• Rorejs74

    Zdarec,

    tak jsem koukal na nabidku kol na kolokramu a celkem mne zaujaly ty Fulcrum Racing Quattro

    Zatim jsem k tomu ale nasel jen preview na Cycletechreview

    Nevidel to uz nekdo nazivo ? Potreboval bych aby to uvezlo mejch 92 kilo a vydrzelo i obcas nejakou tu horsi silnici.

    0 0
    • felix.org  

      To nevypadá vůbec špatně. Že bych si je dal k narozeninám? :-)

      0 0
    • nooski  

      Jsou to Scirocca 35 od Campy s jiným výpletem http://www.kupkolo.cz/…co-35_z4494/ Odolnosti bych se nebál, lehčí Zondy s nižším ráfkem udržely i těžší jezdce bez problémů.

      0 0
    • Ma7ous  

      Fulcrum kola prakticky dela campa, akorát jiné nálepky. Jinak viděl jsem je na živo a jsou docela težký v porovnání DT 1900 co mám je to tak nastejno. Jinak dají se sehnat Fulcrum Racing 3 za 8ku a za 8,5 zondy a to uděláš určitě lépe.

      0 0
    • Hnoj  

      Pevný asi budou, ale když za 9litrů jsou Racing 3 2013, zdá se mi to už docela draho :-/

      0 0
      • Rorejs74  

        A kde jsi pls videl ty Racing 3 2013 za 9. Ja jsem to nejlevneji nasel na kupkole za 9990. Nebo tam neni zadnej zasadnejsi rozdil a je lepsi vzit o litr levnejsi letosni model ?

        0 0
        • Cavendish  

          http://www.kupkolo.cz/…2012_z90769/ za 9k nový model,není co řešit.

          0 0
          • Cavendish  

            Sorry,to je 2012,ale i tak by si je klidně mohl vzít,velký rozdíl není.

            0 0
            • Cavendish  

              Nebo toto http://www.kupkolo.cz/…arbon_z1872/ pokud ti nevadí konusy.

              0 0
              • ememem1  

                ako nic proti shimanu ale to je ten system kde je na carbon rafiku zboku na brzdnych plochach nalepena (ci nejak inak upevnena) hlinikova vrstva?

                nema to bohuzial moc velku zivotnost.

                0 0
                • Marskatin  

                  Ne, to je na hliníkovém ráfku nalepen karbonový hřbet.

                  0 0
                  • ememem1  

                    fakt? tak tomu uz potom nerozumiem vobec ze aky to ma zmysel.

                    0 0
                    • Marskatin  

                      U těchto prakticky žádný. Hmotnost není nijak lepší než u čístě hliníkový setů.

                      U 50 mm verze, je to třeba cenově dostupná varianta vysokého „karbonového“ ráfku. (váha nic moc). Výhoda je, že to brzdí to jako hliník, netřeba jiných špalků. U plášťové verze mám z toho i lepší pocit než z čistě karbonových plašťových ráfků.

                      0 0
        • Hnoj  

          Já tu mam eště jedny volný RACING 3 2013 za 9K.

          0 0
          • Rorejs74  

            Hmm … ze bych si udelal predcasny vanoce ;-?

            Mohl by jsi mi pls jeste napsat svuj nazor jak jsou na tom ty Racing 3 co se tyka spolehlivosti v porovnani s Mavic Ksyrium Elite … to je muj dalsi kandidat, jezdi je tu dost lidi a jsou celkem spokojeni.

            Diky.

            0 0
            • Hrabex1  

              mavic ma lip reseny zadni naboj. To je podle me nejvetsi slabina fulcrumu.

              0 0
              • Hnoj  

                S tím bych si dovolil docela výrazně nesouhlasit.

                V čem podle tebe je problém na Fulcrum ořechu, respektive v čem je Mavic lepší???

                0 0
                • Hrabex1  

                  Fulcrum ma prave lozisko naboje uprostred (to znamena za orechem v tele naboje). Podobne jako to maji stary naboje na sroubovaci X – kolecko. Mavic je overena klasika jako shimano (i kdyz ma jiny typ lozisek). Prave lozisko je uvnitr vnitrni casti orechu na konci (nikoli uprostred) a ta vnitrni cast orechu je napevno pridelana k telu naboje.

                  Proc mi fulcrum vadi? Mezi orechem a nabojem je vule, ktera se prakticky neda odstranit. Kdyz vezmu za kolo uchyceny v ramu, je to dost znat. Zleva doprava je tam leve lozisko naboje, pak prave a pak jsou 2 loziska orechu.

                  Podle me to neni dobry system.

                  0 0
                  • Hnoj  

                    1. Rukama mi prošlo několik desítek párů Racing 3 -Racing ZERO, které mají stejný systém ořechu a pokud je ořech v pořádku, pak na něm není zcela žádná vůle.

                    2.Já si zase myslím, že Mavic systém je totální peklo. Kluzné pouzdro je daleko náchylnější na chytání vůle než kuličkové ložisko Fulcrum.

                    3. Fulcrum má v kolech otevřená kuličková ložiska, která se dají dokolane seřídit a přijde mi, že se točí pocitově daleko lehčeji než právě Mavic s QRM+.

                    4. Niple na Ksyrium Equipe mají na konci drátu mosaznou „kotvičku“, která velice ráda oxiduje a povolení niplu je občas skutečná lahůdka o poškození závitu v ráfku nemluvě.

                    0 0
                    • Hrabex1  
                      1. Troufam si rict, ze muj orech na RM3 v poradku je, mel jsem ho rozebrany

                      nekolikrat a vypada uplne OK. Znamy ma racing3 a kdyz jsem vzal za jeho kolo, citil jsem to same, byla tam vule. Utazenim pojistne matky muzu vuli omezit na ukor lehkosti otaceni lozisek.

                      1. Mavic ma malou vuli v orechu, Shimano take, ale to nicemu nevadi. Fulcrum

                      ji nema (leda ze by odesly loziska v orechu). Fulcrum ma vuli jen mezi orechem a nabojem, coz se projevuje vuli celeho kola.

                      1. Nemuzu posoudit, RM3 i moje ksyria maji prumyslova loziska a jsou OK.
                      2. Dik za upozorneni, budu se snazit niplema obcas pootacet, snad to nesroste.

                      Pomuze prostriknutim olejickem?

                      0 0
                    • Hrabex1  

                      Nevim, jestli chapes co myslim. Kdyz nenasadis kazetu nebo neupnes kolo do ramu, tu vuli nikdy neodhalis. Kdys mas nasazenou kazetu, vezmi ji obema rukama a snaz se ji jakoby stahnout…

                      0 0
          • baobab  

            Racing 1 bys na skladě neměl? ;)

            0 0
    • felix.org  

      Oživím to. Na koloshopu se teď dají v té jejich akci koupit za 6k. Pořád nikdo žádný zkušenosti? Třeba s reálnou váhou? :-) Uvádějí 1710g bez upínáků. Oproti současným Racing 7 2009 si pomůžu každopádně, ty budou mít tak ke 2 kilům.

      0 0
      • nooski  

        Já zase okukoval Scirocca a nějak se mi zatím nepodařilo najít reálné hmotnosti. Jeden obchod psal u Quattro kolem 1,78Kg a tady 1,78Kg http://road.cc/…attro-wheels

        0 0
        • Rorejs74  

          No ja jsem nakonec skoncil u letosnich Zond ;-)

          Narazil jsem na to za dost dobrou ceny tady

          Tak ted uz jenom aby prislo jaro abych to mohl vyzkouset nazivo.

          0 0
          • nooski  

            Ty se dají sehnat u nás ještě o stovku levněji. Zondy by samozřejmě byly úplně nejlepší. Všude se ta kola chválí a za ty peníze to mají být velmi dobře jedoucí držáky.

            0 0
            • Rorejs74  

              Oni ted koukam trosku podrazili, kdyz jsem je bral ja tak byly za 7999 a jeste tam mel ve vyprodeji i zimni tretry v te spravne velikosti, tak jsem to vzal rovnou k tomu ;-)

              0 0
      • krykra81  

        Faktická váha je 790g a 986g= 1776g moc pěkná kola a hlavně vypadá že budou pevná a odolná. Sice těžší ale jak se roztočí, tak pojedou. Vyšší ráfek vypadá efektně a nálepky střízlivé. Dobře vypadají červené niple.

        0 0
        • felix.org  

          Dík, to bych si mohl tak o 200g pomoct. Dost se mi ta kola líbí. Za 6k je teda asi vyzkouším :-)

          0 0
        • felix.org  

          Tak jsou doma. Co se designu týče, tak super. Akorát jsem teda navážil přes 1800g… :-(

          0 0
          • krykra81  

            Budeš určitě spokojený…

            0 0
          • nooski  

            S ořechem Shimano jsou o dost těžší. Ale RBesu sluší. Já jsem do budoucna rozmýšlel mezi dvojčaty Scirocco 35 nebo Zondama dle finančních možností na krosku. Zondy jsou o dost lehčí, ale Scirocca jsou zase o dost levnější a dle mě i pěknější :-)

            0 0
            • felix.org  

              Tak to bude asi ořechem :-) Zas tak se v tom nevyznám, tak mě jako důvod vyšší váhy ořech nenapadl. Každopádně oproti Racing 7 je víc než 200g rozdíl :-)

              0 0
              • nooski  

                Moje Racing 7, které jsou však novější model, měly s páskou 1960g a sehnal jsem je nové za 2200Kč včetně plášťů a duší :-)

                0 0
          • modbic  

            Zdar. Můžeš napsat po roce nějaký postřehy co se týče těchto kol? Spokojenost nebo problémy ?

            Díky za reakci ;-)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.