• tele

    Ahojte,

    v tejto teme by som sa chcel opytat na to, co obnasa mat galusky.

    1. Vzdy sa moze vsetko stat. Aka je nudzova jazda na prazdnej galuske? Znici sa

    galuska? Znici sa rafik? Odlepi sa galuska od rafiku? Je to nebezpecne?

    1. Preco sa lepidlo, ktorym sa lepi galuska k rafiku nazyva, cement?
    2. Pozeral som niekolko videi o tom ako sa lepia galusky, niekto dava tri

    vrstvy na rafik niekto jednu. Niekto lepi galusku, ked je lepidlo este mokre, iny ked uz je zaschnute.

    1. Niekto cisti rafik, iny nie-hlavne ti, co tam davaju 3 vrstvy lepidla.

    Tieto otazky su pre mna len take teoreticke, ci mam o galuskach v buducnosti vobec uvazovat.

    Dakujem za odpovede.

    0 0
    • Tina  

      Cesta, alebo MTB?

      Neber to prosím osobne, ale ty o nich určite neuvažuj.

      0 0
    • JFtryall  

      Ke galuskam se musis propracovat hlavne v hlave..:-)) pres spoustu defektu a protrapenych treninku na dusich. Na silnicce neni moc co resit tam je prinos a vlastnosti opravdu jina liga. Valivy odpor, tuzsi a lehci rafky, moznost foukat vysoke tlaky, mnohem nizsi valivy odpor a opravdu neporovnatelna odolnost vzhledem k vaze. Lepidlo je totalni zlo, sundaval jsem cx galusky z Vittorky lepidla a nadaval jsem hrozne a to jsem to fakt poctive nahrival. Ja preferuji Tufo pasku a funguje to bez problemu. Profici a ti co to myji wapkama davaji lepidlo. Na MTB bych se na galusky vykaslal je to o rad drazsi a vlastnosti oproti bezdusim nic moc neprinasi.

      0 0
    • tele  

      Myslim cestny bicykel. Je to inak aj v tej kategorii.

      Ja som pocul, ze Tufo paska sa nedoporucuje pre galusky inych znaciek.

      0 0
      • JFtryall  

        Kompatibilitu to chce vyzkouset, ale myslim, ze to fungovat bude. Nektery galusky maji dole sev a muze to delat trosku problem aby byla rovna. Nemam zkusenosti s top galuskama jako Veloflex, FMB, Dugast nebo top Conti a neni zatim v mych moznostech kupovat galusky kolem 2 tisic, kdyz to je vlastne jen na trenink a pro radost. Kolem tisicovky ma Tufo kvalitni galusky, ktere podle meho kombinaci plast-duse prevalcuji uplne ve vsem.

        0 0
        • scalar  

          Zase z pohledu nezávodního cyklisty, co za ním nejede servisní vůz s několika náhradníma kolama, je kombinace plášť + duše o dost praktičtější. Defekt jednoduše zalepí nebo vymění duši a nemusí jet po ráfku, nemusí vyhodit drahou zničenou galusku.

          Je pro amatéra tak zásadní rozdíl ve valivém odporu mezi kvalitním lehkým pláštěm s latexovou duší a galuskou?

          0 0
          • JSt  

            pro amatera je zasadni prave ta absence reseni defektu. ;-)

            0 0
          • tromboonen  

            No prave ze kvalitni plast a latex duse maji o dost nizsi valivy odpor nez i ty nejdrazsi galusky, natoz tak Tufa.. taky me to prekvapilo, myslel jsem kdyz to vozi profici, tak to musi mit nejmensi odpor, ale vozi to spise z duvodu lehcich rafku, absence problemu s praskanim karbon rafku na plaste, chovani v zatackach a moznosti jakz takz zabrzdit a nerozsekat se po defektu atd…

            0 0
            • jecnak  

              Hlavne valivy odpor ve 40kph a vic uz je relativne zanedbatelna zalezitost proti ostatnimu.

              0 0
    • Pán z Dubu  

      Založils 121. vlákno, o galuskách asi 4. Oproti http://www.bike-forum.cz/…tubular.html#… teoretický progres. Ještě tak 3–4 roky a možná už by sis mohl troufnout uvažovat o pořízení kola.

      Galdy jsou fajn, jet na prázdný je menší pakárna než jet na prázdném plášti.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.