• Andrej54

    Zdravím. Mate niekto bicykel ČT Stark 4 /2022? Potrebujem poradiť ohľadne plášťov…

    0 1
    • Andrej54  

      Ctm Stark 4/2022, chybička ????

      0 0
    • Mustafa  

      Jinými slovy, chceš jiný plášť namísto původního Chaoyang Freedom WEDGE, 28×1,75 . A čím by se měl lišit? Jistější do terénu, rychlejší na silnici, větší objem?

      0 0
      • Andrej54  

        Nie, pôvodný tam je WTB Riddler 700×45 Comp, a dnes som dostal defekt a vôbec ho nemôžem zhodiť. Dokonca sa mi zdá akoby bol bezdušový… Som cyklista začiatočník a moc tomu nerozumiem

        0 0
        • Mustafa  

          Ok, pardon za blbou predikci. To že je bezdušový neznamená, že v něm nemůže být duše. Měl by tam být WTB i23 . Když se podíváš na průřez ráfku, po stranách má „drážky“ pro patky pláště. Přes ně musíš patky pláště „přetlačit“ směrem dovnitř a když se ti jej podaří dostat do středu ráfku, měl by si tím získat dostatečnou vůli na to abys plášť sundal.

          0 0
        • Azmir  

          Někdy to je jak přilepené, budeš muset jenom víc zabrat, pár týdnů zpět jsem u podobného úkonu zlomil montpáku :D

          0 0
          • Andrej54  

            No ja som už v nedeľu zlomil montpaku, nijak sa nemôžem dostať pod plášť aby som ho podobral.

            0 0
            • Mustafa