• AsiJura

    Zdravím, takže jaro se pomalu blíží, a můj prozatím bajkováním neposkvrněný kamarád se rozhodl, že si pořídí kolo, protože chce jezdit semnou. Takže požadavky jsou následující.

    Styl ježdění bude v podstatě AM, prostě celodenní výlety, a občas nějaký ten skok taky bude. S tím souvisí i proporce kamaráda, má zhruba 175cm a 80kg, takže by kolo mělo něco vydržet. Bude to jeho první pořádné kolo, takže bude nadšený tak i tak, proto asi nebude hned řešit průběh stavby, gramy, pedalkick a podobné věci, tím by se mohl výběr celkem rozšířit.Zdvihy asi kolem těch 150mm. Nebude na tom závodit, jezdím pohodově, tzv. na turistu, takže průměry 15kmh nás štvát nebudou.

    jde spíše o pohodlí, odolnost a funkčnost biku.

    Rozmezí 30–40 000Kč, kdy těch 40k je vážne strop:)

    Takže budu rád za vaše návrhy a postřehy. Průběžně to s ním budu rozebírat a doplňovat čemu dává přednost. Díky

    0 0
    • Luma  

      GT Force koupíš za dobré peníze.

      0 0
      • Smazaný účet  

        vidlici i tlumič by ale musel vyměnit :(

        0 0
      • AsiJura  

        Ten felt by šel, pokud by nakonec bylo míň peněz, ale taky jsme se po něm dívali

        0 0
        • martinpav  

          A nechcel by si Compulsion 2 ročník 2009 :) ? Štandardná výbava, najazdených cca 3000km, Pike 454 upravený u Milana (doplnená rýchla expanzia, tuning), kolesá upravené na notube, veľkosť M.

          0 0
    • Treeper  

      Specialized Pitch

      0 0
      • AsiJura  

        Přesně, náš tajný favorit, zatím s tím GT Force vypadají nejlíp cena/výkon.

        0 0
      • kesu  

        tendle reign by byla moje volba..

        0 0
        • Vegan  

          80kg + nejake skoky spolecne s Fox 32… to fakt nejde dohromady ta foxka je trasne gumova a to jak v stranove tuhosti tak predevsim v predozadnim pohybu, kdyz rozdil v tuhosti pozna i 40kg neco ( moje pritelkyne ) tak to pozna kazdy. Nejhorsi je pri rychle zasebou jdoucich prekazkach v zatacce nebo pri doskoku… tam pak clovek muze rovnou hadat kam mu ta vidlice zase uhne.

          0 0
          • mr.antik  

            Ona ale měla na rychloupínák, ne? Pevna osa by mohla trošku pomoct. Myslim že na AM ježdění je to v pohodě.

            0 0
            • Vegan  

              v predozadnim pohybu tedy mezi krkem a korunkou ? tam ti pevna osa nema jak pomoci. Trosku ti pomuze v bocni tuhosti.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Jenže takhle se podle videí hejbal i Fouskův Totem ;0)

                0 0
                • Vegan  

                  Tak se koukni jeste jednou a srovnej R7, Pak tu 32 co tam byla a nasledne Totema ja tam vydel rozdili dosti podstatne.

                  0 0
                  • martinpav  

                    Kde sa to dá pozrieť ?

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    No hlavně ta tuhost se z tohoto testu moc srovnávat ani nedá, protože každá vidlice tím jak jinak zapružila, tak se v každém případě dostalo přední kolo jinak před další překážku a dostalo jiný podnět. Tedy nelze pak srovnávat tuhost mezi sebou.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Tak k čemu ten test tedy byl? Jenom k ukázání toho, jak se která vidlice chová?

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Na tomhle testování jsem nebyl, tuhost vidlic se tu ale určitě netestovala, ale šlo skoro určitě o test chování pružení/tlumení na více větších rychle po sobě jdoucích překážkách, tedy na něčem bližším reálné pasáži.

                        Samozřejmě na ilustraci tuhosti vidlic je to také dobré, pouze nelze dělat přesné závěry srovnání vidlice mezi sebou.

                        Kdyby šlo navíc o testování tuhosti vidlic, tak by všechna kola musel pořád jezdit stejně těžký jezdec a to nejezdil vůbec (naopak rozdíly váhy jezdců byly velké).

                        0 0
                        • mr.antik  

                          stejný jezdec, stejná geometrie kola, stejný styl jízdy, prakticky i stejné chování vidlice… Asi je jednodužší to pověsit někde na měřák.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Pro určení tuhosti vidlic je měření (typu co dělá Bike magazin) určitě nejlepší metodou.

                            0 0
              • mr.antik  

                Někdy to zkusim, ale pochybuju že bude v daný kategorii vidlic nějaký podstatný rozdíl. 36ky se stejně na tyhle kola nedávaj.

                0 0
      • AsiJura  

        No asi bude lepší něco dostupnějšího, co bude možnost třeba vyzkoušet, nevím jak má tahle firma řešenou distribuci.

        0 0
      • Jelen evropský  

        TO vypadá fakt výobrně designem pro mě favorit:)

        0 0
    • Luma  

      Tak z toho co jsem ti poslal,tak bych bral Giant nebo Spešl.Nejlepší je to vyzkoušet.

      0 0
    • AsiJura  

      Takže abysme to vedli dále, vybírám tři nejžhavější kandidáty:

      http://www.teamsport.cz/…-model-2010/

      http://www.axitbikes.eu/index.php…

      http://www.teamsport.cz/…-model-2010/

      Takže kdybsme vybírali z téhle zlaté trojice,jaká by byla vaše volba?

      0 0
      • Luma  

        Asi bych vzal toho Spešla

        0 0
      • AsiJura  

        Pořadí bych zatím viděl takhle:

        1.GT (+Výbava, hlavně vidlice, ale nevím co brzdy)

        2.Spešl

        3.Giant

        Co myslítee?

        0 0
        • Luma  

          Ty Elixiry na Spešlu budou asi lepší než Juice 3.

          0 0
      • MlokCZ  

        Já bych vzal Spešla, akorát pozor na tu dvojplackou 24/36. To mu samozřejmě může i dobře sedět, ale taky nemusí. A asi nebude chtít hned měnit ne tak úplně levné věci.

        0 0
      • Petan.  

        Tak přesně tenhle výběr jsem si sestavil v září, když jsem se rozhodoval co koupit. Nakonec jsem vzal Force 2.0 a vůbec nelituju, jenom jsem si hned v prodejně nechal vyměnit brzdy za XT. Nemám problém na něm ujet 100 km a sjezdy si dost užívám, prostě ježdění pro zábavu:)

        0 0
    • jaja.k1  

      Aha.

      Tak jsem si původně myslel, že se něco stalo s fullma, ale asi je to v pohodě.

      Ono když se to AM a EN přečte dohromady …?

      0 0
    • logoman  

      Ja sam mam pitcha a je to paradni kolo. http://jizdni-kola.online-sport.cz/…tar-sl-2010/ Tohle muze byt taky fajn.

      0 0
      • MlokCZ  

        Tak ten je při té slevě opravdu parádní. To bych bral raději než ty tři z výběru. Tedy pokud už se mu těch 160mm a ta váha na jeho použití nebude zdát moc.

        0 0
        • fousek  

          Jen skoda toho Domaina, to je hrozny tezitko

          0 0
          • Smazaný účet  

            No jo..ale co misto toho, aby to bylo obdobne bytelne, nestalo o moc vice pri podobnem zdvihu? Vyssi modely RS jsou mimo kvuli cene, nejaky Suntour?

            0 0
            • fousek  

              RST Strom 1,5 a nechat Milana at se vyradi na tlumici

              0 0
              • goofy  

                No nevim jak s tim Stormem, pac jsem tady nekde zahlidl, ze s nima nakonec neni milan zase az tak spokojeny..

                0 0
              • ice  

                ma ji v nabidce, tzn ze ji neupravi!

                0 0
          • MlokCZ  

            Sice je těžká, ale za ty prachy bych ji tam v pohodě zatím nechal a časem uvidí.

            0 0
            • kesu  

              hele po zkušenostech s domainama mužu říct, že citlivostí některý kousky rozhodně předčí boxxera a nebo totema..

              0 0
              • Smazaný účet  

                Ten muj mel po zejeti odtrh 9Kg…uuuz je u Milana na upravu citlivosti a jako bonus e snad povede rychla expanze:)

                Jinak za mne dobra vidle, uz vydrzela par zastaveni o strom. Sice vazi 2.8Kg, ale za ty prachy co se necha sehnat…

                0 0
                • goofy  

                  Tak pak napis s jakym prijde vysledkem. Asi taky skoncim na nouzovku na Domainovi, tak me to zajima, co s nim provede :o)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Ja ho kupoval pred tusim dvema roky bo nebyly moc prachy, sehnat se mi ho podarilo noveho za 8300 sundaneho z nejakeho kola, dva roky zaruka. Tak nejak nebylo moc co resit. Ty skoro dva roky slouzil vpohode-jednou vychcany MC, reseno pres zimu, takze pohoda.

                    Taky jsem zvedavy. Uprava citlivosti je pro milana otazka chvilky, ale s tou rychlou expanzi to vypada na delsi dobu. Mne to teda moc netrapi, bo jezdit nemuzu, ale snad to bude do konce unora hotove. Pak urcite nekde poreferuju.

                    0 0
                    • martinpav  

                      Tak ak sa ju podari doplniť tak to bude úplne iná vidlica.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Taky predpoklada cena uprav je kolem dvou tisic..ale porad se to vyplati. Teda, pokud se Milanovi podari sehnat dily:)

                        0 0
                    • mr.antik  

                      neni lepší pak RST Storm od Milana se zárukou?

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        V te dobe sem o Milanovi a nejake moznosti upravovani vidlic nevedel. Ale kdyz se na to podivam tedka, tak by se mi vymena nevyplatila, pokud bych teda netouzil usetrit pul kila(coooz je teda docela dost). Vidle by sla prodat za cca 6000Kc a na RST bych este musel dva prihodit, coz je skoro stejne co dam za upravu al ebudu mit rychlou expanzi. Jako bonus bych mel vzduchovou vidlici-parada, ale domaina mam osazeneho mekci pruzinou a vyhovuje mi:) A mam zmenu zdvihu…

                        A mam nejaky vnitrni blok co se tyka vidlic RST…

                        0 0
      • AsiJura  

        No tak to nám hodně zamíchalo kartama, a Haibike se dostává do vedení.

        0 0
        • Luma  

          JJ,vypadá dobře:-)

          0 0
        • ice  

          1/YT Wicked

          2/giant..vymlouvat se na brzdy, ktery ti stejne spesl zkombinuje ze 3ruznejch brzd je nesmysl.

          3/haibike

          myslim ze dulezitejsi nez nejaky brzdy je fakt jetsli se da sedlovka dostatecne zasunout a pak taky aby se nehoupal zbytecne, tedy koukat po VPP, resit co ma propedal a co ne.

          to GT jako jednocep nebude uplne nejlepsi kamos pri slapani

          0 0
          • AsiJura  

            A proč ten haibike až na třetím místě? co ti na něm nesedí, nějaké zkušenosti od tebe nebo okolí?

            0 0
            • ice  

              YT-protoze pomer cena/vykon je neuveritelnej.. sam to toho asi pujdu, az budou prachy

              giant protoze Maestro a rozumny komponenty a i rozumna vaha, kolem 13,5

              ten Hai je az 3. protoze system ma horsi nez giant, aspon z myho uhlu pohledu, protoze Domain je tezkej a s jinou vidli ti muze skoncit zaruka

              a celkove 15kilo je fakt dost

              0 0
            • ice  

              http://jizdni-kola.online-sport.cz/…tar-sl-2010/ tohle je odpoved!!!!!!

              0 0
              • AsiJura  

                Myslíš tím že je to rozumější volba? V poměru cena, váha, výbava? Je škoda že tu s tím haibikem lidi nemájí moc zkušenost, proto se bude ještě hodně rozhodovat, zas bych kámoše nerad posadil na kolo za 35k a pak bych zjistil že se mu na něm špatně jezdí, to by mě asi moc rád neměl. Tkže plus pro ten giant a spešl je to, že jsou to lidma prověřné modely.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Tak hlaven kamos by mel mi vlastni hlavu a nedat 35 tycek za bajka jenom protoze jsi mu ho doporucil…

                  0 0
                  • ice  

                    i tohle se da zkusit, me osobne je jedno co si kde koupi :-) jan nadhazuju moznosti

                    0 0
                  • AsiJura  

                    Hele to se ti lehce řekne, ale pokud někdo pravidelně půl roku nesedí na BF a neřeší co jak a kde, tak nemá představu co si vybrat, je to člověk který si může vybírat tak maximálně podle vzhledu. Proto se mu snažím pomoct aspoň takhle, že zjistím i názory ostatních, kteří už třeba zkušenosti mají. Na druhou stranu je pravděpodobné že bude spokojený vlastně se vším, na čem mu dobře nastavím posed, protože nemá s čím srovnávat. Tak jako já jsem přešel z xc ht na 150mm fulla, kterého dost lidí kritizuje, a jsme spokojený, protože jsem se ještě nestačil rozmlsat něčím jiným. Snad mě chápeš jak to myslím, proto bych rád pomoc a názory zkušenějších.

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Rada do života: pokud jsi spokojený, tak netestuj nic jiného, protože pak budeš chtít rám rychle vyměnit. Vlastní zkušenost :-D

                      0 0
                      • ice  

                        bohuzel musim souhlasit! jinak objedte par kramu nech ho at se prjede u prodejny a vybere si aspon ze dvou nebo tri kol. tedy YT si nezkusi, ale diky geo zjistite jake by byl pripadnej rozdil v posedu.

                        ted je jeste brzo resit testovaci dny, aby si to zkusil na cely odpoledne

                        0 0
                      • AsiJura  

                        Toho se držím a proto bych rád kamarádovi poradil něco, co obstojí i při testování, když já jsem udělal tu teoretickou chybu že jsem rok nevybíral rám, neřešil kompresi, propedal, expanzi, pedalkic, linage, a další veci a psrostě jsme si koupi kolo které se mi líbí a jsem za něho rád:) protože pak jak by tomu začal kámoš rozumět tak by mi dal kartáč co jsme mu to vybral, když podle MlokaCZ to snad nemůže ani jezdit:)

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          U prvního fulla, když nemá žádné pořádné zkušenosti s fully, tak stejně ještě vůbec nemůže tušit, jaké vlastnosti bude preferovat a co mu bude sedět.

                          Pokud nebude vyloženě odpůrce odpružení (co asi nebude), tak první full mu přijde perfektní jakýkoliv (pokud to nebude totální propadák, což není žádný z těch probíraných modelů).

                          Takže bych klidně přihlédnul více k osazení za dané prachy a pak samozřejmě ke geometrii aby mu sedla.

                          0 0
                • ice  

                  bla bla provereny, neprovereny, je to kolo, ma nejakou geometrii, ta se da zjistit, porovnat. kazdej sme nejakej a mame radi vselijakou geometrii, ta se da pripadne doladit komponenty

                  0 0
                  • AsiJura  

                    To sice dá, však se taky dívám kde se dá které kolo koupit, aby byla možnost ho třeba vyzkoušet, nebo byse snad někdo našel v okolí kdo ho jezdí. Ale právě proto je to u značek méně rošířených, jako je gaibike a YT problém.

                    0 0
              • Smazaný účet  

                to je vsem slusny!

                0 0
          • scret  

            nevim jestli jsi na GTcku jel, ale dost silne o tom pochybuju, prtze ikdyz je to jednocep (prepakovanej), tak to jede hoodne slusne… Troufam si rict, ze dokonce lip jak muj Reign s Maestrem:)

            Takze GT bych rozhodne nevyrazoval kvuli systemu odpruzeni…

            Jentak pro priklad, Treky jsou taky jednocepy, zase prepakovany, ikdyz trochu jinak nez GT a zas ty kola maji jinej projev…

            0 0
            • Smazaný účet  

              Važ slova než to objeví Nox :-D

              0 0
            • Vegan  

              Nj to je, ale tim, ze GT rekneme si to uprimne neni uplne typyckej jednocep ( at uz prepakovanj ci neprepakovanej ) diky plovoucimu stredu to ma preci jen sva specifika.

              0 0
              • scret  

                urcite souhlas, ale v dnesni dobe podle mne neni az tak dulezitej system (myslim tim dohadovani o 4cepu, 1cepu, VPP apod.) ale jak se kolo chova a jak jede…

                Takze proto mi to zatracovani GT prislo mimo…

                Kuprikladu tusim Yeti je taky jednocep a jak si ho lidi chvalej…

                0 0
            • gallardo  

              mas v tom trochu gulas…

              trek je ctyrcep (zadni cep je v ose zadniho kola)

              GT ma uplne jinej system – plovouci stred

              0 0
              • Smazaný účet  

                Trek rozhodně čtyřčep není :0)

                0 0
              • jIrI___  

                Trek je přepákovaný jednočep.

                0 0
              • gallardo  

                sakra, tak to se musim omluvit za dezinformaci, ale na 100% mi v atom biku tenkrat tvrdili, ze je to ctyrcep s tim rozdilem, ze ten zadni cep je v ose zadniho kola

                0 0
                • goofy  

                  Neni. U „jednocepu“ obecne jde zadni kolo po kruhove trajektorii (otaci se podel jednoho cepu), a „ctyrcepu“ ma trajektorii rozdilnou… vzdy tam je jeste nejaky dalsi cep mezi hlavnim a osou zadniho kola (FSR, VPP)

                  0 0
                • scret  

                  tak kdo v tom vlastne ma gulas?:)

                  0 0
      • Ruprt2  

        no tak to už dál nehledej :-)

        0 0
      • michalscupak  

        Supr kolo toto !

        0 0
    • AsiJura  

      Takže bych řekl že vítěz je jasný, bezkonkurenčně to převálcoval Logomanem postnutý http://jizdni-kola.online-sport.cz/…tar-sl-2010/ díky za skvělý tip, snad bude dostupná správná velikost.

      0 0
      • goofy  

        Jo vypada to docela dobre. Kdyby ste nahodou nesehnali, tak pak bych se asi do Pitche.. Prijde mi takovy nejrobustnejsi

        0 0
      • martinpav  

        No tak to ťa už asi neukecám :).

        0 0
      • Jelen evropský  

        To už je docela tanker s tím Domainem…záleží na co to kolo chceš hlavně používat tohle by se nechalo používat i v bikeparku…nor­mální vyjížďky bych na tom asi jezdit moc nechtěl na to mi příjde ideální 120–150mm zadní stavby podle systému zadní stavby…To samé to máš s tím Pitchem a Forcem ikdyž se to nezdá podle zdvihu tak Force je spíš XC a Pitch více do Endura, letošní model tam má myslím i napínak…

        0 0
      • Nismooo  

        tiez som bol rozhodnuty ten bike zobrat s tohoto e-shopu, ale pisali ze 18,5" velkost uz neni

        inac pred vianocami som objednal, odpisali, ze na zaciatku januara/ledna bude, kebyze im nenapisem po vyse 2 tyzdnoch, tak by asi ani nekontaktovali vyrobcu, aby zistili ci ich este ma alebo nema na sklade

        mozes im skusit napisat aj ty, zaujima ma, co ti odpisu

        0 0
    • Jelen evropský  

      S těch co vybíráš tak jsem se mohl svést na:

      Specialized Pitch – good ale na normální vyjížďky až zbytečnej tanker i když v porovnání stím haibikem dole to neí tak hrozný…Seženeš za dobrou cenu…

      GT Force – ideální kolo na pohodlné XC ještě dostatečně rychlé třeba na ujetí maratonu. Ikdyž taky dost záleží na setupu kamarád upraveného Force honil rozumně i v bikeparku, ale to kolo na to není.

      Ještě mě pak zaujaly tyto kola:

      Sunn Wisdom Je to sice jednočep menší zdvih, ale tohle kolo se mi prostě taky celkem líbí. Pěkně pojede a jednočep si zase neveme tolik za údržbu

      Trek Remedy – taky zajímavé kolo na pohodlné xc + třeba občané použití v parku na to má ale moc lineární zadní stavbu. Navíc pokud by si o něj měl zájem tak asi jedině z bazaru…

      Trek Fuel EX – pěkné svižné kolo – podle mě jedno z nejlepších kol pro normální lidi, rychlé pohodlné a také se nechá sehnat ve slevách za slušné poníze

      Sunn Kern Pokud by si sehnal loňské nebo někde ve slevě. Taky výborný kolo – je na něj i test na na MTBS

      0 0
    • AsiJura  

      Ještě jetu tahle možnost, http://jizdni-kola.online-sport.cz/…tar-sl-2010/ takže se s ním pobavím co a jak a uvidím, jestli nepůjde spíše do lehčího kola.

      0 0
      • fousek  

        Ja bych sel asi do toho Rockstara, s tim ze bych bud hned nebo casem vymenil Domaina, preci jen je o dost levnejs a ma lepsi tlumic a dal by se casem pekne odlehcit tak ze by se dostal na vahu toho Trailstara za relativne malo penez.

        0 0
        • MlokCZ  

          To záleží co a jak na tom nakonec bude chtít přesně jezdit. Já bych třeba klidně volil toho Trailstara.

          0 0
          • fousek  

            Jasne, ale ten Rock je rek bych kapku lip osazenej a je tam hodne prostoru k odlehceni.

            0 0
      • martinpav  

        Neni som si celkom istý, ale zdá sa mi že dostal celkom zlé hodnotenie vo vele. Dôvodom bola kompresia tlmiča na max čo by som ja osobne nechcel.

        0 0
        • PatrikL  

          kamarátovi chodil po dorazoch, takže aj zmenšenie komory by bolo možno potrebné…

          0 0
        • MlokCZ  

          Interní nastavení tlumiče je ale to poslední podle čeho bych vybíral. Ideálně se stejně netrefí do požadavků jezdce téměř nikdy. A změna není finančně nic hrozného, takže tohle bych při výběru kola vůbec neřešil, zvlášť při té opravdu parádní ceně.

          O něco horší je ta komora, pokud by ji bylo třeba měnit, ta je už o něco dražší než změna interního nastavení. Ale i tohle bych při té ceně toho Haibiku v pohodě zkousnul.

          0 0
        • Carlos.f  

          Taky jsem to viděl, houpavá a přitom necitlivá zadní stavba. I podle geometrie čepů je vidět, že to bude houpavé a tak tam konstruktéři dali zabržděný tlumič.

          0 0
      • kopečák1  

        Snad nikoho neurazím, ale ten Haibike vypadá jak kolo z tesca za 5 tisíc…

        0 0
    • Petr L.  

      ten vypada taky dobre http://jizdni-kola.online-sport.cz/…tar-rc-2010/

      0 0
    • maajkee  

      Nemá někdo zkušenost s tímhle Sunnem?

      Cenu neřešit, spíš by mě zajímalo jak to bude fungovat, příjde mi, že podobnej systém se používá na Santa Cruzech. Nebude to moc velká houpajda?

      0 0
      • MlokCZ  

        To houpačka nebude určitě. To je typický příklad jednočepu, který bude hodně tahat za pedály (velký pedalkick), díky čemu se houpat rozhodně moc nebude.

        Osobně jednočepy s vysoko a více vepředu umístěným čepem vyloženě nesnáším.

        0 0
      • goofy  

        Tohle je snad nejhorsi varianta jedocepu. Co jsem mel moznost vyzkouset, tak bych urcite do toho nesel… DW Link na konovi ma taky znatelny pedalkick, ale pusobi cely system tak nejak kultivovane a pedalkick je citit jenom pri velkem proruzeni na nejlehci prevody, zatimco u toho mi prislo, ze to ma porad tendenci se zhupovat do zdvihu a tim pri slapani neustale taha

        0 0
        • Karlos009  

          To je docela zajímavé, protože když si v Linkage srovnám toho IH s Prophetem (což je nachlup to samé jako ten Sunn), tak pedalkick je na všech převodech u IH o něco větší a to hlavně na začátku zdvihu. Jestli tady nebylo přání otcem myšlenky. :-)

          0 0
          • goofy  

            Nevim. je to mozne. Nezkoumal jsem… Ale mel jsem moznost dva podobne ramy jezdit (jeden dokonce celkem dost) a prisly mi jizdnim projevem proste horsi nez treba DWLink a nebo VPP ikdyz taky maji vysoky pedalkick… Nevim proc, ale proste se mi zdaji tyhle systemy v terenu kultivovanejsi (vse zkouseno na ±160mm fullech). Samozrejme ze co se tyce pedalkicku tak jsou rozhodne dost lepsi takove FSR nebo jine ctyrcepy, nebo i jednocep ala RB.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.