CRANK BROTHERS JOPLIN-Snížení zdvihu

20 nepřečtených
  • Matony

    Teď mají na „CRC“: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx… super cenu na tuto sedlovku, uvažoval jsem o pořízení nějaké teleskopické sedlovky. spíš ale s dálkovým ovláním. Zajímalo by mě právě z praxe ovládání pomocí páčky pod sedlem. Nedovedu si dost dobře představit v terénu pustit jednu ruku z řidítek a zmáčknout páčku pod sedlem, je to asi podobné, jak se napít z lahve,to si taky nedovedu představit v terénu.

    0 0
    • Jenda  

      je to v pohode, malokdy potrebujes snizit kdyz uz jsi v nejaky kriticky pasazi kdy nejde pustit rodla. Nicmene z riditek je to samozrejme pohodlnejsi.

      0 0
    • Kubas.1  

      Nechci se do tebe nějak navážet, (a samozřejmě že to neplatí o přímo o sjezdu, nebo hodně rozbitým terénu) ale pokud v normálním terénu nedokážeš dát ruku na dejme tomu 5 vteřin pryč z řidítek, tak by to možná chtělo zapracovat na technice ;-)

      0 0
      • Radek Broz  

        Já jsem občas rád, že zvládnu zmáčknout tu na řidítkách.

        0 0
        • Matony  

          Přesně tak, někdy není čas se ani soustředit na řazení. Samoszřejmě, jsou situace kdy by mě ta páčka pod sedlem ani tak nevadila, lepší než zastavit a snižovat sedlo manuálně. Něco už jsem za život na kole najezdil, nejsem žádnej extra technik, ale když se střídá v horách stoupání , klesání a tak dále.. Ale ještě obtížnější mi příjde v prudkém sjezdu, když třeba nedobrovolně opustíš kolo, tak na něj znovu nastoupit a pokračovat, protože jak tak nějak naskauješ, nasedáš, tak zvyšuješ svoje těžiště a následek si můžete domyslet.

          0 0
      • kafac  

        Mozna bys mel zkusit trosku teren ;)

        0 0
        • gazman  

          Myslím že terén jsem už trošku zkusil a vždycky jsem to zmáknul.Když si zvykneš na umístění té páky tak to uděláš za možná méně než vteřinu.Rozhodně mi páka pod sedlem stačí,další kabel a bazmek na řídítkách by mě sral.

          0 0
      • Chiron  

        5 vteřin je trochu přehnané, hrábnout pod sedlo po páčce, to je otázka vteřiny, když už najdeš ten správný grif. Ale pokud jede v nějakém extrémnějším terénu a nejede krokem, tak může být problém i ta vteřina. Ale osobně bych si páčku na řidítka nedával, za jedno tam není místo, je to kabel na víc a když vidím sjezd, tak si za včasu to sedlo hodím dolů.

        A rozdíl mezi pitím a páčkou pod sedlem je sakra velký, pokud piješ z bidonu, tak pořádně nevidíš na cestu a trvá to podstatně dýl a v terénu bych to vůbec nezkoušel…

        0 0
    • Ricci  

      No myslim,ze zmacknut packu a pit z flase za jazdy je sakra rozdiel…

      0 0
    • Zdyn  

      Tak ja jsem zacal na Kindshocku s packou pod sedlem a celkem se to dalo, ale udelal jsem si packu na riditka a to se neda srovnat. Pouzivam to daleko casteji, nez drive packu pod sedlem. Neni totiz problem s tim manipulovat i v hodne rozbitem terenu nebo v zatackach, kde ruku z riditek sundat nemuzes. Navic je to daleko rychlejsi. Jedine negativum je v dalsi kabelazi na riditkach.

      0 0
      • vojtechposmourny  

        Moc hezká páčka, kdepak jsi jí vzal, jestli to není tajné?

        0 0
      • Jenda  

        packa neni takovej problem, me by spis zajimalo jak jsi to vyresil u sedla – ta packa mi prijde ze chodi opacne oproti tomu jak je to udelany origos?

        0 0
        • Zdyn  

          Na sedlovce to mam viz. foto. Jak se k tomu dostanu, tak si udelam novej zamek a bowden mi pujde primo do horni casti zamku. Smysl ovladani je stejny, jak u originalu. Zmacknes packu → zatahnes za lanko → lanko zatahne za packu, ktera zmackne ventil v sedlovce. Zaklady obou KS sedlovek jsou stejne a rozdil u provedeni s packou pod sedlem a na riditkach je pouze v umisteni bodu otaceni packy u zamku. Diku tomu je pro otevreni ventilu treba pohyb packy nahoru k sedlu (u verze ovladane rukou pod sedlem)a u dalkoveho ovladani se packa tahem lanka pohne smerem dolu.

          0 0
          • Jenda  

            ty ses dobrej hracicka a s karbonem to asi umis :-) jakozto dalsi majitel KS nezkousel jsi ji rozebrat a neco udelat s tim kluznym pouzdrem co vyrejva ty rejhy? Myslim ze mozna karbon jako nahradni material by nemusel bejt vubec spatnej. (rec je o tomto http://www.bike-forum.cz/…-reseni.html#… )

            0 0
            • Zdyn  

              No problem tam dela to jehlickovy lozisko, jehoz pouziti nejak nechapu. Mel jsem tu sedlovku asi dva mesice a pak mi to taky zacalo delat ryhy. Nekdo mi rekl, ze to vyreklamoval, tak jsem to taky poslal na reklamacku. Tam to v pohode uznali, akorat jsem musel hooodne dlouho cekat, nez mi dosla nova. Nebyly skladem. Mel jsem v planu u nove sedlovky nahradit to jehlickove lozisko normalnim kluznym, ktere by se samozrejmne muselo malinko upravit, ale to by problem nebyl. Nicmene mi dorazila uz nova sedlice, ktera je krapet predelana. Jehlickove lozisko je trochu utopene a nad nim je jeste krouzek ve kterem je kratke kluzne pouzdro. Mysim, ze tim by uz mohlo byt zabraneno odirani pistnice. Navic se tim odstranilo krizeni sedlovky. Ted mi dolu zajede, at jsem v jakekoli pozici na sedle. U starsi verze jsem musel pri zasunovani vahu malinko prenest na predni cast sedla. Dalsi zlepseni je v lepsim zatesneni.

              0 0
      • kesu  

        super pracicka

        0 0
      • kesu  

        super pracicka

        0 0
    • kafac  

      Maji k tomu aji to ovladani, ale stoji celkem dost, ale porad je to levnejsi jak vcelku… a asi to pujde vyrobit.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse