Maxxis Ranchero, Kenda Karma nebo neco jinyho?

74 nepřečtených
  • dieegoo

    Chci si koupit pláště, rozměr asi ±2", rád bych aby vydrželi dýl než 1000km… tak které?

    Anketa: Který pláště do 400/kus ?

    11x
    52%
    6x
    29%
    4x
    19%
    0 0
    • miťo  

      Karmy neeeee! Defekt na entou.

      0 0
    • hannawald  

      Kenda Karma vychazi dobre v testech – viz treba test ve Velu, tusim cislo 7–8/06. Ja do ni jdu (UST verze).

      0 0
    • Splinter  

      No Ranchero mám vzadu.. Sice už je sjetý (má zasebou 6500km), ale můžu doporučit.. Letošek na něm odjedu už celej…

      0 0
    • JMT  

      kup si racing ralphy evo

      0 0
    • -Alan-  

      Zkus Geax Arrojo. Je docela rychlej, vcelku mi vyhovuje. 1000 snese. Pokud chceš drapák, tak samo jiný, ale zdálo se mi, že podle těch co jsi psal chceš i rychle jet. Dopředu možná můžes zkusit jiný, ale i tam bych ho klidně dal.

      0 0
    • BikerM  

      Vozim Kendu Karmu v zadu jsem s ním velice spokojenej, ve předu mam Flyweight a je to taky bez problémů.Oba pláště mam dráty a oba se vejdou do 770,–Kč.

      0 0
      • Gorgov  

        nevedel sem ze se dela flyweight v dratu, podle me pekne kecas:)

        0 0
    • Sabbath  

      Ranchera jsem koupil nedavno (predek + zadek) a jsem spokojeny. Vedou dobre stopu, v terenu jsou rychle. Akorat v opravdu prudkych vyjezdech ve stoje si obcas prohrabnou a taky me prekvapil trochu vetsi valivy odpor na ceste, coz jsem pri pohledu na stredovy behoun necekal.

      0 0
      • mosquito  

        co ten valivy odpor? s cim to muzes srovnat .. mel sem na Ranchera zalusk od jara ale zas tohle by me stvalo zvlast kdyz bych to u takoveho plaste necekal skoro vubec

        0 0
        • Sabbath  

          Bude to asi taky smesi, pripada mi ze se vice „lepi“ na asfalt. Muj nazor ale nemusi byt az zas tak objektivni, pac jsem pred tim jezdil semislicky, ktere po asfaltu fakt ficely. Ale pokud budes jezdit prevazne teren je to super plast a kratsi presuny po asfaltu prezijes.

          0 0
          • Pekáček  

            To je divný, Ranchera mají najednou přes noc velký valivý odpor, no stačilo aby to o nich napsali ve Velu a je to. Ale v recenzi někdy předtím si je pochvalovali jak jedou rychle… Nevěřte nikomu a zkoušejte sami.

            0 0
            • Sabbath  

              Velo jsem nikdy nemel v ruce, takze fakt nevim co tam o nich psali. To ale nemeni nic na tom, ze jsme od nich na asfaltu cekal vic.

              0 0
            • bikaf  

              JJ… asi podle tlaku nebo co :o)

              0 0
    • sportovni_biker  

      A co tohle? 460 Kč, mají kevlarový patky…

      www.bikesport.cz/detail.php?…

      0 0
      • JJ  

        Dopredu vyborne, ale vzadu myslim nesplnuji podminku, aby vydrzely vic nez 1000km

        0 0
        • sportovni_biker  

          Já nevím, nikdy jsem je nejezdil, jenom jsem ukázal. Já teda, když jsem do 400 vybáral pláště, tak jsem kupoval Maxxis Ignitor 2.1, teď je mám na výlety.

          0 0
          • mosquito  

            ignitory mam tedka .. prvnich 10–15km strilely kdejaky kaminky , pak se to ojelo ale ten vzorek na silnici docela neprijemne poskakuje :( preckam s nima zimu – a pak zkusim aspon dozadu ten ranchero

            0 0
            • sportovni_biker  

              Jo jo, ignitory ty střílejí, jak kulomet. Mi udělaly taky pěknou prohlubeň na spodek rámu :-( , ale jsou to držáky, i když na silnici mizí před očima.

              0 0
              • Volf  

                To dělá i Calibos. Jinak jezdím Calibose + Krakena nebo pokud si potřebuju zklidnit absťák po silnici tak Wormdrive a nestěžuju si ani na jedny a u Maxxisu asi dlouho zůstanu.

                0 0
            • gobike  

              Presne tak, Ignitory hrozne vibrujou a sou silene hlucny. RR nejsou podle nich vubec slyset.

              0 0
      • -Alan-  

        Pokud jde o rychlost, zajímavější se jeví Speedkingy. www.bikesport.cz/detail.php?…

        0 0
    • Dag  

      Mam karmy a jsem s nima spokojeny. Mam na nich najeto asi 1000km. V terenu drzi dobre a na ceste maji mensi valivy odpor nez ranchera. Ja bych doporucil Karmy. Ranchera jsem mel pred Karmama a v terenu se citom jisteji na Karmach. Ranchera vice prokluzovali v prudsich vyjezdech a ustrelovali vice na mokru. Davam hlas Karmam

      0 0
    • chupas  

      pravda. ranchero bych dal jen do zadu. do predu bych spis bral karmy

      0 0
      • easyrider  

        Přítelkyně má karmy a co jsem je zkoušel tak jedou pěkně a ona si je taky chválí…a za ty prachy…

        0 0
        • jaski  

          ja tam cet ze tvoje pritelkyne ma kramy :D asi uz pudu spat :-D

          0 0
          • SoLaX  

            Ale ty taky jedou pekne.. :-P No nic, to sem zas prase takle na vecer, pudu taky radsi spat.. Snad sem nikoho moc nepohorsil.

            0 0
    • Ice-goofy  

      Ja jezdim ranchera a jsem s nima max spokojenej … takze ja se jich budu drzet co nejdele a pak je asi koupim zas.. predtim Bonragery nevim uz presne typ a samej defekt…

      0 0
    • Pekáček  

      Teď zkusím tento Bontrager, jsem zvědavej jak se osvědčí. Jinak Ranchero vydrží hodně, navíc je to balon a tak dobře tlumí. Připadá mi, že si na něm člověk může dovolit víc jak na Pythonech či Nanoraptorech. Kendy Karma jsem vozil a kvůli častým defektům jsem se jich zbavil.

      0 0
      • -Alan-  

        vypadají dobře, škoda, že u nás se nikde nedají sehnat, natož vidět. Zřejmě pofrčí. Ale stejně jsem se teď saturoval a musím sjezdit gumy. Když jsou lepší jen na závody a mezitím rubeny 56tpi tak to chvíli portvá, než se to stane. Ale stejně nakonec ještě mezitím něco zkusím, protože gumy jedou!

        0 0
        • Pekáček  

          Olomouc, Náměstí Hrdinů, prodejna v suterénu. Vcelku fajn obchůdek.

          0 0
          • -Alan-  

            No dyk píšu u nás ne. Jinak samo je to do Prahy a do Olomouce stejně daleko.

            0 0
        • Ice-goofy  

          Tady ve welsu je maji v kramku jakekoliv Bonragery.. dokonce si myslim, ze ty co jsou na tem obrazku jsem vozil , ale jak rikam ja samej defekt.. I kdyz zkusenosti prodejcu s nima jsou jen pozitivni ( az na me )

          0 0
          • Pekáček  

            Tak dnes došlo na tvá slova :o) V ne moc těžkým sjezdu jsem 2× prorazil (podruhé tak po 100 metrech), takže si myslím, že jsou to lehký a ne moc odolný pláště a la Kenda Karma. Ale frčí, to jo.

            0 0
            • filipes  

              prorazit takovyhle balon je vetsinou chyba jezdce :-)

              0 0
              • Ice-goofy  

                Hele me se stzal defekt s nima i na asfaltu (rana jak z dela) a pak teda kde jsem udelal tu chybu?

                0 0
              • Pekáček  

                No ale to neznáš mě, já jezdím opravdu z kopce dost vlažně. S Rancherama jsem tam jezdil i rychleji a pohoda.

                0 0
            • Ice-goofy  

              Vidis nejsem v tom sam komu se to stalo … jak rikam lehke jsou , ale ty defekty..

              0 0
              • Gorgov  

                sry, ale chcte to naučit se jezdit na kole nebo tam rvát 5 atmosfer a budes co se tyce procvaknuti v klidu

                0 0
                • Ice-goofy  

                  A nebo nejezdit to jsi potom tez v klidu , ze … ja mel problemy jen s Bonragerama po vymene plastu .. pohoda (asi jsem se mezitim naucil jezdit) ;)

                  0 0
            • Gorgov  

              Hele nedelej ze sebe vo.. Pokud procvaknes je to VZDY tvoje chyba, pokud nafouknu prakticky jakoukoli gumu na 0,5 atm. a prejedu s tim obrubnik, budu mit stejnou dusi jakou ma na obrazku…s tim tlakem samo prehanim

              0 0
              • Pekáček  

                Nedělám. Jel jsem tam dostkrát a nejrychleji když jsem zkoušel jak chodí vložená pružina do Marzocchi. Dnes to bylo fakt napohodu, jet se tam maraton, někdo mě sejme. Vždy ve sjezdech lidi brzdím, se na mě poptej těch co mě znaj, třeba Vlka. Jen dodám, že na plášti byla slouhá stopa jako bych najel na podlouhlý úzký kámen. To bych pochopil, ale ten druhý defekt teda ne. A to jsem kolo dost nafoukl. Pak už bez další rezervní duše jsem jel domů raději po asfaltu.

                0 0
              • vlk  

                Musím potvrdit Pekáčkovy slova. Pekáček jezdí z kopce zcela normálně, nějak moc nahraně to nedrtí a duše pumpuje také docela dost.

                Ono co sem si všiml tak dost záleží na konstrukci pláště. Některé mají jakoby pod běhounem něco jako výztuhu a některé jsou jako duše se špuntama.Jde o to že občas se stane , že se duše na ráfek trochu přitiskne třeba i malou silou a tam se pak stává, že u těch plášťů bez výztuhy to automaticky prorazí třeba i malinký kamínek, který působí zrovna na to určité místo i když na velmi malou lokální plochu. Zatímco u těch vyztužených by se ta síla od kamínku trochu rozložila. Myslím, že by to mohlo být tím.

                0 0
      • mosquito  

        btw k cemu je ten krouzek nebo gumka na pravy vnitrni noze vidle ?

        0 0
        • Pekáček  

          Ukazuje nejvyšší dosažený zdvih. A je to dobrý na měření charakteristiky vidlice.

          0 0
          • SoLaX  

            A to je nejaky specialni krouzek, nebo co se na to pouziva?

            0 0
            • náčelník  

              Prachobyčejná gumička.

              0 0
              • dieegoo  

                Gumičku tam bez rozebrání vidlice dost těžko navlíkneš. Jednoduše se dá použít plastový stahovací pásek.

                0 0
                • mosquito  

                  kdyz sundas kolo ;-) tak v tom problem nevidim .. ja chtel vedet jestli to neni nejaka moda ze jsem pozadu :-D

                  0 0
                  • SoLaX  

                    Ehm, sundani kola moc nepomuze – zapomnel si na podkovu (nebo ani nevim, jak se tomu odborne nadava)..

                    0 0
                  • dieegoo  

                    Stejně si myslím, že ten plastový stahovací pásek je lepší, určitě bude po nohách klouzat líp než gumička. Chvíli je možná zajímavý na to koukat, ale brzo mě přestalo bavit stahovat pásek dolů, tak jsem ho ucvak a je to, žiju i bez něj.

                    0 0
        • kafac  

          Hlavne je to kvuli zmereni SAGu…

          0 0
    • konfucius  

      Zdarec já jsem pro Ranchera, mám je v zdadu i v předu, koupil jsem je letos popré a supr! A valivej odpor dobrej, akrorát do prudších krpálů pokud stoupnu tak někdy ujedou ale jinak fakt supr pláště, ted mám na nich 700Km a jsou jen lehce vojetý takže výdrž budou mít myslím docela dobrou.

      0 0
    • marapara  

      Já bych ještě do výběru zařadil pokud jde o rychlé pláště WTB Nanoraptory, popř. WTB Mutanoraptory. Nanoraptory fičí na silnici velice dobrě, docela dost vydrží a moc jsem s něma nedefektil. Dají se použít i v docela náročném terénu, jen je nutno dbát pozornosti v bočním náklonu, protože nemají moc bočního vzorku. Mutanoraptory drží lépe v terénu než Nananoše, mají dobrý boční vzorek, tak jsou to fakt držáky. Ale mají kapku větší valivý odpor, než Nano. Taky se víc sjíždí. Mají celkem ostrý vzorek, ale malé čudlíky.

      0 0
    • Komi  

      Mám Ranchero v drátu na zadním. Je super, jen mi přijde, že mám teď nějak těžkou prdel … možná by pomohl kevlar (předtím tam byl kevlar DYNOMITE)

      0 0
    • easyrider  

      Po delším používání můžu potvrdit, že karmy jsou opravdu náchylnější k defektu.Můj kůň je teď Exiwolf- parádně drží, dobře jede, dobře brzdí, dobře tlumí… jen ta hmotnost… Nanoraptory jsou skvělý fičáky…ale jsou poměrně anorektický…

      0 0
      • Pekáček  

        S Karmama podobná zkušenost jako s tím Bontragerem. Nanoraptory v kevlaru jsou tlustčí jak drátový a ne o málo.

        0 0
      • Gorgov  

        a nechces jednoho toho exika? nechce se mi to zas davat na cyklobazar. Mam kevlar 2,1 za 500…

        0 0
    • vlk  

      No já si vždy na podzim pořídím continental traction pro dozadu(kevlar).Ony mají hodně vysoké špunty s výztuhami běhounu i špuntů a mají jiný materiál na bocích. Na podzim je pořizuji právě proto, že do bahna jsou skvělé ty vysoké špunty a když se sjedou na polovinu, tak na jaře na závody je to pak ta nejlepší pneumatika dozadu co znám.Minulá mi vydržela 2 roky a ještě z ní slick není.Akorát člověk nesmí mít tu smůlu, že potká na vyjížce nějakého závodníka co se k němu přidá(jako já včera) a nechá se uhnat do kopce s naraženým žebrem a camelem na zádech.Když jsou nové tak i přes výztuhy špuntů kladou docela odpor-je třeba je prostě trochu sjet.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.