Epicon 2010 výměna oleje v patroně

137 nepřečtených
  • wosa

    Ahoj,

    omlouvám se předem za možný duplikát, ale nenašel jsem podobné téma. Nezdá se mi odskok u nového Epicona. Zvažuji výměnu za „lehčí“ olej 5w. Máte s tím zkušenosti? Co jsem se dočetl, tak stačí jen vyndat patronu, rozmontovat a vyměnit olej. Je to tak?

    0 0
    • pavlik6022  

      je to tak, odměř si kolik starého oleje vyliješ, kvůli odměření nového

      0 0
    • wosa  

      Zeptám se jinak. Jsem ve vzduchovkách totální začátečník. Jak se dá poznat vadná patrona? Když jsem rozebral vnější nohy a zamáčknul odskok šlo to bez většího tlaku. Vracelo se to pomalu, žádný rychlý odskok. Je to normální?

      0 0
      • Georrge  

        po rozebrání? To jsi rozebral vidlici a zatlačil pístnici tlumící patrony? Ta by měla jít relativně lehce, hlavně když tlačíš pomalu. Když tlačíš rychle tak by měla přidávat na odporu. A hlavně by se neměla vůbec vracet, v patroně není nic co by ji vracelo zpátky :) od toho tam je v druhé noze vzduch.

        0 0
        • sedla84  

          budu taky vymenovat olej v patrone. Po roku provozu patrona nesla uplne stlacit – olej napenil, dvakrat jsem upoustel, ale je to tu zase. V oleji jsou vyditelne bublinky, kterym se z oleje nechce.

          0 0
          • pavlik6022  

            pokud máš předěláno na olejové mazání, může se dostávat mazací olej do tlumiče, řešilo se to tu v nějakém threadu, způsobuje to gufero na pístnici tlumiče které je určeno k utěsnění jen jedním směrem a to oleje z tlumiče ven, ale pokud je olej určený na mazání vnitřních noh tlačen opačným směrem, tak ho neudrží

            0 0
            • sedla84