• Hurka

    Při výměně destiček jsem se pokoušel zasunout pístky zpátky do prasátka, ale nějak to nejde. Vždy se vrací zpátky do polohy mírně vysunuté, kde byly, když jsem tam měl staré, již jeté/tenčí destičky. Tudíž osadit do prasete desky nové je problém a ani nějak automaticky nejde nastavit jejich novou polohu, takže mi to dře o kotouč i při úplně povoleném šroubu nastavení doteku desky, který je na páčce. Máte nějakou radu, co s tím? Jediné, co mne napadlo, je otevřít to nahoře na páčce a v rámci odvzdušnění zasunout pístky do původní polohy. Nemám ale pocit, že jsou zavzdušněné a ani se mi nějak nechce se patlat s DOTkou, když tam vzduch není (myslím…). Když tam dám zpátky původní ojeté destičky, brzdí to v pohodě… Dík za rady…

    0 0
    • Vilém  

      Podle popisu to vypada, ze je tam moc kapaliny.

      0 0
      • Hurka  

        Taky mne to napadlo, ale to by bylo velmi zvláštní, ty brzdy jsem nikdy neotvíral ani nedoplňoval. A nevím o tom, že by brzdovka časem zvětšila svůj objem, nebo ano?…

        0 0
        • Vilém  

          Zalezi v jake poloze pistku je ve fabrice naplnili. Takoveto problemy byvaly s Hayesama, ktery byly tez nove na kole a nikdo na ne nesahal. Proste brzdu naplnili pri ne zcela zasunutejch pistcich. Ale ber to jako teorii, pricin muze byt vic.

          0 0
          • Ruprt2  

            kruci mě se pístky nevracejí též a jediná věc, která nakonec pomohla je pořádně jim dát pohulit z dlouhého kopce.

            Můj problém to vyřešilo jenom částečně.

            Jenomže když měním kapalinu, tak je to u Avidů je ten proces plnění složitý. a končí se tím, že při odvzušnění páky se páka mačká, aby se vytlačil vzduch.

            Kdo tu onanii u Avidů zná tak ví.

            No ale když mačkám páku, tak se scvaknou desky to je jasné.

            Takže vy radíte na závěr shodit kolo a ještě s nezašroubovaným šroubkem na páce roztáhnout desky?

            To se nikdy nikde nepopisuje.

            0 0
            • Vilém  

              Avid jsem delal jen parkrat, takze postup nemam presne v hlave a kouknu radsi do manualu. K tem pistkum, kdyz odvzdusnuji jakoukoli brzdu, tak mezi pistky davam vhodnou rozperku, ktera je drzi ve zcela roztazene poloze.

              0 0
              • Ruprt2  

                Kruci to bude ono. Manuálu o konečném roztažení pístků není ani prd, ale vždy sundávají kolo a dávají tam ty umělohmotné nesmyly. Doteď mi to přišlo naprosto zbytečné.

                já to dělal s nasazeným kolem, protože jsem neměl mimo jiné ani blbinky do třmenu ani stojan a ono kolo bez kol blbě stojí :)

                Kruci ale zlepšil jsi mi den. Já jsem ze svých brzd dlouhodobě nešťastný a zdá se, že toho je řešení.

                0 0
    • kycis  

      Ale ten vzduch by to klidne být mohl, zatlačíš pístky, vzduch se taky sltačí, po uvolnění se vzduch roztáhne zpátky a vysune pístky..

      0 0
      • Hurka  

        No, zavzdušněné brzdy jsou jak houba, tyhle brzdí perfektně. Ale asi mne ten opruz ze stříkačkami nemine… :-(

        0 0
    • Vegan  

      jestli mas stelovatelnou paku tak je dej do polohy maximalne od gripu. nevim jak je to u COD, ale u Elixiru to tak je jinak nejdou uplne zasunout a pokud je ta paka hodne priblizena ke gripu tak nejdou roztahnout vubec. Za zkousku nic nedas.

      0 0
    • kesu  

      moc kapaliny podle meho,povol expanzku,roztahni pistky a neco pretece,pak to utri a zasroubuj a bude to ok..

      0 0
      • Hurka  

        Dík. No jo, asi to tak bude, udělám po víkendu a dám vědět, zítra jedu do Špindlu zkusit Stump Trail, tak se snad na starých destičkách nezabiji… :-)

        0 0
        • kesu  

          mě se špindl docela líbil,ale mluvim teda o klasický DH trati stump trail jsem nejel ale podle mého je to jen tech pár lávek..

          0 0
          • Hurka  

            DH trasu si dám taky. Jsem sice srabácký jezdec, takže žádné odvazy (s Endurem taky žádnou větší akci dělat nemohu), ale zakuklím se do chráničů a zkusím… jen aby nepršelo, pak to bude všechno klouzat a to se na to radši vykašlu než se někde zabít… nějak se pocitově posouvám od lehkých rychlých kol k těžším a odolnějším. než bych si myslel na nového Epica, pokukuji po SX Trailu :-)

            0 0
            • kesu  

              ja se tam prave na mokru vyndal,jel jsem na nejakym enduru od GF a vrsek jsem jel stejne jak bych jel na sjezdaku (v mym podani nicmoc:)) ) , no ale v jedny korenovy sekci mi doslo ze neni uplne dobry jet takle a jak jsem zpomalil uz sem sel..

              Jinak pokud uvazujes o necem vic FR, z vlastni zkusenosti radim vykasli se na SX trail a kup regulerniho sjezdaka,nema smysl mit kolo 150/150 a 180/180…

              0 0
              • Hurka  

                :-) Uvidím, jak se mi bude dařit. V mém věku si už stejně žádné vopičárny dovolovat nebudu, ale je pravdou, že to vysoké Enduro je ve srovnání s opravdovým sjezďákem jenom drncálek, co skáče ze strany na stranu. Jsem tento týden koukal, v prodejně Progress Cycle mají Giant Faitha 2006 zlevněného na polovinu. Tak jsem i chvilku nad tím uvažoval… Doplnit tam napínák, trochu poladit a je z toho krásný kolo. Za ty prachy i kdybych na tom jezdil jenom pár krát v roce…:-)

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.