• agangrider

    Čau, sháním novou vidlici na enduro kolo, konkrétně na Agang Cult 2.0 2012. Omezuje mě nutnost pořídit vidlici s tapered krkem, 15 mm osou a 150 mm zdvih. Mám možnost pořídit novou vidlici sundanou z kola – FOX Float 32 RLC 150 mm QR15 s Tapered krkem ročník 2010.

    Nebo vidlici Suntour Epicon X1 TA RL z TT.

    Foxka je zlevněná z 20 000 na 12 000 Kč, a Epicon TT stojí 9100 s tapered krkem.

    0 0
    • Smazaný účet  

      kua..nedavej odkazy do ankety…muj hlas nepocitej!

      0 0
    • Bysto  

      Ak chces jazdiť enduro, tak vidla s 32 nohami nie je to práve, ak budes chciet trosku hopkat, alebo jazdit agresivnejsie, ta mala tuhost tej vidlice by ta dost limitovala. Zvazil by som skôr lyrika, domain, float van 36, durolux.

      0 0
      • agangrider  

        moje ježdění do FR nesměřuje jezdím čistokrevné enduro – prostě jízda náročným terénem žádné kraviny… triky :D Takže 32 nohy stačí, i na sériovce jsou 32.

        0 0
        • Bysto  

          A prečo chces vlastne meniť vidlu?

          0 0
          • agangrider  

            Nutnost ! Mám totiž Marzocchi :D :D :D

            0 0
            • agangrider  

              Navíc vzadu je vzduchovej tlumič X-Fusion a pružinová vidlice ve předu to je akorát tak na vylomení hlavové trubky jak ta vidlice někdy nepropruží :D

              0 0
              • Tomas94  

                to by mně zajímalo co máš za marunu… vozím 66ku vzadu pružinu a obojí chodí nadmíru dobře.

                0 0
      • fousek  

        Celkem nedavno mela vetsina DH vidli 32mm nohy,tak zas tady nerozumuj, dulezitejsi je jestli ma vidle 1a1/2 krk a pevnou osu (myslim doopravdickou 20mm osu a ne QR15) Tlustejsi nohy jsou takovej bonus, kterej se pozna az od vetsich zdvihu.

        Ja bych naopak zvazil Nixona, kterej ma dobrou vahu, super tlumic, 20mm osu a je ted za super penize.

        0 0
        • Atilla  

          To jo, ale ta vidle taky vážila 2,5kg+ a né jak ted 1,8kg- 2,1 a tolik matroše se podepíše na tuhosti víc jak o 2mm širší nohy.

          0 0
    • PatrikL  

      http://www.bike-mailorder.de/…lstueck.html?…

      zhodená z biku, nejaké škrabance :)

      0 0
    • Atilla  

      Kolik vážíš?

      0 0
      • PatrikL  

        podľa http://www.bike-forum.cz/…zite-ii.html#…

        je to 60–70 :)

        0 0
        • Atilla  

          S touhle váhou by asi 32mm vidle šla, ale stejně lepší tužší 35mm. Enduro je podle mě DH s tím, že na kopec jedeš po vlastní ose, takže tuhost vidlice se počítá.

          0 0
          • Bysto  

            tiež mám iba 68kg ale rozdiel medzi 32 a 35 je sakra poznať. Ako dokiaľ človek jazdí na 32, tak to tak nevníma, ale jakmile skúsi niečo lepšie, cesty späť niet.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Souhlasim..i to kilo navic mi nevadi:)))

              0 0
              • Smazaný účet  

                Cože to teď vlastně jezdíš?

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Prasostyl. Proste vsechno. Klidne po silnici na pivko, pojezdit po kopcach nebo i politat v parku. Docela jsem si ted o vikendu daval dropik (na kterem je vyfoceny kamos).

                  jinak, zcela v souladu s tim porekadlem o kovarovi a jeho kobyle, mam jenom tuhle fotku. Pres zimu nejak poresim polepy na vidli, pokratim hadice a nainstaluju zpet cervene nokony:)

                  0 0
            • Smazaný účet  

              Mě zatím 32 stačí a to i jen s 9mm upínákem. Ale to je tím, že jsem nic mohutnějšího nezkusil. Vlastně jo, duroluxe, ale tam jsem se svezl jenom tak dokolečka na kamenité cestě, žádný pekla.

              0 0
            • Kubiczech  

              Dneska jsou ta kola kolem 150 mm zdvihu relativní pírka, takže bych to žádnou macatou vidlicí nezabíjel. Foxácka 34ka je ideál, 32ka stačí naprosto v pohodě.

              0 0
              • Bysto  

                No 34 by bola ideál na take ľahké EN, len tie ceny :-/ :-D. Ale myslím si, že pri 150 vidli uz je dost poznať krutenie a ten rozdiel medzi 32 a35 fakt priepastny

                0 0
                • Smazaný účet  

                  To už je lepší pořídit Deville, ta má aspoň 20mm osu.

                  0 0
                • Kubiczech  

                  Jestli někdo tráví každý víkend v bikeparku, tak širší nohy určitě ocení. Ze zbylých 90% enduro jezdců pozná rozdíl v tuhosti jen pár lidí a zbytek vozí zbytečně gramy navrch. Osobně nepoznám rozdíl mezi 35/34/32 mm nohama ani v bikeparku a pírko fakt nejsem. (: A teda musím přiznat, že za to jsem rád, o hodně starostí míň. (:

                  0 0
    • Jamie  

      takže čistě teoreticky udělam líp, když přitvrdim svého force Touto vidlou víc, než tímto kusem kovu.. ..co bude chodit líp?

      0 0
      • Smazaný účet  

        lip bude chodit durolux, ale mas tam rozdil v ose..12mm vs 20mm…jeste si pohlidek sloupky! Idealne nechat dodelat HS expanzi!

        0 0
        • Bysto  

          kks, oni dali na 160 vidlu 15 osu?? to má ako jaký význam? :D

          0 0
          • Jamie  

            a ještě si dovolim… …nenakopnu moc Force 180 mm „odpuštění chyb“ vpředu?

            0 0
            • Smazaný účet  

              180 bude už vážně moc…

              0 0
            • cyborg  

              180 bych tam nedaval teda

              0 0
            • Smazaný účet  

              Tak tuneny durolux je 120–160, to je cajk (zdvih se da zvednout az na 180 podle toho jak chces..)

              jinak se jeste koukni na rozmery te vidle a porovnej to s tou, ktera tam je. Treba ti vyjde, ze pri foxce na 160mm bude durolux stejne vysoky pri 170mm (strilin od boku).

              0 0
              • Smazaný účet  

                Na 180 ho nezvedneš, nebo musíš oželit HS expanzi.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  asi jsi to s milanem diskutoval, takze budes mit lepsi info. Ja jenom muzu rict, ze s HS expanzi je to pro modely 2012 zatim kdovijake, ale i bez ni vidle chodi moc hezky! Na roletach jsem ji nezatloukl a nekope, nejak to proste funguje…

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Já s epiconem furt bojuju :0( Ale holt na lepší není. Navíc bych ani nevěděl co vybrat… Ale Duroluxe bych bez alu sloupku nesnesl.

                    Jinak alespoň pro dřívější modely to platilo – snižování 180–140 je možné jen bez HS expanze, s ní max. 160mm… Co jsem měl možnost vyzkoušet, tak citlivost neskutečná (ve srovnání s mým dojebaným epiconem před servisem, teď jsem s ním zase spokojenej)..Ale HS expanzi jsem neměl možnost vyzkoušet, svezl jsem se jen na kamenité cestě.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      No, tak hlavne platilo, ze tuneny nebyl ve zdvihu 140–180 protze tyhle 2011 modely nemel ofiko dovozce od ktere je Milan bere. Coz je duvod proc jsme bral 2012 bez HSE (pres zimu mu tu vidlu dam na servis a on se pokusi nejak vymyslet dodelani HSE).

                      Jinak, kdyz se tam mrdas s epikonem, nechtel by jsi reveltion v plne palbe za 9000Kc?:)

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Díky za nabídku, ale teď jsem převedl skoro všechny své finance na spořící účet – 1. aby mě to nelákalo v takových případech jako tento, 2. aby mi to aspoñ něco hodilo a neleželo na účtě za nula nula nic :0) Budu teď rád, jestli vyškrábu aspoň něco na nový gumy (pokud se hnoj tedy někdy ozve :0()

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Na ucte ti to nic nehodi, jenom to tolik neztrati:DD Musis investovat (aspon do zazitku), konec sveta se blizi!

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Aspoň umřu jako bohatej a né jako trubka bez koruny :-D (protože jen u vidle by nezůstalo)

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Ti ty penize budou prd platne, srabe:DD

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Ale kdeže, se to převede do příštího života a já jako kráva nebo delfín to budu mít do začátků lepší :-D

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Hmm…krava..super vyhlidky…ikdyz, aspon budes posvatny buu-hovado:D

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    Třeba budu v příštím životě to, co po konci světa nahradí člověka :-D Což bude pecka, protože vždy po konci světa vznikla vyšší forma života (dinosauři → člověk) :-D

                                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Už se blížím konečně k tomu, že dokončím ideální test HS expanze. Konečně budu testovat na dvou zcela totožných vidlicích lišících se pouze tím, že jedna HS expanzi má a druhá nemá a to celé ještě současně na dvou zcela totožných kolech (nejen rám + tlumič, ale komplet všechno mimo pár detailů typu sedlovka).

                    Po delším ježdění té jedné bez HS expanze (u druhé teď čekám až dorazí tlumič a bude konečně kolo hotové a budu testovat rozdíl) musím říct, že na 150mm to s tou HS expanzí není až tak žhavé ani jak jsem si sám myslel.

                    Je samozřejmě nutné to, že musí vidlice bez HS expanze umožnit nastavit dostatečně povolenou tu jedinou expanzi, aby se dalo dostat do situace jasného kopání. Tím narážím třeba na Rebu, kterou jsem dříve jezdil i bez HS expanze a kde při zcela povolené expanzi to bylo příliš pomalé a přitom to ještě nijak znatelně nekopalo (tedy rozsah byl moc malý).

                    Teď u DPC + kit expanze (jediné bez HS expanze) ze Sektoru při max povolené expanzi už jasně kope a nedá se to tak jezdit. Takže rozsah dostatečný, i když jsem tedy dost na kraji (dvě kliknutí od minima).

                    A zatím po pořádném testování můžu říct, že HS expanze až tak moc nechybí. Se zatloukáním vidlice nemám problém vůbec žádný, rychlost návratu vidlice je zcela dostatečná. S HS expanzí by to pouze dovolilo lehce více přitlumit LS expanzi, což v některých situacích trochu pomůže.

                    Perfektní průběh jaký potřebuju a citlivost (oboje jaké potřebuju) dělá mnohem více než přítomnost x nepřítomnost HS expanze. DPC s vhodnou pružinou i bez HS expanze o třídu válcuje Talase, který HS expanzi měl.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Přesně to byly moje dojmy při přechodu z manitou slate TPC s HS expanzí a naprostou necitlivostí na tuněného epicona. Díky citlivosti a tuhosti (32 vs. 30 nohy) jí naprosto převálcoval i bez HS expanze. Ale s jídlem roste chuť a tak už prostě nedokážu nastavit epicona abych byl na 100% spokojený. Vždy je to kompromis a naučil jsem se s tím žít, ale přesto mě občas pořádně štve. Navíc nemám indexaci točítka, takže nikdy to nenastavím úplně stejně a to mě taky točí.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        S konkretne mas problem u toho nastaveni, tradicni zatloukani vs kopani pri dropovani?

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Buď je přetlumená a v kalupu se zatlouká nebo naopak moc kope při pomalých rychlostech :0(

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Hm…ja zjistuju, ze jsem na tohle dost necitlivy. Zatlucenou vidli teda poznam, ale kopani do kurou moc ne…ale treba to casem rpijde:DD

                            0 0
                            • jIrI___  

                              Nejsi v tom sám, kopání taky nepoznám.

                              0 0
                            • MlokCZ  

                              Já taky snáším poměrně rychle nastavenou expanzi a kopání tedy vnímám až hodně velké. Proto pokud jde povolit dostatečně jediná expanze, tak to jde.

                              Na dost vidlicích bez HS expanze jsem ale končil s plně otevřenou expanzí a bylo to pořád ještě moc přitlumené (třeba právě Reba) a to pak byl už znát dost.

                              0 0
                            • MlokCZ  

                              Ono ale také nejde jen o zatlučenou vidlici. Pokud není expanze (ať už jakákoliv) dostatečně rychlá, tak nemusíš hned vidlici zatlouct, ale třeba jen kontakt předního kola za překážkou bude o trošku déle.

                              A tohle se posuzuje hrozně obtížně (jestli to je vlivem chybějící HS expanze), protože průběh a citlivost to ovlivní mnohem více.

                              0 0
                              • Georrge  

                                furt se tu o té HS expanzi mluví a furt v tom nemám jasno… v čem přesně HS expanze pomůže? Jasný, bude se vidle vracet rychleji, ale nekope to pak? Nemá to pak stejný efekt jak hodně povolená low speed? Nebo je to tak, že pokud jedu pomalu přes malé nerovnosti, tak to jede jen na low speed která je trochu víc utlumená a tedy krásně žehlí, a pak když vletím ve sjezdu do rozbitého terénu tak nastoupí HS expanze a vidle začne lítat po zdvihu a hezky zobe, místo toho aby působila přetlumeně s low speed a nestíhala? Chápu to dobře? Uvažuju totiž že bych si nechal přidělat HS expanzi na epicona, teda pokud by milanovi nevadilo upravovat suntour vidle zvenčí :)

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  Vidlice má buď je jednu expanzi nebo má HS + LS expanzi.

                                  Pokud má obě expanze, tak ty fungují dle rozdílu tlaků. Není to přímo dané velikostí překážek.

                                  Pokud rozdíl tlaků překročí určitou mez, tak se otevře HS okruh. Jakmile klesne pod tuto mez, tak se HS okruh uzavře a olej teče jen LS okruhem.

                                  Zkusím na dvou příkladech:

                                  • přejedu větší překážku, vidlice jde více do zdvihu a těsně zapřekážkou se ocitne přední kolo ve vzduchu
                                  • v tu chvíli je velký rozdíl tlaků, protože vidlice už není vůbecstlačována a otevře se HS okruh
                                  • jak se vidlice vrací ze zdvihu, tak rozdíl tlaků klesá až v určitémokamžiku se HS okruh uzavře. Tedy na konci návratu je to už přitlumenévíce díky průtoku oleje jen LS okruhem, který je více přiškrcený oprotiHS okruhu

                                  Tedy ne, bude to přesně naopak s tím kopáním. Vidlice se může nejprve vracet rychleji a pak ke konci více zpomalí díky více přitlumenému LS okruhu a tedy kopne naopak méně než kdyby tam byla jediná expanze (a ta více povolená).

                                  A jiný příklad, také větší překážka, ale tentokrát dlouhá, že nebude hned přední kolo ve vzduchu, protože překážka hned nekončí

                                  • přední kolo najede na překážku (teď neřeším práci jezdce, tedyžádné zvednutí předního kola)
                                  • vidlice jde více do zdvihu
                                  • následně ale není přední kolo hned ve vzduchu (je ještě napřekážce) i když je vidlice hodně ve zdvihu; v tu chvíli jezdec tlačína řídítka a překážka na přední kolo
                                  • rozdíl tlaků je tak nízký i přesto, že je vidlice hodně vevzdvihu
                                  • nejde k otevření HS okruhu
                                  • LS okruh to více přitlumí a vidlice se vrací ze zdvihu pomalu
                                  • než se přední kolo dostane na konec překážky vrátí se vidlice jeno trochu a následně za překážkou (kde už se může otevřít HSokruh – dle rozdílu tlaků) dojde k rychlejšímu kontaktu kolas terénem
                                  • s jedinou expanzí by se celé těžiště na překážce více zvedlo(díky rychlejšímu návratu jediné expanze oproti LS expanzi)

                                  Ten první příklad rychlejšího návratu s HS expanzí nemusí být moc znát oproti jediné expanzi když je vozena hodně povolená. Tady tedy ti co nemají problém s lehkým kopáním jsou v pohodě i bez HS expanze.

                                  Ten druhý případ ale znát bude o to více při více povolené jediné expanzi. Jenže to je právě situace, která se hrozně obtížně v praxi rozlišuje od ostatních vlivů.

                                  A aby se ten druhý případ výrazněji projevil, tak se musí při přítmonosti HS expanze vozit LS expanze znatelně více přetažená. A to je možné pouze pokud HS expanze přesně sedí pro daného jezdce, tedy když se HS okruh neuzavírá příliš brzy.

                                  0 0
                                  • MlokCZ  

                                    A já právě nikdy neměl rád ani při přítomnosti dobře fungující HS expanze až tak moc přitaženou LS expanzi.

                                    Tím ten rozdíl nemám tak velký mezi více povolenou jedinou expanzí a vidlicí která má HS expanzi a kde tu LS přitáhnu jen o trošku více než na vidlici s jedinou expanzí.

                                    Ona aby HS expanze fungovala perfektně a byla jednoznačnou výhodou, tak by musela být vždy naladěna na hmotnost a styl jízdy jezdce.

                                    Jenže tak to není, rozdíl tlaků pro otevření HS okruhu je dán a je to nastavené napevno.

                                    V extrému se může stát, že vidlice s HS expanzí pro extrémně lehkého jezdce může být horší než vidlice bez HS expanze.

                                    Tím narážím na případ, že HS okruh se mu téměř nebude otevírat (je moc lehký a nebude běžně dosahovat dostatečného rozdílu tlaků k tomu potřebnému).

                                    A LS okruh, že může mít menší rozsah (díky přítomnosti HS expanze se počítá s větším přitažení LS a rozsah nastavení je posunut více do přitlumené LS expanze než u vidlice s jedinou expanzí) a nebude pak stačit maximální povolení LS okruhu.

                                    Ono to je ale celé hodně provázané s průběhem vidlice, zejména počátku zdvihu.

                                    To je možná také důvod, proč mi u DPC tak HS expanze nechybí. Díky zcela odlišnému průběhu na počátku zdvihu oproti Talasu je možné si dovolit o dost více povolit jedinou expanzi aniž by vidlice kopala. Na Talasu by stejné tlumení s průběhem Talasu nejspíš kopalo už hodně a bez HS expanze byl problém mnohem větší.

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      A to je právě to co se mi líbí u BoXXeru – můžeš si s tím naprosto vyhrát a dotáhnout to postupným zkoušením k dokonalosti. A když se to vejde do BoXXera s 35 mm nohama, tak nechápu, proč už to není v Totemu a Lyrikovi…

                                      0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Milan ti 1. neupraví vidli odjinud a za 2. HS expanzi nedodělá ani do epicona 140mm od něj (ověřeno). Udělal prý jen jednoho epicona pro Fouska a prý už nikdy více.

                                  0 0
            • pavlik6022  

              force je na 150 mm, 180 už je vážně moc

              0 0
      • Kubiczech  

        Zrovna Force je kolo, které jede moc hezky, takže osobně nevidím jediný důvod, proč dobrovolně kupovat Duroluxe s 2600+g. Půlkilo navíc pozná každý, minimální rozdíl v tuhosti málokdo. Ale pokud Force drtíš každý víkend v bikeparku, tak chápu.

        0 0
        • toram  

          force jede hezky?:D no nevim..sice jsem na to přesedlal z HT ale takhle urvanej jsem nebyl ani po celodením vejletě..:D

          0 0
          • pavlik6022  

            souhlasim s Kubiczechem – byl jsem překvapený jak je Force jezdivý bike, samozřejmě ne v nějakém DH setupu :)

            0 0
          • Kubiczech  

            V rámci kategorie mi přijde jako jezdivější, univerzálnější a to jsem před testem taky většinou jezdil na svém ht.

            0 0
    • atx442  

      Jdi do Fox Float, zde asi neni co resit.

      Rozdil v cene je docela zanedbatelny … a myslim, zed Fox je urcite o tech 3.000,– Kc lepsi ;-)

      Preji Ti dobrou volbu,

      V.

      0 0
    • cyborg  

      ja si taky nejak nemuzu moc vybrat z:

      float 36, van 36, lyrik SA, lyrik Coil, Marzocchi 55 RC3 TI, Durolux… kua babo rad

      0 0
      • Smazaný účet  

        Marzocchi – šit

        VAN, Lyrik Coil, Durolux – moc těžké + mrdání s pružinama (kromě Duroluxe tedy, ten je jenom extratěžký)

        finální výběr je Float vs. Lyrik SA

        Takhle bych to zjednodušil já ;0)

        0 0
        • Bysto  

          a to radšej lyrika, lebo bude lacnejší na servis ak sa niečo vysere

          0 0
        • cyborg  

          opravdu je to s tema marcoskama porad tak spatny ?

          I ty novy rady s znovu objevenou otevrenou lazni stoji za hovno ?

          Me dost laka prave pro zmenu zase zkusit neco s pruzinou..

          0 0
          • Smazaný účet  

            Nevím jak letošní, ale minulé ročníky stály za hovno. Navíc otázka je, jestli ta RC3 patrona umí HS expanzi. Podle toho jak celkově zaspali dobu bych byl v tomhle odhadu pesimistou.

            0 0
            • Bysto  

              a ešte nájsť toho magora, ktorý vyhodí 15000CZK (600€) za neoverenú vidlu, to asi nikto nekúpi, lyrik je istota

              0 0
        • Atilla  

          Mrdáni s pružinama? Nechápu

          0 0
          • Smazaný účet  

            Pro mě osobně je prostě jednodušší a pohodlnější nafoukat správný tlak, který můžu i na vyjížďce ladit, než laborovat se správnou pružinou. Dokonce některé pružinovky (Lyrik Coil U-Turn) nemají ani 3 různé tvrdosti v balení, takže když nevyhovuje, musíš koupit jinou, tudíž i prachy navíc. Chápu výhody pružinovek, ale mají tolik nevýhod, že já už se navždy budu vozit na vzduchovém polštáři.

            0 0
          • kOmE  

            Ja treba vozim 3 ruzny tlaky u vidlice,podle toho co jezdim ,50, 60 a 70 psi. A na tlumici jezdim 150 a 170 psi. To s pruzinou neni tak jednoduchy.

            0 0
            • pitos  

              A foukat jednu vidlici na tři různé tlaky je k čemu dobré?

              Já po přechodu na pružinu jsem rád že nemusím už vidli krom kompresí nějak nastavovat a s jednou vhodnou přužinou si v pohodě vystačím na vše.

              0 0
              • Atilla  

                Přesně, od toho jsou komprese abys vidli vyladil podle trati.

                A vybrat správnou pružinu je jednoduché, stačí se zvážit a třeba u RS vezmeš o jednu tvrdost nižší.

                0 0
                • kOmE  

                  Ja jezdil driv jen pruzinovy vidlice a tlumice a treba u dhx 5 ti komprese jen znecitlivila chod zadni stavby. Vidlice na tom byly lepe ,ale zase ne kazda vidlice ma nastaveni komprese a abych se dostal na stejne vysledek jako s floatem ,musel jsem treba na VANu kompresi nastavit na maximum, u floata pridam 10 psi na tlaku a jeste to muzu dopladit kompresi.

                  0 0
                  • Atilla  

                    Mám x- fusion vector a ten je někde jinde než DHX 5. Vše funguje jak má. Jen točím kolečkama(ani ne botomem) a uděláš z toho klidně i HT a když povolíš LSC tak je to DH mašina. HSC přitvrzuješ podle toho kolik je na tratí skoků.

                    0 0
              • kOmE  

                Mam 180mm floata a jezdim na nem od DH az po dirt a enduro. Na DH a FR vozim sag kolem 40% v predu a asi kolem 35% vzadu, na enduro to trochu pritvrzuju dozadu 30% a v predu 35% a na dirt a slopestyle trate foukam vidlici i tlumic na 30% sag.

                0 0
                • Atilla  

                  no já mám totema coil a jezdím na tom od XC až po DH a nemusím foukat vůbec nic. Jen točím kolečkama

                  0 0
                  • kOmE  

                    Taky co ti zbejva na pruzinovy vidlici.

                    0 0
                  • pitos  

                    Že by to bylo tím Totemem? mám ho také,jezdím to samé a také jen točím kolečky:)

                    Sag mám 30% na vše.

                    0 0
                    • kOmE  

                      Az me to prestane bavit ,tak budu treba taky jen tocit koleckama. Se sagem 30% bych ale tocit nic nemusel.

                      0 0
                    • kOmE  

                      Kdyz jsem mel pruzinovy vydlice, tak jsem si taky vystacil s jednou pruzinou, ale problem na trailovejch dirtech jsem mel i pritazenejma kompresema, vzduch tenhle muj problem vyresil. Na enduro a fr si vystacim s jednim nastavenim. Na dh trate to upoustim, ten scott co ho ted mam se pak chova skoro jako cistokrevnej sjezdak.

                      0 0
                      • pitos  

                        Když jedu někde do parku tak běžně FR a DH tratě střídám a nějak si nedokákáži představit, že bych to pokaždé měl nějak měnit.Jen podle tratě nastavím komprese.

                        Dirt je asi něco jiného,nevím,ne­jezdím.

                        0 0
                        • kOmE  

                          Tak ja jezdim vduchovy vidlice tepr rok a kupoval jsem je prave kvuli te vetsi univerzalnosti a progresivite. To samy u tlumiče. Pred tim jsem to delal jako vy, jedna pruzina a pritahovani kompresi, s tim ze dejme tomu 4× do mesice vytahnu pumpicku a upravim tlaky nemam problem ,casove je to zcela zanedbatelne.

                          0 0
                          • pitos  

                            Jasně,víš proč to tak vozíš, máš s tím zkušenost a to je v pořádku.

                            Osobně jsem použitelné luftové vidlice vozil cca 7let a dnes po dvou letech na pružině jsem rád že už nemusím se vzduchem nijak laborovat.Pamatuji si jak jsem byl kdysi rád když jsem přešel z dualair na soloair a stačilo už jen foukat jednu komoru.

                            Mě to „šaškování“ s tou pumpičkou prostě nějak nebaví,když vím že na pružině to většinou chodí stejně lépe a je to spolehlivější.

                            0 0
                            • cyborg  

                              tak nejak. I na vzduchovy vidli sem stejne nakonec nasel svuj oblibenej setup a ten vozil jak na xc vylet tak do parku nebo do alp.

                              Ja nejak nemuzu zapomenout na svyho staryho Monstera T – to bylo maslicko. ASi se vyprdnu na vsechno haneni a pujdu hlavou proti zdi a zkusim tu Marcošku 55 RC3 Ti 2010. I kdyz tam je teda i vzduch i pruzina… Prohrabavam se googlem uz nejakou dobu a jedinej web kde se na ne hromadne nadava je bike-forum

                              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.