• dancing dog

    Ahoj, co tomu říkají zkušení odborníci? V posledním Pelotonu ho celkem chválili, až na brzdy… Jako nedrahá záležitost pro turistu pohodáře, co nejezí přetěžkym terénem a nevadí mu těch 14kg, mi to přijde jako clkem zajímavá alternativa, co stojí za zvážení…

    www.mojekolo.cz/2274-wandal

    Anketa: Co na to říkáte

    0x
    0%
    6x
    67%
    0 0
    • rainbowone  

      Já ti nevím ale Kellys fakt ne už se to tady probíralo snad milionkrát že Kellys je s…! On hlavně ten rám a geometrie jsou nějaké divné a co mě odradilo je značka komponet Richey! Kolo jsi vypujči projeď se a když to bude O.K. tak ho kup a ná mé nazory nedej !

      0 0
      • dancing dog  

        Já mám taky takový předsudky, ale ty ze vzduchu, vlastní zkušenost žádná… něco sem slyšel, něco tu četl, na druhou stranu tu byly i hlasy uživatelů vyjadřující zpokojenost, 2 kámoši, co kellyse jezdí, taky spokojeni…

        No, jen že mi to přijde jako dobrá alternativa k mymu ježdění, teda spíše popojíždění .-)

        0 0
      • Vilém  

        Stejne jako uz nekolikrat zopakuji,ze tentyz ram pouzivala Kona pred par lety na modelu Kikapu.Pokud by sem dal dotaz na Kikapu, tak pochybuju,ze by tve odsouzeni bylo tak prikre.Ram funguje normalne,sice zadna slava,ale funguje. Kamosovi kikapu praskla v ohybu zadni stavby vpravo na urovni nejvetsiho prevodniku a kolem uchytu tlumice. Bylo to po asi 3 sezonach poklidneho jezdeni 60kg jezdcem.

        0 0
        • rasto  

          mimochodem, ktery full nepraskne? do 5 let prasknou vsechny.

          0 0
          • MlokCZ  

            A proč by měly do 5 let prasknout všechny? Naopak si myslím, že pokud nejde o super lehké rámy a je to slušný rám, že do 5 let nepraskne téměř žádný. Proč třeba dává Cube na rámy záruku 5 let a nemá s tím žádný problém, že by se mu do těch 5 let vrátila většina rámů?

            0 0
          • kycis  

            A kolik fullů prasklo Tobe?

            0 0
            • rasto  

              ani jeden. mam 3 kamose, vsem praskali. vycet: mongoose, scott (ten 2×) a gf. nazor, ze do let prasknou vsechny, jsem mimochodem pochytil zde. proto jsem opet sel do ht, nerad bych za 3 roky opet resil kolo.

              0 0
              • Tušnak  

                gf praskají celkem často… už jsem se s tím setkal vícekrát!

                0 0
        • JMT  

          mohu prosim videt obrazek ty kony ? :-)

          0 0
          • Vilém  

            Jako konkretne te kamaradove, nebo vseobecne staryho Kikapu?

            0 0
            • JMT  

              jakykoli kikapu ktery ma stejnej ram jako tenle kellys

              0 0
              • Vilém  

                Krom toho,ze asi posledni dva roky tam ma kellys integrovanou hlavu a jinou vyztuhu pod hlavou, tak je to totez jako treba toto www.bike-forum.cz/…25154637.jpg
                Kdyz mu ta zadni stavba praskla, tak diky neochote a neschopnosti dovozce Kony dodat ji v rozumne dobe, byla jako varianta B, pouziti z. stavby s tohoto kellyse.Zkoumali jsme to vcelku podrobne a nelisily se v nicem.

                0 0
    • MlokCZ  

      Já bych ho nebral. Netvrdím tu jako někteří, že je to úplná sračka, to rozhodně není. Ale funčně mi tenhle systém nepřijde žádný zázrak (ať už je to Kellys nebo Kona) a to osazení také není až takový zázrak. Pokud bych chtěl něco v téhle relaci, tak bych mnohem raději vzal Canyona XC3, fučně lepší rám a v té ceně s výborným tlumičem a dobrou vidlicí.

      0 0
      • dancing dog  

        Díky za reakci a tip..No jo, ale kde ho tu vzít, toho canóna?

        0 0
        • MlokCZ  

          Normálně objednáš na jejich stránkách. Jinak stejně koupit nejde. www.canyon.com/…s/index.html?b=49 Modely 07 už nejsou a 08 by měly na stránky dát snad v prosinci.

          0 0
          • dancing dog  

            Tak to sem asi v prde.li..na toto moc nejsem, leda si někam do SRN zajet, mám to celkem blízko…

            0 0
            • MlokCZ  

              Dojet do Koblenzu (kde sídlí) můžeš. Přes rok mají kola na vyzkoušení. Ale není to tak, že tam přijedeš a koupíš, kolo i když vyzvedáváš osobně musíš mít předem objednané. Takže pokud chceš i testovat a i si ho vyzvednout, tak tam musíš dvakrát.

              0 0
              • dancing dog  

                To fakt nejsou k dispozici někde po německu cykloprodejny z touto značkou?

                Tak to by fakt nebylonic pro mě.. 2× do Koblenze- to si už můžu koupit kolo za 50ooo .-)

                0 0
                • MlokCZ  

                  Ne nejsou. Canyon má dobré ceny právě proto, že vede pouze přímý prodej, tedy žádné navyšování cen při přeprodávání. Já hlavně myslím, že není žádný problém si ho objednat přímo, aniž bys tam jezdil. Pokud už znáš geometrii jakou potřebuješ, tak není vůbec žádný problém, pokud ne, tak se pokusit domluvit s některým majitelem na vyzkoušení velikosti. Poštovné + krabice stojí 50euro, takže jezdit se tam fakt nevyplatí.

                  0 0
                  • dancing dog  

                    problém je, že vůbec netuším, jak bych to platil..mezinárodní objednávky a nákupy nadálku nejsou zrovna moje specialita..v tom­hletom sem těžce out…

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Možnosti máš dvě. Pokud máš embosovanou kreditku s dostatenčným limitem, tak jim jen zatelefonuješ/od­faxuješ číslo kreditky a oni si to strhnou. Nebo jakýmkoliv převodem, např. eurogiro složenkou (malý poplatek za převod), podrobně to tu bylo už v historii několikrát rozebíráno. V tomhle problém není žádný. Jediná nevýhoda je dražší reklamace (bude dražší o poštovné). Ale za tu cenu kola to určitě stojí.

                      0 0
                • paulovic  

                  netreba sa toho obávať … na stránke navolíš svoje proporcie, vyberieš typ. Po vyskladaní biku ti príde výzva na zaplatenie. zaplatíš a do 10 dní ho máš. Taktiež som sa toho obával a nakoniec som objednal Známy zobral Nerve RC treba počkať, kým sa objavia modely na 2008 a môžeš sa realizovať a jazdiť.

                  0 0
    • rock  

      Předem hlásím, že NEJSEM odborník … na těch samých stránkách jsou min. 3 alternativy v podobné ceně a podobným, ne-li lepším osazením … možná bych skončil spíš u toho GT (Marathon 3). www.mojekolo.cz/1722-marathon-3 Doplňky v ceně 5000 (který s novým kolem stejně skoro každý utratí) dle vlastního výběru jako bonus by znamenaly, že bych měl 1/2 – 1/3 peněz na novou vidli už ušetřeny. Ale to je jen můj laický subjektivní tip … btw. přibližně totéž platí i v případě www.mojekolo.cz/…-white-green stále z těch samých stránek, akorát bych neměl spadeno na výměnu vidlice ale brzd …

      0 0
    • BB  

      U fullů jsou důležité tři věci. Jednak je to konstrukce zadní stavby, to znamená typ závěsu. To tě asi zas až tak nezajímá, protože píšeš turista, pohodář. Ony jsou vlastně funkční všechny typy, liší se, ale v mezních situacích a k těm u tebe třeba ani nedojde. Druhá věc je tlumič, ten má dost zásadní význam jak z hlediska pohodlí, tak i údržby. A tam je trochu problém, tam dost platí čím lepší, tím dražší. A nakonec je jedna věc, kterou v podstaně nikdo nebere v úvahu při testech, ale podle mě je hodně důležitá a to je dílenské řešení danné konstrukce. To znamená, jak je to celé uzavřené, jak jsou velká ložiska, jaké jsou tolerance atd. I vynikající zadní stavba s výborným tlumičem může být znehodnocena špatným dílenským provedením. Ten Kellys je čtyřramenný závěs se zadním čepem nad zadní osou. To znamená z hlediska řešení závěsu spíše nic moc, ale je tam dost čepů tak je to hodně náročné na přesné dílenské provedení tolerance, utěsnění atd. Asi bych do toho nešel. V případě „turisty pohodáře“ bych se podíval po nějakém jednočepu napřímo, něco začal dělat Pells a Autor. Na téhle konstrukci se toho nedá moc podělat (pokud dobře vyřeší hlavní čep) a je lepší si připlatit za kvalitnější tlumič.

      0 0
      • MlokCZ  

        Nejsou rozdíly jen v mezních situacích. Např. rozdíly v pohupování různých kol při šlapání (porovnávám se stejným dobrým tlumičem) jsou někdy dost velké (a teď to nemusí být různé systémy, ale i jinak přepákovaná kola stejného systému).

        Progresivita celku se také velmi liší a to je také velmi důležitá věc i pro turistu. Velmi snadno se mohou stát obě situace a to jak u velmi málo progresivního celku, že kolo bude pořád chodit na doraz (nebo bude přefoukané a velmi necitlivé) nebo naopak i s velkým sagem bude mít i klidně 20% nevyužitého zdvihu.

        Tyhle dva rozdíly pozná každý a nejedná se o mezní situace jako třeba rozdíly pod brzdou, které se opravdu projeví jen sem tam při větším brždění a to už není až tak podstatné.

        S dílenským zpracováním souhlas, to je zvlášť u vícečepů důležité, ale u všech slušných značek s tím není žádný problém. Pro příklad třeba Canyon a Cube. Oboje má kvalitní ložiska a nemá s přesností pracovní a následnou funkcí a výdrží problém a klidně tam čepy vydrží i 3–4 roky bez údržby při 5tis. km ročně (pokud není ježděno nějak přehnaně a trvale ve sr…ách).

        Např. u Canyonu pak dostane i výborný tlumič za skvělou cenu a vlastně si tak nemusí nic za něj připlácet, když celé kolo stojí většinou méně než spousta konkurence s horším tlumičem.

        0 0
        • dancing dog  

          Díky za typy s placením i Vám oběma za poslední 2 příspěvky…člověk se tu fakt dozví dost zajímavého, poučného…

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.