• Phaeton

    Zdravím, chtěl bych se zeptat mám zájem o koupi GT avalanche 1.0 2012 ,ale než tak učiním zeptám se vás zkušených má to smysl pro amatéra ,který si občas vyjede když najde chvilku cca (2tis km / rok) ,doposud jezdím na author classic a nyní bych chtěl zavítat více do lesů než na cesty , doporučili by jste mě popřípadě nějaké jiné alternativy ,tak aby nepřesáhla cena 22tis. ,ještě sem zvažoval avalanche 2.0 ,ale nemám představu jestli já poznám rozdíl v horším osazení. Nachvíli jsem se i zakoukal do Meridy Matts Trail 500-D ,taky rok 2012 ,ale to už je na mě hodně peněz. Děkuji z případné poznatky.

    0 0
    • ClAyD  

      Čau, mám 1.0 2010 a je to supr kolo. Je sice těžší, ale za to je to pořádnej držák. Navíc 2012 mají vedení bovdenů v rámu (supr věc). 2.0 už bych asi nebral, to osazení už je o dost níž (hlavně ta vidle).

      0 0
    • marapara  

      Z GT Avalanchem chybu neuděláš. Za ty peníze jde sehnat i o něco málo lépe osazený stroj, ale i Avalanche 1.0 bude dobrá volba a nic tím nepokazíš.

      0 0
    • m4rkus  

      Do těch 22tis kč bych vzal nějaký letošní model ve slevě.

      0 0
    • maajkee  

      2012 Avalanche rám je oproti předchozím ročníkům lehčí a má už zmiňované elegantní vedení lanek rámem. Takže GT udělalo u tohodle rámu konečně zase posun a dokonce i design je střízlivej, oproti letošnímu.

      Takže za mě určitě jo a ani osazení není špatný.

      Tohle kolo není o největším poměru cena:výkon i když ten poměr není špatnej, ale GT se kupuje srdcem a jestli se ti to kolo líbí není co řešit.

      0 0
    • Azmir  

      22 tis. bych za to teda nedal, za to se dá sehnat lepší kolo.

      0 0
    • Pajas04  

      GT Avalanche 1.0 z roku 2011 je levnější a není hůř osazený ;). http://www.mojekolo.cz/…equipe-black

      0 0
    • Evilcleaner  

      dát 22 klacků za vidlici která je něco mezi dartem a torou, za naprosto no name kola, ty kliky co tam jsou použité… jsou to vyhozené peníze, vskutku. ale konečně vypadá docela k světu.

      0 0
    • Blazer  

      Dobrá volba, to kolo má výbornou geometrii, dobře jede a pravděpodobně bude sloužit dlouhé roky bez problémů, byť nemá ty „správné“ komponenty a množství nálepek. Avalanche jsou nezmary a jak psal maajkee – GT se kupuje srdcem:)

      0 0
      • DaSnail  

        jop, srdíčkem. páč hlavou by si gt vybral málokdo… ;o)

        0 0
        • maajkee  

          Přesně tak a tak je to dobře, to by mohla bejt pak jen jedna značka s maximálním poměrem cena:výkon a všichni bychom na ni jezdili a nekupovali blbosti jako Cannondale, GT nebo Kona :)

          0 0
    • Phaeton  

      Děkuji za odpovědi jedu do shopu kuknout na velikosti a jsem rozhodnut napevno :).

      0 0
      • DominikGT  

        Gt je parádní mám avalanche.

        0 0
      • Azmir  

        Je to předražené ale tvoje volba, já být tebou bych se koukal jinam ;-)

        0 0
      • hitman128  

        špíš si kup 2011, je skoro stejný, krom váhy a ušetříš

        0 0
        • Blazer  

          Je pravda, že poměr cena/užitná hodnota je u modelů 2012 zatím špatná, opravdu se vyplatí koupit starší ročníky. Chce li to kolega na takové to rekreační ježdění, stačí 2.0 2009 a zbytek si uschovat či rozmnožit na celopéro:)

          0 0
          • DominikGT  

            Aspon u mě je to spíš o značce a o designu než o nejlepším poměru cena kvalita a nejenom u kol, takže pokud značku GT máš rád tak si to kup.

            0 0
    • Phaeton  

      Mno byl jsem v prodejně a když ho zakoupím do konce ledna tak k němu dostanu poukaz na nákup v prodejně 1300,– a servis za 600,– tak to beru ,že bude cca za 20tis. ,nějak jsem se na to upnul ,už nad tím nepřemýšlím a du do toho ,mám teď jediný problém a to je velikost kola mám 181 na výšku a cca 85kg v prodejně mi doporučují L a prý možná M.

      0 0
      • hitman128  

        jasně že L, já mám 175 a v pohodě vem L

        0 0
        • DominikGT  

          Mám 180 a L rám je akorát. :)

          0 0
        • maajkee  

          Máš 175cm a máš eL? :)

          0 0
          • Vilém  

            Vsak on vi, proc jej nema v profilu:)

            0 0
            • hitman128  

              mě je 13 a na nový kolo hned tak mít nebudu, pořád rostu a na L se mi jede v pohodě, nemám rád ten chrtí posed kdy máš vytaženou sedlovku co nejvejš.

              0 0
              • maajkee  

                ty voe :D

                0 0
                • hitman128  

                  ?

                  0 0
                • Evilcleaner  

                  holt ne každý má pět nových kol ročně a většina rodičů uvažuje tak, že nechtějí co dva roky kupovat mladému kolo.

                  0 0
                  • maajkee  

                    Já měl spíš výlet z tohodle:

                    nemám rád ten chrtí posed kdy máš vytaženou sedlovku co nejvejš. :))

                    A kupovat větší věci dopředu je fakt nesmysl. Maj mu koupit kolo akorát, do 15ti na něm pojezdí a pak hezky šup někam na brigádku a pokud bude chtít lepší tak ať si na něj vydělá kluk jeden ušatá :)

                    0 0
                    • Evilcleaner  

                      no on je ve věku kdy se dvakrát nají a vyroste o 5 čísel, takže koupit kolo aby mu bylo aktuálně dobré znamená, že příští rok mu už bude malé, takže o trochu větší koupit má smysl, samozřejmě s rozumem. nicméně nevím jak si to měl ty, ale já v patnácti dost těžce shánel brigády a vydělat třeba dvacku byla úplná utopie.

                      0 0
                      • maajkee  

                        No já šel v 15ti poprvé o prázdninách na brigošku, za celý prázdniny jsem vydělal asi 5,6 tisíc, něco jsem utratil a koupil jsem si pak asi za 3500,– Kč staršího favorita, na kterýho jsem dal nový kliky, řetěz a najezdil na něm tisíce kilometrů než jsem si v 18ti našetřil už z lepší brigošky na prvního pořádnýho bajka s RST omni 63mm vidlicí a Aliviem a na tom jsem najezdil další tisíce kilometrů :)

                        0 0
      • maajkee  

        Změř si délku nohou od země po rozkrok a ujasni si jestli chceš nataženější posed nebo spíš budeš blbnout. Třeba na mě, mám 185cm bylo eL až moc vysoký a přitom relativně krátký(2012 je ještě o chlup kratší než předchozí ročníky). avalanche má specifickou gemetrii, takže by to chtělo na obou se projet a rozhodnout se který víc vyhovuje. Rozhodně když se postavíš nohama na zem obkročmo přes rám u toho eLka, tak uvidíš kolik místa ti zbývá mezi kulema a horní rámovkou, pokud žádný nebo 2,3cm tak rozhodně nebrat.

        0 0
        • Phaeton  

          Teď si budu muset dát pohov ,moc práce :( málo času a pak Vánoce no a páák si jdu projet o 2 roky starší model ,který vlastní známí v L ,pravdou je ,že je to cca půl roku zpět co jsem sním jel a jelo se mi fakt dobře, v tu dobu jsem ale nevěděl že si budu pořizovat něco nového tak jsem nad tím tak moc nepřemýšlel , každopádně děkuji za rady ..

          0 0
        • Phaeton  

          Tak u velikosti L mi mezi nohama zbývá opravdu 2–3cm ,a u M mi přijde že je rám ,už hodně krátký .Projet se na tom bohužel nemůžu :(. Nevím zda udělám dobře když vemu to větší chjo. :P

          0 0
          • DaSnail  

            avalanč je sice bf-kultovka, ale možno by si sa mohol mrknút po inom ráme, ne po krátkej a vysokej koze.

            mára+majkí sa budú od jedu škubat, ale čo už, no… 8o)

            0 0
            • Evilcleaner  

              myslím, že avalanche není vůbec kultovka:-) je to především předražený podivín se spoustou zbytečných trubek, mnoha no name komponenty a až do nového modelového ročníku taky mimořádně odpudivým designem. ale někteří lidi se chtějí odlišit, zbytek chce jezdit na hezkých, funkčních kolech:-D

              0 0
              • DaSnail  

                já vím, ale ked sú teraz tie sviatky tak som chcel trochu potešit… ;o)

                0 0
                • Phaeton  

                  Obávám se ,že jsem již zkoušel nalézt jiné kolo které by mě zaujalo jako avalanch ,ale bohužel ,vždy mělo pro mě ,už nemyslitelnou cenu ,další potíž je vtom že jsem se nějak upl na design avalanche a vždy se k němu při výběru vracím – prostě jsem si už asi vybral :D – jen dolaďuji rozhodnutí (ještě než doplním finance cca do dvou měsíců :/ ) velikost M-L ,na L se pojedu jak se umoudří počasí sice na starším kuse projet a uvidím no a pak barevné provedení :P byl jsem rozhodlí pro černou ,bohužel tu na prodejně nemají a jak sem koukal na tu šedou tak už zase nevím xD no zachvíli snad bude něco doma.

                  0 0
            • maajkee  

              Tady ale musím souhlasit.

              0 0
    • White2146  

      Zdravím tě,

      Pokud chces dobré kolo do 22tisic Kč tak ber avalanche X 2011

      http://www.teamsport.cz/…-model-2011/

      140mm vidlice jezdí dobře jak v terénu (i skoky pohoda) tak i na ceste.

      Určitě neprohloubíš mužu jako majitel doporučit. A takym užu doporučit černé pedály a sedlovou objímku :) Kdybys chtěl vedět jak vypadá koukni do mojeho profilu mam tam fotky…

      A taky dosteneš prodlouženou záruku na rám na 36měsícu ;)

      0 0
      • Evilcleaner  

        a co by měl prohloubit?:-D ty by sis měl prohloubit znalost jazyka, kterým mluvíš.

        jinak zakladateli navrhuješ na jeho pohodové ježdění AM HT model, cítíš se v pořádku? ještě před měsícem sis chtěl koupit kolo s rst first na skákání, raději ještě chvilku počkej než budeš rozdávat rozumy.

        0 0
      • maajkee  

        Ty krávo, to jsou perly zase :)

        0 0
    • Phaeton  

      Mno nikdy není pozdě :D … za chvíli může být ,vzhledem ktomu ,že jsem doteď nenalezl shop na jížní moravě kde by mi ukázali GT v černém provedení se pomalu nechávám zviklávat na jinou volbu kdo by mi dokázal rozumě porovnat +/-

      GT Avalanche 1.0 2012

      http://www.gtbicycles.cz/…a-avalanche1

      a

      GHOST SE 5000

      http://www.ghost-bikes.cz/…se-5000–2012

      Hlavně teda názor u toho ghosta na brzdy a vidlici.

      (rozumně pro rekreaci ne na závody)

      0 0
      • maajkee  

        Nerad to říkám, ale ten Ghost se mi líbí víc jak ten Avalanche. Vidlice údajne funguje dobře, otázka je jak dlouho a brzdy budou tak nějak brzdit určitě vzhledem ke 180mm kotoučům.

        0 0
      • Azmir  

        Pokud můžeš jenom z těhdl dvou tak asi ten ghost kvůli vidlici, ale jinak si myslím že za tu cenu by se teda dalo sehnat něco lepšího.

        0 0
        • Phaeton  

          nn jediný co mám omezený jsou finance ta cena u ghosta převyšuje co jsem chtěl/mám dát za kolo Původní téma je GT z důvodu ,že se mi vždy GTčka líbili krom toho je to snad jedno z mála co jsem si mohl vyzkoušet (možná proto), na ten Ghost se 5000 jsem přesedlal z důvodu barev a hlavně mě nějak okouzlil celkoví vzhled což je pro mě ad1 musí se mi líbit a pak ten zbytek :).

          0 0
      • DaSnail  

        mrkni aji „Konu“ sú tam zlavy až 60%

        možno by sa ti do rozpočtu zmestilo aji celopéro…

        0 0
    • Tuky  

      plus…skvělá geometrie a ovladatelnost, univerzalita kola, výborná vidlice, nízká hmotnost(12,74 „M“).

      mínus…nižší komfort jízdy

      Toto je citace z testu, víc by tomu slušel vzduchovej Recon, v už zmíněným testu tu pružinu vychvalujou, tak to asi bude dobrý.

      Klidně si to kup

      0 0
      • Evilcleaner  

        to musel být drahý test, bůh ví kolik za něj GT zaplatilo:-D

        skvělá geometrie a ovladatelnost (na štafle), výborná vidlice která vznikla nešťastnou láskou tory a dartu, nízká hmotnost (na to že je rám vylitý olovem). dost se divím že našli vůbec nějaké mínus:-) hádám že test nějakého českého periodika

        už vím co mi ten rám připomíná: příhradový nosník

        0 0
        • maajkee  

          Ty si fakt napal už :/

          0 0
          • Evilcleaner  

            musel jsem zasáhnout zavčasu protože jak byste se tu s MP jako gt-fun-boys (citát by DaSnail) nadšením nahrnuli tak už by nebylo cesty zpět:-D

            0 0
            • maajkee  

              Nechápu jak někdo může bejt proti něčemu tak zaujatej.

              0 0
              • Evilcleaner  

                no ona ta moje zaujatost roste s tím jak ty za něj bojuješ;)

                0 0
                • maajkee  

                  Aha a nevšiml sis, že jsi teď začal ty?

                  0 0
                  • Evilcleaner  

                    toto byla jedna bitva z rozsáhlého konfliktu a nejlepší obrana je útok;) myslím, že to bereš nějak moc vážně:-)

                    0 0
                    • Phaeton  

                      :D nastartovaný ,co si počtu 7 reakcí ve vláknu a zase jak kočka a pes xD . Pánové když už se tak pěkně perete našli znáte nějaké stránky těch testů nebo někde kde se zabývají přímo novým avalanchem nebo tím ghostem se 5000 (momentálně favoritem :P ). I videoklip by klidně bodl nemůžu se dočkat ,až bude konečně něco doma. :( se zatím kochám jen obrázky :D .

                      0 0
                      • DaSnail  

                        ten avalanč ti bol v Mku krátky a v Lku moc vysoký, ne?

                        potreboval by si MLko – vysoké jak M a dlhé jak L

                        na tvojom mieste by som pozrel iný rám. aji ked GT je proste GT… ;o)

                        0 0
            • DaSnail  

              ne funboys, ale fanboys- jako FANoušek

              ajked je s nimi celkom zábava… ;o)

              0 0
      • Vilém  

        „Nizka“ hmotnost 12,74kg? To citujes z Vela nebo odkud? Ti lidi nejsou soudni.

        0 0
        • maajkee  

          Je třeba brát v úvahu, že to posuzovali v rámi určitý cenový kategorie a oproti ostatním byl nejlehčí.

          0 0
          • Vilém  

            Jeste ze neznam hmotnosti tech ostatnich:)

            0 0
            • Tuky  

              Váha vítěznýho kola v testu…13,30kg…T­rek Cobia"29", taky pěkný kolo, cena 25tis(vidle recon vzduch)

              0 0
              • Vilém  

                To testovali 26ky s 29kama dohromady?

                0 0
                • Tuky  

                  Taky mě to zarazilo, zadání bylo HT za 20tis, tak to vzali všechno.

                  Felt a GT „26“, Trek a Merida „29“

                  Jedinej Trek stojí 25tis, vše ostatní okolo 20tis.

                  0 0
                • Tuky  

                  Taky mě to zarazilo, zadání bylo HT za 20tis, tak to vzali všechno.

                  Felt a GT „26“, Trek a Merida „29“

                  Jedinej Trek stojí 25tis, vše ostatní okolo 20tis.

                  0 0
        • Tuky  

          Ano v danym testu nejlechčí. Můžeme teda nabídnout kolegovi nějakýho 10tikilovýho karbona za pade, to je určitě to co hledá.

          0 0
    • ps.slon  

      Krásných kol je strašně moc a sám uvidíš, že čím víc si jich prohlídneš, tím hůř se bude vybírat. Já sám mám GT. Měl jsem možnost vyzkoušet pár strojů (bohužel většinou jen v rámci jednotlivých vyjížděk). Např. Votec, Intense, RB, AGANG… Je to většinou o tom, co Ti vyhovuje a co se Ti líbí. Za mne GT Avalanche 1.0 rozhodně ano, zvlášť na účel Tvého ježdění. Doporučil bych ale skusit sehnat model 2011. Za ušetřené peníze třeba trošku potunit. Přidávám odkazy: http://mtbs.cz/…orie/preview , http://www.nejlevnejsi-kola.cz/…-0-disc.html .

      0 0
    • JDF  

      Nevite nekdo, jaky je rozdil mezi ramy GT Avalanche ciselne rady a Avalanche Pro? Je tam jina geometrie?

      Diky

      0 0
      • Ossis  

        Ma navic vyztuhu na horni ramovy trubce a mozna je o neco lehci.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.