je to jen kampáááň, FAVORITU bude líp...

417 nepřečtených
    • pakun  

      A ty budeš asi pilot, viď…

      0 0
    • Bubaaak  

      ten ***** si to zasloužil… prostě jsme socky na ty jeho kola…

      0 0
      • petrx  

        Tak dlouho se ostatním vysmíval, až nakonec se stal sockou on sám.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • myscho  

      Preco je v dnesnej dobe niekto ochotny pracovat 3 mesiace bez vyplaty?

      0 0
      • holiič  

        protože se mají dobře a až přijdou ty peníze, které jsou na cestě, tak se budou mět ještě líp…

        0 0
      • CzechJoker  

        Protože v Rokycanech není práce, patří k regionům s největší nezaměstnaností a vyrovná se tak Sudetům.

        0 0
      • jIrI___  

        Bo pomalu nastupuje další krize a těch pracovních už není tolik, co třeba rok zpět. A už vidím jak jsou firmy lačné po čtyřiceti, padesátiletých dělnících, resp. jak snadno si oni najdou novou práci… Ale jako hlavní bych viděl to, že hromada lidí prostě nemá ráda změny a pořád doufá, že se situace ve firmě změní k lepšímu, vidím ostatně v současnosti i u svého zaměstnavatele :)

        0 0
        • Melvin  

          S tím, že se blíží krize bych souhlasil, ale zatím je pořád celkem velký nedostatek pracovních sil.

          0 0
          • snas89  

            Utlumení přece nemusí být hned krize.

            To, že se někomu hodí pořád tlačit do lidí, že ekonomika musí jen růst, jinak je problém, ještě neznamená, že to podle toho nesmyslu musí na světě fungovat.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
      • ronda  

        Jestli tam v nemálo lidech bouchali těch několik desítek kol měsíčně – kdo by spěchal z tak vyčerpávající rachoty :-)

        0 0
    • cosmo  

      Myslenka prodavat na zapad retro kola se znamou znackou potrebovala poradneho investora a ne dotace na vyuku lidi, jak jsem videl jejich ceny a pak stanek na 4biku, tak jsem si rikal, ze to v dnesni dobe nemuze dobre dopadnout…a taky ze jo, spor s designerem, zadne vyplaty zamestnancum, a nasledne prodej pod rukou…pekny ****, uvidime kde se zase vynori a co bude prodavat

      0 0
      • CzechJoker  

        Jenže značka Favorit, Prim, Pribináček nebo PePo je známá pouze tady. Na západě mají svých retro značek dost a navíc i těch neretro a logicky nemají důvod utrácet peníze za něco takového.

        0 0
        • cosmo  

          Favorit byl znamy i NDR, takze v nemecku by s tim i cenovkou mohli kalkulovat…v by­valem RVHP tady…zbytek je jen pohadka…ale to byl duvod proc do toho ten magor sel..prodavat drahe kola

          0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Přesně, matně si vybavuji ty jejich cenovky a za ty prachy jsi měl top rám jakékoliv high end značky + elektrickou duru + LW kola. Favorita mohl koupit jedině úplný magor.

          0 0
          • kubad  

            a Festku?

            0 0
            • nitraq  

              Tak Festka jsou echt hisptři a pokud se nepletu, tak si udělali docela dobrý jméno v Americe. Favorit byl jen retro, prostě nestačilo.

              0 0
              • milan.v  

                Tam jede marketing na plné koule, musí se nechat, že ten jim jde opravdu dobře…

                0 0
            • Martin  

              tam to platí taky, pěšky jako za vozem

              0 0
            • raw 4  

              :-)

              0 0
          • Johny.Merida  

            A jak jednou pod Havlikovou pri závodě při jednom vyjezdu prasknul :-)… Bohužel nemůžu dohledat video, jak ten zbytek, tu hromadu hodila za kolíky s,, mlikem"

            0 0
            • kubad  

              a?

              kdo ví kolik toho ten zakázkový rám na míru měl za sebou, a kolikrát dostal pecku

              mě se tak rozletěl CX Time

              0 0
            • Bubaaak  

              2:20 ± 10s

              https://www.youtube.com/watch?…

              0 0
              • orm  

                Proc to prasklo se tu uz psalo. Vyjadroval se tu k tomu primo stavitel ramu.

                0 0
                • Bubaaak  

                  to mě minulo :(

                  0 0
                • snas89  

                  taky nevím, jak to vysvětlil?

                  0 0
                  • kubad  

                    že to jezdilo celou sezonu, dostalo fest čočku, a muselo být naprasklé, a toho si nikdo nevšiml

                    0 0
                  • Romancero  

                    "karbon vydrží hodně , srovnatelně to , co hliníkový " cit-slova pana Štěrby!

                    https://www.youtube.com/watch?…

                    PS: je zajímavé, že neporovnává s rámem ocelovým!.

                    0 0
                    • atty  

                      Jen technická – Šterba (majitel) je ten, co tam přejíždí ten rám dodávkou.

                      A druhá technická – každej z klasicky používanejch materiálů na kola (karbon, hliník, ocel) má v kvalitním provedení svoje výhody i nevýhody a ideální či specifický použití. Paušalizovat, že to či ono je to nejlepší moc nelze. A že někdo preferuje nějaký typ materiálu pro svoje potřeby a způsob ježdění, údržby a dalších faktorů je také zcela pochopitelné. Třeba kvalitní ocel je určitě na některé typy kol a ježdění ideální (pohodlná, mechanicky odolná), zase i ta nejkvalitnější časem rezne a třeba slaná břečka jí určitě nesvědčí, rámy z ní budou při určitém typu mechanické odolnosti vždy trošku těžší, než se dá udělat z karbonu, pro zachování odolnosti a váhy to vždy asi musí být trubková konstrukce, atd.

                      0 0
                      • Romancero  

                        tak já se snažil paušalizaci právě vyhnout! Jen mám požadavek na více „objektivní pohled“ než mají obchodníci, kteří potřebují reklamu!

                        a ocel „nerezne“ , ale koroduje! :-)

                        0 0
                      • Romancero  

                        ach jo. Mě tady opravuje kdosi kvůli pár pravopisným chybám, ale vy tady motáte pojmy a dojmy.

                        Proč říkáte hliníkový rám a ocelovému neříkáte „železný“ ?

                        Jsou rámy ocelové a ze slitin hliníku (v letectví -třeba dural). Železo (Fe)a hliník (Al) jsou chemické prvky a jsou součástí slitiny, že?! Takže , když někdo řekne, že má hliníkový rám-pak duševně strádám! :-)

                        PS: a ještě , když to vidím v reklamě na kolo za 50,000 Kč – „rám z hliníku“ !

                        U solidním prodejců a výrobců je uveden název slitiny, případně její označení-číslo

                        např. zde některé hliníkové slitiny:

                        https://www.ehlinik.cz/…nformace.pdf

                        0 0
                        • atty  

                          Protože „hlína“ a ocel?

                          Bazíruješ na číčovinách, které jsou většině lidí jasné a srozumitelné a i vystudovanej metalurg když se ho zeptáš, co má za rám, tak Ti klidně řekne, že „hlínu“, " železo" či " oceláka", případně karbon, karton, kompozit…

                          A jak už jsem (speciálně Tobě) psal – spousta i renomovanejch výrobců ti u Al slitiny rámu přesné složení, poměry nebo technické značení slitiny nenapíše, protože zákazníkovi (obvyklému) to stejně lautr nic neřekne. Nebo ty typy slitin na rámu klidně kombinuje. Stejně jako u ocelového rámu (kterých je taky milion typů) je to prostě pro zákazníka dostatečná informace. A karbon je to samé – používají se různé typy i v rámci jednoho rámu, někdo to značí a pojmenovává, někdo používá vlastní „názvy“. Řekne Ti to vcelku pikaču, jak ten rám je " dobrej".

                          Takže bazírování na přesném pojmenování a technickém značení slitiny hliníku je třeba pro mne úplně o ničem, zajímají mne jiné soubory vlastností.

                          0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
              • Johny.Merida  

                Přesně..

                0 0
          • Martin  

            přesně tak

            0 0
      • ememem1  

        a kdo na zapade by taku picovinu akoze mal kupit :-D?

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Romancero  

          a jen tak mimochodem-jaká kvalitní kola , že se vyráběla za socíku na Slovensku? :-)

          0 0
    • Richards  

      Taky je otázka jestli ta výroba byla myšlena opravdu reálně nebo jen na získání těch dotací a půjček a následný prodej už ničeho s dluhy aby mohl založit další podobnou firmu. Prostě to v té žádosti vypadalo strašně dobře – známá značka, designer… Nebyl by to první ani poslední případ takové „výroby“.

      0 0
    • MirosPikos  

      Čtu státní dotace…mám zase strašně velikou chuť platit daně.

      0 0
      • Singlespeed  

        To budou dotace sice jakoby od státu, ale budou za tím EU fondy.

        https://www.esfcr.cz/…zamestnanost

        Pokud se nečerpá, je to ******* a rozmazává se neschopnost čerpání ve sdělovacích prostředcích, odstupují ministři atd. Takže nadávat na čerpání dotací je nesmysl. Čerpat dotace a účastnit se operačních programů je v době EU socialismu de facto povinnost.

        0 0
        • novas752  

          A do eu fondů dává peníze kdo? No zase my.

          0 0
          • Člověk a jeho svět  

            Navíc je tam vždy spoluúčast přímo z rozpočtu ČR.

            0 0
          • Singlespeed  

            ČR do rozpočtu EU přispívá méně než pak dostane zpět. Je to řádově v desítkách miliard korun ročně navíc, každý rok je to číslo trochu jiné, stačí zagooglovat. Třeba Německo dává do rozpočtu EU méně než získá zpět, rozdíl je v řádu stovek miliard korun ročně. Německo také nemůže získávat peníze z některých EU fondů, třeba z fondu soudržnosti ze kterého se u nás prostřednictvím dotačních operačních programů financuje například modernizace železničních tratí.

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              To sice ano, ale nebylo by lepší ty peníze investovat přímo, než čekat, v rámci které výzvy a OP to pak budeš moct použít? Navíc z toho živíš neskutečný aparát lidí. Svého času MŠMT obsadio kvůli OP VK celé Corso II v Karlíně, pro stávající OP VVV tam kancly ani nestačily :(

              0 0
              • blue.sun  

                Hlavně by ty peníze šlo použít i na věci, které nemusí projít schvalováním v EU. Ta se totiž taky rozhoduje podle momentální nálady, a věc, kterou považujeme u nás za důležitou, do dotačního programu neschválí. Typický příklad třeba dálnice D35. Tam je sice možno nějak omezeně čerpat, ale ne stejně, jako kdyby byla v programu prioritních investic.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
        • babkanakole  

          Jenže ty dotace na zaměstnanost bývají *******, ať už z EU nebo přímo z našich peněz.

          Co jsem zatím měla možnost vidět, tak většinu toho seberou podobní vykukové, jak tady. Na rok dostane prachy na zaměstnávání lidí z pracáku, takže je na rok zaměstná, nedá jim žádné extra prachy, a pak je propustí, resp. jim neprodlouží smlouvu. Pokud úředník nenajde možnost, jak mu to zarazit, tak to takhle točí pořád dokola, případně dotyčný s firmou zkrachuje a vedle začne s novým geniálním podnikatelským záměrem. A ti lidé z pracáku stojí o rok později zase v té samé kanceláři.

          0 0
          • blue.sun  

            Dotace byly vymyšleny jako legální způsob, jak dostat státní prachy do soukromých kapes.

            0 0
    • Martin  

      holiči, ty si nezačal dnešní dne šťastně…

      0 0
    • raw 4  

      Předražené šmécko… Když jsem se s ním dohadoval, že ceny jsou úplně mimo ve srovnání s konkurencí, tak mi napsal, že tomu nerozumím a jak jsou ty kola unikátní :-)… A teď pan Novák (Novaque), který se s ním soudí sám řekl, že kola co se měli prodávat za 30 prodával s velkou slavou za 50… Dobře mu tak…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • orm  

        Smecko, nevim. Ty kola byla vyrabena rucne, alespon ta karbonova. Svoji kvalitu to melo. Podivej se za kolik se prodava treba festka.

        0 0
        • raw 4  

          Tak festka je a byla marketingové zacilena úplně jinak… Což se favoritů dle mého nemohlo povést..

          0 0
          • orm  

            Marketing meli spatny, to ano, ale to kolo spatne neni. Ani mne neprijde drahe za rucne vyrobeny karbon ram.

            0 0
            • raw 4  

              Vždyť tam mají kola za které chtějí 250, 400 tisíc a to se festce dost vyrovná… Dal by někdo 250 tisíc za favorita?

              0 0
    • Tomcat  

      Kdo by to čekal že?

      0 0
    • Jason Voorhees  

      no comment ;-)

      0 0
      • orm  

        Tak tohle nema s tou firmou, co ted zkrachovala, nic spolecneho.

        0 0
      • gerrard  

        To je nastrikany Willier, to neni zadna vlastni vyroba.

        0 0
        • Singlespeed  

          Willier taky žádnou vlastní výrobu karbec rámů nemá a neměl. Vše zařídil pilný číňan.

          0 0
          • gerrard  

            Ano, je to jak pises. Vyrabel to cinan pro Willier a kus toho skoncilo tady a nastrikalo se to jako favorit. Jeste toho tady par kusu jezdi. A to dulezite je, ze to s nejakou vlasnti vyrobou nema nic spolecneho.

            0 0
    • Pavel  

      A on někdo čekal něco jiného?!

      0 0
    • Romancero  

      když krachoval Reynolds, tak si ho tuším zaměstnanci koupily sami, než aby ho nechali padnout! A stále fungují …ale zkusím ještě někde vyhledat detaily.

      0 0
    • Romancero  

      je asi něco jiného -firma s rodinnou tradicí a kořeny a něco jiného podnik založený za socialismu v 50. letech, který nebyl vystaven tvrdé konkurenci trhu. Komunistům se naopak podařilo časem vcelku úspěšně lidi demotivovat a otrávit. Zcela udusit osobní iniciativu a svobodu projevu. Těžko můžeme čekat, že někdo bude mít osobní zájem , aby se Favorit zase rozjel. Jen takový závan nostalgie-vždyť pro mnohé z nás to bylo první kolo, na kterém jsme zkoušeli i závodit :-)

      Třeba Merkur se oživit podařilo a to právě jen díky osobnímu zájmu bývalých rodinných vlastníků..

      0 0
      • JFtryall  

        Asi tak, tohle se porovnat s Reynoldsem asi uplne neda. Favorit mel jit spis cestou nejakeho inovativniho low budget city kola, ktery by nahradil ty sroty, ktere porad clovek vidi.

        0 0
      • ronda  

        Merkur je docela originální a kvalitní zábava, jenže Favorit byla znouzectnost a neštěstí. Osobně teda nemám na co pěkného vzpomínat. To kolo (F1 galuskáč, 1977) byla docela účinná pomůcka na odnaučení od rajtování.

        0 0
        • Romancero  

          táta má kolo FAvorit ještě z roku tuším 57 ? Měl jsme ho (před cca 30 lety) rozebrané..přehazka-ocelové kladky s kuličkama, ale , co mě dostalo -byly konusy v nábách! krásně zajeté-žádný pitting! nevím z jakého materiálu to dělali, ale byly tam vytlačené dráhy-takže nic tvrdého (kaleného) to nebylo. Pedály mnohem lepší, než ty z 80. let.

          řazení na převodních -pákou na rámu. Jo a samozřejmě klínky :-)

          jediné , co mě štvalo-bylo to kožené sedlo (už bylo prosezené-to bylo první , co jsme měnili.

          0 0
          • Romancero  

            takže , když porovnám tohoto starého favorita s tím , kterého jsem dostal tuším v roce 1980 k vánocům, pak musím konstatovat, že kvalita šla s dobou dost dolů!

            0 0
            • mirorek2  

              toto je myslím obecný komunistický nešvar, tím jak se postupem času… škoda mluvit, hlavně že teď je na čem stavět

              0 0
          • ronda  

            Jestli to nebylo sestavované ještě z nějakých předúnorových syslátů :-)

            Starší příbuzný, strojař, vyprávěl, jak si osičky, klínky a další díly sami vyráběli, pak to bylo docela použitelné.

            0 0
            • Romancero  

              no docela zajímavý podnět-vyhledat si, co tady bylo za kvalitní kola před tím „vítězným únorem“

              0 0
            • Romancero  

              tak to je ono!!!

              sem ani netušil, jaký poklad jsme to měli (už zbyl jen rám a vidle..hazku bych možná ještě našel)

              https://magazin.aktualne.cz/…c1f6b220ee8/

              0 0
            • la-da  

              Jj, jednu kalenou broušenou středovou osu bych doma možná ještě našel. Originál byl lisovanej z nějakého bláta :-)

              0 0
              • ronda  

                Pamatuju, jak na konci sedmdesátek jsem po dlouhatánským a téměř beznadějným shánění konečně měl štěstí a novou středovou osu koupil. Poslal ji po stole a krásně šmajdala… Favorit tehdá, to byla jedna velká, nekonečná radost. Mechanik v oddílu se před náma, žáčkama s Favoritama, nechával zapírat :-)

                0 0
                • Janes  

                  Mám to v paměti stejně , ty osičky byly opravdu z bláta, mně na to konto nechal táta vytočit pár kousků ve strojních dílnách :-) A to jak pedálový, tak středový.

                  0 0
                • Romancero  

                  jo to byla bída…a právě u toho kola z 50. let byla kvalitnější osa i náby než u favouše z 80. let! A ty osy a misky středu -to bylo peklo! Pak jsme sehnal rám F1 komplet Waltera a Campa Record (náby) to byl zcela jiný level! …a pak jsem jezdil na rámu Romet..

                  0 0
    • Namtos  

      Pokud by měla značka pokračovat, tak v Rokycanech to nejspíš nebude viz. „Nový vlastník Favoritu přejmenovaného na RC Orange Pavel Sedlák je svérázný podnikatel. Momentálně je statutářem či jednatelem ve 105 firmách. Část z nich je v insolvenci, dalších 45 jeho společností už bylo z obchodního rejstříku dříve vymazáno.“

      0 0
      • Romancero  

        i tak bude ta značka-logo mít dost velkou tržní hodnotu!

        a možná dopadne jako JAWA -a někde v Indii ji probudí k životu!

        0 0
        • ronda  

          Logo Jawa má v Indii na čem stavět. Favorit je za kopečkama úplně bezcennej.

          0 0
        • Vilém  

          Ono soucasna Jawa neni jen ta indicka motorka o ktere se ted pise.

          0 0
          • ronda  

            jj, jsou to taky dvoutaktní třiapůly, které snad pořád ještě valí pro Rusko. A snad už deset let slibovaný exkluzivní litr, co má konkurovat baworákům :-)

            0 0
            • marttoni  

              Myslíš ty Jawy co vyrábí čínský koncern Shineray a v Jawě na to maximálně nalepí to logo? I když i to asi lepí v Číně…

              0 0
              • ronda  

                To jsou nějaké čtyřtaktní třístovky, aby to prolezlo do provozu. Vyrábí (nebo ještě nedávno vyráběli) ještě ty klasické dvouválcové třiapůly. Dají se koupit jako soubor náhradních dílů (v sestaveném stavu) bez TP a použít na „opravu“ motorky, ze které zbyl jen ten technický průkaz. Jinak ale celá produkce jela ven, do rozvojových států a do Ruska.

                0 0
              • Petr L2  

                Tak já asi dva roky zpět byl ve fabrice v Týnci nad Sázavou a fabrika v rekonstrukci, motorky ve výrobě, na dvoře prototyp, normální fabrika kde probíhá přestavba bez zastavení výroby :-)

                0 0
            • Krejza  

              Jj, pořád dělají tuhle „klasiku“, teď i v novém designu 

              0 0
      • Pavel  

        Asi je to koníček..

        0 0
    • gerrard  

      Zacina z toho byt dobra telenovela:

      https://blog.favorit.cz/…ezkrachoval/

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Pavel  

        tvl, jdu si pro popkorn.. :-D

        0 0
      • mirorek2  

        tak to jsem nedočetl… to jsou klíny

        0 0
      • ememem1  

        nikdy nic nepredavali ale nezkrachovali len zastavili vyvoj a predaj ktory vlastne nikdy nerobili a presunuli vyrobu.

        rozmyslam, ze za tych 200 litrov si jedno na skusku kupim.

        0 0
      • milan.v  

        :-o

        0 0
      • roud  

        Zajímavá firma

        0 0
        • mirorek2  

          pronájem bytů, to mnohé vysvětluje

          0 0
          • jeniiiik  

            Dělal jsem ve firmě která měla v zivnostaku mimo toto i prodej aut. Bylo to kvůli provozním věcem. V životě se jiné auta než auta obchoďáku neprodávala a to byly čtyři auta co čtyři roky…

            0 0
            • zdenal8  

              Jj. Je to kuli správě budov, ve kterých firma funguje. U nás ve firmě to máme taky.

              0 0
      • raw 4  

        Vtipný je jak vypnuli komentáře, aby zůstala jen jedna verze pravdy… Ta jejich… Zda se mě, že si ve svém článku někdy dost odporují…

        0 0
        • Romancero  

          no moc důvěry teda ten proslov na je jich stránkách nebudí!

          Ale je fajn mít „další verzi“ :-)

          0 0
      • HonzaRez  

        Nikdo nezkrachoval a ty dluhy taky nesedí…

        0 0
      • tomo_111  

        ja som pravo nestudoval a asi som jednoduchsi, premyslam v com je ten velky fakticky rozdiel?

        Společnost RC Orange s.r.o. (bývalá Favorit Manufacture s.r.o.) není v insolvenci, ale byl podán návrh na insolvenci, o úpadku musí rozhodnout soud, to je velký rozdíl.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • petrun  

      Kola dobrý ale ceny nesmyslný. Jinak to dopadnout nemohlo.

      0 0
      • ememem1  

        dobry? tusis vobec o com hovoris? mal si to niekedy v ruke?

        0 0
        • petrun  

          Měl jsem na mysli ty hipsterský designovky.

          0 0
        • BikerM  

          A ty si to v ruce mel?

          0 0
          • ememem1  

            ano, kolegovi – mimochodom cyklistovi co najadi rocne medzi 12–15 kkm preplo a kupil si to napriek tomu, ze sme mu vsetci hovorili nech sa na to vysere. jeho priorita ale bola z istych dovodov bezretazovy pohon tak na vyber moc nemal pricom to teda chcel na normalne jazdenie. to ho uz preslo ked zistil co sme mu vraveli a sice ze su to citelne odpory.

            je to cele tazka ***** – bike ma snad 13–14 kilo, takzy a pritom citelne makky ram, rafiky+naboje ze to by som nechcel ani favorite pre 40 rokmi, geometria ozaj ze retro. ako celok naproste zufalstvo. za 2500 super kauf.

            0 0
            • -b-n-x-  

              „a pritom citelne makky ram“ – proste zachovali puvodni charakteristiku :-)

              0 0
              • ˘Ö˘ Krab  

                A jestli byli důslední, tak to bylo i dvoustopé vozidlo, jako většina těch původních :::

                0 0
                • mirorek2  

                  to mě sralo na tom mém dost, měkkost jsem neměl s čím porovnat :-)

                  0 0
                  • raw 4  

                    To víš… rucně dělaný karbon :-)

                    0 0
                    • mirorek2  

                      myslel jsem ručně dělané ocelové trubky

                      0 0
                      • raw 4  

                        Estli se nemejlim, tak většina je z karbonu…

                        0 0
                        • -b-n-x-  

                          Nevim to teda jiste, ale myslim, ze Mirorek mluvi o Favoritu dejme tomu z osmdesatych let. V te dobe myslim, ze se o pouziti karbonu jakozto materialu na kola vedly bourlive diskuze v anarchistickych krouzcich :-)

                          0 0
                          • Tomcat  

                            V té době bylo ledacos scifi, nejen karbon. Který začal být použitelný až po roce 20×x. Tedy levný s dostatečnou výdrží.

                            Drahých kol v highendu které neměly dlouhodobou výdrž a moc komplikovanou a nákladnou výrobu tu bylo už od druhé poloviny osmdesátých let dost.

                            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • honzarb  

      holt trochu precenil vousace v kostkovanych kosilich;)

      0 0
    • jecnak  

      Pevne doufam, ze uz Favorit zmizi v propadlisti deji. To, co se delo poslednich par let, je jen ostuda znacky.

      0 0
      • Pavel  

        Ostuda značky?! Ta značka je ostuda!

        0 0
        • Romancero  

          mrkni do historie-ostuda to nebyla!

          0 0
          • Pavel  

            Kola, ktedá vyráběli, byla totální sračka.

            0 0
            • Romancero  

              tak tohle určitě sračka nebyla! sám jsem na něm jezdil a servisoval ho!

              https://magazin.aktualne.cz/…c1f6b220ee8/

              0 0
              • ronda  

                Vždycky jsem obdivoval ten trhač kulí na starších modelech :-)

                0 0
                • Pavel  

                  A já ten dvoutác.. :-)

                  Jaký tam byl rozdíl zubů? Čtyři? :-D

                  0 0
                  • ronda  

                    A jak krásně šmajdal. Při vyšší kadenci jsi viděl převodníky tři.

                    0 0
                  • Romancero  

                    51/47

                    pak dělali 52/46

                    0 0
                    • Pavel  

                      A k čemu to bylo dobré? Vždyť ten rozdíl je nula nula nic.. Skoro.

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • Romancero  

                        taky jsem to zcela nepochopil(51/47 a 4 kolečko)..ale podívej se, na jakých převodech se jezdilo v té době Tour de France!

                        0 0
                        • HonzaP9  

                          No podle Sheldona byl jakýsi koncept, že rozdíl na převodnících dělal cca půl skoku na vícekolečku (odtud označení „half-step“) ale proč to tak někdo vymyslel, to už si nepamatuju.

                          0 0
                          • Pavel  

                            Takže něco jako „půlky“ u náklaďáku? :-D

                            0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
                          • Romancero  

                            zajímavý postřeh! To by mě nenapadlo :-)

                            0 0
                • šimlos  

                  Tohle je ještě to kožený sedlo, to bylo v pohodě. Já měl na F1 jakýsi výlisek z plastu ve tvaru sedla, to byl teprve kulotrh :-). Jinak Favorit nebyl žádný zázrak, co se dílenskýho zpracování týče, bylo to poplatný tehdejší době, nic pořádně nevydrželo, vymačkávaly se ložiska, klínky, furt něco vrzalo, skřípalo..mizerný slícování.

                  0 0
                  • ronda  

                    Spíš než sedlo jsem myslel ten představec.

                    A co se jednopřevodníku týká, byl jsem asi jedním z průkopníků :-) Kvůli šmajdající ose a zkroucenému převodníku šel po čase dolů přesmykač a pak i menší převodník. Ty pazvuky byly zničující.

                    0 0
              • ememem1  

                tak to ano, jazdila ho vacsina z nas, bolo vzacne lebo nic ine nebolo (teda bolo, eska, ukrajina a neskor aj sobi20) a servisovali sme ho tiez, obcas po kazdej jazde.

                vzdy to bola mega sracka, mal som aj taky ozaj ze zavodny s galuskovymi kolesami a komponentami walter (snad to bol ten myticky F1, neviem). aj tak to bola mega sracka co sa podo mnou plajdala a rozpadala sa.

                0 0
    • Cavendish  

      Favorit nezkrachoval

      Kdyby jste to nevěděli :D

      0 0
    • Cavendish  

      Aha, tak sorry. Gerrarda jsem nějak přehlédnul…

      Edit: Špatně zařazeno

      0 0
    • bimjeam  

      Odkaz na článok od Bureše sem ešte nikto nedal ? :)

      0 0
    • marttoni  

      Ještě článek k tématu https://www.forbes.cz/…-investorum/

      0 0
    • Romancero  

      tak si někdy říkám, jestli ti bratři Slováci v Čechách podnikající to s náma vlastně myslí vůbec dobře!?

      Husák, Biľak, Babiš, …a nyní „favoriťař“

      0 0
    • šimlos  

      Jak s tím Galovič vyšel, tak se každý trochu rozumný člověk musel smát, taková naivita. V malý zemi jako je Česko, koncept luxusních kol pro bohatou cílovku :-) Je tady už Festka – jejich koncept je jasný a kdo se v něm nenajde, tak má top modely Spešla, Colnaga, Cipollini, Pearle, ale Favorit… Já tu značku nezatracuju, pokud by ji převzal někdo rozumný a rozjel výrobu kol, tak na začátku asi bída ale časem by si místo na trhu našel, s tradiční českou značkou by se prorazit dalo..

      0 0
      • ememem1  

        a jestli sa mozem opytat aky je ten festka koncept? ja som to z ich webu moc nepochopil? jako ze predrazene mrdky z ciny oplacane drahymi komponentami pre dilinov na ukazovanie namiesto jazdenia ci ako?

        0 0
        • Vilém  

          Co povazujes za mrdky z Ciny?

          0 0
          • ememem1  

            ramy. pochybujem ze pri tom mnozstve by to dovazi od dakeho seriozneho vyrobcu.dnes uz nemi az take eady sa dostat ucinana k dobremu tovaru len tak, oni si uz mozu odberatela dovit vyberat

            0 0
            • Vilém  

              Delaji si je sami.

              0 0
              • ememem1  

                kde?

                0 0
                • Vilém  

                  Chces presnou adresu?

                  Trubky jim vyviji, mozna i naviji v Susici.

                  0 0
                  • Romancero  

                    pak je ta cena zcela pochopitelná! Tohle nedělají 15 letá šikomooká dítka na noční dvanáctce za 5 dolarů…

                    to čumíš co-amaneme1 !:-)

                    házíš sračky na něco, co ani neznáš..

                    0 0
        • -b-n-x-  

          Hele ,tak jestli jim takovy byznys funguje tak to je to co se pocita. „Predrazene mrdky z Ciny“ – tak vis na cem se nejlepe a nejvice vydelava ne?

          0 0
          • ememem1  

            sak ok, ja sa len pytam ci je to tento koncept alebo daky iny kedze sa tu spominal.

            0 0
        • Pijer  

          Festka rámy z Číny netahá. Nechává si motat svoje trubky podle vlastní specifikace a pak z nich dělá rámy. Tedy aspoň ještě nedávno to tak bylo.

          0 0
        • Petr L2  

          No evidentně nejsi hipster, tvoje nepochopení ukazuje že přesně vědí, kdo je jejich cílovka a s ní komunikují :-)

          0 0
      • šimlos  

        Je to koncept ala Rapha. Pro movitější lidi co v silniční cyklistice nehledají primárně sport ale spíš styl, estetiku a tradice.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • snas89  

      Zpet k favoritu.

      Posunula se nejak kauza od jejich vyjadreni?:)

      0 0
    • snas89  

      Zpet k favoritu.

      Posunula se nejak kauza od jejich vyjadreni?:)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.