• JirkA

    Ahoj, mám na novém kole tyto kotouče ve vel. 203. (Brzdy Sh XT, čtyřpístek). Pocitově brzdí o dost hůř než staré dvoupístkové SLX 180/160. Díval jsem se na kotouče a je mi dost zvláštní, že plocha kotoučů je taková, jakoby oblá. U všech kotoučů, co jsem kdy viděl, byla vždy absolutně plochá, díry v kotouči měly ostré hrany. Toto je jako když by je někdo nechal nachromovat. Destičky pak nedosedají celou plochou a špatně brzdí.. Viz foto. Nikdy jsem se s tím nesetkal. Viděl to už někdo? Díky za odpověď. Jirka

    0 2
    • plzakj  

      Tohle jsem mel na novych kotoucich z tyhle rady taky. Po par desitkach km se to sjelo a ted vypadaj normalne. Mozna to pomaha tizsimu chodu.

      0 0
    • Pepe72  

      Přijde mi to moc oblé. Tady mám jeden navíc.

      0 0
      • XNeo  

        Mám je na „turistických“ kolech a pro daný účel naprosto dostačující. Brdzí to normálně. Na enduro kolech mám galfery.

        0 0
      • Heinrici  

        Nejsou Made in Japan, ale China. Mam je taky. Po prvni jizde uz stribrne nebyly. ????

        0 0
      • Smazaný účet  

        Mám doma ty kotouče RT66 dva v zásobě, díval jsem se, nějaká nepatrná oblina na hranách (děr v kotouči) tam z jedné strany je (= zřejmě po střihání), ale jinak jsou rovné (přiložením k pravítku).

        0 0
      • JirkA  

        Jo, přesně tak to vypadá.

        0 0
    • Vilém  

      Kdyby to melo ostry hrany, tak si zas budes stezovat, ze to pri brzdeni vrni.

      Nech to poradne zajet a pak mudruj.

      3 0
      • JirkA  

        Ale jo, čekám, že se zajedou… Ale jak dal tu fotku i Pepe72, prostě tak oblé kotouče jsem ještě neměl a dobré to tedy není. Těch „ostrých“ jsem už měl dost a brzdily od začátku…

        0 0
        • Vilém  

          Osobne si myslim, ze ty oble hrany maji takovy raduius, aby tam po celou dobu zivotnosti kotouce byl najaky nabeh a tim omezi zvuky pri brzdeni.

          No uvidis casem.

          0 0
          • MatS  

            Starý SM-RT66 měly problém s vibracemi, tak zaoblili hrany, problem solved. Stejně ten kotouč není bůhví co.

            0 0
    • Heinrici  

      Tady je vidět rozdíl. Jak jsem psal výše, po první jízdě jsem myslel, že jsem je spálil, ale jen se to ojelo. Na brzdění to nemá vliv.

      0 0
      • Jan D.  

        Čína vs Japonsko. Jiná výrobní linka. Taky jsem si toho rozdílu všiml, ale brzdit mi to brzdí dobře (Cura 4, sintrované BBB).

        0 0
    • Kouba_2005  

      Je to proste jen levnej vylisek, brousenou plochu maj az vyssi rady.

      2 0
      • Vilém  

        To se trochu rozchazi s tou fotkou co je nad tvym prispevkem.

        Samotneho by me zajimalo, zda je to fake, nebo co vlastne.

        0 0
        • Kouba_2005  

          Ty tazatelovy mi prijdou spis jako SM-RT54 (vyseknutej kus plechu). Ty na fotce, kterou zminujes, mi zas jako brouseny prijdou. Je to zvlastni.

          0 0
          • Vilém  

            Ten japonskej mi prijde brousenej zcela jiste, ten cinskej nevim, tam ty stopy brouseni jsou jaksi nevyrazny

            1 0
          • JirkA  

            Ne ne, jsou to opravdu SM-RT66. Ale jak píšou pode mnou, už je nebrousí…

            0 0
        • scalar  

          RT64 a RT66 bývaly dřív broušené, teď už nejsou, odpovídá to té fotce výš a asi i přesunu výroby z Japonska do Číny.

          0 0
    • Smazaný účet  

      Ty moje jsou RT66 (mám je ještě v Shimano OEM obalu/krabici) a broušené nejsou.

      0 0
    • JakeF  

      Ty kotouče jsou fakt špatný… Já je měl na XC, kde ten nižší výkon zas tak nevadí, takže jsem na nich dal sezónu a zajetý jsem je měl pořádně. Stejně když jsem je pak vyměnil za XT, tak to brzdí o třídu líp.

      2 0
    • BSA  

      totéž na smrt54. při nejbližší příležitosti vyměním, je to jak houba a nezdá se, že by se to nějak zajelo.

      0 0
    • adouch  

      Ty původní japonské byly výpalky z plechu, proto byly obě strany broušené. Čínské dělají vyražením, tak je lícní strana oblá a brousí se jen rub. Taky jsem k nim měl nedůvěru, ale po zajetí se chovaly podobně. Zkoušeno spektrometrem, materiál obou je nerez na úrovni AISi 410, tj. cca 13% chromu

      8 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.