• vuLvak

    Ahoj,

    mám brzdy Sram Code R s kotouči 200/180mm. Po původním majiteli jsem měnil už celkem sjeté destičky za nějaké co mi k tomu dal (nejspíše organiky?). Jakmile se zahřejí tak začínají výrazně vadnout a mám co dělat abych to ubrzdil. Jezdím spíše bikeparky jako Peklák, DM atd.

    Co byste doporučili? Originál sintrované nebo třeba něco od Galferu?

    https://www.spoke.cz/…ode-11-pads/?…

    https://www.spoke.cz/galfer-fd455/?…

    Díky za pomoc.

    0 0
    • embi  

      Neumim si predstavit, jak lze utavit Code na Peklaku nebo Dolni Morave:) Jinak jakykoliv sintrovany desticky budou lepsi nez organicke.

      Nejlepsi jsou Trickstuff 840, ale priplatis si (cca 19 EUR).

      Zkusil bych Goldfren, levne a sintrovane s dobrymi ohlasy: https://www.kupkolo.cz/…e-r_z110184/

      0 0
    • Honza03  

      Originál sintrované fungují na Sramu dobře, případně fialové Galfery taky brzdí solidně, ale vydrží kratší dobu a jsou dražší. Každopádně pokud jsi těžší tak dej dozadu 200 mm kotouč.

      0 0
    • vuLvak  

      Dolní Morava je v pohodě tam netřeba tolik brzdit. Na Peklaku když vyjedu z lesa tak mám co delat. Nejsem žádnej extra jezdec asi víc brzdím no. :) Mám 85kg to by snad neměl být takovej problém. Ale klidně tam dám větší kotouč.

      Každopádně díky za tipy mrknu na to. :)

      0 0
    • novas752  

      Jestli to jsou origo aram tak ty stojí za prd no. Dej tam sintrované, origo sram sintr je dobrej.

      0 0
    • kejda  

      hele, jak už tady bylo, má m sice jen G2 RSC, ale dal jsem sintry desky Sram, a brzdí to jako fakt parádně. Na hluk nedbám, když máš zadní nábu I9, tak ti ten hluk od desek přijde jako Mozart ke svačině…:). Anebo dej Galfer, a budeš taky spokojenej.

      Mmch, 85 kilo pokud nejezdíš extra mordu, tak s touhle váhou 180/180 kotouče na Česko musí bohatě stačit. 203 mm šmatle a pořád cinká, to jsem nesnesl…

      0 0
    • vibris  

      Čus oživím téma. Mám na svém slashi 8 brzdy Sram CODE R, při své váze 100 kg ty brdy nemají úplně nejlepší účinnost. Doporučíte mi, jaký destičky zkusit. Brzdy letos rozhodně měnit nebudu, kolo je nový. Díky.

      0 0
      • novas752  

        Z toho víc nevykřešeš. Metalický destičky sram jsou dobrý, kotouče maj taky dobrý. Nedostatečný jsou brzdy respektive páky

        3 0
        • vibris  

          Díky, myslel jsem že by destičky třeba 10 procent přidali, tak co s tím ?

          0 0
          • kubad  

            10% ti bude stačit?

            0 0
            • vibris  

              No lepší než nic. :)

              0 0
            • vibris  

              V současné chvíli, po investici do kola 90 tis, zkrátka brzdy měnit letos nechci. Bud sezónu s nimi dojezdím a řešit to nebudu a další rok je vyměním, nebo musím zhubnout 20 kg :).

              0 0
              • virtualcop  

                Blbej příměr, ale u auta bys nad tím taky mávnul rukou (že brzdy nebrzdí tak, jak by mohly nebo jak si předpokládal)?

                Chápu, že vydat z rozpočtu nezanedbatelnou částku za kolo, kam výrobce cpe kvůli úsporám hodně tragické brzdy je opruz, ale brzdy jsou asi celkem důležitá věc (co neubrzdíš, to nevokecáš, platí stále a všude:)).

                Nějaká relativně obyčejná Deorka či SLX (i třeba bazarová) brzdí myslím dostatečně i na drsnější použití a vyšší váhu a nemusíš si pak nadávat, žes brzdy nevyměnil, až někde rozštípeš kolo nebo nedejbože sebe, či někoho jiného. Takhle teda uvažuju já – brzdy na kole budu řešit primárně – většina ostatních věcí se dá vždycky řešit časem.

                0 1
                • novas752  

                  Tak oni zase nejsou zase tak špatné, furt o dost lepší než třeba Guidy R, s lehčim jezdcem fungují v pohodě. Člověk moc nemůže očekávat že na druhym nejlevnějšim modelu budou topový brzdy. Co by pak bylo na top modelu, že?…

                  1 0
                  • virtualcop  

                    Nojo no, já furt nějak nepobírám ty „nové ceny“ a ojebávaní výrobců na součástkách, jako jsou brzdy…

                    Prostě dát na celkem hustý endurko za kilo brzdy, který se před pár lety dávaly na XCčkový kola za 25–30k, to mi rozum nebere…

                    Ale chápu, že doba je taková :)

                    0 2
                • kubad  

                  Deore ani SLX mu proti Code R moc nepomůže to jsou celkem už silné 4 pístkové brzdy

                  1 0
                • embi  

                  většina aut má úplně shit brzdy, nevím cos tim chtěl říct.

                  0 0
      • kopečák1  

        Vazim jeste o par kg vic a nedavno jsem vzal od Kubance Code RSC a konecne sem spokojenej. Brzdi to luxusne.

        Desky tam mam tusim origo metalicky.

        0 0
        • Vilém  

          Jo, to mu urcite pomuze.

          0 0
          • theedge  

            Jo pomuze … staci aby koupil RSC paky.

            0 0
            • kubad  

              otázka zda není lepší koupit 4 pístky XT :D

              0 0
              • novas752  

                To už je o vkusu. Dobře brzdí oboje akorat každé trochu jinak.

                0 0
              • theedge  

                Tak RSC páka se dá koupit za 83 € a nebudou se mu pak lámat páky jako na XT …

                0 0
                • novas752  

                  Akorát ohýbat

                  0 0
                  • theedge  

                    Za 4 roky jsem páku na Code neohnul. To bys musel mít hodně dotaženou objímku aby se neprotočili.

                    Ta páka samotná je docela poctivá kovárna.

                    1 0
                • vibris  

                  Nehodíš mi link na jeden eshop ze zahraničí, díky.

                  0 0
                  • theedge  

                    Pokud chceš:

                    https://www.bike-components.de/…2018-p65043/

                    položka 1

                    1 0
                    • vibris  

                      Díky, takže pokud to správně chápu, přes tyhle páky ten brzdný účinek je větší.

                      0 0
                      • theedge  

                        Jo o něco jo … na rozdíl od R pák mají jiný přepákování na pístek – Swing link ( to je to S za tím R ) a mají nastavení kontaktního bodu – Contact point ( C v názvy páky ). Tím si nastavuješ délku chodu páky a při správným nastavení kolečka při naplnění brzdy kapalinou jsi pak stavu nastavit i velmi krátký chod páky.

                        R páky jsou proti RSC takový gumový.

                        Swinglink:

                        https://livetoplaysports.com/…m-swinglink/

                        A nevím co tam máš za průměry kotoučů, ale při tvé váze ti doporučím mít oba 200 mm.

                        2 0
                      • novas752  

                        No třmeny jsou u všech Codů stejné…

                        0 0
                • Vilém  

                  Tak nevim. Pise, ze utracet za brzdy nechce, chce desky a ty mu furt budes tlacit paky za 4 litry.

                  0 0
                  • theedge  

                    nic mu netlačím … jen jsem reagoval na tebe kdy jsi napsal že mu to nepomůže :-)

                    1 0
            • vibris  

              Tak to je paráda, vyměním teda páky za RSC, snad to pomůže.

              0 0
    • o.martas  

      Code R sem měl, brzdilo to slušně, ale po výměně kotoučů za Magura MDRP a nějaké destičky od Galferu to byla úplně jiná brzda.

      0 0
    • esmo  

      Mně se kupodivu po víkendu na Dolní Moravě podařilo Code R s originál deskama a kotoučema rozbrzdit ke vší spokojenosti…a to jsem se s nima měsíc asi trápil.

      Paradoxně mám pocit, že fungujou líp v prudších pasážích…ale spis to bude nějaký moje placebo :)

      0 0
      • bajaja  

        Je to tak, orginal su v code r metalicke dosky a tie funguju lepsie po zahriati

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.