrdi alibismem :((( napad vest cyklotrasu vrchem po chodniku nebo po silnici vitam co se odehrava ted na naplavce je bordel …
jestli se nepletu, tak značená cyklotrasa je i napříč Staromákem…v létě v poledne luxusní zážitek :-)
ok ale pak at netvrdi ze tam vlastne zadny trasovani pro cyklisty nevede
cyklotrasa ti ale nedává žádné právo přednosti atd…
to mi dava vyznacenej pruh co tam vybudovali ted se k nemu nehlasi
+1
nedává, přečti si zákon o provozu na pozemních komunikacích ;-)
Nahlaš to asfaltérovi Fillerovi z Automatu, že tam turisti vytváří dopravní stres ;-)
Tak značená cyklostezka je třeba i celá Ladronka a stejně je tam většina bruslařů.
ok at je tam treba karavana velbloudu, ale at nikdo z radnich netvrdi ,ze tam (naplavka) vlastne zadnej koridor pro cyklisty neni, kdyz ho predchozi radni vyclenili zulovym pasem a jeste tam nastrikali piktogramy cyklisty….pochopim ze jsou ty pasy plny ,kdyz tam je narvano ale kdyz je naplavka poloprazdna
a lidi se couraj po tom pasu tak to je jako kdyz chodci pujdou po silnici pac je chodnik moc hrbolatej,posranej od psu a uzkej :(
Von ten piktogram cyklisty nemá moc význam, spíš to je jako upozornění pro chodce že by tam mohli jezdit cyklisti. Rozhodně to nebude tak že tam máš přednost.
psal jsem to už výše
z hlediska zákona to má asi takový význam, jako kdyby si tam ty obrázky namalovaly děti…
v tom pripade nechapu proc tam nejaky pásy vubec budovali kdyz to neni vyhrazene prednostne pro cyklisty
tenkrát se myslím zrovna chystaly volby do zastupitelstva, jak už to tak chodí :)
Proto, aby to měli cyklisti pohodlnější. To ale neznamená, že jim ty pruhy patří.
Tak cyklobuzen, které si dost nevybíravým způsobem vynucovali projetí tím „svým“ pruhem jsem tam viděl dost a to i včetně najíždění do lidí.
Tohle je fakt, dal jsem si tam dvě piva a za tu dobu vyděl dost hero na kolech, který to poslali mezi lidi fakt strašně, nechápu, nevím, že nemůžou zpomalit a vklidu rychlostí chůze vykličkovat…
At ohle taky nechápu :-)
potřebuješ víc piv :-)
Spíš to vypadá, že jsem jich měl moc :-)
Pořídili si cyklostezku, ale jezdili jim po ní cyklisti ;)
Tohle je fakt, dal jsem si tam dvě piva a za tu dobu vyděl dost hero na kolech, který to poslali mezi lidi fakt strašně, nechápu, nevím, že nemůžou zpomalit a vklidu rychlostí chůze vykličkovat…
Jedu na trenál, padly by mi tepy kdybych kličkoval mezi těma sockama, co chodí pěšky.
To je fakt, v tomhle případě ani popel.
Jsem tu jediný, pro koho jsou špatní ti, co překážejí?
+1
minimalne 8 let jsem tudy jezdil, ted se nekdo rozhodne tam udelat nekolik hospod, ktere zabiraji prakticky celou sirku naplavky a rozhodne jsou v pravu.
na druhou stranu, já měl za to, že tam vede ofiko stezka.. Teď vím, že můžu legálně jet vrchem, což bývá v určitých hodinách rychlejší a pohodlnější..
jak kdy :) dnes rano jel typek na silnicce u vytone na silnici a dojel me az u narodniho divadla ja to bral po naplavce rano je tam klid a pohoda odpoledne je samo rychlejsi jet po silnici …ja si taky myslel, ze je tam ofiko stezka ,ale je kombinovana s chodci a ti ji ale nerespektuji :(
stezka tam právě žádná není..
tak co to je ?? oznaceni A2 to ma
A2 načí co? Kus čáry na mapě, bez opory v zákoně.. Oficiálně je to pěší zóna s dodatkem, povolující vjezd cyklistů. Žádná ze značek typu „Stezka pro chodce a cyklisty“ č. C 9a, č. C 7a, č. C 8a a č. C 10a tam není…
pokud vim je tam zluta znacka A2 a dale zluta smerovka tyhle znacky se pouzivaji pri znaceni cyklostezky a cyklotrasy ano je tam pesi zona ale s cyklotrasou stejne jako treba na namesti republiky
tomu, co pises veris, jo? :-)
ja uz neverim nicemu a proto verim
Pokud něco víš, tak víš prd. Už dobrý dva dny ti to tady píšou, a ty pořád meleš svou :-) Plho!
jestli myslíš značku IS21C, tak jde o značku informativní, v mnoha případech umisťovanou KČT :DD.. Příště zkus nastudovat vyhlášku, než psát dokola bláboly.
To znamená, že tam vede cyklotrasa – je to vlastně „turistická značka pro cyklisty“.
Pozor, neplést s cyklostezkou.
Máš v tom hokej.
Tak tak, náplavka byla jedno z mála míst, kde se dalo v klidu projet a vyhnout se na solidní kus slalomu mezi autama..v zimě to zas bude v klidu, začínám se ale bát, že tam opravdu někdo zakáže vjezd a do budoucna budem mít po žížalkách a bude se to muset kostit opět po silnici :(
http://pavelvrba.blog.idnes.cz/…-je-vic.html
diskusia je zase strasna, plna debilov, tych par cyklistov tam ma same minusky. napiste tam nieco, ak mate konto. ja uz nemam, dostal som ban uz davno :/
ked uz sme pri tom, tak aj toto je divny clanok:
http://cestovani.idnes.cz/…na-kolo.aspx?…
co je to vlastne za modu take velke stitky? ja som svoj na helme scott zlomil a vobec mi nechyba. aspon je prilba krajsia a kompaktnejsia.
stitky slouzi jako ksilt proti slunci pokud je stavitelny je to jeste lepsi
štítek je to první co jde z přilby dolů ,když kupuju novou. Jin ak tomu prvnímu článku: Zase sem se nasral hned po ránu.
Debily nemá smysl ani číst, natož jim tam něco psát. Ztráta času.
Existuje nejaka rozumna alternativa na druhe (Smichovske) strane trasa mezi Kampou a Barandovskym mostem?
Tim „rozumna“ myslim co nejmensi kontakt s auty a chodci pri (pokud mozno) dodrzovani dopravniho zakona. Diky.
Normálně po silnici, po Nádražní až na Zlíchov. Tak hrozný to tudy zase neni.
Na urovni lihovaru zacina stezka podel vody, na lihovar se da pres nadrazi od Knizeci, z Kampy na Andel me nic nenapada.
Tam u Lihovaru sice začíná stezka, ale dostat se na ni přes tu pekelnou křižovatku je dalko horší než to jet celý vedle tramvaje až k Baranďáku.
Od Loděnic na Lihovaru pokračovat dál po chodníku na Strakonický, před Golfem uhnout doprava na parkoviště a dál pod železničním mostem pokračovat po náplavkách. Janáčkovo nábřeží, u mostu Legií se to dá buď vzít rovně přes schody na Kampu, nebo vykličkovat bez schodů.
Jo na žiletku to trasa není :)
Druhá varianta je Nádražní-Anděl-Štefánikova-Újezd, ale je to nic moc kvůli provozu.
+1 A nebo třetí varianta kombinovaně, tj. z Kampy přejet k Mánesu, pak po (stále ještě povolený) náplavce a pak se zase přes Železniční most vrátit na levej břeh, kde už je kudy jet.
Teda já to celé jezdím přes Prokopák, Vidouli a Ladrónu atd., ale to není tak úplně přes Kampu.. :D
Ty naplavce se prave snazim vyhnout…
Dalsi moznost je prejet pres zeleznicni most a dale valit k barandaku.
železniční most obnáší slejzání a vynášení schodů, to se v tréninku nedá! :-)
Můžeš je dát bez slejzání :P
Tak nejak jsem na to koukal, jenom to tam neznam. Diky za tip.
to že se dá uhnout před golfem jsem nevěděl, díky za tip.
Jinak by mohli udělat cyklostezku od golfu k lihovaru po chodníku, ale to by museli dát do kopru ty hrozný betonový květináče z EU dotací. Aby člověk by nemusel po silnici mezi autama kde je 70km/h
X let se uvažuje o lávce mezi cípem Císařské louky a Golfem. Tím by Strakonická úplně odpadla a taky by to pomohlo s provozem druhému břehu vč. náplavky. Zatím to je ale sci-fi.
Tak už nám zase zabili císařpána Náplavku, paní Müllerová. Včera ráno tam pořadatelé ještě pouštěli, dneska už (naštěstí pozorováno z tramvaje) všichni museli po chodníku (kde je zároveň značka kombinovaný cyklostezky a chodníku) a opicajti stavěli a buzerovali. Může mi někdo říct, jak a proč můžou buzerovat, když je tam jednak ta značka povolující jízdu, jednak je tam náhradně vedená ta trasa, aby mohli páni jachtmani mít zase Náplavku v pronájmu na 10 dní za 1 Kč.. ?
Bych jel po silnici, stejně se pak musí na silnici kvůli vyšehradskému tunelu. Rozčilovat se nad tím už nechci.
Jenže pokud souběžně se silnicí vede něco jako cyklostezka, tak bych se klidně nedivil buzeraci za to, že jedeš po silnici a neužil jsi paralelně vedoucí cyklopseudochodníku… Prostě začarovanej kruh.
Těm košťatům bych nezastavil, i kdybych je měl třeba sejmout – měšťáci ani nemaj právo tě jen tak stavět, pokud nic neporušuješ a nemaj důvodný podezření ze spáchání bla bla bla…
V úterý u tunelu stáli státní policajti, asi 4. To mi hlava nebere už vůbec.
Taky slušný. Přitom ten samej den ráno se tam na mě vyřítil protijedoucí magor v plný rychlosti – potkat se tam dva takoví, tak je z toho slušnej crash… Přitom já tunelem jezdim krokem (jedu, abych byl co nejužší, ale přitom opravdu pomalu, když tam není vidět, že jo).
Není to přeci jen následek cyklojízdy a projev hejtování všech cyklistů, i těch, co s tim nemaj nic společnýho?
a kdyz jsem jel nekdy pred mesicem tunelem v tom cyklozanecenym pruhu tak za mnou prilit taxikar ze co doprdele delam na silnici kdyz vpravo mam cyklostezku a zastavil primo pred tim obrazkem cyklisty na silnici, jsem ho poslal do takovej organu a ukazalmu obrazek na silnici ze se chudak nezmohl ani na a a odjel, sem si pral byt Serza a vytahnout nejakou „trubkovitou zbran“ a jako drsnak ho zbavit opravneni ridit do konce jeho zivota
Taxikáře snad ani nemá cenu řešit. To je diagnoza, stejně jako řidič dodávky. Mezi nima taky abys někoho, kdo není úplnej ******* hledal lupou…
heh jo řidiči dodávek jsou kolikrát exoti. Na mně tam jeden zuřivě troubil když jsem jel směrem do centra asi 40km/h a řval že co zdržuju, musel mě na krev předjet a pak čuměl jak jelito když přistál 50m za tunelem na chvostu kolony a já kolem prosvištěl.
Obecně mi měštáci přijdou v centru toálně mimo, kromě těch hlídačů tunelu mě taky baví ty co hlídaj každé ráno most legií. Doufám že je to nepřestane bavit a někdo ho nešlohne.
a ty jseš taxikář nebo řidič dodávky?
myslim ze oboje a strida to :))))
A prudili ty co jeli a nevedli po chodníku nebo ty co jeli po silnici?
Podél Folimanky jsem jim zastavil 10cm za gatěma – napřed spustili co jezdím po chodníku… tak jsem je chvíli nechal a pak jsem jim sdělil že se po cyklostezce motaj jak nudle v bandě a nešlo je objet z leva ani z prava. Nečekal jsem až tasí a šlápli jsme do pedálů.
Na chodník, resp. cyklochodníku, kam navíc všechny navedou značky objížďky tý zabraný náplavky. Je to úplně totálně na hlavu…
nerozdávali tam ti policajti kondomy, nebo tak něco?
leda tak gumou mezi nohy :). Ale dneska ráno nějaký aktivisti či co rozdávali cyklistům jablka u tunelu a pak na kampě.
Boj proti Ruskému embargu? Poláci už to nestíhají žrát?
to neutším kdo zatím stál. U tunelu v protisměru zkoušeli za jízdy obdarovat cyklistu ve stylu profíků ale myslím že to nedopadlo :). Na kampě na mně halekali ať s nimi dám snídani a nabízeli to jablko, já radši jen poděkoval a neriskoval. Přeci jen to může být skrytá pomsta za nedávkou cyklošikanu auto-matu.
Tipuju to na borce z GT CLUB SLOVENSKO =)
https://www.facebook.com/…48990592927/?d=n
sice je to v Troji ale zaujalo ma s akym vyuzitim pocitaju pre cyklistov – navrhujem rozsirit aj na dalsie cyklostezky v Prahe :)
Tady je třeba se pozastavit nad reálným zpracováním situace na cyklostezkách. Tedy oba dva pruhy zablokované lidmi, kteří čumí do mobilu a nesledují situaci kolem sebe. Atmosféra je krásně dokreslena cyklistou, který evidentně na snahu jet na cyklostezce na kole rezignoval a raději kolo nese.
Bude to stezka pro chodce a cyklisty (modrá značka s chodci a kolem), kterou okamžitě zaberou pěšáci a následné konflikty se vyřeší značkou Cyklisto veď kolo.
Jo tak oni tu stezku zaberou pěšáci? :))
Vůbec to totiž není tak, že tam stezka už je, využívají ji pěšáci a běžci, a teď se tam naserou kolaři.
Kolaři se tam už nasrali. Jezdím tudy celkem pravidelně. Naposledy včera.
Nechápu tu mánii, neustále ***** asfalt na další a další místa.
Včera jsem objevil další místo s betonáři(asfaltéři budou asi následovat) u Rokytky na začátku Vysočanské asfaltové cyklostrády pod viaduktem na druhé straně zmíněného potoka.
https://mapy.cz/turisticka?…‚58.137%22N%2C%2014%C2%B031‘20.131%22E
Většina cyklistů jezdí horem po cyklostezce, podél vody minimum.
Neříkám, ze tam jezdí vsichni.
Je to stále pro velke množství cyklistu nezdolny terén.
Pak to bude nezdolne pro mne, a začnu jezdit vrchem podél silnice:).
Pozoruhodné. Tady je to naše a vy, kolaři, se nám sem neserte. Když je to naopak, tzn. cyklostezka, dokonce značená jako cyklostezka, tak se tam ihned v hojném počtu pohybují pěšáci všeho druhu, napadají cyklisty, že je ohrožují, píší stížnosti. Nakonec je cyklostezka přeznačená na smíšenou stezku a cyklista si občas už vůbec nevrzne, pěšáci zhusta neuhýbají.
Takhle to třeba dopadlo na stezce z Vysočan po bývalé vlečce do Hloubětína. Předpokládám, že totéž bude následovat na značené cyklostezce z Kolčavky podle Rokytky (krátký tunel). Pěšáci nemají žádný problém tuto stezku zabrat pro sebe.
Takže klídek, JakeFe, bereš to příliš konfrontačně. Ty, hawrdo, taky.
Mně vadí egoisti v řadách pěších i cyklistů. Co popisuješ, je samozřejmě špatně.
Ale tvrdit, že „pěšáci zaberou“ stezku, která je teď pro pěší, to je taky ukázka vrcholnýho egoismu.
Teď je tam pěšina, asfaltová stezka teprve bude. A netvrď pořád, že to tam patří pěším. Nepatří, nepatřilo, nebude patřit. Nicméně, až tam bude ta asfaltová cesta, tak ji pěší zaplaví. Se všemi důsledky.
A mimochodem, moje první reakce k projektu, na kterou jsi bojovně reagoval, byla nadsázka na počítačově vytvořeného cyklistu, který nese kolo. Čili na něco, co neexistuje. Zřejmě jsi potřeboval hejno debilních smajlíků, abys to pochopil.
Je to pěkná stezka podél vody, jeden z mála úseků na týhle straně, kde to není vyasfaltovaný a můžeš se tam v klidu projít, aniž bys musel koukat přes rameno po cyklistech.
Teď se to tam vyasfaltuje a naženou se tam kolisti tvýho typu, kterým to tam „pěšáci zabrali“ a překáží. Podle mě bys měl s ohleduplností začít u sebe.
Bojovná nesnášenlivost ti zabránila rozumně reagovat. A to s tou mojí ohleduplností je jenom třešínka na tvém zlostném dortíku.
Jen počkej, až to bude hotové. Bruslaři, občas se držící za ruce, maminy s kočárky, které nereagují na nic, a jejich pobíhající děti, pejskaři, koloběžkáři, pěší rodinky (ty asi hlavně o víkendu) apod., a, samozřejmě, ty ze všech nejhorší – kolisti mého typu.
A to vše proto, že 1,4 milionové město nemá ani souvislou stezku podle řeky a tam kde zrovna je, tam má max 3 metry širokej asfalt pro všechny jmenované i opomenuté.
Ty to očividně chápat nechceš… Mně neohleduplní chodci a bruslaři vadí úplně stejně jako neohleduplní cyklisti.
Nejvíc by pomohlo, kdyby ses přestal litovat.
Ano, doktore, jsem bezohledný cyklista, který se lituje. Musím na tom zapracovat. Fakt se lituji poté, co jsem uviděl studii budoucí stezky a málem mě povalil děsivý nával bezohlednosti.
Musím říci, že jsi dobrý, takhle brilantně diagnostikovat na dálku. No, kdo umí, ten umí. Když se ještě zbavíš té animozity, tak budeš bez chyby.
A všechno, co jsem napsal, myslím vážně.
„můžeš se tam v klidu projít, aniž bys musel koukat přes rameno po cyklistech“
„Mně neohleduplní chodci a bruslaři vadí úplně stejně jako neohleduplní cyklisti“
A? Pro me to je misto, kam chodim pesky i na kole, na tuhle cast stezky doslova koukam z okna…
Popíráš sám sebe a ještě to před sebou úspěšně skrýváš…
Obavam se, ze pouze nezvladas chapat psanej text.
Tam víc nevymyslíš, místy je to fakt úzký…
Tak hlavně dotace, o tom ten nápad je. Bez ohledu na různé potřeby už teď je tam lidi dost. Takže super záměr, akorát od stolu. Já bych tam kola zakázal, takhle to opravdu bude další kundodrom, tvz. Všichni budou nasr...... :)
Vrchem po chodniku (ve smeru do Troji) jezdim na kole a je to na houby. Dokonce jsem se tam uz vysekal, kdyz jsem koukal jak predjet skupinu pujcenych cyklistu pred sebou, misto abych se dival pod kolo, kde byl podelny schod. Dole podel reky zase beham a je to jediny prijemny kousek bez asfaltu, kdyz nepocitam kilak po karlinske cyklo. Kvuli omezenemu mistu tam asi zadne reseni nebude vyhovujici. Jak bylo ale zmineno, bude tam daleko vic kocarku, nyni se otaceji na konci Thomayerovych sadu, takhle pojedou dal.
Pri provozu, ktery uz ted je v Thom. sadech pri hezkem pocasi, bude nedelena cyklo (?) stejna jak prujezd kolem Zoo o vikendu. No nic, objednam brzdove spaliky a naplasti.
Smutná zpráva, další debilní asfalt podél řeky.
A místní rybáři budou taky řvát blahem.
v Karline je tiez zabrana a predpokladam ze tam vyleju vsade asfalt…
Asfalt super, aktuální spojení od napojení U Českých loděnic na Povltavskou k mostu Barikádníků stojí za prd. Cyklo infrastruktura v metropoli jako je Praha by měla být spojitá a celoročně použitelná.
Vec názoru, mě to takhle vyhovuje.
A jezdíš v každym počasí?
V podstatě ano.
V zimě mě to obzvláště baví, pokud tedy nejsem na běžkách.
Mě to teda nevyhovuje. Přijet do práce zasranej jak jetel není nic co by mi (a mému okolí) imponovalo…
Ale původně jsem měl dojem, že se jedná o mlatovou stezku na Rohaňáku. Tady bych asi taky radši viděl úpravu (rozšíření a přemístění lamp na druhou stranu silnice) chodníku nahoře…
presne kdyby radeji probehla uprava nahore.dole to byl takovej hezkej houpavej singl,pak ztoho udelali rovnou hlinenku a ted bude asfalt:(totalni hovno,nebezpecne pro vsechny.cyklostezka v Praze se nebezpecim rovna min 10m skokum a 5m skalam
První co jsem vlezl (když jsme ještě jezdil) do sprchy (cestou skoro nikoho nepotkám) a převleču se do čistého.
Tak to nejde vždycky. U nás je ve sklepě místo pro parkování cca 50 – 250 kol, ale v šatně je jen 50 skříněk. Kdo ji neukořistil, musí projít až do šatny na patře, kde už má skříňku každý a jsou tam taky sprchy, což se je buď přes recepci do výtahů, nebo dřevěné točité schodiště :D Ofiko v garážích nesmí nic zůstat, takže lidi to chodí normálně v tretrách klidně do čtvrtého patra :/
Tahle ale bude často kvůli velkému provozu chodců, běžců, inlajnistů, cyklistů a psů nepoužitelná.
A rybářů.
Kdo spěchá, tak to vezme horem, nevidím problém. Pokud teda někoho nenapadne zároveň zrušit tu stezku a cyklopruh nahoře, pak by to byl fakt *******…
Nevidím důvod proč by to mělo být horší než ty navazující úseky.
Hodím to sem, začíná se dělat napojeni A2 na odbočku na Točnou. Za mě super!
Tak teď ještě vedle toho udělat variantu ve formě trailu :-)
Najde se tam nějaký vhodný místo pro postavení gapu přes cyklostezku? Taková pražská verze kanadskýho train gapu :))
Tak to tam asi nebude problém. Stačí pozvat borce, co rozkopali celou Závist a Točnou