Michelin Pro4 Race vs. Continental GRAND PRIX 4000 S II
Poraďte to vzít zatím vidím jenom rozdíl v ceně. Pláště budou primárně na Fulcrum-Zero.
Jezdím převážně kopce a pak rychlé sjezdy…Continental vychvaluji jako dost, ale je to tak?
Michelin Pro4 Race vs. Continental GRAND PRIX 4000 S II
Poraďte to vzít zatím vidím jenom rozdíl v ceně. Pláště budou primárně na Fulcrum-Zero.
Jezdím převážně kopce a pak rychlé sjezdy…Continental vychvaluji jako dost, ale je to tak?
Se zelím nebo se šipkovou?
Stejný dotaz kvalitní gumy obě vyber si co se ti víc líbí
Na čem si jezdil do ted?
No mám tam Schwalbe Lugano, 700×25c,a ráfky Shimano RS11.
Jezdil jsem Michelin proII a malá životnost, vyskytli se podélné trhliny, následovala uznaná reklamace a na nových pneu stejný problém, skončili na zimákovi. Tuto sezonu mám druhé Contíky a spokojenost, za mokra drží lépe, lépe tlumí i ve 23C a životnost se jeví jako dostatečná, ale nepatřím mezi ty,co dojížděj až na plátno…
Pocitove jedou stejne, Conti mozna o vlas lip, Michelin se rychleji sjizdi a ke konci zivotnosti je hodne nachylnej na defekty. Zase je o ctvrtinu levnejsi…
Ani jeden neni spatnej, za me ale Conti. Ten plast nema slabinu, tak proc neco vymyslet. :)
Ma, relativne snadno se rizne z boku, obvykla pricina umrti. Taky nema takovy rychly zvuk a pocit, i kdyz podle vsech moznych testu na valivy odpor vychazi vyborne.
Už jsem tu fotku dnes vložil do jiného vlákna. Takhle vypadá 4000s po roce a kousek. Já už bych do nich nešel..
no to je údaj jako prase… co to jako je, po roce a kousek???
snad kolik jsi na tom najel, ne???!
Ten plášť je zpuchřelý, což je většinou stářím. Najeto má do 4tis.
já mám zkušenost s Pro3 a ten se konce druhé sezóny nikdy nedožil. 4000s mám teď už třetí sezónu a pořád nevypadají jako na tvojí fotce. Najeto cca 6500.
Já na ně slyšel jen chválu, tak jsem je pořídil, ale tohle se děje na předku i na zadku. Asi smůla na nějaké horší kusy..
Taky jsem to videl u dvou kamosu, me to nedelaji, asi zalezi kde parkujes kolo. IMHO to nicemu nevadi.
A to proc? Co je na fotce spatne?
Fotil jsem to telefonem,asi to není z fotky úplně patrné, ale na plášti jsou po celém obvodu trhlinky.
a ty vadi cemu?
tvdrnutí směsi a rozpad
Rozpad nevim, na kole mi jeden kus nevydrzi dyl jak dva roky, za tu dobu ho sjedu (a predpokladam, ze pokud si nekdo kupuje takovej plast, nebude ho sjizdet 8 let, ale treba se pletu :)) a tvrdnuti smesi jsem nejak nezaregistroval (obcas starej kus hodim na predni a na zadni nahodim novej, rozdilu si ale nevsimnu).
Ja tam taky naky trhlinky mam, vydrzi to ale bez problemu dlouho…na to nase jezdeni.
Starej na přední a novej dozadu, nenapsal jsi to naopak?
Taky to tak dojizdim kvuli vetsimu splosteni zadniho plaste.
Jak on nebo naopak?
Jak bagr.
Aha, plášť s ploškou bych si teda dopředu nedal už tuplem.
No problem.
Každý svého štěstí strojvůdce ;-)
Nenapsal, vzadu chytam 95% defektu, tim spis kdyz je plast uz castecne sjetej. Samozrejme jen na silnici :)
Tvl, ty s téma pláštěma musíš mít vždycky něco extra :-D
I tak bych si gumu, na které kvůli ojetí mám vzadu defekty, nedal dopředu, přední bych dal dozadu a na předek funglovku.
Na prednim proste defekty nemam, tak proc bych nedaval novej dozadu? Neni to bajk, sjetej mi na prednim sedi stejne dobre jako novej.
Vyhovuje mi to. :)
Protože rychlej defekt event. prasklej plášť je vpředu nebezpečnější a u ojetýho pláště je to riziko větší. A pokud je ten plášť třeba i trochu sjetej do plošky nedal bych si ho dopředu už vůbec, vpředu to při klopení bude mít větší vliv než vzadu.
Jasne mas pravdu, ale v praxi predni temer nepichnu (tuktuk). Asi by ses na to dival jinak, kdybys na zadnim vozil 90 kg stejne jako ja nebo Polka :) Treba jezdit plast az na platno jo pro me scifi, slo by to max na prednim a to menim driv (prave z duvodu ktery sam popisujes).
Pokud ty pláště vzadu sjíždíš rychle, tak bych ten zepředu šoupl dozadu třeba každej druhej, ale určitě bych si ten zezadu nedával dopředu, jak jsi psal na začátku.
Ja to tak udelal zatim jen jednou, nemel jsem doma, takze z obavy z moznyho defektu na zadku jsem je radsi zamenil. Kdyby byl novej po ruce, tak neni co resit.
jj, taky tak, na předek dávat jetější plášť bych se bál
na zadek dám přední a na přední nový
za mě Contíky a určitě zvol šířku 25 – lepší komfort a grip v zatáčkách při zachování stejné rychlosti.
jestli mas zera silne zvaz ust schwalbe pripadne hutchinson, imho neolutujes.
obnovím vlákno – neměřil někdo šíři pláště GP4000sII 23mm na ráfku Fulcrum Racing 3/1/0 nebo na campa zonda/eurus/shamal ? mělo by se jednat o stejný ráfek šíře 20,5mm.
Ve verzi 25mm má na ráfku fr3 26,7mm a vzadu je to už doost natěsno :) Kdyby ten 23 nebyl vyloženě 23, ale měl třeba 25, tak by to bylo fajn.
sII nevim, ale stary s mely ke 25 na FR3. 24.4mm, jsem to dosel zmerit. Ta 25 sII mam taky skoro 27.
Díky. Asi budu dozadu dávat tu 23. Ta 25 je takto v pohodě, ale nesmí ta guma moc „kopat“, jinak by už docházelo ke kontaktu. Nebo vyzkoušet jiné pláště, ale moc se mi od contíků nechce.
Dobře udělaný plášť by neměl kopat skoro vůbec. Kde to kupuješ, že ti to kope?
Jinak jsou lepší pláště než Conti, tomu věř ;)
Doporučím ti třeba Vittoria Open Corsa.
Mám to z koloshopu. Věřím ti, že jsou lepší, ale také věřím tomu, že rychleji zmizí ;) Zrovna tuto vittorku jsem chtěl brát, ale jak na BF, tak chlapi z party mi ji rozmluvili – odolnost vůči defektu nulová.
A docela na tom lpím, bo semtam se pavé sektorům nevyhnu. Nemáš třeba zkušenost s tufo calibra plus ?
Ty Vittorky jsem v okoli taky zazil a mely problem s defekty.
Calibry jsou hodne uzky, nominal nebo mene.
Nejsem na to odborníkem, ale nemůže to být příliš surovým terénem, nebo hmotností jezdce?
Kolega na nich dává většinu z osmnáctitisícového ročního nájezdu bez defektů, pokud vím. Ale má 57 kg.
Tak neměl jsem na nich jediný defekt, podle mě dobré pláště. Naopak Conti nic moc, spíš pocitově, nějak se mi zdálo, že to nejelo :)
Challenge kluci (teda kdyz se je podari 1) nazout a neni to moc tesne nebo moc volne, 2) nevystrelit nebo rozlepit patku:)… defekty pak nehrozi.
Letos melo byt neco podobnyho novyho, ted nevim od koho, jestli Vittorka nebo co, taky gumwall, mekka smes, vysoke TPI, ale neulozil jsem si to.
S challenge se mi teda drbkat nechce :D S těmi conti jsem max spokojený, jen ten zadek no… teď co tam mám gp sII 25mm, tak je to ok, ale předtím jsem tam měl ten samý v reflex verzi a ten už trochu víc kopal a už docházelo ke kontaktu. Ale zase měl za sebou 14 000 km, tak jestli to na něm nezanechalo nějakou stopu :)
člověk: ty contíky 25mm na kolech FR3 při 6,5–7 bar náhodou hučí krásně ;-) Hlavně, když se to včera při švihu rozjelo na tempo 50 km/h, to bylo jak kamion :-)
Kdyz tam mas tak malo mista, tak o Challenge nema cenu uvazovat, ty uzke zavodni vypadaj, ze maj ty problemy vetsi, asi v dusledku vyssich tlaku..
Zato zpátky 25 km/h v potu tváře, foukalo to slušně :)
opačným směrem nás chránila stojka, do které jsme jeli :o)